Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור Minicamper

  • 2x

קרוואן קטן לזוג. כולל מיטה זוגית, מקלחת חיצונית ניידת, מקרר וכיריים ניידות.

מבוסס על שלדת פיאט דובלו מקסי.

מודל חדש 2015-2016

  • אורך
  • 4.63
  • |
  • רוחב
  • 1.72
  • |
  • גובה פנימי
  • |
  • גובה חיצוני
  • 1.83

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - דיזל, 90 כ"ס
  • תיבת הילוכים - ידני
  • הגה כח
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 2
  • מיכל מים טריים - 100 ליטר
  • מזגן קדמי
  • גיל הקרוואן - מודל 2016-2015

מגורים

  • כירת גז - כיריים ניידות
  • מקרר - יש
  • מקומות אכילה - 2
  • חימום בחדר מגורים
  • מטף לכיבוי אש
  • רדיו דיסק
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • ABS
  • מקומות שינה - 2
  • מיטה זוגית אחורית - 130/198ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : € 1200 למקרה
  • מע''מ (%)
  • מיסים מקומיים
  • ערכת רכב
  • דמי נהג נוסף
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • שרותי דרך 24 שעות
  • מיכל גז ראשון
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק

הערות לתעריף

  • לפני החזרת הקרוואן חובה לנקות אותו ולרוקן את מיכלי המים והשירותים אחרת יגבו 149 € דמי ניקוי.
  • יש להחזיר את הקרוואן עם מיכל דלק מלא אחרת יגבו דמי הדלק החסר בתוספת 15 € דמי מנהלה/טיפול.
  • אסור לעשן בקרוואן אחרת יגבו 850 € דמי ניקוי.
  • אסור להסיע בעלי חיים אחרת יגבו 400 € דמי ניקוי.

תוספות אפשריות

  • ערכת מצעים נוספת - לאדם - 19 € EUR
  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 49 € EUR
  • כיסא בוסטר לילד - תשלום חד פעמי - 49 € EUR
  • שולחן וכיסאות פיקניק - תשלום חד פעמי - 35 € EUR
  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 35 € EUR
  • דמי ניקוי סופי - תשלום חד פעמי - 169 € EUR
  • ערכת ברביקיו \ גריל - תשלום חד פעמי - 39 € EUR
  • מכונת קפה - תשלום חד פעמי - 19 € EUR
  • כימיקלים לשרותים - תשלום חד פעמי - 19 € EUR
  • ערכה אישית (מצעים ומגבות) - לאדם - 49 € EUR
  • מפות דרכים - תשלום חד פעמי - 20 € EUR
  • עגלת תינוק - תשלום חד פעמי - 49 € EUR
  • ערכת הגנה מיתושים - תשלום חד פעמי - 29 € EUR
  • כרטיס הנחות לחניונים ACSI 2019 - תשלום חד פעמי - 29 € EUR
  • כרטיס ביטוח Camping Key Europe לחניונים באירופה - תשלום חד פעמי - 16 € EUR
  • חבילת אינטרט 1.4 GB (כולל משלוח ראוטר לבית הלקוח) - תשלום חד פעמי - 75 € EUR
  • קבלה/החזרה מחוץ לשעות הפעילות - תשלום חד פעמי - 80 € EUR
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית ל-600 € - ליום - 15 € EUR

תנאי תשלום

מקדמה 200, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 31 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 € EUR לא יוחזרו.
  • 15 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:15% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 2 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 550 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

התחלה מהירה ונוחה של ההשכרה
חברת ההשכרה עושה את מירב המאמצים על מנת שההשכרה תעבור בצורה הכי נוחה וטובה שאפשר.
השוכר יתקבל באולם היוצאים של שדה התעופה, או בכל מקום אחר שנקבע ויאסף ע"י אחד מצוות חברת ההשכרה. איש הצוות יציג את ההסכם לשוכר ויערוך הדרכה מקיפה על הכרה ותפעול הקרוואן.

יש בקבוקי מים במקרר וואם הושכר GPS יש בו מיקום של הסופרמרקט הקרוב.

מחיר בסיס - דמי הכנה
לכל ההשכרות יש מחיר בסיס של 250 
 בלי קשר לסוג הקרוואן או אורך ההשכרה. מחיר הבסיס כולל שטיפה וניקוי של הקרוואן, בדיקה טכנית, הכנת הקרוואן והציוד לשימוש ועוד.

חבילת "הכל כלול" - Solica Club
רכישה של חבילת "הכל כלול" מקלה על ההשכרה והיא כוללת ציוד רב וחוסכת כסף. עלות החבילה 
250  והיא כוללת:
• מרחק נסיעה ללא הגבלה
• ביטוח מורחב - הפחתת ההשתתפות העצמית מ-1200  ל-600 .
• ניקוי סופי בעת החזרת הקרוואן
• כיסאות בטיחות לילדים
• שולחן וכיסאות פיקניק
• כלי מיטה ומגבות
• מכונת קפה
• כימיכלים לשירותים
• בלון גז
• מפות דרך
• מכשיר GPS

קבלה והחזרת הקרוואן ומדיניות החזרה
קבלת הקרוואן

הקרוואן ינתן בשעה שנקבעה בהסכם. כל שינוי בשעת הקבלה צריך להעשות 24 שעות לפני ההשכרה. בעת הגעת השוכר, נציג שירות הלקוחות של החברה יפגוש אותו באולם מקבלי הפנים של שדה התעופה עם שלט הנושא את שם משפחתו של השוכר. במידה והשוכר לא מוצא את נציג החברה, עליו ללכת לעמדת המודיעין הקרובה ולחכות שם כדי הנציג יוכל לפגוש אותו. במידה ויהיה עיכוב הנוגע לחברת ההשכרה, החברה תיידע את השוכר בטלפון הנייד שלו, אם השאיר מספר בעת ההזמנה ואם לא - יצרו קשר עם סוכן הנסיעות שלו.

החזרת הקרוואן
החזרת הקרוואן תיעשה בשעה ובמקום שנקבעו בהסכם. כל שינוי צריך להיות מאושר ע"י החברה 24 שעות לפני סיום ההשכרה. השינוי יכול להיות אך ורק אם הוא לא פוגע בהשכרה הבאה.
החזרת קרוואן לפני השעה 11:00 ביום סיום ההשכרה תזכה את השוכר ב-
50 € הנחה.

מדיניות החזרת קרוואן
לפני החזרת הקרוואן השוכר צריך:

• למלא את מיכל הסולר
• לא לרחוץ את הקרוואן חיצונית
• לרוקן את כל הפחים, לשטוף את כל כלי המטבח ולנקות היטב את הקרוואן.
• לרוקן את מיכלי המים האפורים והשירותים. אם לא נרכשה האפשרות לניקוי הקרוואן בסיום ההשכרה והקרוואן לא הוחזר נקי, השוכר יקנס ב-149  דמי ניקוי. יש למלא תמיד את מיכל הסולר לפני החזרת הקרוואן. אם המיכל לא מלא, השוכר יחוייב בעלות הסולר שהיה חסר וכן בדמי מנהלה של 15 .

נהגים מורשים
אין חיוב נוסף על נהגים נוספים. על כל נהג להיות לפחות בן 22 ובעל רישיון נהיגה רמה ב' לפחות שנה. כל הנוהגים ברכב צריכים להציג רישיון נהיגה ולהירשם בחוזה. במידה ונהג אחר ינהג ברכב - הביטוח לא יחול.
כל נהג צריך להציג כרטיס אשראי בתוקף שירשם בחוזה. במידה ולא לכל הנהגים יש כרטיס אשראי, הנהג העיקרי יקבל אחראיות על הנהגים האחרים.

תקלות ותיקונים
תיקונים שהכרחיים בשביל לשמור על תקינות הקרוואן ותפעול תקין שלו יכולים להיעשות לאחר קבלת אישור מחברת ההשכרה. תיקונים עד לגובה של 50 
. לא צריכים אישור מוקדם. החזר יינתן בכפוף להצגת קבלה. הדבר הראשון שצריך לעשות כשיש תקלה הוא ליצור קשר עם חברת ההשכרה. חברת ההשכרה תייעץ לשוכר מה צריך לעשות. יש לדווח על כל תקלה בהקדם האפשרי כדי שהחברה תוכל לטפל בה בהקדם ובכדי למנוע נזק גדול יותר. חוסר הנוחות הנגרם בשל תקלה שלא דווחה לחברת ההשכרה לא תזכה את השוכר בשום פיצוי.
השוכר אחראי לבדוק שמן ומים בכל מילוי סולר וכמו כן לדווח על כל תקלה מיידית. השוכר יכול להיחשב לאחראי על תקלה עקב הזנחה או רשלנות בטיפול בקרוואן או עקב חוסר בתחזוקה.
אם הקרוואן נהרס ללא שום אשמה מצד השוכר החברה תספק לו קרוואן חלופי. אם הקרוואן שיסופק יהיה ברמה נמוכה מזו שהוזמן מלכתחילה, השוכר יזכה לפיצוי על ההפרש.

שירותי דרך
השוכר יכול להתקשר לחברת ההשכרה 24/7 אם יש תקלה בקרוואן. לחברה יש שיתוף פעולה נרחב עם חברות שירותי דרך בכל רחבי סקנדינביה.

קנסות ואגרות כבישים
השוכר אחראי על כל קנס או אגרת כבישים במהלך תקופת ההשכרה. כל תשלום וטיפול בקנס שלא שולם כולל כל האיחורים והריביות יהיו על חשבון השוכר. אם השוכר יודע על קנס או אגרת כבישים שלא שולמו - עליו להודיע על כך לחברה כדי שהיא תוכל לטפל בה באופן מיידי. בדרך כלל, התשלום על איחורים בתשלומים אלו הוא כפול מהסכום המקורי.

עישון וחיות מחמד
העישון בתוך הקרוואן אסור. נא לא לעשן בשום חלק מהקרוואן. במידה והשוכר יעשן בקרוואן הוא ייקנס ב-
850 € דמי ניקוי. חיות מחמד אסורות בקרוואן. במידה ותהיה חיית מחמד בקרוואן השוכר ייקנס ב-400 € דמי ניקוי.

השימוש בקרוואן
א.
השוכר מחוייב לטפל בקרוואן כאילו מדובר מרכבו הפרטי ולתת את מירב תשומת הלב בעת הנהיגה. השוכר מחוייב להשתמש בקרוואן אך ורק למטרה אליה הוא נועד.
ב. השוכר מחוייב לנהוג בקרוואן בעצמו. אסור להעביר את הקרוואן למישהו אחר שלא רשום בחוזה. ברשות הנהג צריך להיות רישיון נהיגה בתוקף ועם ותק של שנה לפחות. עליו להיות בן 22 לפחות. השוכר מחוייב להודיע לאדם אליו הוא מעביר את הקרוואן את תוכנו של ההסכם.
ג. השימוש בקרוואן למטרות לא חוקיות, גרירה, תחרויות, אימונים לתחרויות, לימוד נהיגה ונהיגה על קרח - למעט במקומות עם קרח המסומנים ומורשים לנסיעה - אסור בהחלט.
ד. כאשר הקרוואן בחניה, אפילו לטווח קצר - חובה לנעול אותו.
ה. בעת מסירת הקרוואן מחברת ההשכרה לשוכר, יערכו שני הצדדים בדיקה מקיפה על מצב הקרוואן, כדי למנוע אי הבנות בקשר לנזקים בסיום ההשכרה.

אחריות על הקרוואן וציודו במהלך תקופת ההשכרה
1. האחריות הבסיסית של השוכר
בהתאם לאמור בחוזה, השוכר:
א. מחוייב לפצות את חברת ההשכרה על נזקים שיגרמו לקרוואן או לאביזרים שלו.
ב. מחוייב לפצות את חברת ההשכרה על כל האביזרים או הציוד שנאבדו במהלך ההשכרה.
ג. מחוייב לשלם הוצאות ניקיון בגין לכלוך או מצב לא רגיל בקרוואן (עישון והסעת בעלי חיים אסורה ללא אישור מראש).
ד. מחוייב לשלם את המחיר היומי של הקרוואן כאשר הוא מושבת בעקבות תאונה, עד למקסימום 30 יום. חישוב הימים המושבתים מתחיל ביום התאונה.

2. צמצום/ביטול האחריות על השוכר
השוכר יכול לבטל או לצמצם את אחריותו על הקרוואן ע"י תשלום היטל מיוחד לכך. אולם היטל זה אינו מכסה נזקים שיגרמו כתוצאה מהסיבות הבאות או דומות להן:

• העמסת יתר, עקירה או ניתוק של העומס.
• נזקים לריפוד כתוצאה מעישון או משהו שנשפך עליו.
• נהיגה עם לחץ אוויר לא תקין בצמיגים.
• נזקי שלג במקומות שיש שילוט המזהיר על כך.
• נהיגה במקומות צרים בהתחשב בממדי הקרוואן.
• נהיגה במקומות של מיועדים לנסיעה.
חברת ההשכרה רשאית, ע"פ שיקול דעתה שלא לאפשר את צמצום אחריות השוכר.

3. אחריות השוכר על כל הנזקים
השוכר מחוייב לפצות את חברת ההשכרה על כל נזק שייגרם לקרוואן, בעקבות מעשה מכוון, רשלנות, נהיגה בשכרות את תחת השפעת סמים, שימוש בקרוואן למטרות לא חוקיות, או עקב מעשים הסותרים את תנאי ההסכם.

4. שחרור השוכר מההתחיבויות שלו
השוכר משוחרר מאחריות המוטלת עליו כאמור לעיל, אם חברת הביטוח מכסה באופן מלא על הנזקים, או שהצד הפוגע ייקח אחריות על כך וישלם על הכל.

5. חובות תשלום אחרות
השוכר מחוייב לשלם על חניה, קנס בגין עומס יתר ושאר חיובים המוטלים על הקרוואן על בסיס התחייבויות השוכר.

מחוייבות/אחריות חברת ההשכרה
חברת ההשכרה מחוייבת למסור את הקרוואן לשוכר במצב תקין העומד על פי דרישות החוק, בזמן ובמקום שנקבעו בחוזה. בנוסף, חברת ההשכרה מחוייבת להעביר לשוכר הדרכה מקיפה והסבר על אופן תפעול הקרוואן והציוד. אם השוכר לא יקבל את הקרוואן כפי שנקבע בחוזה, הוא יהיה זכאי לדרוש פיצוי עבור התקלה או לבטל את החוזה. השוכר זכאי לדרוש פיצויים על נזקים שיגרמו בעקבות עיכוב.

זכות הלקוח להחזר
במקרה וחברת ההשכרה לא יכולה לספק את הקרוואן בתוך 48 שעות ממועד תחילת ההשכרה, בעקבות תאונה, תקלה טכנית או בעיה בקרוואן בהשכרה הקודמת, השוכר זכאי להחזר מלא. במידה ויש אפשרות לספק קרוואן ברמה נמוכה יותר, השוכר זכאי לפיצוי על ההפרש ועל הימים שלא נוצלו.

מד הקילומטר
א. מרחק הנסיעה נמדד ע"י מכשיר הנמצא בכל קרוואן. במידה והשוכר יגרום נזק למכשיר או לנעילה שלו (נסיון לפתוח), הוא יחוייב בעת החזרת הקרוואן לשלם על מרחק הנסיעה שיוערך ע"י חברת ההשכרה, אלא אם אחד מהצדדים יוכיח שמרחק הנסיעה היה אחר.
ב. השוכר מחוייב להודיע באופן מיידי לחברת ההשכרה על כל תקלה במכשיר.

דלק, שירות ותחזוקה
השוכר אחראי על תשלום על דלק. חברת ההשכרה תודיע לשוכר מהו סוג הדלק המתאים לקרוואן. השוכר יהיה אחראי על נזקים שיגרמו לקרוואן בעקבות שימוש בדלק לא מתאים. במהלך ההשכרה, השוכר מחוייב לתחזק את הקרוואן כמו בדיקת שמן, מים, לחץ אויר בצמיגים וכו'.

פעולות השוכר במקרה תקלה, נזק או גניבה
א. השוכר יודיע לחברת ההשכרה באופן מיידי על כל תקלה בקרוואן, נזק או גניבה. במקרה גניבה, יש להודיע מיידית למשטרה. במקביל, חברת ההשכרה תנחה את השוכר כיצד לנהוג בהתאם למקרה. אולם, השוכר יכול לבצע תיקונים בקרוואן ללא הודעה לחברת ההשכרה בסכומים של לא מעל 
50  והם הכרחיים להמשך הנסיעה. במקרה כזה, על השוכר להציג קבלה על התשלום וסוג הטיפול.
ב. במקרה של תאונת דרכים השוכר מחוייב תמיד למלא ולמסור לחברת ההשכרה דו"ח תאונה מפורט. את הדו"ח יש למלא בטופס המתאים לכך ומצוי בקרוואן. במקרה שלא ברור מי הצד האשם, יש להודיע למשטרה. יש להודיע למשטרה בכל מקרה של פציעה של אדם. יש לעדכן את המשטרה בכל מקרה של תאונה עם בעל חיים ולמסור לתחנת ההשכרה את הדו"ח של המשטרה.
ג. במקרה שהשוכר לא יעדכן ולא יפעל ע"פ ההנחיות, הוא יהיה אחראי על כל הנזקים וההוצאות בעקבות כך.

אחריות חברת אחריות חברת ההשכרה על תקלות/כשלים בקרוואן
אם במהלך ההשכרה תחול תקלה טכנית או תקלה אחרת, השוכר רשאי לבקש שיתקנו אותה או לבקש פיצוי בהתאם. אם התקלה היא משמעותית, השוכר רשאי לבטל את החוזה. אולם, אי אפשר לבטל את החוזה אם חברת ההשכרה תספק קרוואן חלופי תוך זמן סביר. השוכר רשאי לבקש פיצוי עבור נזקים שנגרמו על ידי התקלות.

החזרת הקרוואן בזמן שנקבע
א. יש להחזיר את הקרוואן במקום ובזמן שנקבעו בחוזה. על שינוי במקום או בזמן החזרת הקרוואן יש להודיע מספק זמן מראש. השכרת הקרוואן מסתיימת כאשר הקרוואן הוחזר לרשות חברת ההשכרה או שחברת ההשכרה קיבלה הודעה מהשוכר שהוא החזיר את הקרוואן למקום עליו הוסכם.
ב. אם הקרוואן לא הוחזר בזמן ולא הוסכם על הארכת תקות ההשכרה, חברת ההשכרה תעדכן את המשטרה על כך.
ג. אם השוכר לא ימלא אחר הנחיות אלה, חברת ההשכרה זכאית לגבות פיצוי על ההפסדים שייגרמו לה.

החזרת הקרוואן לפני הזמן שנקבע
אם השוכר יחזיר את הקרוואן לפני המועד שנקבע, עלות השכירות תיקבע ע"פ ההסכם ועל סמך תקופת השימוש בפועל. גם אם ההשכרה היתה בתנאים מיוחדים, העלות תיקבע ע"פ המחירון הרגיל.

ביטול החוזה
חברת ההשכרה רשאית לבטל את החוזה במהלך ההשכרה אם נראה כי השוכר מפר את תנאי החוזה, או שהשוכר, ע"פ הערכת חברת ההשכרה לא יוכל להחזיר את הקרוואן. אם השימוש בקרוואן הופסק עקב תאונה או גניבה, ההסכם יופסק בעת קבלת ההודעה על כך. כאשר חברת ההשכרה מבטלת חוזה, השוכר מחויב להחזיר אליה את הקרוואן מיידית.

חציית הגבול לפינלנד
חציית הגבול לפינלנד עם הקרוואן אסורה ללא אישור בכתב מחברת ההשכרה. חברת ההשכרה תחליט ע"פ שיקול דעתה אם לתת אישור למעבר הגבול - בכל מקרה לגופו.

תביעות/חילוקי דעות
אם יהיו חילוקי דעות בין חברת ההשכרה לשוכר, ולא הושגה פשרה או פיתרון בין הצדדים, ידונו הדברים בבית משפט במחוז המקומי של חברת ההשכרה.

 

Smooth start of your holiday

We try to make the start of the holiday as smooth as possible for you. The client is greeted at arrival hall of airport, or other agreed location, by our professional staff. Customer service person makes the rental agreement together with the client and gives full orientation on the use of the motorhome.
There are complimentary water bottles in the fridge and coordinates for closest supermarket are preset into the navigator.

 

Base charge

All rentals have a base charge of 250 euro, which is not dependent of the length of the rental. This base fee includes wash, cleaning, technical checkup, orientation for use etc.

 

Solica Club
By joining Solica Club - for 
250 euro the client gets with single low price a full rental services and equipment package that is very good value for their money:

• Unlimited kilometers
• Solica Premium insurance
• Final cleaning
• Children's safety seats
• Camping table and chairs
• Bedding with linens and towels
• Electric coffee maker
• Toilet chemical
• One gas bottle
• Road map
• GPS navigator

 

Pick‐up and drop‐off; returning policy

Pick-up

Pick‐up will be handled at the time and location agreed in booking‐confirmation. Any changes to pick‐up time must be informed to us 24 hours prior to departure. Upon client’s arrival, our customer service person will be greeting the client in arrival hall with a sign with client’s last name on it. If client can’t find our customer service person, advise them to go to the nearest info/meeting point at the terminal or station so that we can locate them more easily. If there is delay on our part, we will contact the client directly by mobile phone provided when making the booking, or if no number was provided, we will contact the agent

 

Drop-off
Drop off is handled at the time and location agreed in rental form. Any changes to arrival time needs to be approved by the rental station 24 hours before return time. Change can be made only if it does not affect the pick up of next client for the vehicle in question.
If Drop off is before 11 am in the morning, 50 euro discount for the end date is applied

 

Returning the motorhome 

Before returning the camping car rental client needs to:
• fill up the Diesel tank
• not wash the camping car exterior
• empty the trash cans, wash the dishes and moderately clean the interior of the camping car
• empty grey water and toilet tanks If Final Cleaning service was not included in the rental and the motorhome has not been cleaned, we charge the client 149 euro final cleaning fee. Diesel tank must always be filled before returning the vehicle. If the diesel tank is not full, we will fill the tank at the nearest Shell‐petrol station and charge the diesel cost plus additional 15 euro service fee.

 

Authorised drivers

We have no extra fee for additional drivers. The renter and any additional driver must be of minimum age of 22 and have held at least B‐category (EU‐passenger car license) driver's license for a period of one year. Each person that will drive the vehicle must present their driver’s license and be marked on the rental form as a driver. If anyone else than drivers indicated in the rental form drives the vehicle, the insurance is not valid.

Each driver must present a valid credit card (debit card not accepted) which is imprinted in to the rental form. In case all drivers don't have a credit card, the primary driver may accept liability for the other drivers and have his credit card imprinted as payment coverage also for them.

 

Breakdown & repairs

Repairs which are necessary in order to maintain the vehicle in a good working and roadworthy condition during the rental period may be ordered by the renter after consultation with Solica rental station. Minimal repairs up to cost of 50 euro may be ordered without consultation. Payments made will be reimbursed against receipts. The first thing to do always in case of a technical problem is to contact us. We will then provide client with advice on how to proceed. All problems need to be reported to us as soon as they happen so that we can act accordingly and prevent possible further damage. Discomfort caused by problems that were not reported to Solica as they occurred, will not be subject to any refund.
The renter is responsible for checking engine oil, fluids, and coolant levels at each refueling, as well as reporting mechanical failures immediately. Renter may be held responsible for mechanical damage due to negligence in vehicle operation or failure to provide normal maintenance.
If the motorhome is destroyed without any fault on the part of the renter or it appears likely that its use will be prevented or withheld for an unreasonably long time, we will be entitled to supply the renter with a substitute vehicle. If in such a case we offer a substitute vehicle of a lower price class, the price difference will be reimbursed to the renter.

 

Assistance during the holiday
Clients can call us for support 24/7 if they encounter a problem with the motorhome. We cooperate with road side service companies with full coverage in Scandinavia to provide quick assistance in case of technical problem, for example a flat tire.

 

Fines and road tolls

Client is responsible for any fines and road tolls during the rental period. Any unpaid fines and road tolls, including their overdue payment fees and collection costs will be charged from the client. If client has received fines or they are aware that they have unpaid road‐tolls, we need to be informed about them upon returning from the trip, so that they can be handled in due time. If the road‐toll or parking authority collects the payment later on, the overdue payment and collection fees are often twice the amount of the original fine and up to several times more than the original road toll.

 

Smoking and pets

Smoking inside the camping car is strictly prohibited. Please don't smoke in any part of the vehicle. If client has smoked in the camping car, we will charge 850 euros cleaning fee. Pets are unfortunately not allowed in the camping car. If an animal has been in the camping car, we will charge 400 euro cleaning fee. Removing the allergens and smell from the confined space of a motorhome is extremely difficult.

 

Car usage

a) The renter is obliged to take care of the car as well as a careful person takes care of his/her own car and to observe special carefulness and cautiousness while driving. The renter agrees to use the car only in the manner it is normally intended for.
b) The renter agrees to drive the car himself/herself. He/she is not allowed to hand over the car to other persons nor for their use without such permission being explicitly noted in the rental agreement. The renter (driver) shall possess a valid driving license and have at least one year’s driving experience. Further he/she shall fulfil the age requirements of the car hire. The renter is obliged to inform the person to whom he/she hands over the rental object within the scope of this agreement, about the contents of this agreement.
c) Usage of the car for illegal purposes, towing, competitions or training for these, educational driving, and driving on ice outside officially marked ice roads is prohibited.
d) Whenever the car, even momentarily, is left parked, it necessarily is to be locked.
e) As the car hire hands over the car to the renter, both parties should check the visible condition of the car in order to avoid possible disputes regarding the time of appearance of damages.

 

Responsibility for the car and its equipment during the rental period
1. Basic retention of the renter

The renter is, up to the upper retention limit specified in the agreement:
a) Obliged to compensate during the rental period occurred damages to the car or to its accessories
b) Obliged to compensate parts and accessories which have disappeared from the car during the rental period
c) Obliged to pay cleaning costs arising from unusual contamination of the car. (Smoking and transportation of pets require permission from the car hire).
d) Obliged to pay the daily fee defined in this agreement for the lay days caused by the accident, however for a maximum of 30 days. The lay days begin at the date of the accident

 

2. Reducing/eliminating the retention of the renter
The renter can reduce or eliminate his/her retention by paying a special retention reduction/elimination fee. However, the retention reduction/elimination fee does not cover damages due to the following or similar reasons:

• Excessive loading, displacement or detachment of the load
• Upholstery damages caused by tobacco smoking or gashing
• Driving with empty tires
• Snow damages if indicated by signs (dropping of snow from roofs)
• Driving in too narrow premises considering the dimensions of the car
• Driving of road or in areas not intended for car driving
The car hire may, at its discretion, abstain from granting the retention reduction.

 

3. Liability of the renter for all damages
The renter is obliged to compensate the entire damages to the car hire providing the damages caused to the car or the car hire are intentional by the renter, caused by an act of negligence, caused during usage of the car under influence of alcohol or other narcotic agents, for criminal purposes, or caused due to the renter not complying with the conditions in this agreement.

 

4. Releasing of the renter from his/her indemnification liabilities
The renter is released from the above mentioned indemnification responsibilities providing that the car hire is fully indemnified for its damages through an insurance, or from the opposite sides traffic insurance or from the person who caused the damages.

 

5. Other payment liabilities
The renter is obliged to pay the parking, overload penalty fees and other charges levied on the car hire on the basis of holder´s liability.

 

Liabilities of the car hire

The car hire is obliged to hand over the car to the renter in working order and complying with applicable laws, at the time and place agreed when the reservation was made. Further the car hire is obliged to give the renter sufficient guidance and instructions about the usage of the car. Unless the renter receives the car for his/her usage according to the reservation, he/she can demand a reduction of the rent corresponding to the error, or cancel the agreement. The renter can demand indemnification for the damages caused by the delay.

 

Client's right for refund
In case Solica is unable to provide a rental vehicle within 48 hours starting from the agreed pick‐up time, due to accident, technical problem or loss of the vehicle during the previous rental period, the client is entitled to full refund. If substitute vehicle can be provided and it is of a lower price category, the client is entitled to a refund in amount of the price difference between daily rates of these categories and the full daily rates of the lost days.

 

Mileage indicator

a) The distance driven is measured with the mileage indicator belonging to each vehicle. If the renter has damaged the mileage indicator or its seal, he/she is obliged when returning the car to pay the rent corresponding to the mileage estimated by the car hire, however, unless either party proves probable that the car has been driven a longer/shorter distance.
b) The renter is obliged without delay to inform the car hire about possible malfunction of the mileage indicator.

 

Fuel, service and maintenance

The renter pays for the fuel needed. The car hire is to inform the renter the correct quality fuel to be used. The renter is liable for damages caused by usage of incorrect quality fuel. During the rental period the renter is responsible for taking care of normal car maintenance, such as e.g. the engine oil quantity, the radiator and battery fluids, the tire pressures, etc.

 

Actions of the renter in cases of malfunction, damage and theft
a) The renter shall immediately inform the car hire about malfunctions appearing in the car or about damages to the car as well as about theft. The police shall immediately be informed about theft. Subsequently the car hire shall inform the renter about the actions to be taken because of the incident. However, without informing the car hire the renter is entitled to have the car repaired for a maximum value of 50 euros, provided it is necessary for continued driving. In such cases the renter shall acquire a report from the repair company detailing the performed repair actions and the payment.
b) In traffic accident cases the renter is always obliged immediately to submit a damage report to the car hire. The report is to be written on the accident report form available in the car. In cases of unclear culpability the renter shall inform the police. The police is always to be informed in cases of personal injury. The police is always to be informed about deer accidents by the renter, who also has to submit to the car hire a certificate given by the police and stating the notification.
c) If the renter neglects the above mentioned notifications, he/she is liable towards the car hire for possible damage caused by this negligence.

 

Liability of the car hire for defects in the car
If a technical or other fault of the car appears during the rental period, the renter can demand it to be fixed or demand a corresponding reduction of the rent. If the fault is substantial, the renter can demand that the agreement is cancelled. However, the agreement cannot be cancelled if the car hire replaces the car within a reasonable time period. The renter can demand indemnification for the damages caused by the fault.

 

Returning of the car upon the expiration of the agreed rental period
a) The car is to be returned to the agreed place upon expiration of the agreed rental period. Alterations of either the place or the date are to be agreed with the car hire with sufficient notice. The rental period according to the agreement expires when the car has been returned to the car hire, or when the car hire has received a notification from the renter stating that the car has been returned to a place approved by the car hire.
b) If the car has not been returned upon the expiration of the rental period and no continuation of the rental period has been agreed, the police will be informed.
c) If the renter neglects his/her liabilities according to item a), the car hire is entitled to charge a reasonable indemnification for the economical losses caused by the negligence.

 

Returning of the car before the expiration of the agreed rental period
If the renter returns the car before the expiration of the agreed rental period, the rental sum is determined according to the agreement and based on the actual usage period. Provided the car has been rented on special conditions, the rent is determined according to the normal price list.

 

Termination of the agreement
The car hire is entitled to terminate this agreement during the rental period provided it appears that the renter violates this agreement or that the renter, according to the estimation of the car hire, is unable appropriately to handle the car. If usage of the car is discontinued due to accident or theft, the agreement is terminated upon the car hire having received notification hereof. When the car hire terminates the rental agreement, the renter is obliged immediately to return the car to the car hire.

 

Crossing the Finnish border
Crossing the Finnish border with the car is prohibited without a written permission by the car hire. The car hire decides about the possible granting of the permission on a case by case basis at its discretion.

 

Conflicts related to the agreement
Unless the conflict can be solved through negotiations between the two parties. If the conflict is subjected to court judgement, legal action is to be taken in the district court at the domicile of the car rental company.

מפרט טכני ואבזור

טרומסה - טרומסו

Tromsø Airport


View Larger Map

Hotels

Hotels near Tromsø Airport:

Scandic Tromsø - Book this hotel with Booking.com
Heiloveien 23, 9269 Tromsø, Norway

Pingvinhotellet UNN Tromsø - Book this hotel with Booking.com
Hansine Hansen veg 67, 9038 Tromsø, Norway

Red Old House Tromsø Apartment - Book this hotel with Booking.com
Vestregt. 69, 9008 Tromsø, Norway

Ami Hotel - Book this hotel with Booking.com
Skolegata 24, 9008 Tromsø, Norway

ביטוח

הביטוח בקרוואנים מחולק לשתי קטגוריות. הקטגוריה הראשונה היא ביטוח חובה רגיל.

הקטגוריה השניה היא ביטוח מקיף המכסה כנגד נזקים לקרוואן שנגרמו כתוצאה (לדוגמה) מנהיגה לא על הכביש או התנגשות בחיה. ביטוח זה מכסה גם גניבה או שריפה.

הביטוח לא תקף במקרים של נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול. כמו כן הביטוח לא יהיה תקף במקרים של נזק שנגרם עקב התנהגות לא אחראית של השוכר או נוסע אחר. כל נזק, לא משנה אם נגרם מצד שלישי או לא, כפוף להשתתפות עצמית של השוכר. לדוגמה, שמשות מחוייבות בהשתתפות עצמית. הביטוח אינו מכסה נזקים לפנים הקרוואן.

שני הביטוחים כלולים במחיר הקרוואן עם השתתפות עצמית של 1200 .
אפשר להוריד את גובה ההשתתפות העצמית ע"י רכישה של הרחבת ביטוח לפני תחילת ההשכרה:
 - הורדת ההשתתפות העצמית ל-
600 . המחיר לאפשרות זו הוא 15  ליום - מינימום 105  (7 ימים).

נא לשים לב שההשתתפות העצמית היא לכל מקרה בנפרד.

אין אפשרות להוריד את ההשתתפות העצמית מתחת ל-1200 € אם נוסעים לארצות שאינן באיחוד האירופי (חוץ מנורבגיה ושוויץ). מחוץ לארצות האיחוד האירופי, נורבגיה ושוויץ, ההשתתפות העצמית במקרה של גניבת הקרוואן היא מינימום 20% מערך הקרוואן.

The insurance coverage is divided into two categories by the insurance companies. First category is statutory motor liability insurance, which covers damages caused to the innocent party and to other parties.

 

The second category, comprehensive motor vehicle insurance provides indemnity for damage to the own vehicle as a result of, for example, driving off the road, a crash or a collision with an elk. It also provides cover in the event of, for example, theft or fire.

  

The insurance is not valid if the vehicle is being used under influence of alcohol or drugs. Also, insurance is not valid if the damages are caused because of careless behavior by the renter or his party. All damages, regardless if they have resulted in a third party accident or not, are subject to an excess. For example, windscreen is subject to excess payment if a stone breaks it. Insurance does not cover interior damages caused by renter.

 

Both insurance categories are included in rental fee with an excess of 1200 euros (excess means self risk amount of the client).

The excess can be lowered by purchasing additional insurance coverage prior to the start of the rental:
 - Solica Premium insurance lowers the excess to 600 euro. Add 15 euro per day - minimum 105 euro (7 days).

 

Please be aware that we need to follow the insurance company rules according to which each new damage is a separate incident and the indicated excess has to be charged for each incident.

 

Excess can't be reduced below 1200 euro, if travelling to non‐EU countries (Norway and Switzerland excluded). Outside the European Union, Norway and Switzerland the excess in case of a theft of the vehicle is minimum 20% of the value of the vehicle.

ציוד

כל הקרוואנים כוללים:
מיזוג אוויר בתא הנהג
בקרת שיוט
חלונות חשמל
מערכת בלמים ABS
כריות אוויר

הציוד בקרוואן כולל:
מפזר חום
מקרר
כיריים
מקלחת
שירותים
רדיו ו-CD

ציוד בטיחות
מטף כיבוי אש
אפוד זוהר
גלאי עשן
משולש אזהרה
כיסאות בטיחות - להשכרה כציוד נוסף (בתשלום)

ציוד מחנאות
כבל חשמל
צינור מים
לוחות איזון
משולש אזהרה
ערכת פיוזים נוספת
ערכת חניה (נצרך לחניות בשבדיה ופינלנד כדי לסמן את זמן ההגעה באזורי חניה חינם המוגבלים בזמן)
בלון גז פרופן לחימום מים, בישול וחימום הקרוואן
ערכת מטבח
מברשת לניקוי כלים, סמרטוטים לכיור

ניתן לשכור (בתשלום) ציוד נוסף
כריות ושמיכות
סדינים ומגבות
מכונת קפה
שולחן וכיסאות פיקניק
מנגל
מכשיר ניווט GPS

 

All motorhomes are equipped with:
Driver cabin air conditioning
Cruise control
Electric windows
ABS brakes
Passanger side air bag

Each camping car is equipped with:
Heater
Refrigerator
Gas stove
Shower
Toilet
CD-radio

We equip the vehicles with safety items:
Fire extinguisher
Road side safety vest
Fire alarm
Warning triangle
Child safety seats are available as extra item

The motorhomes are equipped for camping travel:
Electric cable
Fresh water hose
levellers
Warning triangle
Spare fuses
Parking disc (needed in Sweden and Finland to indicate time of arrival in free of charge limited time parking areas)
Propane gas bottle for water heating, cooking and living area heating
Full kitchen ware
Dish brush, kitchen wipe

For comfortable everyday living we offer following extra items (extra payment):
Pillows and blankets
Sheets and towels
Electric coffee maker
Camping table and chairs
Instant grills
GPS navigator


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו