Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור M2B

  • 2x

קרוואן לשני אנשים
כולל מיטה אחורית זוגית או שתיים בודדות. יש שירותים, מקלחת ומטבחון מאובזר כולל כיור, מיקרוגל, כיריים ומקרר. מערכת המיזוג בחלק האחורי של הקרוואן פועלת רק עם חיבור לרשת החשמל 220v.

מבוסס על שלדת מרצדס ספרינטר

עד שנתיים על הכביש

  • אורך
  • 5
  • |
  • רוחב
  • 1.9
  • |
  • גובה פנימי
  • 1.8
  • |
  • גובה חיצוני
  • 2.8

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - 2.2 ליטר, דיזל
  • תיבת הילוכים - ידני
  • הגה כח
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 0
  • מיכל מים טריים - 80 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 80 ליטר
  • מיכל דלק - 80 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - 3 ק"ג
  • מזגן קדמי
  • צריכת דלק - 10 ליטר / 100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - עד שנתיים על הכביש

מגורים

  • כירת גז - 2 להבות
  • מקרר - 80 ליטר
  • מקומות אכילה - 2
  • מזגן בחדר מגורים
  • מיקרוגל
  • מטף לכיבוי אש
  • מקלחת
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - כימיים - מחסנית נשלפת
  • ABS
  • מקומות שינה - 2
  • מיטה זוגית אחורית - 175/190ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • שירותי חירום בין 8:00 ל-22:00
  • שולחן וכיסאות פיקניק
  • כלים להחלפת גלגל
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : R45000 למקרה
  • מע''מ (%) : 15
  • ערכת רכב : כבל חשמל ומתאם, משולש אזהרה, צינור מים
  • מפות דרך
  • דמי נהג נוסף : 2 נהגים
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים : שד"ת/מלון עד 25 ק"מ מהתחנה
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה : שד"ת/מלון עד 25 ק"מ מהתחנה
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • ערכת ציוד שינה
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק

הערות לתעריף

  • בכל קבלה או החזרה בתחנת יוהנסבורג יש תוספת תשלום של R/N$500 עבור כבישי אגרה. מנובמבר 2020 החיוב יהיה R/N$250 והוא יחול על כל קבלה או החזרה בדרום אפריקה - בכל התחנות.
  • הקרוואן צריך לחזור נקי. במידה ולא יוחזר נקי יחוייבו R/N$1500 דמי ניקוי.
  • הקרוואן צריך לחזור עם מיכל שרותים ריק ונקי. במידה ולא יוחזר כך יחוייבו R/N$3500 דמי ניקוי.
  • נהגים בני 24-23 מחוייבים בהיטל נהג צעיר על סך R/N$500.
  • כל חציית גבול ויציאה מדרום אפריקה מחייבת היטל מעבר גבול ע"ס R/N$1000.
  • במקרה של נסיעה לאירוע מיוחד בקייפטאון (Afrika Burn / Cape Epic), בנוסף להיטל המיוחד, יש תנאים ומחירים אחרים. נא לציין זאת בעת ההזמנה.

תוספות אפשריות

  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 1000 ZAR
  • הסעה אל/מתחנת ההשכרה (עד 70 ק"מ) - תשלום חד פעמי - 400 ZAR
  • קבלה/החזרה מחוץ לשעות הפעילות - תשלום חד פעמי - 550 ZAR
  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 500 ZAR
  • כיסא בוסטר לילד - תשלום חד פעמי - 500 ZAR
  • רישום נהג נוסף - תשלום חד פעמי - 250 ZAR
  • היטל מעבר גבול - תשלום חד פעמי - 1000 ZAR
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית למינימום - ליום - 300 ZAR
  • היטל אירוע מיוחד (קייפטאון) - תשלום חד פעמי - 4200 ZAR
  • היטל נהג צעיר (24-23) - תשלום חד פעמי - 500 ZAR
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית - ליום - 295 ZAR
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית-אפשרות 2 - ליום - 200 ZAR

תנאי תשלום

מקדמה 5000, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 25 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 2500 ZAR לא יוחזרו.
  • 8 עד 24 ימים לפני תאריך ההשכרה:30% ממחיר ההשכרה, מינימום 4000 ZAR, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 7 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 6500 ZAR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 8000 ZAR, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת הזמנה ממושכת להשכרת קרוואן בדרום אפריקה
1% הנחה ל 21 עד 27 ימים
2% הנחה ל 28 עד 49 ימים
5% הנחה ל 28 עד 74 ימים
10% הנחה ל 28 עד 99 ימים
15% הנחה ל 28 עד 200 ימים

תנאי השכרה

המחירים כוללים
• הסעות משדה התעופה (עד 25 ק"מ מתחנת ההשכרה הקרובה)
• שני נהגים (אפשרות לעוד 3 נהגים בתשלום נוסף)
• ביטוח עם השתתפות עצמית של R/N$45,000 (מנובמבר 2020 - R/N$50,000)
• ק"מ ללא הגבלה
• ציוד שינה, מטבח ומגורים
• מיכלי מים וגז מלאים
• סיוע חירום (8:00 עד 22:00) (מנובמבר 2020 - 7:00 עד 19:00)
• 15% מע"מ בדרום אפריקה
• עמלות כרטיס אשראי

מינימום השכרה ועלויות - עד סוף אוקטובר 2020
מינימום השכרה - 7 ימים. עלות ההשכרה מחושבת על בסיס יום קלנדרי, כלומר יום הקבלה או ההחזרה נחשב ליום השכרה מלא לא משנה באיזה שעה נלקח או הוחזר הקרוואן. יום השכרה לא מחושב על בסיס 24 שעות. 

מינימום השכרה ועלויות - מנובמבר 2020
מינימום השכרה - 5 ימים במקרה של קבלת קרוואן ביוהנסבורג או בקייפטאון, 8 ימים במקרה של קבלת קרוואן בדורבן, בפורת אליזבת', או באיסט לונדון ו-15 ימים במקרה של קבלת קרוואן בג'ורג' או בנלספרויט. עלות ההשכרה מחושבת על בסיס יום קלנדרי, כלומר יום הקבלה או ההחזרה נחשב ליום השכרה מלא לא משנה באיזה שעה נלקח או הוחזר הקרוואן. יום השכרה לא מחושב על בסיס 24 שעות. 

תחנות ההשכרה (מקום קבלה או החזרת הקרוואן)
תחנה ראשית: דרום אפריקה - יוהנסבורג וקייפטאון
תחנות משניות: דרום אפריקה - דורבן, איסט לונדון, פורת אליזבת', נלספרויט וג'ורג'

שעות פעילות תחנות ההשכרה - עד סוף אוקטובר 2020
ימים שני עד שישי: 8:00 עד 16:30 (קבלה אחרונה ב-15:00, החזרה אחרונה ב-16:00)
שבת: 8:00 עד 13:00 (קבלה אחרונה ב-11:00, החזרה אחרונה ב-12:00)

שעות פעילות תחנות ההשכרה - מנובמבר 2020
ימים שני עד שישי: 7:30 עד 17:30 (קבלה אחרונה ב-16:00, החזרה אחרונה ב-16:00)
שבת: 8:00 עד 14:00 (קבלה אחרונה ב-12:00, החזרה אחרונה ב-12:00)

קבלה או החזרה מחוץ לשעות הפעילות עולה R/N$550. השעות האפשריות הן:
שבת: 13:00 עד 16:00
ראשון וחגים: 8:00 עד 16:00

(המאחרים להחזיר יחוייבו על בסיס יום השכרה)
כל התחנות סגורות ב-25 בדצמבר (חג המולד)

קבלת הקרוואן
תהליך קבלת הקרוואן אורך כשעתיים-שלוש תלוי בשאלות ובמעורבות השוכר. התהליך כולל הסבר והדגמה של הקרוואן והציוד. חתימה על מסמך תנאי הקרוואן מעיד על כך שהשוכר מסכים ומעיד על תקינות הקרוואן והציוד. יש ליידע את חברת ההשכרה תוך 24 שעות מרגע קבלת הקרוואן על כל תקלה, בעיה, משהו שלא עובד או גורם אי נוחות. על בעיות במצמד (קלאץ') ניתן לדווח עד 3 ימים מרגע קבלת הקרוואן. חברת ההשכרה לא תתחשב בשום תביעה נגד תקלות או בעיות אלו וכמו כן לא ינתן שום פיצוי על זמן אבד עם השוכר ידווח על התקלות רק בעת החזרת הקרוואן ולא במסגרת הזמן שנאמרה. לא יינתן זיכוי או פיצוי עבור ימים שלא נוצלו בעקבות קבלת קרוואן מאוחרת ממה שהוסכם.

החזרת הקרוואן
בעת החזרת הקרוואן, יש להמתין בצד כשעה בערך בזמן בדיקת הקרוואן והציוד. למרות שיש להחזיר את הקרוואן עם מיכל דלק מלא, כמחווה לשוכר הבא, חברת ההשכרה לוקחת את הקרוואן לתחנת דלק כדי לוודא שהמיכל מלא. במידה ויהיה צורך במילוי, החיוב יחול על השוכר והסכום ילקח מכרטיס האשראי של השוכר. יש להחזיר את הקרוואן נקי כדי שאפשר יהיה לבצע בדיקה. קרוואנים שיחזרו מלוכלכים מאוד יחוייבו בדמי ניקוי על סך R/N$1500. יש לרוקן ולנקות את מיכל השירותים אחרת יחולו R/N$1500 דמי ניקוי. קרוואנים שיחזרו לאחר זמן עליו הוסכם בחוזה ההשכרה או מחוץ לשעות הפעילות (ללא אישור מראש) יחוייבו בעלות יום השכרה נוסף. אין פיצוי במקרה שקרוואן יוחזר לפני המועד עליו סוכם בחוזה.

• לחברת ההשכרה יש את הזכות לחייב את מחיר הדלק במקרה והקרוואן יחזור לא מלא, תינתן חריגה של 3 ליטר כדי לאפשר תנועה של הקרוואן.
• לחברת ההשכרה יש את הזכות לחייב דמי ניקוי על סך R/N$1500 במקרה שהקרוואן יחזור מלוכלך מאוד. חברת ההשכרה תחליט באופן בלעדי לגבי מצב הליכלוך בקרוואן. קרוואן מלוכלך מאוד יכול להיחשב מקרה שאי אפשר לראות פגיעות בקרוואן.
• חל איסור מוחלט לעשן בקרוואן ובמידה ויתברר שאכן התבצע עישון בקרוואן השוכר יחוייב ב-R/N$3500 עבור הוצאת הריחות והעשן מהקרוואן. 
• יש להחזיר את הקרוואן עם מיכל שירותים ריק ונקי אחרת יחוייבו R/N$3500 דמי ניקיון.

רישיון נהיגה
נדרש רישיון נהיגה בתוקף של דרום אפריקה, או קוד 08 או רישיון נהיגה בינלאומי באנגלית על רכב מתחת ל-3,500 ק"ג.

גיל נהג
הגיל המינימאלי לנהיגה בקרוואן הוא 25.
היטל על סך 
R/N$500 יחול על נהג מתחת לגיל 25 ומינימום 23 עם ותק של 3 שנים לפחות.

מדיניות כבישי אגרה - עד סוף אוקטובר 2020
כל השכרת קרוואן שמתחילה או מסתיימת בתחנת ההשכרה ביוהנסבורג תחוייב ב-R/N$500. המערכת מותקנת בכל הקרוואנים היא משמת עבור כל המעברים הנושאים את התג של eToll ברחבי דרום אפריקה וגם את המעברים במחוז גואטנג / חאוטנג.

מדיניות כבישי אגרה - מנובמבר 2020
כל השכרת קרוואן שמתחילה או מסתיימת בתחומי דרום אפריקה תחוייב ב-R/N$250. החיוב מתבצע בכל התחנות - הראשיות והמשניות.

אפשרויות הביטוח - עד סוף אוקטובר 2020
חברת ההשכרה מציעה שתי אפשרויות ביטוח - רגילה ומורחבת. ביטוח זה אינו ביטוח נסיעות אישי אלא מכסה עבור נזקים לקרוואן ו/או לרכוש צד ג':

ביטוח רגיל
ביטוח עם השתתפות עצמית של R/N$45,000 לכל מקרה תאונה או נזק לקרוואן או לרכוש צד ג'. סכום זה נלקח כאישור מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד, בעת קבלת הקרוואן. פיקדון זה ישמש למקרים שהשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או לנזקים של צד ג'. במידה ואין תביעות או נזקים, הפיקדון יוחזר תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה. ביטוח זה אינו כולל תיקון או החלפת צמיגים או שמשה קדמית.

ביטוח מורחב
תוספת של R/N$295 ליום. ביטוח זה הוא ללא השתתפות עצמית, הוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים או השמשה הקדמית (בדרום אפריקה, לסוטו וסוואזילנד), גניבה של הרדיו והוצאות גרירה וחילוץ. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$3000 (במקרה של השכרה במהלך אירוע מיוחד ויציאה מקייפ טאון הפיקדון הוא R/N$5,000) מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן כדי להבטיח שהקרוואן יוחזר למקום עליו סוכם, בזמן שסוכם, נקי וללא נזקים או חוסרים בציוד. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם.

אפשרויות הביטוח - מנובמבר 2020
חברת ההשכרה מציעה שלוש אפשרויות ביטוח - רגילה, CER1 ומורחבת/CER2. ביטוחים אלה אינם ביטוחי נסיעות אישיים אלא מכסות עבור נזקים לקרוואן ו/או לרכוש צד ג' (ביטוים אלה לא מכסים נזק לציוד, למקרר, לאוהל שמעל הגג ולסוכך צל):

ביטוח רגיל
ביטוח עם השתתפות עצמית של R/N$50,000 לכל מקרה תאונה או נזק לקרוואן או לרכוש צד ג'. סכום זה נלקח כאישור מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד, בעת קבלת הקרוואן. פיקדון זה ישמש למקרים שהשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או לנזקים של צד ג'. במידה ואין תביעות או נזקים, הפיקדון יוחזר תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה. ביטוח זה אינו כולל תיקון או החלפת צמיגים, חישוקים או שמשה קדמית/מראות/חלונות.

ביטוח CER1
תוספת של R/N$200 ליום. ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית ל-
R/N$25,000 והוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים/חישוקים או השמשה הקדמית/מראות וחלונות (נזק 1 לכל דבר) למעט החרגות. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$25,000 מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן. סכומים ינוכו מהפיקדון במקרה והשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או עם נזק לצד ג'. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם ולא הוגשה תביעה. יש להחזיר את הקרוואן למקום ובשעה שנקבעו, נקי וללא נזקים או חוסרים. (ביטוח זה לא כולל נזק או חוסר בציוד, מקרר, אוהל שמעל הגג וסוכך צל).

ביטוח מורחב / CER2
תוספת של R/N$300 ליום. ביטוח זה מבטל את ההשתתפות העצמית והוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים/חישוקים או השמשה הקדמית/מראות וחלונות, גניבה של הרדיו והוצאות גרירה וחילוץ למעט החרגות. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$5,000 מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן כדי להבטיח שהקרוואן יוחזר למקום עליו סוכם, בזמן שסוכם, נקי וללא נזקים או חוסרים בציוד. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם. (ביטוח זה לא כולל נזק או חוסר בציוד, מקרר, אוהל שמעל הגג וסוכך צל).

דמי טיפול בתביעות
דמי טיפול על סך R/N$750 יחוייבו על כל תביעה בגין נזק או תאונה ללא קשר לסוג הביטוח שנרכש.

תאונות
תאונת רכב יחיד כלולה בביטוח למעט מקרה של התהפכות. במקרה של נזק לקרוואן יש לנהוג כמפורט כאן:

המקרה
על כל תאונה יש לדווח לחברת ההשכרה וע"פ חוק גם לתחנת המשטרה המקומית, תוך 24 שעות. בעת הדיווח למשטרה יש לקבל 'מספר דו"ח תאונה' - עליו יש לשמור ולשלוח לחברת ההשכרה. המספר מוכיח שהתאונה דווחה ונרשמה. אי דיווח על תאונה יבטל את כיסוי הביטוח השוכר יהיה אחראי כל כל ההוצאות. מומלץ לצלם כמה שיותר תמונות מזירת התאונה ולתעד את פרטי הצד השלישי במידה ויש.
ניתן לעשות זאת על הצד האחורי של המעטפה בה נמצא הסכם ההשכרה שסופק בעת תהליך קבלת הקרוואן. כמו כן מומלץ לצלם את רישיון הנהיגה של כל הצדדים המעורבים. יש למלא את 'דו"ח התאונה' שנמצא במעטפה בה נמצא הסכם ההשכרה. יש להעביר את כל המסמכים והתיעוד לחברת ההשכרה.
הקרוואן
השוכר אחראי על החזרת הקרוואן הפגוע לתחנת ההשכרה בהתאם לסוג הביטוח שרכש. קרוואן חלופי יסופק רק לאחר התשלום עבור כל הנזקים / החזרת הקרוואן המקורי. חברת ההשכרה שומרת את הזכות לא לספק קרוואן חלופי. זה לא מזכה את השוכר בתביעות כלשהן נגד חברת ההשכרה.

במידה והשוכר מבקש קרוואן חלופי, ההוצאות יוטלו בהתאם לסוג הביטוח שנרכש.
במידה והשוכר לא יכול לקבל קרוואן חלופי, לא יהיה החזר עבור סיום מוקדם של ההשכרה.
במידה והשוכר ממשיך את ההשכרה עם קרוואן חלופי, ההסכם ההשכרה יחול מחדש עם ביטוח רגיל. דבר זה מחייב פיקדון נוסף על סך R/N$45,000 (מנובמבר 2020 - R/N$50,000) מכרטיס האשראי של השוכר. אין אפשרות לרכוש את הרחבות הביטוח במקרה של קרוואן חלופי (לא משנה אשמת מי התאונה או הנזק).

תנאים והחרגות - רלוונטי לכל סוגי הביטוח
החרגות אלה תקפים בכל סוגי הביטוח:
השוכר יהיה אחראי על כל הנזקים לקרוואן או לרכוש צד ג' במקרים הבאים:

• תנאי ההסכם לא כובדו.
• נזקים הנגרמים כאשר השוכר מפר את חוקי התעבורה.
• נזקים לקרוואן שנגרמו עקב אי זהירות, רשלנות או נהיגה בפזיזות. כולל:
    o נהיגה בהשפעת סמים או אלכוהול
    o נהיגה בכבישים אסורים/מוגבלים או לא מוכרים
    o נהיגה במהירות גבוהה מהמותר
    o אי הקפדה על הגבלות הגובה של הקרוואן (הגובה של מכשולים בדרך חייב להיות מעל 3.5 מ')
• נזק לגג מכוסה למעט נזק ליחידת המזגן שנמצאת על הגג, סוכך הצל, פתחי האיוורור והמאווררים, והבליטה שבקרוואן ל-6 נפשות. יש לקחת בחשבון שהקרוואן גבוה ולנהוג בזהירות כאשר עוברים תחת ענפים, גשרים, קשתות וכל מעבר גבוה אחר (הגובה של מכשולים בדרך חייב להיות מעל 3.5 מ').
• נזקים הקשורים שקיעה במים או מגע במים מלוחים
    o אסור לעבור דרך מים
• נהיגה במדינה אליה לא התקבל אישור בכתב מחברת ההשכרה
• נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון בבלם היד
• נזק למצמד (קלאצ') - עד 5 ימים מתחילת ההשכרה אפשר לדווח על בעיות במצמד. אח"כ התקלה תהיה באחריות השוכר והוא יהיה אחראי על:
    o עלות כוללת בסך של R/N$24,500 כולל מיסים והתקנה
• התהפכות אינה כלולה בכיסויי הביטוח. התהפכות רכב מוגדרת כאשר יש נזק כלשהו לקרווואן אודות לכך שהוא לא עומד על 4 גלגלים (קרוואן שעומד על הצד נחשב כהתהפכות).
• מילוי דלק שאינו מתאים או מילוי דלק במיכל המים יגרור חיוב של R/N$20,000. במקרה כזה, מומלץ לא להניע את הקרוואן בשום מקרה. זה יוריד את גודל הנזק.
• כל נזק בתחתית הקרוואן לא מכוסה בביטוח כולל החלק התחתון בצידי הקרוואן, המוטות והצירים בתחתית ומערכת פליטת הגזים (אגזוז).
• חוסר או נזק בציוד, מדרגות, מאווררי תקרה, מערכת מיזוג אוויר וסוכך הצל.

השוכר אחראי כל נזק או תאונה שלא ידווחו לחברת ההשכרה בסיום ההשכרה. החיובים יתבצעו מכרטיס האשראי של השוכר.
חברת ההשכרה אינה אחראית לאובדן או נזק לציוד האישי. מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות אישי.

הוראות בהקשר להחלפת קרוואן (בין אם בגלל תאונה או בגלל נזק לקרוואן)
• במקרה של נזק למצמד (קלאצ') או נזק כתוצאה ממים עלות התיקון והחילוץ (גרירה) יהיו על חשבון השוכר. העלויות הם:
1. בתוך דרום אפריקה: R/N$8 לק"מ.
2. מחוץ לדרום אפריקה: R/N$15 לק"מ. אל/ממאון יש תוספת של R/N$9,500.
• במידה ונדרש קרוואן חלופי, חברת ההשכרה תחליף את הקרוואן תוך 24 שעות בדרום אפריקה או 48 שעות בנמיביה, לסוטו, אסוואטיני (סוואזילנד).
• פיקדון חדש על סך R/N$50,000 יילקח מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד בשביל הקרוואן החדש.

מיזוג אוויר
מערכת מיזוג האוויר בתא הנהג מותאמת לתנאי מזג האוויר בדרום אפריקה. באיזורים בהם הטמפרטורות מגיעות ל-28 מעלות צלסיוס ומעלה, יכול להיות שהמערכת לא תעבוד בצורה האפקטיבית ביותר. זה נורמלי ולא מהווה בסיס לבקשה להחלפת קרוואן. כל עוד הקרוואן נייח או עומד לתקופה ארוכה, יש לכבות את המזגן כדי למנוע נזק.
מערכת מיזוג האוויר בתא המגורים עובדת רק עם חיבור למערכת חשמל 220v. ניתן למצוא זאת בכל אתר/חניון קרוואנים כמעט. יש בקרוואן כבל מאריך אותו מחברים למערכת החשמל באתר הקרוואנים.

כניסת אבק
אין אפשרות למגן את הקרוואנים מפני כניסת אבק ולכן לא יתנו שום פיצויים בגין תביעות על כניסת אבק.

תשלום
חברת ההשכרה אינה מקבלת מזומן, צ'קים או כרטיסי חיוב.
יש אפשרות לשלם בכרטיס אשראי ויזה או מאסטרקארד או ע"י העברה בנקאית. 
חברת ההשכרה לוקחת אישור עבור הפיקדון וההשתתפות העצמית. בעל כרטיס האשראי חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן כדי לקחת את הפיקדון. חברת ההשכרה לא תהיה אחראית להשפעות או שינויים בשערי המט"ח.
התשלום המלא חייב להתבצע לפחות 14 ימי עסקים לפני קבלת הקרוואן.

הציוד בקרוואן
כל הקרוואנים מגיעים עם ציוד (אלא אם סוכם אחרת מראש). הביטוח לא מכסה את הציוד שמגיע עם הקרוואן. כל אובדן או נזק של ציוד כולל פריטים כמו GPS, מקרר, מיקרוגל וכו', יחוייבו מכרטיס האשראי של השוכר. במידה ויש תקלה באחד המכשירים במהלך ההשכרה, חברת ההשכרה לא מחוייבת לספק קרוואן חלופי. ניתן לבצע תיקונים בהתאם לאמור בסעיף התיקונים בהמשך.

הגבלות נסיעה
לקרוואנים מותר לנסוע אך ורק בכבישים סלולים באספלט או חצץ בדרום אפריקה, סוואזילנד ולסוטו.
יש אישור לנסוע לנמיביה עם תשלום של R/N$5,000.
לקרוואנים מותר לנסוע אך ורק בכבישים סלולים בנמיביה (דרכי חצץ מותרות אך ורק לצורך גישה לאתרי חניונים). צמיגים, חישוקים, שמשה קדמית, מראות וחלונות לא יכוסו בנמיביה ע"י הביטוח במידה ויגרם להם נזק כתוצאה מנסיעה בדרכים לא סלולות לא משנה איזה ביטוח נרכש.
הנסיעה למדינות הבאות אסורות בכל מקרה: קניה, אנגולה, מוזאמביק, מלאווי, זימבבואה, זמביה או טנזניה. מומלץ מאוד להימנע מנסיעה לפני הזריחה או לאחר השקיעה. (רלוונטי עד נובמבר 2020)
מומלץ ביותר לא לנסוע בדרכי עפר למעלה מ-3 ק"מ ורק דרכים כאלה שמובילות לחניונים. (רלוונטי עד נובמבר 2020)

חציית גבול - מסמכים
היטל חציית גבול על סך R/N$1000 חל על כל מעבר ללסוטו, נמיביה וסוואזילנד. המסמכים דרושים לקרוואן בלבד ולא לנוסעים. חברת ההשכרה לא אחראית על סידורי התשלום לויזה, היתרים, ביטוח צד ג', מיסי כביש של המדינה אליה עוברים. כל זה באחריות ועל חשבון השוכר ויכול להיעשות לפני הנסיעה או במעבר הגבול עצמו. כל בקשה למעבר גבול צריכה לכלול עותק ברור של הדרכון ורישיון הנהיגה של השוכר ויש להעבירה לפחות 7 ימים לפני קבלת הקרוואן. (חברת ההשכרה לא תישא באחריות בשום אופן במקרה של עיכובים בזמן הקשורים למסמכי מעבר הגבול, העלויות והמעבר).

תיקונים
יש אפשרות שבמהלך ההשכרה יידרשו תיקונים קטנים אודות לבלאי טבעי. תיקונים עד R/N$1000 (מנובמבר 2020 - R/N$1500) אפשר לבצע ללא אישור מראש של חברת ההשכרה ולקבל עליהם החזר בסיום ההשכרה - עם הצגת חשבונית. על תיקונים מעל R/N$1000 (מנובמבר 2020 - R/N$1500) נדרש לקבל אישור בכתב או טלפוני מחברת ההשכרה. ללא קבלת אישור - אסור לבצע תיקון ולא יתקבל החזר. במידה ויהיה צורך בהחלפת גלגל והספק יבקש תשלום יש לקבל אישור מתחנת ההשכרה. במידה ויהיה אישור מחברת ההשכרה ללון במלון עקב ביצוע תיקונים בקרוואן יש אישור להוצאה של מקסימום R/N$950 (מנובמבר 2020 - R/N$1500) ללילה לקרוואן למקסימום לילה אחד בדרום אפריקה או 2 לילות מחוץ לדרום אפריקה (נמיביה).
את הקבלות המקוריות יש להגיש בסיום ההשכרה למשרד תחנת ההשכרה כאשר תובעים את הביטוח שנרכש וסכום של R/N$750 יופחות מהפיקדון על כל תביעה.

במידה ויהיה צורך בהחלפת קרוואן עקב תקלה מיכאנית שלא נגרמה כתוצאה מרשלנות או הזנחה, חברת ההשכרה תחליף את הקרוואן תוך 24 שעות בדרום אפריקה ו-48 שעות מחוץ לדרום אפריקה - ללא תוספת תשלום מצד השוכר.

טלפון לסיוע שירותי דרך: 112305137 (0) 27 + / 842504937 (0) 27 +

מפתחות
יש להודיע לחברת ההשכרה במקרה של אובדן מפתחות הקרוואן או נעילתם בפנים. החלפת או חילוץ המפתחות יהיה על חשבון השוכר. חברת ההשכרה לא תהיה אחראית על אובדן מקום לינה, זמן, חפצים אישיים או עלויות אחרות שיהיו כתוצאה מהחלפת המפתח. (באחריות השוכר לשמור היטב על הקרוואן בזמן החלפת המפתחות).

צמיגים
השוכר יהיה אחראי על החלפת פנצ'ר בגלגל. אסור לנהג לעבור את המהירות 120 קמ"ש בכבישים סלולים, 60 קמ"ש בדרכי חצץ ו-40 קמ"ש בפארקים הלאומיים. הצמידים מתחממים והלחץ עולה במהירות גבוהה. הצמיגים רגישים לנזק בעיקר על משטחים לא מישוריים. כאשר מחליפים צמיג יש לוודא שמדובר בצמיג חדש, מאותה חברה וגודל והוא מדורג 4 מ"מ ומעלה. צמיג משופץ, יד שניה או מחודש אינו מתקבל. השוכר מתבקש לבדוק את לחץ האויר בצמיגים כאשר הם קרים (לא לאחר נסיעה של למעלה מ-10 ק"מ), ובתדירות. יש לבדוק את כל הצמיגים - כולל הגלגל הרזרבי. דרישת החברה היא צמיג 4 מ"מ שזה עומד בדרישות החוק בדרום אפריקה שדורש 4 מ"מ.

מעקב אחרי הקרוואן
בכל הקרוואנים מותקן מכשיר איתור שמראה איפה נמצא הקרוואן. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את ההשכרה בכל זמן במידה והיא רואה שהקרוואן חונה שלא כחוק, משמש למטרות לא חוקיות, הקרוואן נראה נטוש, מהירות הנהיגה באופן עקבי מעל 120 קמ"ש או שהשוכר מפר את תנאי ההסכם.

הפרות וקנסות
השוכר אחראי על כל הדו"חות והקנסות שיתקבלו במהלך תקופת ההשכרה בתופסת דמי מנהלה של 
R/N$300 לכל דו"ח.

מטף כיבוי אש - מותר להשתמש במטף אך ורק במקרה של שריפה בקרוואן. שימוש למטרה אחרת במטף / הנצרה פתוחה - יחייב קנס של R/N$500.

ביטולים / קנס על אי הגעה
דמי ביטול יחולו בהתאם לזמן הביטול. קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת לא יזכו בפיצוי או החזר. ביטול ביום האחרון או אי הגעה יחייבו 100% מהתשלום.

קרוואן חלופי
במידה - ומכל סיבה שהיא - שלא בשליטת חברת ההשכרה - הקרוואן שהוזמן אינו זמין, החברה שומרת לעצמה את הזכות, להחליף את הקרוואן שהוזמן בקרוואן מאותה קטגוריה או קטגוריה גבוהה יותר ללא עלות נוספת מצד השוכר. החלפה זאת אינה נחשבת להפרת ההסכם מצד חברת ההשכרה ולא מזכה את השוכר בפיצוי כלשהו.

מיסים והשפעת שערי מטבע חוץ
כל המחירים כוללים 15% מס בדרום אפריקה. כל המחירים הינם ב-ZAR. חברת ההשכרה אינה אחראית לשינויים בשערי מטבע החוץ בעת ההעברת תשלום.
התנאים כפופים לשינויים בהתאם לשינויים במיסי המדינה.

כללי
כל תביעה או פעולה משפטית בקשר למתן השירות של חברת ההשכרה תופעל על פי חוקי דרום אפריקה. סביר להניח כי כל תביעה או פעולה משפטית כנגד הספקים יהיו כפופים לתנאי ההתקשרות איתם.
• התחנות בדרום אפריקה מחייבות בתעריף יומי.
• למרות שבכל הקרוואנים נמצא ציוד דומה, חלקן יכולים להיות שונים ממה שמוצג. כל המידות והגדלים הינם השערה בלבד. המידע שנמסר יכול להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
• גרירה אסורה בכל מצב.
• המידע שנמסר יכול להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

שלמות ההסכם / שינויים
מסמך זה מהווה את מלוא ההסכם בין הצדדים ואף אחד מהם לא יהיה מחוייב להתייבות או שינוי שלא מופיעים כאן. שום שינוי, תוספת או השמטה במסמך זה אינו תקף אלא אם נכתב במפורש ונחתם ע"י שני הצדדים. במידה ויהיה סעיף לא חוקי או פסול ע"י בית משפט - הוא לא יהיה מנותק ולא ישפיע על שאר ההסכם.

סמכות משפטית
הסכם ההשכרה מנוהל ומפורש בהתאם לחוקים בדרום אפריקה.

החוק הקובע
הצדדים מקבלים ומסכימים שהסכם ההשכרה מנוהל ונאכף בהתאם לחוקים החלים בדרום אפריקה.

הסכמה על הסמכות המשפטית
הצדדים מסכימים על תחום השיפוט ללא קשר עם התביעה נעשתה מחוץ לתחומי השיפוט. התביעות ינוהלו בתחום השיפוט של חברת ההשכרה.

עלויות משפטיות או הוצאות
במידה וחברת ההשכרה תיאלץ לתבוע כספים המגיעים לה מהשוכר, השוכר יישא בכל העלויות התלויות בכך כולל שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט.

אחריות כוללת ופרטית של הנהגים
בהתאם לתנאי ההסכם, השוכר וכל אחד מהנהגים האחרים בקרוואן יהיו האחראיים יחד ולחוד כלפי חברת ההשכרה.

אישור לבירור על האשראי
השוכר מסכים כי חברת ההשכרה רשאית לבצע כל בירור שהיא תמצא לנכון לגבי האשראי של השוכר או עברו הפלילי מול כל משרד אשראי כדי לאשר את פרטי השוכר במידה ויש לכך צורך.

כל הזכויות שמורות
תנאי ההסכם והמחירים יכולים להשתנות בכל עת.

 

Standard Rates include:
• Airport Transfers (Within 25kms from primary depots)
• 2 x Drivers (third, fourth and fifth driver charged separately)
• Standard Cover R/N$45,000 excess (from Nov. 2020 - R/N$50,000)
• Unlimited kilometres
• Living, kitchen & sleeping equipment
• Full water tank and gas bottle(s)
• Emergency assistance (08h00 - 22h00) (from Nov. 2020 - 07h00 - 19h00)
• 15% VAT (Value Added Tax) in South Africa
• Credit Card fees

Minimum Rental Duration and Costings - until the end of October 2020
Minimum rental period: 7 days. Vehicle rentals are calculated on a per calender day basis, i.e day of collection or return is always counted as a full day irrespective of what time it is collected or returned. A rental day is not calculated on a 24hr cycle.

Minimum Rental Duration and Costings - from November 2020
Minimum rental period: 5 days for collection from Johannesburg and Cape Town and 8 days for collection from Durban, Port Elizabeth, East London and 15 days for collection from George, Nelspruit. Vehicle rentals are calculated on a per calendar day basis, i.e. day of pick-up or drop off is always counted as a full day irrespective of what time it is collected or dropped off. A Rental day is not calculated on a 24hr cycle.

Depots (Vehicle collection & return)
Primary: South Africa - Johannesburg, Cape Town
Secondary: Durban, East London, Port Elizabeth, Nelspruit, George

Office Hours: Rental Locations - until the end of October 2020
Monday to Friday: 08h00-16h30 (last handover at 15h00, last return at 16h00)
Saturday: 08h00-13h00 (last handover at 11h00, last return at 12h00)

Office Hours: Rental Locations - from November 2020
Monday to Friday: 07h30-17h30 (last handover at 16h00, last return at 16h00)
Saturday: 08h00-14h00 (last handover at 12h00, last return at 12h00)

After Hour surcharge applies at a cost of R550 per collection or return outside of the normal Office hours. After hour operations are as follows:
Saturday: 13h00-16h00 
Sundays & public Holidays: 08h00-16h00

(Late returns will be charged on a per day basis)
All branches are closed 25 December (Christmas Day)

COLLECTION
Vehicle handover can take approx. 2-3 hours, depending on the questions asked and client feedback. This involves a thorough explanation and demonstration of the vehicle and its equipment. Kindly note that signing the vehicle condition report is an acceptance of the condition of the vehicle. THRSA must be notified within the first 24 hours of collection (clutch damage within the first 3 days of collection), should the renter experience any glitches, problems, malfunctions or discomfort. No consideration will be given to claims against such experiences, and no compensation or liability for lost time will be given, if issues are only reported on return of the vehicle. Rental days lost due to a vehicle that has been collected after the agreed date will not be credited.

RETURN
When returning the vehicle, please set aside an hour for the vehicle and equipment to be checked. Although we request that the vehicle be returned with a full fuel tank, as a courtesy to the next renter our representatives will take the vehicle to our refuelling station to ensure that the vehicle is full. Should top-ups be required, the fuel amount will be deducted from the renter’s nominated credit card. Vehicles must be returned clean, in order for the vehicle check in to be done. Vehicles returned excessively dirty will be charged a cleaning fee of R/N$1,500. Toilet cassette in the motorhomes must be emptied and cleaned or a cleaning fee of R/N$1,500 will be charged. Any vehicles returned later than the agreed return date, or outside of normal office hours (without prior arrangement), will be charged a full day’s rental per calendar day. Rental days lost due to the vehicle being returned before the agreed return date will not be credited.

• The company reserves the right to charge for fuel on vehicles that are not returned full, a 3 litre allowance for vehicle movement will be given.
• The company reserves the right to charge a cleaning fee of R/N$1,500 in the event that the rental vehicle is returned in an extremely dirty condition. The company at its sole discretion reserves the right to determine whether a vehicle is extremely dirty in a true and fair manner. An extremely dirty rental vehicle will include but not limited to when the rental vehicle/s possible damages cannot be assessed properly.
• The renter knows and understands that no smoking in the rental vehicles are allowed, and that a fee of R/N$3,500 will be charged to remove any fumes or smells caused by smoking from the rental vehicle.
• The renter shall return any motorhome toilet cassette in a clean condition if applicable, failing of which the company reserves the right to charge a cleaning fee of R/N$3,500.

LICENCE
A valid EB or code 08 national or an ENGLISH international driver's licence for vehicles less than 3500kg, is required.

MINIMUM AGE
The minimum age permitted to rent is 25 years.
A surcharge of 
R/N$500 for any drivers under the age of 25 years old with a minimum age of 23 that has had a license for a minimum of 3 years.

eTOLL POLICY - until the end of October 2020
For all rentals despatched from, departing and/or returning to our Johannesburg depot will be charged a fee of R/N$500 per rental agreement. This fee will be included in your quotation when applicable. eToll tags are installed in all our vehicles. These tags are debited with gantry levies in Gauteng, and also open gates on debit at toll gates on the major roads in South Africa that bear the eToll logo.

SA ROAD TAX POLICY - from November 2020
For all rentals departing and/or returning within South Africa will be charged a fee of R/N$250 per rental agreement. This fee will be included in your quotation when applicable (This includes secondary depots deliveries and/or returns).

LIABILITY OPTIONS - UNTIL THE END OF OCTOBER 2020
THRSA offers 2 liability cover options, namely, Standard Cover & Super Cover. This cover is NOT a personal liability cover, but cover for damage to our vehicles and/or 3rd party property. Details below:

Standard Cover
This cover carries an excess of R/N$45,000 which is applicable in the event of any accident or damage to either our vehicle or third party property. This excess of R/N$45,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. Standard Cover does not include repair to or replacement of tyres and windscreens.

Super Cover
A daily rate of R/N$295 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed. This cover is a NO EXCESS cover and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of windscreens and tyres (in South Africa, Lesotho and Swaziland), radio theft and recovery costs. A security deposit of R/N$ 3,000 (R/N$5,000 in case of special event in Cape Town) is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection to ensure that the vehicle is returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items are lost or damaged. This security deposit is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to.

LIABILITY OPTIONS - FROM NOVEMBER 2020
THRSA offers 3 liability cover options, namely, Standard, CER1 and Super Cover/CER2. These options are NOT a personal liability cover, but cover for damage to maui vehicles and/or 3rd party property. Details below: (This cover does not cover equipment, fridge, rooftop tents or awnings)

Standard Cover
This cover carries an excess of R/N$50,000 which is applicable in the event of any accident or damage to either our vehicle or third party property. This excess of R/N$50,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. Standard Cover does not include repair to or replacement of tyres, rims and windscreens/glass.

CER1
A daily rate of R/N$200 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed as CER1 waiver. This waiver REDUCES YOUR EXCESS to R/N$ 25,000 and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of 1 x windscreen/glass, 1x rim and 1 x tyres, refer to clause Accidents for exclusions. A security deposit of R/N$25,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. The vehicle is to be returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items or equipment are lost or damaged. This waivers option excess is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to. (This cover excludes loose equipment, fridge, rooftop tents and awning)

Super Cover/CER2
A daily rate of R/N$300 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed as Super Cover/CER2. This cover is a NO EXCESS cover and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of windscreens, rims & tyres, radio theft and recovery costs, refer to clause Accidents for exclusions. A security deposit of R/N$5,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection to ensure that the vehicle is returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items or equipment are lost or damaged. This security deposit is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to. (This cover excludes loose equipment, fridge, rooftop tents and awning).

CLAIMS HANDLING FEE
A handling fee of R/N$750 is charged on all damage/accident claims irrespective of the liability cover option taken.

ACCIDENTS
Single vehicle accidents are included in all liability cover options, except in the case of roll-overs. In case of damage to the vehicle rented, the following will apply:

The incident:
All accidents must be reported to THRSA, and by law, to the Local Police within 24 hours. An AR (accident report) number from the police must be obtained at the time of reporting the incident. This proves that the accident has been registered. Failing to report accidents may void all liability cover and the renter becomes fully liable for all costs. We advise that you take as many photographs of the accident scene and also obtain the third party details when applicable.
These can be recorded on the reverse side of the rental pack envelope supplied to you on collection. We also suggest you take a photograph of the driver’s licences of the persons involved. An accident report which is provided in the RENTAL PACK, must also be completed. These documents and records of evidence will be submitted to THRSA in order to process the incident.
The vehicle:
The renter is responsible for the recovery of the damaged vehicle to the original rental branch depending on the liability cover option taken. A replacement vehicle will only be dispatched once payment of all damages / recovery costs to the first vehicle is made. THRSA reserves the right to withhold a replacement vehicle; this does not entitle the client to any claims against THRSA.

If the ranter requires a replacement vehicle to be delivered, charges will be levied according to the liability cover option taken on the rental.
If the renter is not able to take a replacement vehicle, no refunds for early termination of the contract will be made.
Should the renter continue with a replacement vehicle, this vehicle will be noted under the current rental contract and standard cover will be applicable. This includes a new R/N$ 45,000 (R/N$ 50,000 from November 2020) pre-authorisation on the nominated credit card. CER1 or Super Cover is not available on a replacement vehicle. (Irrespective of which party is at fault)

Exceptions & Conditions - for all liability options
Exclusions of all cover options:
The renter is fully liable for any damage to the THRSA vehicle or third party property if:

• Any terms of the rental contract is breached;
• Damages are sustained whilst the renter/driver is in violation of any traffic laws or ordinances;
• Damage to the vehicle is caused by careless, wilful or reckless driving. This includes:

    o Driving under the influence of alcohol or drugs
    o Driving on restricted or unrecognised roads
    o Driving over the speed limits as outlined in this document
    o Not adhering to the vehicle height restrictions (the height of the overhead obstacle must have a clearance of more than 3.5m)
• Overhead damage is covered, except for damage to the roof top mounted air-cooling system (A/C), Awning air vents and the lutton on the 6 berth motorhome (M6B). Renters are reminded that the motorhomes are high. Caution needs to be taken when driving under branches, bridges, through archways or any overhead obstructions (the height of the overhead obstacle must have a clearance of more than 3.5m).
• Related to water submersion or salt water damage:
    o A vehicle may not go through water
• The vehicle was driven in a country in which written approval was not obtained from THRSA;
• Damage is incurred due to incorrect use of the hand brake;
• The damage is to the clutch (An allowance of up to 5 days after collection is given, in which time a faulty clutch can be reported. Thereafter, it is deemed as the renter’s responsibility). The customer is then liable for:
    o The cost of the clutch kit which is R/N$24,500 including VAT and installation;
• Roll-overs are not covered in any liability cover options. A roll over is defined as a vehicle sustaining all types of damage due to it not being on all 4 wheels (the vehicle being on its side is construed as a roll over);
• The incorrect fuel is pumped into the fuel tank and/or fuel in the water tank will incur a R/N$20,000 cost. THRSA advises that should this occur, the vehicle is to remain turned off and not started under any circumstances. This reduces the damage caused;
• Undercarriage damages by means of any and all damages including but not limited to the side sills, prop shaft, side shaft, front and rear diff and exhaust system.
• Loose equipment, steps, roof vents, air-cooling system (A/C) and awning where applicable.

The renter is responsible for any damages or accidents that THRSA has not been made aware of on the return of the vehicle. Please note the applicable charges will be charged to the nominated credit card.
THRSA is not responsible for any damage or theft to items of a personal nature. Travel and personal insurance is highly recommended.

Rules in respect of replacement vehicles (whether due to an accident or vehicle damage)
• In the case of clutch or water damage the following is applicable:
  - The repairs and recovery (towing) costs of the vehicle is the responsibility of the renter. The following recovery / replacement rates will apply:
1. Within South Africa: R/N$ 8 per kilometre
2. Outside of South Africa: R/N$ 15 per kilometre / To & from Maun incurs an extra R/N$ 9,500

• Should a replacement vehicle be required, THRSA will replace the vehicle within 24 hours in South Africa and 48 hours in Namibia, Lesotho, eSwatini (Swaziland).
•  A new pre-authorisation for the standard cover excess of R/N$ 50,000, will be blocked on the nominated Visa or MasterCard credit card for the replacement vehicle.

AIR-CONDITIONING
The air-cooling system in the cabin and rear of the vehicle, is designed to be used in South African weather conditions. In regions where the temperatures reach in excess of 28 degrees Celsius, the unit may not work as effectively in 
temperatures exceeding 28 degrees Celsius. This is normal and does not constitute grounds to request a replacement vehicle. Whenever the vehicle is stationary, or idling for prolonged periods, the cabin air-cooling system must be switched off to prevent damage.

The air-coolning system in the living area of the motorhomes only works when it is plugged into a 220v power supply. This power supply can be found at most camp sites. The vehicle is supplied with an extension lead, which is plugged into the camp site power box, and then plugged into the motorhome in the socket labelled POWER INLET.

DUST INGRESS
It is not possible to make vehicles dust-proof and therefore refunds or claims for any dust ingress of any nature, will not be considered.

PAYMENT
THRSA does not accept CASH or CHEQUE or DEBIT CARDS as payment in any way.
Valid Visa/MasterCard credit cards, EFT or bank transfer payments are accepted for rentals.
Pre-authorisation: THRSA only accepts valid Visa and MasterCard credit cards that are embossed, in order to place the pre-authorisation for liability cover security deposits and excesses (THRSA does not accept DINNERS or AMERICAN EXPRESS credit card).
The holder of the credit cards needs to be present at vehicle collection in order for the transaction to be processed.
THRSA is not responsible for any currency fluctuations that may occur in any transactions.
FULL PAYMENT must be received 14 working days prior to date of collection.

EQUIPMENT
All vehicles are supplied with equipment (unless otherwise agreed upon). Our liability cover options do not cover any equipment supplied with the vehicle. Any loss or damage to the equipment including items such as GPS, fridges, microwaves, etc. will be charged to your credit card. Should any of your equipment malfunction during the rental period, THRSA is not liable to provide a replacement vehicle. Repairs can be made according to clause 
'Vehicle Repairs' of this document.

ROAD RESTRICTIONS
Motorhomes can only be driven on sealed/tarred, bitumen and gravel roads in SOUTH AFRICA, ESWATINI (SWAZILAND) and LESOTHO.

THRSA will allow Motorhomes to travel into Namibia with a surcharge of R5000.
Motorhomes can only be driven on sealed/tarred roads in Namibia (Motorhomes can only be driven on gravel roads in order to reach your campsites). Tyres, rims, windscreens and glass will not be covered in Namibia irrespective of waiver option taken.
THRSA does not allow any motorhomes to enter the following countries under any circumstances: Kenya, Angola, Mozambique, Malawi, Zimbabwe, Zambia or Tanzania. It is highly recommended to avoid driving before sunrise or after sunset. (Valid until November 2020)
We strongly recommend that the Maui vehicles not be driven on gravel roads longer than 3km and only those that go off the main freeway into the camping site grounds. 
(Valid until November 2020)

CROSS BORDER DOCUMENTATION
A once off cross border fee per vehicle per rental of R1000 applies for cross border documentation into Lesotho, Namibia and eSwatini (Swaziland). The vehicle documentation is for the vehicle cross border requirements ONLY. THRSA are not liable for the arrangement or payment of visas, permits, third party insurances or road taxes applicable to the countries of entry. These are for the renter’s account and can be arranged prior to travel or at the borders of the applicable countries. All cross border applications are to be accompanied by a clear copy of the renter’s passport & driver’s license to be received seven days prior to collection. (Please note THRSA cannot be held liable for any time delays regarding border documentation, costs and crossings)

VEHICLE REPAIRS
It is possible that during your rental, small repairs may be required due to the nature of the terrain. Repairs of up to R/N$ 1,000 may be affected without prior authorisation from THRSA and such repairs will be reimbursed, on the submission of a claim with original receipts attached. Amounts above R/N$ 1,000 will require verbal/telephonic approval from THRSA on-road assistance. (The numbers are provided in your rental pack). Should approval not be obtained the claim may be disputed.
Should a call-out fee be charged by a supplier to replace a tyre, approval must be obtained from your collection branch. Should permission be granted by THRSA for an overnight stay in a lodge, due to repairs, a maximum allowance of R/N$950/US73 per night per vehicle is granted for a maximum of one night in South Africa, and two nights outside of South Africa (Namibia).
The original receipts must be submitted to your return branch when claiming against your CER1 or super cover/CER2, where a once off admin fee of R/N$750 will be levied for this claim.
Should a replacement vehicle be required due to a mechanical fault not due to negligence, THRSA will replace the vehicle within 24 hours in South Africa and 48 hrs outside of South Africa, at no extra cost to the renter.
THRSA Assist - Whilst on rent and any assistance is required please call: +27(0)84 250 4937 / +27 (0)11 230 5137

KEYS
THRSA must be informed of keys lost or locked inside a vehicle. The replacement or recovery of keys is for the renter’s account. THRSA cannot be held liable for any accommodation, time/days and/or personal items lost or any other costs incurred, due to the replacement or recovery of keys. (It is the renter’s responsibility to safe guard the vehicle while the keys are being replaced).

TYRES
The renter is responsible for the repairing of flat or punctured tyres. The driver should not exceed the road traffic ordinance. For your safety, THRSA recommends a maximum speed of 120km/h on tarred roads, and 60km/h on gravel/sealed or corrugated roads, and 40km/h in National Parks. Tyres get hot and pressures increase at higher speeds. Tyres are then susceptible to damage especially on uneven surfaces. When replacing a tyre, please ensure that it is a new tyre of the same brand, size and that is has a ply rating of 4mm or more. Reconditioned, second hand or re-treaded tyres are NOT acceptable. The renter is required to check the tyre pressure when the tyres are cold (i.e. not after travelling for more than 10km), at regular intervals. All tyres should be checked, including spares. The company’s minimum tread requirement is 4mm which is within the South African Road Ordinance limits of 4mm.

TRACKING
All THRSA vehicles are fitted with tracking devices. Tracking is monitored in all Southern Africa destinations as allowed by THRSA. THRSA reserves the right to repossess the rental vehicle at any time if it is found illegally parked, being used to violate the law or appears to be abandoned or continuously exceeds the maximum speed limit of 120km per hour and/or if the renter is in breach of any terms or conditions of the rental agreement.

INFRINGEMENTS
The renter is liable for all fines and penalties incurred during the rental period plus an administration fee of R/N$300 for each infringement or penalty notice that has been redirected by THRSA to the renter.

Fire Extinguishers - A fire extinguisher may only be used in the event of a fire within the vehicle, fire extinguishers used for any other purpose/where the seal is broken a R/N$500 will be levied.

CANCELLATION / NO-SHOW PENALTIES
Cancellations are charged according to the time of cancellation. Late collections or early returns are non-refundable.

SUBSTITUTIONS
If, for reasons beyond our control, the reserved vehicle is not available, THRSA reserves the right to substitute a comparable or superior vehicle at no extra cost to the renter. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the renter to any form of refund or claim against THRSA.

TAXES & CURRENCY FLUCTUATIONS
All charges include 15% VAT in South Africa. All rates are quoted in ZAR. THRSA is not responsible for any currency fluctuations that may occur in any transaction.
Terms and conditions are subject to change in accordance with changes in government taxes.

GENERAL
Any claims or legal action in connection with the provision of our services to the client will be governed by the laws of South Africa. Any claim or legal action against the suppliers is likely to be subject to the terms and conditions of our contract with them.

• Locations within South Africa are charged at South African vehicle daily rates.
• Whilst including the same facilities, some motorhomes may have different layouts and or equipment types to those shown. All measurements and volumes shown are approximate. The information provided is subject to change without notice.
 Towing is not permitted under any circumstances.
 The information provided is subject to change without notice.

ENTIRE AGREEMENT / NON-VARIATION
This document contains the entire agreement between the renter and the Company, and neither party shall be bound by any undertakings, representations, warranties, promises, or the like not recorded herein. No variation, alteration, or addition to, or omission from this agreement is valid/binding, unless reduced to writing and signed by the renter and an authorized employee of the company. Any clause which is declared unenforceable or invalid, for any reason whatsoever, by a competent Court, shall be severable from the remaining provisions of the agreement and shall not affect the validity of these provisions.

DOMICILUM CITANDI ET EXECUTANDI
The Renter chooses the address stated on the face of the agreement as registered/legal address. The Company chooses its registered address of 17 Sim Rd, Pomona, Kempton Park, Gauteng, South Africa.

JURISDICTION
This agreement will be governed by and interpreted in accordance with the laws of the Republic of South Africa.

GOVERNING LAW
The company and the renter hereby agree and consent that this rental agreement will be governed and be enforced in terms of the applicable South African laws.

CONSENT TO JURISDICTION
The renter and the company both consent to the jurisdiction of the Magistrate’s Court in terms of Section 45 of the Magistrate’s Court Act 32 or 1944, notwithstanding the subject matter or cause of action involved, or irrespective whether the claim may exceed the jurisdiction of the Magistrate’s court.

LEGAL COSTS AND / OR EXPENSES
In the event that the Company incurs expenses in recovering any monies due to it from the Renter or any other person arising from this agreement, the Renter will be liable for any costs and expenses incurred in doing so, on the attorney and own client scale, including but not limited to collection commission and tracing fees and necessary disbursements.

JOINT AND SVERABLE LABILITY OF AUTHROISED DRIVERS
In terms of this agreement the renter and /or any authorized driver may be held jointly and severable liability towards the company towards all monies due and owing to it in terms of this agreement.

AUTHORIZATION TO CREDIT SEARCH AND CONFIRMATION
The Renter hereby consents and authorizes the Company or its nominated representative to undertake any enquiry the Company deems fit about the Renters credit and or criminal record with any credit bureau, credit agency and/ or other third party to confirm details of the Renter as and when the need arises.

ALL RIGHTS RESERVED
Rates and terms and conditions of rental may be subject to change. 

 

מפרט טכני ואבזור

יוהנסבורג - שדה תעופה

O.R. Tambo International Airport

הוראות


View Larger Map

Hotels

 

Hotels near O.R. Tambo International Airport

InterContinental Johannesburg OR Tambo Airport Hotel - Book this hotel with Booking.com
68.7 metres from International Arrivals Hall, O.R Tambo Airport, 1627 Kempton Park, South Africa

Mack's Cozy AirBNB - Book this hotel with Booking.com
52 Carp Road Bonaero Park, 1622 Johannesburg, South Africa
 

Johannesburg Airport Bed & Breakfast - Book this hotel with Booking.com
17 Langenhagen Avenue Bonaero Park, 1619 Kempton Park, South Africa

Southern Sun OR Tambo International Airport - Book this hotel with Booking.com  
OR Tambo International Airport, Jones Road, 1620 Kempton Park, South Africa

ביטוח

אפשרויות הביטוח - עד סוף אוקטובר 2020
חברת ההשכרה מציעה שתי אפשרויות ביטוח - רגילה ומורחבת. ביטוח זה אינו ביטוח נסיעות אישי אלא מכסה עבור נזקים לקרוואן ו/או לרכוש צד ג':

ביטוח רגיל
ביטוח עם השתתפות עצמית של R/N$45,000 לכל מקרה תאונה או נזק לקרוואן או לרכוש צד ג'. סכום זה נלקח כאישור מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד, בעת קבלת הקרוואן. פיקדון זה ישמש למקרים שהשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או לנזקים של צד ג'. במידה ואין תביעות או נזקים, הפיקדון יוחזר תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה. ביטוח זה אינו כולל תיקון או החלפת צמיגים או שמשה קדמית.

ביטוח מורחב
תוספת של R/N$295 ליום. ביטוח זה הוא ללא השתתפות עצמית, הוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים או השמשה הקדמית (בדרום אפריקה, לסוטו וסוואזילנד), גניבה של הרדיו והוצאות גרירה וחילוץ. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$3000 (במקרה של השכרה במהלך אירוע מיוחד ויציאה מקייפ טאון הפיקדון הוא R/N$5,000) מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן כדי להבטיח שהקרוואן יוחזר למקום עליו סוכם, בזמן שסוכם, נקי וללא נזקים או חוסרים בציוד. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם.

אפשרויות הביטוח - מנובמבר 2020
חברת ההשכרה מציעה שלוש אפשרויות ביטוח - רגילה, CER1 ומורחבת/CER2. ביטוחים אלה אינם ביטוחי נסיעות אישיים אלא מכסות עבור נזקים לקרוואן ו/או לרכוש צד ג' (ביטוים אלה לא מכסים נזק לציוד, למקרר, לאוהל שמעל הגג ולסוכך צל):

ביטוח רגיל
ביטוח עם השתתפות עצמית של R/N$50,000 לכל מקרה תאונה או נזק לקרוואן או לרכוש צד ג'. סכום זה נלקח כאישור מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד, בעת קבלת הקרוואן. פיקדון זה ישמש למקרים שהשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או לנזקים של צד ג'. במידה ואין תביעות או נזקים, הפיקדון יוחזר תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה. ביטוח זה אינו כולל תיקון או החלפת צמיגים, חישוקים או שמשה קדמית/מראות/חלונות.

ביטוח CER1
תוספת של R/N$200 ליום. ביטוח זה מפחית את ההשתתפות העצמית ל-
R/N$25,000 והוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים/חישוקים או השמשה הקדמית/מראות וחלונות (נזק 1 לכל דבר) למעט החרגות. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$25,000 מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן. סכומים ינוכו מהפיקדון במקרה והשוכר יחזיר את הקרוואן או הציוד עם נזקים או עם נזק לצד ג'. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם ולא הוגשה תביעה. יש להחזיר את הקרוואן למקום ובשעה שנקבעו, נקי וללא נזקים או חוסרים. (ביטוח זה לא כולל נזק או חוסר בציוד, מקרר, אוהל שמעל הגג וסוכך צל).

ביטוח מורחב / CER2
תוספת של R/N$300 ליום. ביטוח זה מבטל את ההשתתפות העצמית והוא תקף לנזקים בקרוואן או לרכוש צד ג' וכולל את עלות החלפה או תיקון של הצמיגים/חישוקים או השמשה הקדמית/מראות וחלונות, גניבה של הרדיו והוצאות גרירה וחילוץ למעט החרגות. נדרשת השארת פיקדון על סך R/N$5,000 מכרטיס הויזה או המאסטרקארד של השוכר בעת קבלת הקרוואן כדי להבטיח שהקרוואן יוחזר למקום עליו סוכם, בזמן שסוכם, נקי וללא נזקים או חוסרים בציוד. פיקדון זה יוחזר במלואו תוך 30-21 ימי עסקים מרגע סיום ההשכרה כל עוד כובדו כל תנאי ההסכם. (ביטוח זה לא כולל נזק או חוסר בציוד, מקרר, אוהל שמעל הגג וסוכך צל).

דמי טיפול בתביעות
דמי טיפול על סך R/N$750 יחוייבו על כל תביעה בגין נזק או תאונה ללא קשר לסוג הביטוח שנרכש.

תאונות
תאונת רכב יחיד כלולה בביטוח למעט מקרה של התהפכות. במקרה של נזק לקרוואן יש לנהוג כמפורט כאן:

המקרה
על כל תאונה יש לדווח לחברת ההשכרה וע"פ חוק גם לתחנת המשטרה המקומית, תוך 24 שעות. בעת הדיווח למשטרה יש לקבל 'מספר דו"ח תאונה' - עליו יש לשמור ולשלוח לחברת ההשכרה. המספר מוכיח שהתאונה דווחה ונרשמה. אי דיווח על תאונה יבטל את כיסוי הביטוח השוכר יהיה אחראי כל כל ההוצאות. מומלץ לצלם כמה שיותר תמונות מזירת התאונה ולתעד את פרטי הצד השלישי במידה ויש.
ניתן לעשות זאת על הצד האחורי של המעטפה בה נמצא הסכם ההשכרה שסופק בעת תהליך קבלת הקרוואן. כמו כן מומלץ לצלם את רישיון הנהיגה של כל הצדדים המעורבים. יש למלא את 'דו"ח התאונה' שנמצא במעטפה בה נמצא הסכם ההשכרה. יש להעביר את כל המסמכים והתיעוד לחברת ההשכרה.
הקרוואן
השוכר אחראי על החזרת הקרוואן הפגוע לתחנת ההשכרה בהתאם לסוג הביטוח שרכש. קרוואן חלופי יסופק רק לאחר התשלום עבור כל הנזקים / החזרת הקרוואן המקורי. חברת ההשכרה שומרת את הזכות לא לספק קרוואן חלופי. זה לא מזכה את השוכר בתביעות כלשהן נגד חברת ההשכרה.

במידה והשוכר מבקש קרוואן חלופי, ההוצאות יוטלו בהתאם לסוג הביטוח שנרכש.
במידה והשוכר לא יכול לקבל קרוואן חלופי, לא יהיה החזר עבור סיום מוקדם של ההשכרה.
במידה והשוכר ממשיך את ההשכרה עם קרוואן חלופי, ההסכם ההשכרה יחול מחדש עם ביטוח רגיל. דבר זה מחייב פיקדון נוסף על סך R/N$45,000 (מנובמבר 2020 - R/N$50,000) מכרטיס האשראי של השוכר. אין אפשרות לרכוש את הרחבות הביטוח במקרה של קרוואן חלופי (לא משנה אשמת מי התאונה או הנזק).

תנאים והחרגות - רלוונטי לכל סוגי הביטוח
החרגות אלה תקפים בכל סוגי הביטוח:
השוכר יהיה אחראי על כל הנזקים לקרוואן או לרכוש צד ג' במקרים הבאים:

• תנאי ההסכם לא כובדו.
• נזקים הנגרמים כאשר השוכר מפר את חוקי התעבורה.
• נזקים לקרוואן שנגרמו עקב אי זהירות, רשלנות או נהיגה בפזיזות. כולל:
    o נהיגה בהשפעת סמים או אלכוהול
    o נהיגה בכבישים אסורים/מוגבלים או לא מוכרים
    o נהיגה במהירות גבוהה מהמותר
    o אי הקפדה על הגבלות הגובה של הקרוואן (הגובה של מכשולים בדרך חייב להיות מעל 3.5 מ')
• נזק לגג מכוסה למעט נזק ליחידת המזגן שנמצאת על הגג, סוכך הצל, פתחי האיוורור והמאווררים, והבליטה שבקרוואן ל-6 נפשות. יש לקחת בחשבון שהקרוואן גבוה ולנהוג בזהירות כאשר עוברים תחת ענפים, גשרים, קשתות וכל מעבר גבוה אחר (הגובה של מכשולים בדרך חייב להיות מעל 3.5 מ').
• נזקים הקשורים שקיעה במים או מגע במים מלוחים
    o אסור לעבור דרך מים
• נהיגה במדינה אליה לא התקבל אישור בכתב מחברת ההשכרה
• נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון בבלם היד
• נזק למצמד (קלאצ') - עד 5 ימים מתחילת ההשכרה אפשר לדווח על בעיות במצמד. אח"כ התקלה תהיה באחריות השוכר והוא יהיה אחראי על:
    o עלות כוללת בסך של R/N$24,500 כולל מיסים והתקנה
• התהפכות אינה כלולה בכיסויי הביטוח. התהפכות רכב מוגדרת כאשר יש נזק כלשהו לקרווואן אודות לכך שהוא לא עומד על 4 גלגלים (קרוואן שעומד על הצד נחשב כהתהפכות).
• מילוי דלק שאינו מתאים או מילוי דלק במיכל המים יגרור חיוב של R/N$20,000. במקרה כזה, מומלץ לא להניע את הקרוואן בשום מקרה. זה יוריד את גודל הנזק.
• כל נזק בתחתית הקרוואן לא מכוסה בביטוח כולל החלק התחתון בצידי הקרוואן, המוטות והצירים בתחתית ומערכת פליטת הגזים (אגזוז).
• חוסר או נזק בציוד, מדרגות, מאווררי תקרה, מערכת מיזוג אוויר וסוכך הצל.

השוכר אחראי כל נזק או תאונה שלא ידווחו לחברת ההשכרה בסיום ההשכרה. החיובים יתבצעו מכרטיס האשראי של השוכר.
חברת ההשכרה אינה אחראית לאובדן או נזק לציוד האישי. מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות אישי.

הוראות בהקשר להחלפת קרוואן (בין אם בגלל תאונה או בגלל נזק לקרוואן)
• במקרה של נזק למצמד (קלאצ') או נזק כתוצאה ממים עלות התיקון והחילוץ (גרירה) יהיו על חשבון השוכר. העלויות הם:
1. בתוך דרום אפריקה: R/N$8 לק"מ.
2. מחוץ לדרום אפריקה: R/N$15 לק"מ. אל/ממאון יש תוספת של R/N$9,500.
• במידה ונדרש קרוואן חלופי, חברת ההשכרה תחליף את הקרוואן תוך 24 שעות בדרום אפריקה או 48 שעות בנמיביה, לסוטו, אסוואטיני (סוואזילנד).
• פיקדון חדש על סך R/N$50,000 יילקח מכרטיס האשראי של השוכר - ויזה או מאסטרקארד בשביל הקרוואן החדש.

LIABILITY OPTIONS - UNTIL THE END OF OCTOBER 2020
THRSA offers 2 liability cover options, namely, Standard Cover & Super Cover. This cover is NOT a personal liability cover, but cover for damage to our vehicles and/or 3rd party property. Details below:

Standard Cover
This cover carries an excess of R/N$45,000 which is applicable in the event of any accident or damage to either our vehicle or third party property. This excess of R/N$45,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. Standard Cover does not include repair to or replacement of tyres and windscreens.

Super Cover
A daily rate of R/N$295 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed. This cover is a NO EXCESS cover and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of windscreens and tyres (in South Africa, Lesotho and Swaziland), radio theft and recovery costs. A security deposit of R/N$ 3,000 (R/N$5,000 in case of special event in Cape Town) is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection to ensure that the vehicle is returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items are lost or damaged. This security deposit is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to.

LIABILITY OPTIONS - FROM NOVEMBER 2020
THRSA offers 3 liability cover options, namely, Standard, CER1 and Super Cover/CER2. These options are NOT a personal liability cover, but cover for damage to maui vehicles and/or 3rd party property. Details below: (This cover does not cover equipment, fridge, rooftop tents or awnings)

Standard Cover
This cover carries an excess of R/N$50,000 which is applicable in the event of any accident or damage to either our vehicle or third party property. This excess of R/N$50,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. Standard Cover does not include repair to or replacement of tyres, rims and windscreens/glass.

CER1
A daily rate of R/N$200 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed as CER1 waiver. This waiver REDUCES YOUR EXCESS to R/N$ 25,000 and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of 1 x windscreen/glass, 1x rim and 1 x tyres, refer to clause Accidents for exclusions. A security deposit of R/N$25,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection. Funds will only be deducted from this amount, should the renter return the vehicle and/or equipment in a damaged condition or for any 3rd party damage. If no claims exist, this excess is released within 21-30 working days from date of return, by the renter’s financial institution. The vehicle is to be returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items or equipment are lost or damaged. This waivers option excess is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to. (This cover excludes loose equipment, fridge, rooftop tents and awning)

Super Cover/CER2
A daily rate of R/N$300 is charged per day as per your quotation/rental agreement detailed as Super Cover/CER2. This cover is a NO EXCESS cover and is applicable to the vehicle and third party property damage and includes the cost of replacing or repairing of windscreens, rims & tyres, radio theft and recovery costs, refer to clause Accidents for exclusions. A security deposit of R/N$5,000 is pre-authorised on the renter’s Visa or MasterCard credit card at the time of collection to ensure that the vehicle is returned to the agreed location, on the agreed date, in a clean condition and no items or equipment are lost or damaged. This security deposit is fully refunded within 21-30 working days, after date of return, should all the terms and conditions be adhered to. (This cover excludes loose equipment, fridge, rooftop tents and awning).

CLAIMS HANDLING FEE
A handling fee of R/N$750 is charged on all damage/accident claims irrespective of the liability cover option taken.

ACCIDENTS
Single vehicle accidents are included in all liability cover options, except in the case of roll-overs. In case of damage to the vehicle rented, the following will apply:

The incident:
All accidents must be reported to THRSA, and by law, to the Local Police within 24 hours. An AR (accident report) number from the police must be obtained at the time of reporting the incident. This proves that the accident has been registered. Failing to report accidents may void all liability cover and the renter becomes fully liable for all costs. We advise that you take as many photographs of the accident scene and also obtain the third party details when applicable.
These can be recorded on the reverse side of the rental pack envelope supplied to you on collection. We also suggest you take a photograph of the driver’s licences of the persons involved. An accident report which is provided in the RENTAL PACK, must also be completed. These documents and records of evidence will be submitted to THRSA in order to process the incident.
The vehicle:
The renter is responsible for the recovery of the damaged vehicle to the original rental branch depending on the liability cover option taken. A replacement vehicle will only be dispatched once payment of all damages / recovery costs to the first vehicle is made. THRSA reserves the right to withhold a replacement vehicle; this does not entitle the client to any claims against THRSA.

If the ranter requires a replacement vehicle to be delivered, charges will be levied according to the liability cover option taken on the rental.
If the renter is not able to take a replacement vehicle, no refunds for early termination of the contract will be made.
Should the renter continue with a replacement vehicle, this vehicle will be noted under the current rental contract and standard cover will be applicable. This includes a new R/N$ 45,000 (R/N$ 50,000 from November 2020) pre-authorisation on the nominated credit card. CER1 or Super Cover is not available on a replacement vehicle. (Irrespective of which party is at fault)

Exceptions & Conditions - for all liability options
Exclusions of all cover options:
The renter is fully liable for any damage to the THRSA vehicle or third party property if:

• Any terms of the rental contract is breached;
• Damages are sustained whilst the renter/driver is in violation of any traffic laws or ordinances;
• Damage to the vehicle is caused by careless, wilful or reckless driving. This includes:

    o Driving under the influence of alcohol or drugs
    o Driving on restricted or unrecognised roads
    o Driving over the speed limits as outlined in this document
    o Not adhering to the vehicle height restrictions (the height of the overhead obstacle must have a clearance of more than 3.5m)
• Overhead damage is covered, except for damage to the roof top mounted air-cooling system (A/C), Awning air vents and the lutton on the 6 berth motorhome (M6B). Renters are reminded that the motorhomes are high. Caution needs to be taken when driving under branches, bridges, through archways or any overhead obstructions (the height of the overhead obstacle must have a clearance of more than 3.5m).
• Related to water submersion or salt water damage:
    o A vehicle may not go through water
• The vehicle was driven in a country in which written approval was not obtained from THRSA;
• Damage is incurred due to incorrect use of the hand brake;
• The damage is to the clutch (An allowance of up to 5 days after collection is given, in which time a faulty clutch can be reported. Thereafter, it is deemed as the renter’s responsibility). The customer is then liable for:
    o The cost of the clutch kit which is R/N$24,500 including VAT and installation;
• Roll-overs are not covered in any liability cover options. A roll over is defined as a vehicle sustaining all types of damage due to it not being on all 4 wheels (the vehicle being on its side is construed as a roll over);
• The incorrect fuel is pumped into the fuel tank and/or fuel in the water tank will incur a R/N$20,000 cost. THRSA advises that should this occur, the vehicle is to remain turned off and not started under any circumstances. This reduces the damage caused;
• Undercarriage damages by means of any and all damages including but not limited to the side sills, prop shaft, side shaft, front and rear diff and exhaust system.
• Loose equipment, steps, roof vents, air-cooling system (A/C) and awning where applicable.

The renter is responsible for any damages or accidents that THRSA has not been made aware of on the return of the vehicle. Please note the applicable charges will be charged to the nominated credit card.
THRSA is not responsible for any damage or theft to items of a personal nature. Travel and personal insurance is highly recommended.

Rules in respect of replacement vehicles (whether due to an accident or vehicle damage)
• In the case of clutch or water damage the following is applicable:
  - The repairs and recovery (towing) costs of the vehicle is the responsibility of the renter. The following recovery / replacement rates will apply:
1. Within South Africa: R/N$ 8 per kilometre
2. Outside of South Africa: R/N$ 15 per kilometre / To & from Maun incurs an extra R/N$ 9,500

• Should a replacement vehicle be required, THRSA will replace the vehicle within 24 hours in South Africa and 48 hours in Namibia, Lesotho, eSwatini (Swaziland).
•  A new pre-authorisation for the standard cover excess of R/N$ 50,000, will be blocked on the nominated Visa or MasterCard credit card for the replacement vehicle.

 

ציוד

כל הקרוואנים כוללים:

ציוד כללי: כיסאות פיקניק (1 לכל נוסע), שולחן פיקניק, מטף כיבוי אש, שולחן פנימי, כבל חשמל 220v, מתאם חשמל, משולש אזהרה, צינור מים, כלים להחלפת גלגל.

כלי מטבח: קרש ללחם, סכין ללחם, פותחן שימורים, קעריות לדגני בוקר, ספלים, חולץ פקקים, צלחות אוכל, כפות הגשה, מברשת ויעה, תרבד, קומקום חשמלי, טוסטר, מזלגות, מחבת, כוסות, סכינים, סכין לבשר, סכין לירקות, מיקרוגל, כלי פלסטיק, סירים, צלחות, כפות, כפיות, קולפן ירקות, כוסות יין, כפות עץ.
מקרר עם מקפיא

כלי מיטה: שמיכות זוגיות, סדינים זוגיים, כריות וציפות לכריות

מקלחת ושירותים: מגבות, כימיכאלים לשירותים

All our vehicles come complete with:

 

Vehicle equipment: Camping chairs (1 per person), camping table, fire extinguisher, interior table, power cable 220v, power cable adapter, vehicle jack, warning triangle, water hose, wheel spanner.


Kitchenware: Bread board, bread knife, can opener, cereal bowls, cups, cork screw, dinner plates, dishing up spoon, dustpan & brush, egg lifter, electric kettle, electric toaster, forks, frying pan, glasses, knifes, knife-meat, knife-vegetable, microwave, plasticware, pots, side plates, table spoons, tea spoons, vegetable peeler, wine glasses, wooden spoon.
Fridge with ice compartment

 

Bedroom: Double duvets, double sheets, pillow cases, pillow protector, pillows.

 

Bathroom: Towels, toilet chemicals.

 


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו | אוסקה


השכרת קרוואן בדרום אפריקה: יוהנסבורג | קייפטאון | ווינדהוק (נמיביה)