Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור C-25

  • 3x
  • 2x

קרוואן C25 מיועד להכיל שלושה מבוגרים ועוד שני ילדים.
מובטחים קרוואנים מודל 2018 ומעלה (מאפריל 2020 מובטחים קרוואנים 2019 ומעלה)
מבוסס על שלדת Ford/Cheavy
אורכי הקרוואנים בקטגוריה זו הם '25-'23 (7.6 - 7.1 מטר)  (מאפריל 2020: '24-'26 - 7.3 - 7.9 מטר)
מומלץ ע"י איגוד הרכב בקליפורניה AAA 

ניתן לחבר כיסא ילדים אחד עם נקודת עגינה אחורית. כיסאות נוספים ניתן לחבר בעזרת חגורת מותן בלבד.

  • אורך
  • 7.6
  • |
  • רוחב
  • 2.46
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.05
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.73

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - בנזין 10V - 6.8 ליטר
  • תיבת הילוכים - אוטומטי
  • הגה כח
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 3
  • מיכל מים טריים - 151 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 143 ליטר
  • מיכל מים חמים - 22 ליטר
  • מיכל דלק - 208 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - 53 ק"ג
  • מזגן קדמי
  • גנרטור
  • מערכת בקרת שיוט
  • צריכת דלק - 23-33 ליטר ל 100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - מודל 2018 ומעלה

מגורים

  • כירת גז - 3 להבות
  • מקרר - 150 ליטר כולל מקפיא מופעל ב 12V \ 110V \ גז
  • מקומות אכילה - 5
  • מזגן בחדר מגורים
  • חימום בחדר מגורים
  • מיקרוגל
  • מטף לכיבוי אש
  • טלויזיה
  • מקלחת
  • רדיו דיסק
  • די וי די
  • רשתות זבובים - בחדר המגורים בלבד
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - עם הדחת מים
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 5
  • מיטה עליונה - 137/241ס"מ
  • מיטה יחידה אמצעית - 114/185ס"מ
  • מיטה זוגית אחורית - 132/198ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 1000 US$ למקרה
  • מיסים מקומיים
  • ניקוי חיצוני בהחזרה
  • מפות דרך
  • מדריך חניונים
  • דמי נהג נוסף
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה : בהתאם לתנאים הכלליים
  • מידע תיירותי
  • שרותי דרך 24 שעות
  • אחסנת מזוודות
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים

הערות לתעריף

השינויים הבאים יגרמו לחישוב מחדש של מחירי השכירות. השיעור יחושב לפי המחיר התקף ביום ביצוע השינוי בפועל ובהשוואה למחיר הקיים - הגבוה מביניהם:
שינוי שם השוכר;  שינוי גודל הקרוואן; שינוי מקום היציאה או ההחזרה; שינוי תאריך היציאה או ההחזרה; ביטול והזמנה מחדש.

 
- לחבילות "הכל כלול" נדרשים מינימום 12 לילות השכרה
- לחבילות ק"מ ללא הגבלה נדרשים מינימום 10 לילות השכרה
- שימוש בגנרטור עולה 3 $ לשעת שימוש ופועל ע"י מונה שעות. יש אפשרות לרכוש חבילת שימוש בגנרטור ללא הגבלה ב-8 $ ללילה.

- במקרה של ביטול השכרת כיוון אחד - יש תוספת של 200 $ בנוסף לעלות הנסיעה בכיוון אחד
- בחבילות עם הגבלת מיילים, כל מייל נוסף 0.34 $

- התחנות יהיו סגורות לקבלה או החזרת קרוואנים בתאריכים הבאים בעונת 2019:
1 בינואר, 21 באפריל, 27 במאי, 4 ביולי, 24 ביולי (רק בסולט לייק סיטי), 2 בספטמבר, 3-1 בספטמבר (רק בסן פרנסיסקו), 28 בנובמבר, 24-25 בצדמבר, 31 בדצמבר

תוספות אפשריות

  • מצעים - לאדם - לאדם - 50 $ US
  • ערכת מטבח - תשלום חד פעמי - 130 $ US
  • קבלה מוקדמת של הקרוואן - (8:00-11:00) כולל הסעות. תקף רק בסן פרנסיסקו, לאס וגאס, לוס אנג'לס, דאלאס, אורלנדו וניו יורק - תשלום חד פעמי - 145 $ US
  • כיסא פיקניק - לאדם - 12 $ US
  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 95 $ US
  • שימוש חופשי בגנרטור - ליום - 8 $ US
  • מכונת קפה - תשלום חד פעמי - 10 $ US
  • טוסטר - תשלום חד פעמי - 8 $ US
  • חבילת אינטרט 1.4 GB (כולל משלוח ראוטר לבית הלקוח) - תשלום חד פעמי - 85 $ US
  • SLI - הרחבת ביטוח צד ג' - ליום - 10 $ US
  • כרטיס Passport-America - חברות לשנה - תשלום חד פעמי - 44 $ US
  • ביטוח לנסיעה למקסיקו MALI - ליום - 22 $ US
  • הסעה אל/ממלונות מרכז העיר ניו יורק - לכיוון - תשלום חד פעמי - 80 $ US

תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 45 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 45 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 $ US לא יוחזרו.
  • 16 עד 44 ימים לפני תאריך ההשכרה:10% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 $ US, לא יוחזרו, .
  • 3 עד 15 ימים לפני תאריך ההשכרה:35% ממחיר ההשכרה, מינימום 750 $ US, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 2 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 750 $ US, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת חורף ושימוש חופשי בגנרטור בהשכרת קרוואנים בארצות הברית
15% הנחה על ימי השכרה
עד 1 יחידות חינם, עבור 'שימוש חופשי בגנרטור'
  • תקף להשכרות בין 1 בנובמבר 2017 ל-31 במרץ 2018
  • לא ניתן להחיל הטבה זו לאחר קבלת הקרוואן
  • כפוף לזמינות הקרוואנים בהטבה זו
  • אין כפל הטבות וכן אין אפשרות לשלב הטבה זו עם חבילת "הכל כלול"
  • מינימום 7 ימי השכרה
  • כל שאר תנאי ההשכרה חלים
  • תקף להזמנות חדשות בלבד
  • הטבה זו יכולה להסתיים בכל שלב ללא הודעה מוקדמת
  • קוד הטבה: El Monte - WS-DISC
הנחה על חבילת הכל כלול בהשכרת קרוואן בארצות הברית
6% הנחה עבור חבילת הכל כלול
  • תקף להשכרות המתחילות בין ה-1 באפריל 2017  ל-31 במרץ 2019
  • כפוף לזמינות הקרוואנים בהטבה זו
  • אין כפל הטבות
  • מינימום 10 לילות השכרה
  • כל שאר תנאי ההשכרה חלים
  • תקף להזמנות חדשות בלבד
  • הטבה זו יכולה להסתיים בכל שלב ללא הודעה מוקדמת
  • קוד הטבה ElMonte-AllInclusive
הנחה על ערכת המטבח וקבלת קרוואן מוקדמת בכל השכרת קרוואן בארה"ב
עד $ US5 הנחה, עבור 'ערכת מטבח'
עד $ US10 הנחה, עבור 'קבלה מוקדמת של הקרוואן - (8:00-11:00) כולל הסעות. תקף רק בסן פרנסיסקו, לאס וגאס, לוס אנג'לס, דאלאס, אורלנדו וניו יורק'
הנחת הזמנה מוקדמת בכל השכרת קרוואנים בארה"ב - אפריל 2020 - מרץ 2021
הזמן 152 לילות מראש, קבל 17% הנחה
  • תקף להשכרות בין 1 באפריל 2020 ל-31 במרץ 2021
  • לא ניתן להחיל הטבה זו לאחר קבלת הקרוואן
  • כפוף לזמינות הקרוואנים בהטבה זו
  • אין כפל הטבות
  • מינימום 7 ימי השכרה
  • כל שאר תנאי ההשכרה חלים
  • תקף להזמנות חדשות בלבד
  • הטבה זו יכולה להסתיים בכל שלב ללא הודעה מוקדמת
  • קוד הטבה: El Monte - EB-DISC-2020
הנחת הזמנה ממושכת בהשכרת קרוואן בארצות הברית
5% הנחה ל 21 עד 100 לילות

תנאי השכרה

תמצית התנאים הכלליים המפורטים כאן הם תרגום תנאי ההשכרה של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי הביטוח מופיע בגרסה האנגלית. בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

התנאים הכלליים עשויים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת.


מידע לשוכר

לינה בלילה ראשון
• מומלץ מאוד ללון  את הלילה הראשון בארה"ב במלון.

הסעות
• ההסעות מוגבלות למלונות הרשומים ברשימת המלונות בלבד.
• אין החזר בגין הגעה עצמית לתחנת ההשכרה.
• אין העברות ביום הנחיתה בארה"ב.
• הסעות מסופקות חינם כמחוות רצון טוב ממלונות באיזור שדות התעופה דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק, סן פרנסיסקו, ובלינגהם / ונקובר.
• הסעות עם PAD (קבלה מוקדמת של הקרוואן) מסופקות כמחוות רצון טוב באיזור מלונות שדות התעופה דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק וסן פרנסיסקו. יש עלות לשירותPAD .
הסעות מתחנת ההשכרה או אליה כפופות להגבלות או תנאים שמעבר לשליטת תחנת ההשכרה. במקרים כאלו עלות ההסעות והארגון שלהם תחול על השוכר.
• מספר טלפון לתיאום הסעות: על השוכר להתקשר 1-800-367-6507* לא יאוחר מהשעה 09:00 בבוקר יום קבלת הקרוואן על מנת לקבוע תור ולתאם איסוף מפתח המלונות שברשימה. בשום מצב אין להגיע לתחנת ההשכרה ללא תיאום מראש.
• מספרי החינם לתיאום ההסעות הן מקודדות איזור חיוג. חובה להשתמש בטלפון נייח (ממלון, תחנת השכרת רכב, טלפון ציבורי וכד') בכדי להגיע ישירות לתחנת איסוף הקרוואן. המשתמשים בטלפון סלולרי חייבים להתקשר ישירות למספר של תחנת ההשכרה עצמה ולא למספר החינם. לדוגמא: לקוחות המתקשרים למספר החינם בעודם נמצאים בניו יורק ואשר עתידים לקחת את הקרוואן למחרת באורלנדו, יועברו אוטומטית לתחנת ניו יורק.

• הסעות ממנהטן אפשריות עבור $80 לכיוון. האיסוף מתבצע אחרי 13:00.

נוהל קבלת והחזרת הקרוואן:
קבלת הקרוואן: אחרי השעה 13:00 ובהתאם למוכנות הקרוואן למסירה.
- למרות זאת, לעיתים ניתן לקבל את הקרוואן מוקדם יותר בהתאם ליכולת החברה למסור את הקרוואן מוקדם יותר ובהגעה עצמאית לתחנת ההשכרה. (למעט ללקוחות PAD)
- לכל המאוחר, יימסר הקרוואן שעה אחת לפני מועד הסגירה של תחנת ההשכרה.
יום מסירת הקרוואן: לא יינתן החזר או זיכוי עבור לקיחת הקרוואן מאוחר יותר ממועד קבלת הקרוואן כפי שהוזמן.
שעות החזרת הקרוואן: 08:00-11:00
- קנס של 50 $ לכל שעת איחור יחויב לכל החזרה לאחר השעה 11:00 ללא אישור מוקדם מאת תחנת ההשכרה.
- לקוחות שנקבעה להם שעת טיסה מוקדמת חייבים לתאם מוקדם עם תחנת ההשכרה את האפשרות להסעה מוקדמת לשדה התעופה. על הלקוח לחזור עד השעה 11:00 כדי להבטיח הסעה נוחה או לארגן  אופן העברה אחר. אין החזר עבור החזרה מוקדמת.
- החזרה מוקדמת: אין החזר עבור החזרה מוקדמת  מהמוזמן מכל סיבה שהיא באחריות השוכר. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים.
• המלצה: עקב נוסעים רבים במהלך החגים אנו ממליצים להימנע מלהתחיל או לסיים השכרה ביום שלפני או אחרי החגים. בימים אלו הלחץ גדול ויתכנו עיכובים בטיסות, פקקי תנועה וכו'.

הסעות מוונקובר - YVR - איסוף רק מרשימת מלונות בשדה התעופה ונקובר
רכב ההסעה יוצא מתחנת ההשכרה אחרי השעה 11:00 – האיסוף במלונות אחרי שעה 12:00
דמי מעבר גבול בסך 6$  לאדם. נדרשת ויזה לארה"ב.
לעיתים יש עיכובים במעבר הגבול עקב סיבות ביטחוניות או עומסי תנועה. חברת ההשכרה אינה אחראית  לתשלום פיצוי או זיכוי בגין כל עיכוב שהוא במעבר הגבול.
אין הסעות מהעיר סיאטל או משדה תעופה Seatac
בימי שבת צפוי עומס במעברי הגבול היכולים לעכב את המעבר.

קבלה מוקדמת של הקרוואן PAD - Priority AM Departure
קבלה מוקדמת אפשרית בתחנות דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק וסן פרנסיסקו בלבד.
ההסעות ללקוחות PAD  מוגבלות למלונות הרשומים ברשימת המלונות בלבד.

הוראות ללקוחות PAD
יש להתקשר למספר 1-800-337-2199* בו יש הודעה מוקלטת ובה הוראות לגבי שעת האיסוף ובאיזה כניסה על הלקוח להמתין להסעה.
מומלץ גם להתקשר יום קודם לאיסוף הקרוואן למספר 1-800-367-6507*  על מנת לאשר איסוף מוקדם ונקודת האיסוף המדויקת.
שעת האיסוף: הסעת האיסוף המוקדם מגיעה בדרך כלל בין 07:15-08:00 . יתכן כי ההסעות גם יתחילו בשעה 06:45  לכן חיוני להתקשר למספר  1-800-337-2199  יום קודם לקבלת הקרוואן על מנת לתאם במדויק.
שירות PAD מבטיח סיום קבלת הקרוואן עד השעה 11:00.
רצוי להודיע על מלון האיסוף כבר בשלב ההזמנה.

תיאום הסעות ממלונות
טופס פרטים אישיים  נשלח אליכם ביחד עם שובר ההזמנה לקרוואן. הנכם מתבקשים למלא ולפקסס אותו תוך ציון מלון האיסוף. לחילופין יש טופס אינטרנטי למילוי הפרטים.
על הלקוח ליידע את חברת ההשכרה על המלון ממנו ברצונו להיאסף לפחות 7 ימים מראש לפני מועד קבלת הקרוואן. במידה והלקוח  לא הודיע כלל  או הודיע פחות מ-7 ימים לפני מועד קבלת הקרוואן לחברת ההשכרה עליו להגיע באופן עצמאי ועל חשבונו לתחנת ההשכרה. אין יוצאים מהכלל לעניין זה.
אין החזר או זיכוי בגין אי שימוש בהסעה המוקדמת שהוזמנה או אי דיווח לפחות 7 ימים לפני מועד קבלת הקרוואן על מלון האיסוף. אין יוצאים מהכלל לעניין זה.
תהליך קבלת הקרוואן: על השוכר להתקשר בבוקר איסוף הקרוואן עד השעה 09:00 למספר 1-800-367-6507*  על מנת לתאם תור לקבלת הקרוואן. גם אם השוכר מגיע עצמאית חובה להתקשר לתאם שעה בה יהיה הקרוואן מוכן למסירה. בשום מצב אין להגיע לתחנת ההשכרה ללא תיאום מוקדם.
ההסעות מגיעות למלונות המסומנים בין השעות 10:00-14:00
בעונות העמוסות וחגים יכול שיגרמו עיכובים. אין החזר כספי עבור איחור בהסעות.
הסעות ממנהטן אפשריות עבור $80 לכיוון. האיסוף מתבצע אחרי 13:000.

הסעות ביום החזרת הקרוואן
הסעות חזרה לשדה התעופה או למלונות הנמצאים ברשימה מסופקות חינם כמחוות רצון טוב בתחנות דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק, סן פרנסיסקו, ובלינגהם \ ונקובר.
הסעות חזרה עוזבות את תחנת ההשכרה בין השעות 08:15-13:00. יש להגיע לתחנת ההשכרה עד השעה 11:00. אין התחייבות לשעה מסויימת של ההסעה ולכן לקוחות המוגבלים בשעה מסויימת - לא לסמוך על ההסעה אלא לארגן הסעה בכוחות עצמם.
הסעות ממנהטן אפשריות עבור $80 לכיוון. האיסוף מתבצע אחרי 13:000.

הסעות חזרה לוונקובר - YVR
שעת יציאת ההסעה בסביבות 11:00
לעיתים יש עיכובים במעבר הגבול  לקנדה עקב סיבות ביטחוניות או עומסי תנועה. חברת ההשכרה אינה אחראית  לתשלום פיצוי או זיכוי בגין כל עיכוב שהוא במעבר הגבול.
אין הסעות חזרה לעיר סיאטל או לשדה תעופה Seatac

הגעה לתחנה באופן עצמאי
יש להתקשר בבוקר יום איסוף הקרוואן  למספר 1-800-367-6507*  על מנת לקבוע תור לקבלת הקרוואן. בשום מצב אין להגיע לתחנת ההשכרה ללא תיאום מוקדם.
שעת קבלת הקרוואן הרגילה היא החל מהשעה 13:00 ובהתאם למוכנות הקרוואן למסירה. גם אם השוכר מגיע מוקדם יותר.
למזמינים קבלה מוקדמת PAD  בתוספת תשלום מובטח סיום תהליך קבלת הקרוואן עד שעה 11:00 גם אם הם מגיעים בכוחות עצמם לתחנה.

דרישות מהשוכר
 על השוכר החותם על חוזה ההשכרה צריך להיות בגיל 21 לפחות ולהחזיק תעודה מזהה בתוקף (רשיון נהיגה, דרכון וכד').
 השוכר ושאר הנהגים חייבים להיות נוכחים במועד קבלת הקרוואן ולחתום על חוזה ההשכרה. אין חיוב נוסף עבור נהגים נוספים.
 נהג מורשה נוסף חייב להיות בגיל 21 לפחות, להציג רשיון נהיגה ותעודה מזהה בתוקף. על נהג מורשה נוסף להיות רשום על חוזה ההשכרה. 

• רשיון נהיגה בינלאומי מומלץ אך אינו חובה.
• חובה להופיע עם כרטיס אשראי ויזה, מסטרכרד או אמריקן אקספרס (לא כרטיסי ATM ודומיו) עם מספיק אשראי לכיסוי לכיסוי דמי הפיקדון וכל התשלומים הנוספים אם ישנם. על כרטיס האשראי להיות של השוכר או הנהג המורשה הנוסף. מזומן או המחאות נוסעים לא יתקבלו בתחנת ההשכרה.
• במידה והשוכר מחזיק אזרחות אמריקאית בנוסף לאזרחותו הזרה עליו להציג בתחנת ההשכרה את הדרכון, רשיון הנהיגה והכתובת של האזרחות הזרה ולא את האמריקאית. אחרת השוכר יחוייב בעלות נוספת התקפה לבעלי אזרחות אמריקית בלבד.

פיקדון
פיקדון בסך 1000 $ נדרש במועד קבלת הקרוואן. כרטיס אשראי ויזה או מסטרכרד או אמריקן אקספרס (לא כרטיסי ATM ודומיו) עם מספיק אשראי לכיסוי לכיסוי דמי הפיקדון. דמי הפיקדון יחויבו מכרטיס האשראי בעת קבלת הקרוואן ויוחזרו בסיום ההשכרה במידה והקרוואן הוחזר נקי בפנים, ללא נזקים ובזמן. החזר הפיקדון עלול לקחת עד 8 שבועות עד שהשוכר יראה אותו בחשבון כרטיס האשראי שלו. שערי המרה הן באחריות השוכר ועל חשבונו. מזומן או המחאות נוסעים לא יתקבלו בתחנת ההשכרה.
הפיקדון אינו יורד מכרטיס האשראי של הלקוח אלא רק תופס מסגרת. עם חזרת הקרוואן - נקי, בזמן וללא נזקים המסגרת משתחררת.

הדרכת הלקוח
לפני קבלת הקרוואן יודרך הלקוח בהכרת הקרוואן, אופן הטיפול והתפעול כולל תחזוקה שוטפת ואחריותו. ההדרכה כוללת סרט באנגלית, גרמנית, ספרדית ויפנית המציג את אופן השימוש בקרוואן וכללי בטיחות. כמו כן יערוך נציג חברת ההשכרה סיור עם הלקוח סביב הקרוואן.
בתוך הקרוואן יש מדריך תפעול באנגלית ובגרמנית. בנוסף, יקבל הלקוח מדריך חניונים מקומי ומפת הדרכה ל
סופרמרקט ולתחנת הדלק הקרובים.

אבידות חפצים
חברת ההשכרה אינה אחראית לחפצים המושארים בקרוואן לאחר סיום ההשכרה ושומרת לעצמה את הזכות לתרום אותם לצדקה או להשליכם לאשפה על פי ראות עיניה. חפצים שהושארו אינם יכולים להשלח בדואר לכתובת הלקוח.

בעלי חיים
מותר להסיע בעלי חיים. השוכר אחראי לכל נזק ויתכן גם לתשלום דמי ניקוי מיוחדים בעקבות הסעת בעלי חיים.

אחסנת מזוודות
אחסנת מזוודות אפשרית בתחנות: דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק, סן פרנסיסקו, ובלינגהם (וונקובר). אין התחייבות לאחסנת מזוודות בתחנות: דנבר, מיאמי, שיקגו, פיניקס, סולט לייק סיטי וסן דייגו.
להקלת תהליך הקבלה וההחזרה מומלץ לשאת את המזוודות בקרוואן. תיקים רכים או מתקפלים עדיפים.
אחסנת מזוודות הן באחריות השוכר ולא אפשריות בהשכרות נסיעה לכיוון אחד.
הובלת המזוודות ברכב ההסעות מוגבלת. לקוחות עם מטען עודף או גדול מימדים יתכן ויאלצו להשאירו במלון עד השלמת תהליך קבלת הקרוואן ולחזור ולאוספו לאחר מכן.

מידע ויצירת קשר
הסעות רגילות: 1-800-367-6507*
הסעות ללקוחות PAD - קבלה מוקדמת: 1-800-337-2199
שרותי דרך: 1-800-367-4707

מספרי החינם לתיאום ההסעות הן מקודדות איזור חיוג. חובה להשתמש בטלפון נייח (ממלון, תחנת השכרת רכב, טלפון ציבורי וכד') בכדי להגיע ישירות לתחנת איסוף הקרוואן. המשתמשים בטלפון סלולרי חייבים להתקשר ישירות למספר של תחנת ההשכרה עצמה ולא למספר החינם. לדוגמא: לקוחות המתקשרים למספר החינם בעודם נמצאים בניו יורק ואשר עתידים לקחת את הקרוואן למחרת באורלנדו, יועברו אוטומטית לתחנת ניו יורק. 

שימוש בקרוואן ותמיכה:

תחזוקה ואחריות:
השוכר אחראי לתחזוקה שוטפת בתקופת ההשכרה (בדיקות מפלס שמן, נוזל קירור, לחצי אוויר בצמיגים וכד') כמו כן לדווח מידית על כל נזק שקרה במהלך ההשכרה. השוכר יכול להיות אחראי לנזקים כתוצאה מרשלנות בתפעול  ו\או אי תחזוקה נדרשת. כלי תיקון והחלפת גלגל אינם מסופקים עם הקרוואן כיוון שלשוכר אסור לבצע בעצמו שום תיקון.

החזר הוצאות וזיכויים
חברת ההשכרה מחזיקה את אחד מציי הקרוואנים החדישים ביותר בשוק. למרות זאת, מעת לעת יתכנו תקלות מכניות.
במקרה של תקלה מכנית הדורשת תיקון של פחות מ-75 $ יש להתקשר תחילה לשירותי הדרך ולבקש אישור לבצע את התיקון. מס' חינם לטלפון לשאלות, אישורי תיקון וכו: 1-800-367-4707. הלקוח יזוכה כנגד הצגת קבלה והחלקים שהוחלפו. לא יתקבל החזר עבור תיקונים מעל 75 $ ללא אישור לביצוע התיקון.
במקרה הלא נעים שחסר פריט מערכת הרכב או לדוגמא הלקוח צריך עוד שמיכה, או שיש צורך להחליף אביזר של הקרוואן כמו צינור ריקון השפכים, צינור מילוי מים וכד', יכול הלקוח לרכוש אביזרים אלו ויזוכה עליהם בעת החזרת הקרוואן כנגד הצגת חשבונית. מוגבל לסכום של 75 $.
במקרה של תקלה מכנית הדורשת תיקון של יותר מ- 12 שעות מרגע הדיווח על התקלה לחברת ההשכרה, מחויבת חברת ההשכרה להחזיר סכום כספי עבור זמן מבוזבז בגובה דמי השכירות בלבד או הוצאות עבור מלון עד 25 $ ללילה לכל נוסע והוצאות שכירת רכב עד 50 $ ליום עד למקסימום 1500 $ לכל הטיול. מקסימום החזר יהיה מחיר ללילה השכרה או חישוב לפי זה. אין החזר כספי עבור השכרת רכב, מלונות, הוצאות טלפונים וכד'.
רכב מלווה לא יהיה סיבה להחזר.
בעת תקלה מכנית, יצירת קשר עם סוכן הנסיעות לא תשפיע על הזמינות או מהירות התגובה של רכב החילוץ. בשום אופן לא יוחזרו הוצאות תקשורת הנובעות מכך.
רדיו, טלויזיה, DVD, CD, בלוטוס, USB, GPS, WiFi, מזגן, מקרר, גנרטור, מיקרוגל, מכשירי חשמל, בטריות, מפזר חום, מחמם מים, בקרת שיוט, סוכך צל, דופן מתרחבת, מדרגה אוטומטית וכו' אינם נחשבים בתקלה מכנית. כמו כן אין החזר על הוצאות בגין הטיפול במה שקשור בקיפאון.
דרישות הלקוח לפיצוי או החזר הוצאות צריכות להיות מוגשות בכתב בצירוף כל המסמכים הרלוונטיים, ולא יאוחר מ- 60 ימים מסיום ההשכרה.
לחברת ההשכרה עומדת הזכות לחייב את הלקוח בעבור אובדן ימי השכרה עד גובה ההשתתפות העצמית על מנת להחזיר את הקרוואן לכשירות.
בכל מקרה תקלה יש לדווח מיידית למוקד שירותי הדרך של חברת ההשכרה ולפעול על פי ההנחיות שלהם.
הלקוחות יחוייבו עבור הוצאות שיגרמו לחברת ההשכרה בגין השבתת הקרוואן לצורך טיפול.
הלקוחות יחוייבו עבור כל שיחות הטלפון שלהם (לא יקבלו פיצוי) ולכן מומלץ להשתמש במספר החינם של שירותי הדרך.

תמיכה ושרותי דרך
מספר חינם  למקרי עזרה, שרותי דרך ושאלות: 1-800-367-4707

פתוח כל יום בשעות העבודה הרגילות, ברוב החגים והתקופות העמוסות

בכדי לזכות להחזר עבור זמן אבוד חובה להתקשר לשירותי הדרך תוך כדי קרות המקרה ולעקוב אחרי הוראותיהם לעזרה עצמית, והדרכה לתיקון עצמי.
שירותי הדרך הוא  שירות  שחברת ההשכרה מעניקה ללקוחותיה. אין בסמכות נציג שרותי הדרך להחליט על החזר כספי. החלטה שכזו נתונה רק בידי מנהל תחנת ההחזרה של הקרוואן.
במקרים מסוימים יתכן כי יסופק קרוואן חלופי ללקוח תוך כדי תקופת ההשכרה. לחברת ההשכרה  שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף  קרוואן בקרוואן אחר.
במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, לא חשוב באשמת מי, לחברת ההשכרה שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף  קרוואן בקרוואן אחר.
ברוב המקרים, אם  השוכר נמצא אשם בגרימת נזק לקרוואן מכל סיבה שהיא, יידרש השוכר לשאת בהוצאות  העברת קרוואן חלופי  עד סך של 5000 $ בנוסף להשתתפות העצמית בגין הנזק.
במידה והשוכר התעלם מתנאי ההשכרה ונהג תחת השפעת אלכוהול, סמים, ,נרדם בנהיגה או נהג ברשלנות הסכום של  ה- 5000 $ מופר והלקוח יהיה אחראי למלוא התשלום בגין החלפת, גרירת, ותיקון הקרוואן הניזוק. אחריותו הכספית של השוכר כוללת אך לא מוגבלת לקרוואן המושכר. השוכר יכול גם להיות מחויב עבור זמן אבוד שגרם לקרוואן המושכר.

הגבלות טיול ואזורים אסורים
השוכר מוגבל בנסיעה לאזורים מסוימים עקב מצב הדרכים, מזג אוויר קיצוני, כוח עליון, התרעות ביטחוניות וזמינות תמיכת שירותי הדרך. ההגבלות עשויות להשתנות מעת לעת בהתאם להחלטתה הבלעדית של חברת ההשכרה.
הלקוח אחראי לדעת ולציית להגבלות הנסיעה ולהתעדכן באפשרות של שינוי בהגבלות. חברת ההשכרה תעשה כמיטב יכולתה לעדכן ולידע את השוכר בעת מסירת הקרוואן מידע רב ככל האפשר אך אינה אחראית לכל עיכוב בידיעת השוכר.
החברה אינה אחראית על כל נזק לקרוואן, עיכוב בחופשה, איבוד זמן, והגבלות דרך שנגרם כתוצאה מתנאי דרך, מזג אויר קיצוני, כוח עליון, התראות בטחוניות, או זמינות של שירותי הדרך.
הפרת ההגבלות הללו יפרו את תנאי הביטוח והכיסויים בתנאי ההשכרה.
אנא שימו לב להגבלות הבאות:
1. שבילי עפר: דרכים  לא ציבוריות, דרכים לא סלולות, או דרכי כריית עצים אסורים לנסיעה.
2. עמק המוות: אסורה הנסיעה בעמק המוות בחודשים יולי ואוגוסט. בחודשים  מאי יוני וספטמבר מותרת הנסיעה אך השוכר יהיה אחראי לכל תקלה מכנית, גרירה או השבת לתקינות הנדרשים לקרוואן. הטמפרטורות ביולי ואוגוסט יכולות להגיע  ל-60º C והשוכר יתבקש לחתום בתחנת היציאה על  כך שהוא מאשר שהוא מודע להגבלה זו.
3. מקסיקו: נסיעה למקסיקו מותרת אך באחריות השוכר ורק לאחר רכישת ביטוח מקסיקו MALI  הניתן לרכישה בתחנות הדרומיות. אין החזר הוצאות לתיקונים, "זמן אבוד" או השתתפות עצמית  בנזק לקרוואן.
4. ניו יורק  העיר / מנהטן: אסורות לכניסה.
5. אלסקה / צפון קנדה: מותרות לנסיעה אך באחריות השוכר. אין החזר הוצאות לתיקונים, ול"זמן אבוד".
6. חורף: נסיעה  בחורף מותרת. אף על פי כן, השוכר יהיה אחראי לכל נזק שיגרם כתוצאה מקיפאון  עקב מזג אוויר קר. למשל, על המים במיכל המים להיות מוחלפים בנוזל מונע קיפאון. על השוכר להיערך לשימוש בבקבוקי מים בנסיבות שכאלו ובמידה וכן השתמש במערכת המים -עשוי להיות מחויב על תשלום השבת המערכת למצב חורף כ-150 $.  הוראות מיוחדות יתכן שימסקרו בתחנת ההשכרה.  מזג אוויר קפוא צפוי בחודשי הסתיו והאביב, במקומות גבוהים  ויש לצפות  להם ולנהוג בהתאם. עלויות הקשורות בקיפאון, בדרך כלל עד 150 $ הינם באחריות השוכר.
7. קיץ: נסיעה בקיץ ו\או בחום קיצוני עשויים לגרום למאמץ למערכות הקרוואן  כגון המזגנים, העליון והקדמי, גנרטור ומקרר. על השוכר להיות מודע כי מערכות הקרוואן לא מתוכננות לעמוד בעומסים קיצוניים ועשויות להיכשל. המזגן העליון מסוגל לקרר את פנים הקרוואן רק לכ-20 מעלות מתחת לטמפרטורה החיצונית.
8. אונטריו / קוויבק: עקב ריבוי מקרי גניבת קרוואנים באזור זה אסור להשאיר את הקרוואן ללא השגחה. במונטריאול, אוטווה וקוויבק.  מומלץ לחנות את הקרוואן בחניון  הקמפינג ולהשתמש בתחבורה ציבורית בערים אלו. פרטים נוספים בתחנות ההשכרה הרלוונטיות.  שוכר המתעתד לעבור בתחומי הערים הללו  צריך לדווח על כך לפני קבלת הקרוואן  והיציאה לדרך.
9. החזרת הקרוואן: לקוחות שיחזירו את הקרוואן למקום אחר מזה שסוכם בחוזה וללא אישור מחברת ההשכרה או לקוחות שנטשו את הקרוואן יחוייבו במלוא ההוצאות הקשורות לכך ובנוסף בקנס.

דו"חות תנועה/קנסות, אגרת גשר הזהב וכבישי אגרה
השוכר אחראי לכל קנס או זימון לבית משפט הנובע מתקופת השימוש שלו בקרוואן המושכר. השוכר יכול לשלם את הקנסות בעצמו או למסור אותם במועד סיום ההשכרה לתחנת ההשכרה על מנת שהם יטפלו בתשלום עבורו. דמי טיפול בסך 25 $ יגבו בנוסף לעלות הדוח עצמו.
במידה והשוכר לא שילם בעצמו ולא מסר את הדוחות לטיפול תחנת ההשכרה יהיה אחראי השוכר לתשלום הקנס כולל פיגורים ובנוסף סך של עד 250 $ לכל פניה עבור טיפול עודף בקנס.
אגרת כבשיים / גשר הזהב: חברת ההשכרה תחייב את כרטיס האשראי של הלקוח את סכום האגרה בנוסף לדמי טיפול בסך של עד 25 $ מכרטיס האשראי של הלקוח. שירות זה אינו נוגע לעברות תנועה או חנייה.

צריכת דלק
עלות הדלק באחריות השוכר. במועד מסירת הקרוואן מיכל הדלק בדרך כלל מלא וצריך להיות מוחזר מלא בסיום ההשכרה. במידה והוחזר הקרוואן עם כמות דלק פחותה מזו שהתקבלה, יוערך ההפרש ביניהם והשוכר יחויב בגינו.
לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק.
לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק אס הלקוח קיבל קרוואן מדרגה גדולה יותר משהוזמן.
צריכת דלק עשויה להשתנות בהתאם לאופי הנהירה ואופי הדרך.

קרוואן חלופי
חברת ההשכרה עושה את כל המאמצים לספק בדיוק את הקרוואן שהוזמן. למרות זאת, עומדת לחברת ההשכרה הזכות  לספק קרוואן מקביל, ארוך יותר או מדרגה גבוהה יותר. לדוגמא: קרוואן מקלאס A (תצורת אוטובוס) יכול להיות תחליף לקרוואן מקלאס C (מיטה מעל קבינת הנהג) או קרוואן מדגם C28 יכול להחליף קרוואן C22.
אין החזר כספי מכל סיבה שהיא. (כגון עליה בצריכת הדלק, עלות מעבורות, חניונים וכד')
במידה והוצע לשוכר קרוואן קטן יותר או זול יותר, והשוכר הסכים לה, מוגבלת אחריות חברת ההשכרה לזיכוי כספי בסך ההפרש הכספי בין שני המודלים. לא יהיה החזר כספי כלשהוא במידה והשוכר ביקש בעצמו קרוואן קטן יותר.
לא יתקבלו תביעות בגין שנת ייצור הקרוואן למעט אם השוכר הזמין קרוואן "פרמייר". במידה ומודל קרוואן "פרמייר" אינו זמין מסיבה כלשהי, מוגבלת אחריות חברת ההשכרה לזיכוי כספי  בסך ההפרש הכספי בין שני המודלים.
על השוכר לקחת בחשבון בעת הזמנת חניוני קרוואנים כי יתכן מצב בו ישודרג לקרוואן ארוך יותר מהמוזמן.
על השוכר להזמין באופן אוטומטי מקום לקרוואן ארוך יותר (מידת האורך הבאה) בעת הזמנת מעבורות

שימוש בגנרטור
לכל הקרוואנים יש גנרטור 110 וולט.
השימוש בגנרטור אינו נדרש בהפעלה רגילה של הקרוואן. המשתמשים יחוייבו לפי לילות השכרה - ללא הגבלת שימוש או לפי שעות - כפי שיראה המד שעל הגנרטור - בסיום ההשכרה. אין החזר עבור תשלום מוקדם של השימוש בגנרטור - שלא נוצל.

הזמנות

מדיניות ביטולים
במקרה של ביטול הזמנה של השכרת נסיעה בכיוון אחד יחייב 250 $ בנוסף לדמי הביטול הרגילים.

שינויים בהזמנה
שינוי בהזמנה יחושב לפי המחיר המקורי או המחיר העדכני במועד השינוי לפי הגבוה משניהם. כלל זה הוא ללא יוצאים מהכלל.
השינויים שיחשבו כשינויים מהותיים בהזמנה הם:
• שינוי גודל הקרוואן
• שינוי יעד קבלת הקרוואן
• שינוי תאריך קבלת הקרוואן
• ביטול והזמנה מחדש
• שינוי תאריך החזרת הקרוואן
• שינוי תחנת ההחזרה בהשכרות כיוון אחד
לאחר שההזמנה אושרה, השינוים הבאים לא ישפיעו על המחיר היומי:
• שינוי גודל הקרוואן (אלא אם קרוואן גדול יותר נדרש)
• שינוי שם בעל ההזמנה
• הוספת פריטים/ציוד

צי הקרוואנים

שנת מודל
שנת מודל הינו ביטוי בתעשיית הרכב והקרוואנים המיועד בעיקר לתאר שינויים בדגמים השונים. שנת מודל אינו מתאר את שנת ייצור הקרוואן. לדוגמא, קרוואן מודל 2019 ייתכן ויוצר בשנת 2018 או 2019. שנת המודל בחברת ההשכרה מתייחס תמיד למועד עליית הקרוואן לכביש.

מפרט טכני
התמונות, השרטוטים והמידע המסופק הינו לדוגמא. מספר מקומות השינה הוא המלצה בלבד ואינו מתאר במדויק כמה מבוגרים או נערים וילדים יכולים להתאכסן בנוחות בכל קטגורית גודל. המאפיינים והשירותים הם ייצוגיים בלבד ועשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת. סידור הפנים ואורכי המיטות שונים מקרוואן לקרוואן ואינם יכולים להיות מובטחים.

השכרות נסיעת צד אחד
באופן עקרוני ניתן להשכיר קרוואן לנסיעה לכיוון אחד - כלומר לקיחה בתחנה אחת והחזרה באחרת - הכל תלוי בזמינות ובאישור מראש של חברת ההשכרה, אולם יש מצבים בהם אין אפשרות כזאת. במקרים כאלו, לעיתים, חברת ההשכרה מציעה שירות נוסף - ובו היא מביאה את הקראוון לתחנה הרצויה באופן מיוחד. הדבר כרוך בתשלום דמי נסיעה בכיוון אחד ובתוספת של עלות השירות הזה שיכולה להגיע לעד 3000 $.

שעות פתיחה וימי חג
רוב תחנות ההשכרה עובדות 7 ימים בשבוע. בימי שני-שבת 08:00-17:00 ובימי ראשון 08:00-16:00 בחודשים אפריל עד ספטמבר. בחודשים אוקטובר עד מרץ 09:00-16:00. מספר תחנות מפחיתות שעות עבודה במהלך עונות השפל:
• תחנות דאלאס, ניו יורק ובלינגהם (ונקובר) סגורות בימי ראשון כל השנה.
• תחנות דנבר, מיאמי, שיקגו, פיניקס, סולט לייק סיטי וסאן דייגו סגורות בשבת וראשון במשך כל השנה.
• תחנת בלינגהם/פרנדל (ונקובר)
  - סגורה בימי שבת וראשון מה - 1 באוקטובר עד 31 במרץ.
  - פתוחה בימי שני עד שישי בין 09:00 ל-17:00.
  - מה-25 בינואר עד 9 בפברואר 2020 התחנה סגורה.
  - מה-24 בינואר עד 7 בפברואר 2021 התחנה סגורה.
• תחנת ניו יורק סגורה בשבתות ובימי ראשון בין התאריכים 1 באוקטובר עד 31 במרץ.

CLIENT INFORMATION

First Night Accommodation
• We strongly recommend that clients spend their first night in the United States in a hotel.

Transfers
• Transfers are restricted to hotels mentioned in the ‘Location Maps & Hotel Information’ pages.
• No refunds are given for self-transfer.
• No transfers are provided for same day flight arrivals.
• Complimentary shuttle transfers are available to and from designated hotels for DFW, LAS, LAX, MCO, Newark Airport (NYC), SFO, and YVR offices.
• Transfers with the PAD option are available to and from designated hotels for DFW, LAS, LAX, MCO, Newark Airport (NYC) and SFO offices. PAD Fee applies.
• Transfers to or from rental station may be subject to restrictions or limitations beyond El Monte RV’s control. In such circumstances transfers may be the financial and logistical responsibility of the renter.
• Contact number: Client must call 1-800-367-6507* no later than 9:00 am the morning of motor home takeover to schedule pick up time and confirm hotel entrance. Under no circumstances should clients arrive unannounced.
• Toll Free Transfer Telephone numbers are area code directed. Customers must use a land based telephone (hotel, car rental, pay phone etc) in order to be directed to the correct pick up location. Cell phone users must use the direct telephone numbers for each location (see ‘Location Maps and Hotel Information’pages). Clients using a cell phone to call El Monte RV’s toll-free number while in NYC, for example, for a pick up the next day in MCO would be connected to the NYC station.
• NYC Midtown Manhattan transfers are charged $80 per direction. Pickups occur after 1pm.

Motor Home Takeover and Return Policies
• Takeover time: After 1:00 pm. Subject to vehicle readiness.
- Even though clients may be picked up or arrive earlier on their own (except PAD)
- Latest motor home takeover time is 1 hour before station’s official closing time.
• Day of departure: No refund if client picks up later than the booked day of departure.
• Return time: Between 8:00 am and 11:00 am.
- A $50+ per hour penalty will be charged for returns after 11:00 am without prior authorization from rental station.
- Clients with an early flight must make prior arrangements with rental station for possible earlier transfer to airport. Clients may have to return by 11:00 am a day early to obtain courtesy shuttle, or arrange other means of transportation. No refunds for early return.
- Early returns: No refund for any reason if rental is terminated by clients before the scheduled return date.
• Recommendation: Due to heightened volumes of travel during holiday seasons we recommend that customers avoid beginning or ending their motor home rental on the day immediately before or after a holiday date. Otherwise, customers may experience airline delays, increased road traffic and possible delays at rental office.

Vancouver (YVR) transfer - only from specific Vancouver airport area hotels
- Client must call 1-800-367-6507* between 9:00-9:30 AM the morning of motor home takeover to schedule pick up time and confirm hotel entrance.
- Pick up time after 12:00 pm.
- Transfer shuttle departs El Monte RV station at approximately 11:00 am.
- US Border Crossing Fee of $6 per person is required at the border. Clients should be aware that a visa to enter the United States may be required.
- No transfer is offered to downtown SEATTLE or to SEATAC Airport.
Due to increased security and traffic, delays crossing into Canada are possible. El Monte RV is not responsible for any refunds of any type as a result of border crossing delays.

Priority AM Departure (PAD) Program:
- Restricted to the following locations: DFW, LAS, LAX, MCO, NYC & SFO.
- PAD is restricted solely to those hotels designated as PAD hotels.
- Clients are required to complete the online check in no less than 7 days prior to vehicle takeover.
- There are no refunds for PAD surcharge if we do not receive PAD hotel information 7 days prior to pick up. No exceptions.
- In the event client, or agent, fails to notify El Monte RV, or notifies us less than 7 days prior to takeover a courtesy transfer may not be provided in which case clients must provide their own transfer at their own expense.
- PAD Transfer instructions. A pre-recorded message is available at 1-800-337-2199 which instructs at what time and at which entrance clients should wait for transfer shuttle.
It is recommended that clients also call 1-800-367-6507 the day before motor home takeover to confirm pick up time and hotel entrance.
PAD Shuttle generally arrives between 7:15 am - 8:00. PAD transfer may begin as early as 6:45 am. Therefore, it is necessary that clients call 1-800-337-2199 beforehand for exact times.

Self-Transfer
- Clients must call 1-800-367-6507* no later than 9:30 am on the morning of scheduled pick-up to arrange vehicle takeover time.
- Under no circumstances should clients arrive unannounced.
- After 1:00 pm, even if clients arrive earlier; subject to vehicle readiness.

Clients may book PAD in advance which will guarantee them a departure ready vehicle no later than 11:00, even if they arrive via self-transfer.

Client Requirements
 Renter (named major credit card holder, contract signer) must be at least 21 years of age and in possession of valid identification including driver’s license and passport.
 Renter and all additional drivers must be present at pick up of the rental vehicle and sign the rental agreement. There is no charge for additional drivers.
 Authorized drivers must be at least 21 years of age with a valid driver’s license and identification, and be listed on the rental agreement
• An International Driver’s License is recommended but not required
.
 A major credit card such as Visa, MasterCard, Amex (no ATM/debit cards such as EuroCard) with available credit is required for the Security Deposit and all charges paid at the counter. Cash or Travellers Checks are not accepted. The credit card must be issued to the signer or co-signer of the contract.
• In case of the renter is holding an american residency in addition to his international residency, the renter must present his international Passport, driving licence and address (not the american one), otherwise, a US residente extra fee will apply.

Security Deposit
$1000 security deposit is required at the time of departure. We require that the deposit be guaranteed by a major credit card such as Visa, MasterCard, Amex with sufficient credit balance to cover this amount. No ATM/debit cards such as EuroCard are accepted. The security deposit of $1000 may be charged on the customer’s credit card on pick up, then refunded upon return provided that the rental vehicle is returned clean inside, undamaged and on time. The $1000 may take up to 8 weeks to be credited back to the customer’s credit card. Currency conversion fees are client’s responsibility. Cash or Travellers Checks are not accepted.
The security deposit is not charged on the customer’s credit card on pick up, but rather the amount is on ‘hold’. Upon return provided that the rental vehicle is returned clean inside, undamaged and on time this ‘hold’ is removed.

International Address Requirement
International Rental and rates are designated exclusively for non-domestic clientele, i.e. for those clients living outside of the United States and having no US address.
El Monte RV reserves the right not to accept bookings from clients residing within the United States even though they may have reserved through an international wholesaler.
El Monte RV reserves the right to rebook clients residing within the United States using standard domestic rates and conditions.

Customer Orientation

Clients will receive a full orientation of their motor home, including client’s maintenance and use responsibility.
Orientation consists of a video in English, German, Spanish or Japanese introducing the general concepts of motor home use and safety tips, as well as a personal walk-around of motor home with the client by a qualified instructor.
Operator manuals are provided for clients to take with them in English and German. Additionally, clients receive from the rental station a regional campground directory and location map with directions to nearest supermarket and gas stations
.

Lost Items
El Monte RV is not responsible for items left in the motor home after client’s return and reserves the right to donate or dispose of them as it sees fit. Left items cannot be mailed to client.

Pets
Pets are allowed. Client is responsible for all damage and may be surcharged for special cleaning.

Luggage Storage
Luggage storage is available on a limited basis at the following locations: DFW, LAS, LAX, MCO, NYC, SFO, YVR. No guarantee of luggage storage is made for: DEN, MIA, ORD, PHX, SLC.SAN & 
To facilitate the pick up and drop off procedures, we recommend that clients carry their luggage in their vehicle. Soft-sided or collapsible bags are best for storage.
Luggage storage is at the client’s own risk and is not available for one way rentals.
Luggage capacity of courtesy shuttles is limited and may require clients with excess luggage or oversized items to store and later retrieve them from their hotel.

Client Contact Information
Standard Transfer: 1-800-367-6507*
PAD Transfer: 1-800-337-2199*
Roadside Assistance: 1-800-367-4707

* Toll Free Transfer Telephone numbers are area code directed. Customers are required to use a land based telephone (hotel, car rental, pay phone etc) in order to be directed to the correct pick up location. Cell phone users must use the direct telephone numbers for each location (see Location maps and hotel information pages)

VEHICLE SUPPORT & USE

Maintenance and Use Responsibility
Client is responsible for routine maintenance while traveling (checking coolant, oil, tire pressure, etc.), as well as immediately reporting mechanical failures. Clients may be held responsible for mechanical damage due to negligence of operation and /or performing normal maintenance. Tools for vehicle repair and tire change are not provided since clients are not authorized to make repairs.

Reimbursements & Refunds
El Monte RV operates one of the newest fleets in the industry. Yet as motor homes are mechanical devices they do occasionally develop problems.
Refunds for Mechanical problemsIn the event of a mechanical problem requiring repairs over $75 clients must call El Monte RV’s On-The-Road Support for authorization. A toll free number is provided for assistance with problems, questions, etc: at 1-800-367-4707. Clients will be reimbursed on return and upon presentation of receipts and any replaced parts. No receipts over $75 will be reimbursed without prior authorization.
Note: $75 reimbursement does not apply to de-winterizing or winterizing cost.
Additional Items: In the unlikely event that items are missing from kitchen or personal kits, or for example client needs an additional blanket, or client needs to replace an item for the motor home such as a water hose, sewer hose, etc., the client may purchase these items without prior approval and will be refunded at return upon presentation of valid receipts, provided they not total more than $75.
BreakdownsIf the renter's motorhome vacation is interrupted by an automotive mechanical breakdown (not collision or damages caused by others or the renter) for more than 12 business hours after reporting such incident to El Monte RV/Mighty Campers, the renter will be reimbursed for the greater of: (1) the gross daily rate or (2) expenses for hotel rooms up to US$ 25 per person per night and car rental up to US$50 per day per motorhome up to a maximum of US$1,500 per trip.
Defective comfort equipment such as radio, TV, DVD, CD, Bluetooth, USB, GPS, Wi-Fi, generator, batteries, air conditioner, refrigerator, heater, water heater, cruise control, awning, slide-out, etc. are not considered mechanical breakdowns and are excluded from VIP reimbursement. Refund of expenses is only possible with proper receipts.
Accompanying vehicles: Accompanying vehicles are not eligible for compensation.
Travel Agent Assistance: Contacting one's travel agency or tour operator will have no effect on the availability and/or speed of vehicle towing, repair and/or replacement and absolutely no compensation of any kind will be given for communication costs incurred. Clients should be instructed by travel agency/tour operator to coordinate the repair efforts with El Monte RV Roadside Assistance and to discuss compensation with the staff at the return rental counter.
Client Complaints: Client refund or reimbursement requests must be received in writing with all supporting documentation no later than 45 days after rental return to be eligible for compensation consideration. El Monte RV reserves the right to take up to 60 days after receipt of the complaint to investigate and respond. Please email claims to: intl.claims@elmonterv.com
On-The-Road Support Contact requirement: In order to be eligible for a lost-use refund client must have contacted El Monte RV’s Roadside Assistance department during their rental period and must have followed Roadside’s instructions, self-help tips, and / or recommendations for repair.
• Customers declining On-The-Road Support instructions, recommendations or appointments for repairs will not be eligible for lost-use compensation.
• All vehicle lost-use issues must be verifi ed by a pre-authorized repair facility and/or by location staff upon return and only after issues are validated will compensation be given.
• No consideration for lost-use will be given if it is determined any issues were operator error.
Return: Without prior authorization in order to be eligible for a lost-use refund clients must return rental unit to return offi ce as booked or a recovery fee and penalty will be charged.
Non-essential items: Radio, air-conditioning, refrigerator, generator, microwave, appliances, automatic step and cruise control, are not considered mechanical breakdowns.
Loss of Rental: Clients will be charged ‘loss of use’ fees for company’s lost rental revenue, up to the amount of the deductible, based on estimated time of motorhome repair
Cell-phone charges: Clients are responsible for all cell-phone charges. Clients are encouraged to use On-the-Road-Support’s toll free number as the primary contact telephone number.

On-The-Road Support
• On-The-Road support1-800-367-4707. Open every day during business hours and most holidays and extended hours in peak season.
• Support staff may also be reached via email: roadsidegroup@elmonterv.com.
• In order to be eligible for a lost-use refund client must have contacted El Monte RV’s Roadside Assistance department during their rental period and must have followed Roadside’s instructions, self-help tips, and / or recommendations for repair.
• On-The-Road support is a courtesy service provided by El Monte RV for our customers. They are not authorized to determine refunds. Any refund consideration can only be made by the return location manager.
• In certain circumstances a replacement vehicle may be provided to the client. El Monte RV, at its sole discretion, reserves the right to determine if, where and when a vehicle exchange will take place.
• In the event of an accident involving an El Monte RV rental vehicle, no matter who was at fault, El Monte RV reserves the right to determine if, where and when a vehicle exchange will take place.
• Under most circumstances, if client for any reason was at fault in causing incapacitation of their motor home they will be required to pay the costs incurred in delivering a replacement unit to them up to $5,000 as well as any damage deductible.
• Should clients violate the terms and conditions by driving intoxicated, under the use of drugs, or should they fall asleep at the wheel or drive negligently the $5000 deductible is voided and the customer will be responsible for all costs involved in replacing, towing and repairing of damaged motorhome. Client’s financial responsibility includes but is not limited to the rental vehicle. Clients may be charged ‘lost use’ for the time needed for recovery and / or repair.

Travel Restrictions
• Clients are restricted from traveling to certain regions due to road conditions, extreme weather, acts of God, security alerts and /or availability of support. Restrictions are subject to change without notice and are determined solely by El Monte RV.
• Clients are responsible for knowing and following the travel restrictions and for informing themselves of possible changing conditions. El Monte RV, to the best of its ability, will provide clients as much information at time of pick up as possible but is not liable for any delays or detours client may encounter.
• Violation of these travel restrictions voids insurance and coverage option under the terms and conditions of the rental contract.

Please note the following restrictions:
1) Off-road: Travel on non-public, unpaved and / or ‘logging’ roads is not permitted at any time.
2) Death Valley: Traveling in or traversing Death Valley is not permitted in July and August. In May, June and September travel is permitted, however, customer is fully responsible for all mechanical problems and/or towing or vehicle recovery costs. Ground temperatures can reach 140º F or 60º C. During July / August clients maybe required on pick up to sign and acknowledge these restrictions.
3) Mexico: Travel is permitted at client’s own risk and only with purchase of El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance (MALI), available at all southwest locations. However, there is no reimbursement for repairs, lost use or deductibles for damage when in Mexico.
4) New York City / Manhattan: Travel is not permitted.
5) Alaska / Northern Canada: Travel is permitted at client’s own risk. However, there is no reimbursement for repairs or lost use.
6) Winter: Travel during winter months is permitted. However, freezing conditions may occur in Spring and Fall at higher elevations and should be anticipated and precautionary measures taken. Clients are responsible for any damage due to systems freezing due to cold weather. As a precautionary measure, at certain locations water may be replaced by anti-freeze to prevent water systems from freezing. Clients are then not allowed to use any water systems, including the toilet or shower, until they have traveled to consistently above zero temperatures. In the event the clients want to replace the anti-freeze with water the client may be charged up to $150 to re-winterize or de-winterize the vehicle.
Note: Winterizing or de-winterizing cost, typically up to $150, are responsibility of renter.
7) Summer: Travel in summer months and /or in extreme temperatures can strain motor home systems such as roof and dash air conditioners, generator and refrigerator. We maintain our motor home fleet to accommodate all weather conditions; however, clients should be made aware that performance of motor home systems under extreme conditions cannot be guaranteed. Roof A/C units will only cool the interior of the motor home up to a maximum of 20 degrees cooler than the outside temperature.
8) Ontario / Quebec: Due to the increased incidence of theft motor homes are not allowed to be left unattended within the cities of Montreal, Ottawa and Quebec City. We recommend leaving the motor home parked at a campground and use a taxis or public transportation. Details available at pick up location. Clients planning on traveling in these areas must inform rental station prior to departure.
9) Vehicle Return: Clients who return the rental vehicle to any location other than the one booked and confirmed without prior authorization or who abandon the rental vehicle will be charged a recovery fee and penalty.

Traffic Tickets, Golden Gate Bridge, Toll Roads
Client is responsible for all traffic violations, fines, toll charges and/or citations incurred during the rental period.
Traffic Citations: Client may either pay for the ticket themselves, or opt to hand the ticket over upon return to the rental office for processing and payment. In addition to the ticket amount clients will be charged a $25 administrative processing fee per infraction.
In the event of customer non-payment or failure to turn over any ticket to El Monte RV, clients are responsible for the ticket amount plus late penalties. Additionally, clients may be charged up to $250 per infraction for increased administrative processing. 
Toll Roads / Golden Gate Bridge tolls: El Monte RV will charge the customer the amount of the toll PLUS an additional handling fee of up to  $25 using the credit card we have on file. This service does NOT include traffic or parking infractions.

Fuel Consumption

Fuel costs are client’s responsibility. Gasoline tanks are generally full at pick up and must be returned full or the difference will be estimated and the clients charged; or if not full the gasoline tank must be returned at the same level or the difference will be estimated and the clients charged.
No claims are accepted as to fuel consumption. Fuel consumption will vary according to where and how a vehicle is driven. No claims are accepted as to fuel consumption if client is upgraded to a larger unit.

 

Vehicle Substitutions

We make every effort to provide the clients with the model reserved. However, El Monte RV reserves the right to substitute models which are similar, higher rated; or longer as necessary; i.e. a Class A vehicle may be substituted for a cab-over Class C model; a C 28 may be substituted for a C 22.
No refunds for any reason (such as increased fuel consumption, ferry charges, campground fees, etc.) will be given due to increased length or size of motor home substituted.
Should a smaller or lower rated vehicle be offered and accepted, liability will be limited to a refund of the price difference between the model booked and paid for and the model received at pick up. No refund will be given should a smaller or lower rated vehicle be requested by the client at pick up.
No claims as to vehicle year will be considered.
When pre-booking campgrounds clients should consider a larger unit may be substituted.
When making ferry reservations clients should automatically reserve the next larger unit length.

Generator
All motor home sizes are outfitted with a 110 Volt generator.
The use of the generator is not required for normal vehicle operation. Customers have the option of being charged a per rental night fee for unlimited use, or a per hour fee calculated upon return. Charges re payable at the counter. Use of power outlets for charging phones, etc., are at clients own risk.
Prepaid generator charges upon vehicle return are non-refundable.

RESERVATIONS

Cancellation Policy
One-way rentals - $ 250 (in addition to applicable fee).

Booking Amendments
The following changes will result in a re-calculation of rental rates. The rate will be calculated using the most current Value Rate for the pick up week and the current rate will be used:
• Change of vehicle size;
• Change of departure location;
• Change of departure date;
• Cancellation and rebooking;
• Change in drop-off date;
• Change in one-way drop-off location;
Once confirmed, the following changes will not affect the Value Rate:
• Change of party size (unless larger vehicle type is required);
• Change of party name;
• Adding pre-paid items;

MOTORHOME RENTAL FLEET

Model Year Definition
‘Model Year’ is a standard industry-wide term employed by US automobile and motor home manufacturers to designate annually changing vehicle designs. ‘Model Year’ does not indicate the year in which a vehicle was manufactured. A 2019 design or ‘model’, for example, may be manufactured anytime during the 2018 or 2019 calendar year. The model year of an El Monte RV vehicle is always indicated on the vehicle registration.

Motor Home Specifications
Motor home photos, drawings and floor plans provided are examples only. Sleeping capacities are recommendations only and do not mean like number of adults or full-size teenagers can be accommodated comfortably within every unit of a size category. Features and amenities are representative and may be changed, added to or deleted without notice. Bed sizes vary from unit to unit within size categories and cannot be guaranteed. Specific floor plans or models will vary within a category and cannot be reserved or guaranteed.

ONE WAY RENTALS

One way rentals
One-Way Rentals are on request only. One-way fee is determined by where the desired Pickup and Return locations’ row and column intersect.

Import / Export Fee: We try to confirm all One-way requests. However, there are times when the direction of the drop or time of year does not make sense in terms of fleet utilization. Therefore, El Monte RV will consider accepting a specific one-way request for the standard one-way fee PLUS up to an additional $3,000 to import or export the motor home to or from the location needed.

TIMES OF OPERATION

Holiday & Special Event Schedule
El Monte RV offices will be closed for the following holidays or special events. No bookings will be accepted for pick up or return on these dates. No exceptions.

 

Hours of Operation
Many locations are open 7 days a week Monday to Saturday 8:00 to 17:00 and Sunday from 8:00 to 16:00 from April to September. The El Monte RV locations are open 7 days a week 9:00 to 16:00 from October to March unless otherwise noted. Location closing dates are subject to change.
• DFW, NYC & YVR are closed Sundays all year.
DEN, MIA, ORD, PHX, SAN and SLC are closed Saturdays and Sundays all year.
YVR (Bellingham/Ferndale, WA)

- Open Monday – Friday from 9:00 to 17:00.
- Closed Saturdays and Sundays 01 October – 31 March.
- Closed every day from 25 January through 9 February 2020.

- Closed every day from 24 January through 7 February 2021.
NYC (Linden, NJ)
Closed Saturdays and Sundays 01 October – 31 March.

מפרט טכני ואבזור

MCO - Orlando International Airport

ORL - Executive Airport

הוראות


View Larger Map

• Transfers are restricted to hotels mentioned Below.
• No refunds are given for self-transfer.
• No transfers are provided for same day flight arrivals.
• Complimentary shuttle transfers are available at DFW, LAS, LAX, MCO, NYC, SFO, and YVR offices.
• Transfers with the PAD option are available at DFW, LAS, LAX, MCO, NYC and SFO offices.
• PAD Fee applies.
• Transfers to or from rental station may be subject to restrictions or limitations beyond El Monte RV’s control. In such circumstances transfers may be the financial and logistical responsibility of the renter.
• Contact number: Client must call 1-800-367-6507* no later than 9:00 am the morning of motor home takeover to schedule pick up time and confirm hotel entrance. Under no circumstances should clients arrive unannounced.

Days Inn International Drive
5858 International Drive
Tel: 407-351-4410
Customers will need to meet the shuttle: Outside the main hotel entrance

International Palms Resort - Book this hotel with Booking.com
6515 International Drive
Tel: 800-354-8332
Customers will need to meet the shuttle: Outside the main hotel entrance

La Quinta Inn North
7160 Frontage Blvd.
Tel: 407-240-5000
Customers will need to meet the shuttle: Outside the main hotel entrance

Marriott Orlando Airport - Book this hotel with Booking.com
7499 Augusta National Dr
Tel: 407-851-9000
Customers will need to meet the shuttle: Outside the main hotel entrance

NOT FOR PAD CUSTOMERS

Rosen Inn International 
790% International Drive
Tel: 407-996-190%
Customers will need to meet the shuttle: Outside the main hotel entrance

NOT FOR PAD CUSTOMERS

Rosen Inn At Pointe Orlando - Book this hotel with Booking.com
9000 International Drive
Tel: 407-996-8585
Customers will need to meet the shuttle:
Outside the main hotel entrance


Doubletree Hilton at Universal
5780 Major Blvd
Tel: 407-351-1000
Customers will need to meet the shuttle:
Outside the main hotel entrance|

NOT FOR PAD CUSTOMERS

Wyndham Orlando Resort - Book this hotel with Booking.com
8001 International Drive
Tel: 407-351-2420
Customers will need to meet the shuttle:
Outside the main hotel entrance

Sheraton Suites
7550 Augusta National Drive
Tel: 407-240-5555
Customers will need to meet the shuttle:
Outside the main hotel entrance
NOT FOR PAD CUSTOMERS

Holiday Inn Airport - Book this hotel with Booking.com
5750 T.G. Lee Blvd
Tel: 407-851-90%0
Customers will need to meet the shuttle:
Outside the main hotel entrance
NOT FOR PAD CUSTOMERS
 

ביטוח

תמצית תנאי הביטוח המפורטים כאן הם תרגום תנאי הביטוח של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי הביטוח מופיע בגרסה האנגלית.בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

כל הכיסויים הביטוחיים הם בהתאם לתנאים הכללים המופיעים בחוזה ההשכרה ונחתמים  בתחנת ההשכרה במועד קבלת הקרוואן

במקרה של תאונה השוכר או כל נהג מורשה אחר ידווח לחברת ההשכרה על כל ביטוח נוסף שהוא מחזיק.

תנאי הביטוח והכיסויים עשויים להשתנות מעת לעת.

 

ביטוח ציבורי - כלול במחיר ההשכרה

הקרוואנים מבוטחים בביטוח חובה המכסה נזקים במקרה והשוכר אשם בתאונה. גבול האחריות מוגבל למינימום הנדרש בכל מדינה בארה"ה או מחוז בקנדה שבו קרתה התאונה. בביטוח זה אין השתתפות עצמית וניתן לבדוק את גבול האחריות בקישור הבא: http://www.360financialliteracy.org/Topics/Insurance/Cars-and-Auto-Insurance/State-by-State-Minimum-Coverage-Requirements

ביטוח מורחב Supplemental Liability Insurance) SLI)
עלות: 10 US$ ליום
ביטוח מורחב זה מגדיל את הביטוח צד ג' מהמינימום הנדרש בחוק בכל מדינה עד ל- $1,000,000 US כנגד תביעות לנזק לרכוש צד ג' או נזק גופני שנגרמו כתוצאה מנהיגה בקרוואן המושכר.

 

ביטוח VIP - כלול במחיר ההשכרה

כיסוי רחב יותר המכסה ומקטין את אחריות השוכר ל- 1000 US$ השתתפות עצמית לכל מקרה נזק.
הביטוח כולל, אך לא מוגבל ל:
• נזקים לקרוואן (באשמת השוכר או צד שלישי)

• כיסוי במקרה של תאונה עם רכב שאינו מבוטח
• נזקים לשמשה הקדמית ולחלונות אחרים או לצמיגים
• גניבה או שריפה (לא כולל חפצים אישיים)
• ונדליזם

 

השתתפות עצמית: 1000 US$ לכל מקרה נזק.

 

נא לשים לב שאין שום כיסוי ביטוח (מכל סוג שהוא) במקרה של נסיעה באיזורים אסורים, כולל אבל לא מוגבל ל: עמק המוות בין יוני לספטמבר, ניו יורק, מונטריאול, קוויבק, צפון קנדה, כביש מהיר אלסקה ואלסקה.

 

נזקים ללא כיסוי ביטוח

שום ביטוח לא מכסה והשוכר יהיה אחראי לכל אובדן או נזק לקרוואן המושכר במקרים הבאים:
• רשלנות מצד השוכר, כמו בנסיעה לאחור, מעקב אחרי כיווני GPS שגויים.
• הפרת חוזה השכירות.
• נזק לפנים הקרוואן.
• נזקים שנגרמו כתוצאה מכניסה למקומות מקורים / מבנים.
• נזק הנגרם כתוצאה מקיפאון או חימום יתר של הקרוואן או המערכות שלו (נא לשים לב לנהיגה ב"מצב חורף").
• נזקים מכוונים שנגרמו ע"י השוכר או אחד מהנוסעים.
• נזק שנגרם לקרוואן כתוצאה משימוש לרעה בקרוואן או פעילות בלתי חוקית.
• נזק כתוצאה מהפעלה לא נכונה או תחזוקה לא תקינה של הקרוואן כמו מילוי דלק לא מתאים, התעלמות מרמת השמן והמים, לחץ אויר לא תקין וכו'.
• נזקים שנגרמו כתוצאה מנסיעה במקומות אסורים (כמו מקסיקו, מרכז העיר ניו יורק, מונטריאול וקוויבק) לכניסה או דרכים לא סלולות.
• נזקים שנגרמו כתוצאה מנסיעה תחת השפעת אלכוהול, סמים או חומרים אחרים.
• נזקים או פציעות שנגרמו כתוצאה מהעמסת יתר או מגרירה במשקל מעל המותר.
• הסעה של מספר נוסעים רב יותר ממספר חגורות הבטיחות.
• הפעלה של הקרוואן ע"י מישהו שאינו רשום בחוזה השכירות או שאינו בעל רישיון נהיגה.
• הפעלה של הקרוואן ע"י מישהו שאינו בגיל המורשה.
• נזקי גוף או נזקי ציוד אישי.
• כניסה לדרכי גישה מקורות כמו כניסה לבתי מלון, דרייב אין למיניהם וכו'.
• נזקים שבהם הלקוח מחוייב ע"י הרשויות המקומיות על היותו רשלני.
• נסיעה ללא חוזה חתום.
• נזקים שנגרמו לקרוואן, או לרכב או לרכוש של צד ג' כתוצאה מרשלנות של הנהג באי ציות לתמרורים ולחוקים המקומיים או ההיגיון הבריא.
• נזק לתחתית הקרוואן, גג הקרוואן, לדופן המתרחבת או לסוכך הצל.

 

VIP - ביטוח ביטול טיול
במקרה של הפרעה במהלך הטיול כתוצאה מתקלה מיכאנית (לא נזקי התנגשות או נזקים שנגרמו באשמת השוכר או אחרים) המצריכה טיפול של יותר מ-12 שעות עבודה מרגע הדיווח על התקלה לחברת ההשכרה, השוכר יפוצה במקסימום ב: (1) עלות יומית או (2) הוצאות מלון עד ל-25 $US לאדם ללילה, השכרת רכב עד ל-
50 $US ליום לכל קרוואן, עד למקסימום 1500 $US לכל ההשכרה.

 

תקלות ברדיו, טלויזיה, DVD, USB, בלוטות', GPS, WiFi, גנרטור, מצברים, מיזוג אוויר, מקרר, חימום, בוילר, בקרת שיוט, סוכך צל, דופן מתרחבת וכו' אינן נחשבות לתקלות מיכאניות ולא מזכות בפיצוי הנ"ל. החזר הוצאות יבוצע אך ורק עם הצגת חשבונית מתאימה.

 


ביטוח למקסיקו: MALI
ביטוח לנסיעה למקסיקו עולה 22 US$ ליום.

 

 

בנוסף ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ייחודי ללקוחות בנדנה המטיילים בקרוואנים:
הביטוח כולל כיסוי לטיפולים רפואיים בחו"ל וכיסוי למטען עמו אתם נוסעים. בנוסף וללקוחות בנדנה בלבד הביטוח כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק תאונתי לקראוון
ניתן לרכוש הרחבות בהתאם לצרכיכם היחודיים. רשימת ההרחבות שניתן לרכוש במסגרת ביטוח בנדנה:  החמרת של מצב רפואי קודם, ספורט אתגרי וסקי, איתור וחילוץ , ביטוח מחשב נייד, ביטוח אופניים,  היריון מתקדם עד שבוע 32 והתאמות מיוחדות לכיסויים נדרשים אחרים.
לבדיקת הצעת הביטוח ולהורדת תמצית הכיסויים ותנאי הפוליסה לחץ כאן
 

 

• All coverage and waivers are subject to the expressed terms and conditions of the rental contract signed by the client on pick up.
• In the event of an accident, renter and / or driver must disclose to El Monte RV any insurance coverage they may have.
• All insurance and/or coverage is void if renter operates the rental vehicle in violation of any federal or applicable state, province, local laws, rules, regulations or ordinances
• This outline is not a complete description of the various coverage plans. The El Monte RV rental agreement contains the complete legal provisions of the plans.
• Insurance and coverage plans are subject to change without notice.

Public Liability (included in the daily rate)
Public Liability Insurance to cover collisions in the event that the renter is at fault. The policy protects the renter to Statutory Limits (State mandated minimum liability coverage). Liability Insurance has no deductible and current limits can be checked under the following web-address:
http://www.360financialliteracy.org/Topics/Insurance/Cars-and-Auto-Insurance/State-by-State-Minimum-Coverage-Requirements

Supplemental Liability Insurance (SLI)
Jurisdiction: USA and Canada
Cost: $10 per night; No maximum amount.
The optional SLI coverage provides the customer with an increased limit of liability protection. SLI protects the renter and any authorized driver listed on the rental contract for up to US$ 1,000,000.00 toward covered 3rd party damage claims.

Premium VIP Coverage (included in the daily rate)
VIP includes secondary Comprehensive and Collision coverage for the rented vehicle with a deductible of US$ 1,000.00 per incident.

Coverage includes but is not limited to: 
• Accidental damages to the vehicle (renter’s or 3rd party’s fault)
• “Uninsured Motorist” in case the renter is involved in a collision with a non-insured driver
• Windshield, glass or tire damage
• Vehicle theft and fire (personal property and items in the vehicle are always excluded)
• Vandalism

Security Deposit: US$1,000.00 (authorized on a major credit card)

No insurance coverage is provided (liability or comprehensive & collision) while traveling into non-authorized areas including but not limited to Death Valley (June – September), the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada). Northern Canada, Alaska Highway, Alaska.

Non-Covered Damages
No liability, comprehensive or collision insurance coverage is provided and the customer has full legal and financial responsibility in case of:

• Renter’s negligence, e.g. backing up, following incorrect GPS directions, etc.
• Breach or violation of the rental contract.
• Damages to the interior of the vehicle.
• Damages caused by entering any parking structure. 
• Damages caused by freezing or overheating of vehicle or systems (please refer to “Winterization” as well).
• Deliberate and willful damages caused by the renter or his guests.
• Damages caused to the vehicle by abuse or misuse for illegal activities.
• Damages caused by neglecting proper operating procedures, e.g. incorrect fuel type & quality, ignoring oil or coolant levels, tire pressure, etc.
• Damages and losses caused during travel in or thru restricted areas (e.g. Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec) and damages due to “off-road” usage.
• Damages and collisions caused under the influence of alcohol, drugs or other controlled substances.
• Damages and injuries caused by neglecting proper operating procedures, e.g. incorrect fuel type or quality, ignoring oil or coolant levels, air pressure, etc., by overloading the vehicle and/or exceeding the legal towing capacity (towing limit is with proper equipment 1,500 lbs. – enclosed trailers, boats or vehicles are not allowed).
• Carrying more passengers than having seat belts available.
• Operation of the vehicle by anyone not listed on the rental contract or not having a valid driver license.
• Operation of the vehicle by anyone not meeting the age requirements as shown on the rate sheets and rental terms & conditions.
• Personal damages (injury) and personal items/property are never covered.
• Using any form of drive-thru, drive-in or other covered entry way (such as hotel marquees, etc.).
• Damages where the customer is charged by the local authorities for being careless.
• Driving the vehicle without a rental agreement.
• Damages where the customer is showing gross negligence or willfulness in failing to abide by the local laws and rules or disregarding common sense resulting in damage to the vehicle or third-party vehicle or property.
• Damage to the awning, slideout, overhead or underbody of the RV.

VIP - Vacation Interruption Protection
If the renter's motorhome vacation is interrupted by an automotive mechanical breakdown (not collision or damages caused by others or the renter) for more than 12 business hours after reporting such incident to El Monte RV/Mighty Campers, the renter will be reimbursed for the greater of: (1) the gross daily rate or (2) expenses for hotel rooms up to US$ 25.00 per person per night and car rental up to US$50.00 per day per motorhome up to a maximum of US$1,500.00 per trip.

Defective comfort equipment such as radio, TV, DVD, CD, Bluetooth, USB, GPS, Wi-Fi, generator, batteries, air conditioner, refrigerator, heater, water heater, cruise control, awning, slide-out, etc. are not considered mechanical breakdowns and are excluded from VIP reimbursement. Refund of expenses is only possible with proper receipts.

E. Mexico Auto Liability Insurance (MALI)

El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance is required protection which the renter must obtain from El Monte RV when renting an El Monte RV vehicle and will be traveling in Mexico. Being added to El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance policy provides excellent coverage and eliminates the hassles of trying to obtain insurance at the border.

• A written permit from El Monte RV is required for border crossing.
• El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance must be purchased at the rental counter.
• Client may purchase coverage only for the specific days that they will be in Mexico.
• There is no reimbursement for repairs or lost use incurred while vehicle is in Mexico.

Jurisdiction: Mexico Auto Liability Insurance is only valid when traveling in Mexico and according to the laws of Mexico.

Cost: $22 per calendar date that the vehicle will be in Mexico. No maximum amount.
Coverage:
This insurance provides coverage for physical damage to or total theft of the El Monte RV rental vehicle, third party liability and medical payments. Coverage also includes legal assistance to aid in the prevention of the driver from going to jail.

ציוד

דמי הכנה - חובה - לכל השכרה תשלום בתחנת ההשכרה (185$ להשכרה)
מיכל גז פרופן ראשון, מיכל כימיקלים לשרותים, נייר טישיו, צינורות למיכלי המים, חוברת הדרכה, הדרכה אישית על הקרוואן, מדריכי חניונים ומפות, ניקיון חיצוני של הקרוואן בסיום השכירות.

ערכה אישית - לאדם
שמיכות, סדינים, כרית, ציפית, מגבת רחצה, מגבת ידים, סחבה, מגבת מטבח, צלחות, סכו"ם, ספלי קפה וצלוחיות

ערכת מטבח - לכל האנשים לכל התקופה
כד מים, מחבת + מכסה, מקלף תפוחי אדמה, מסננת, חולץ פקקים, תנור הולנדי (פויקה), פותחן בקבוקים, קומקום, קערת סלט, סיר קטן, סיר בינוני, מגשים, סכו"ם, מתלי בגדים, פח זבל, מגב, דלי, מטאטא, יעה

הערות חשובות:
הערכות יכולות להיות שונות בהתאם לתחנות ההשכרה השונות. פריטים יכולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
כל הפריטים הם להשכרה ויש להחזירם בסיום.

Preparation Fee - Mandatory charge
Prep fee includes: Full tank of LPG, supply of toilet chemicals and tissue, fresh water hose and waste water hose, instruction manual, personal instruction on use of motor home and appliances, campground guides and maps, external cleaning upon return.

Personal Convenience Kit
Blankets, Sheets, Pillow, Pillow Case, Bath Towel, Hand Towel, Wash Cloth, Dish Towel, Dinner Plate, Silverware, Coffee Cup, Saucer

Kitchen Kit
Water Pitcher, Pan Covers, Frying Pan, Potato Peeler, Strainer, Corkscrew, Dutch Oven, Bottle Opener, Kettle, Salad Bowls, 1 qt Sauce Pan, Platter 4 pc., Cutlery, 2 qt Sauce Pan, Mop, Trash Can, Bucket, Broom, Dust Pan, 
Clothes Hangers

Toaster, Coffee Machine, Folding Chairs - are available at extra cost and pre booked

Kit items and quantities may vary by location. Items may be substituted without notice.
* Kit items are for rent and must be returned to rental locations.


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו