שכרנו קראוון בפעם השניה מאבי, שירות מצויין, הקראוון היה כמעט חדש ומאובזר לחלוטין, ממליץ מאוד גם על טיול קראוונים בארה"ב וגם על אבי בנדנה.
חזרנו מטיול בגרמניה השכרנו קרוואן דרך בנדנה והיה פשוט תענוג! שירות חם ומלווה לאורך כל הדרך. נתקלנו בבעיה קלה יצרנו איתם קשר והם עזרו לנו בצורה המהירה והטובה ביותר! ממליצה בחום עשו לנו את הטיול לנפלא:)
אנא המתן...