השכרת קרוואנים באלבניה
חזרנו משבועיים בהונגריה ורומניה, פעם ראשונה שלנו עם קרוואן שהשכרנו דרך בנדנה בסוכנות בהונגריה. ההנחיות של אבי והזמינות בוואטסאפ לפני הטיול היו חשובות ומדויקות וסייעו לנו להרגיש בטוחים. ההתנהלות מול חברת ההשכרה הייתה נינוחה וללא בעיות מיוחדות. מודים לך אבי על השירות. יעל וארנון נבו 10.25
שירות מדהים! היה לנו טיול נהדר, הקרוואן היה כל מה שיכולנו לבקש, ובנדנה עזרה בכל דבר לאורך הדרך.
אנא המתן...