התנאים המפורטים להלן הם תמצית התרגום של עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה.
בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.
מחיר ההשכרה כולל:
• מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק
• ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 7500 NZ $
• מע''מ % 15
• העברות משדה התעופה ולתחנת ההשכרה ובחזרה
• כלי מטבח וכלי אוכל
• ערכת ציוד שינה
• ערכת ציוד כללי לקרוואן
• מכשיר ניווט GPS
• שרותי דרך 24 שעות
חבילת הכל כלול
חבילת הכל כלול עולה 74 NZ$ ליום (מקסימום 3,700 NZ$) בנוסף למחיר ההשכרה היומי.
החבילה כוללת:
• ביטוח מורחב - אפס השתתפות עצמית בכפוף לתנאים
• שולחן וכיסאות פיקניק - כיסא לנפש
• שרשראות שלג במידה ונדרש
• מפזר חום חשמלי
• כיסא תינוק / בוסטר - בהזמנה מראש (לא מתאים לכל הקרוואנים)
• דמי נהג נוסף
• שירות החלפת מצעים*
• ביטוח התהפכות רכב יחיד
*שירות החלפת מצעים: מאפשר לשוכרים להחליף כלי מיטה ומצעים לאחר 7 ימי השכרה בכל אחד מתחנות ההשכרה. יש להודיע ולתאם עם תחנת ההשכרה כדי לוודא מוכנות וזמינות.
פיקדון לביטחון
פיקדון ישולם בתחנת ההשכרה בעת קבלת הקרוואן. הסכום נקבע בהתאם לביטוח שנרכש. הפיקדון הוא חובה לא משנה אם השוכר רכש ביטוח נסיעות אישי.
תשלום הפיקדון יתבצע בכרטיס אשראי בלבד. סכום הפיקדון יחויב מיידית. בעל הכרטיס חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן. בעל הכרטיס יהיה אחראי על כל נזק שייגרם לקרוואן. שום כרטיס חיוב אחר לא קביל למעט כרטיס אשראי.
תשלומי הפיקדון אשר יחויבו בכרטיס האשראי יחויבו בנוסף עמלת כרטיס אשראי בסך 2.7% לכרטיסי ויזה ומאסטרקארד ו-5.2% לאמריקן אקספרס. עמלות כרטיסי האשראי ניתנים לשינוי. הפיקדון מוחזר בסיום ההשכרה במידה והקרוואן חזר נקי וללא נזקים. החברה ממליצה לשלם בויזה או מאסטרקארד היות והעמלה לא מוחזרת כשאר משלמים באמריקן אקספרס.
תקופת ההשכרה
• יום ההשכרה הראשון הוא יום קבלת הקרוואן והיום האחרון הוא יום ההחזרה (כל יום קלנדרי נחשב). איסוף והחזרת הקרוואנים במהלך שעות העבודה ובהתאם למצוין בשובר ההזמנה.
• כשתקופת ההשכרה מתפרסת על יותר מעונה אחת המחיר הסופי יחושב על שני התעריפים.
• תקופת ההשכרה המינימלית היא 5 ימים למעט המקרים הבאים:
• מינימום 14 ימים חל על השכרות היוצאות בין 26 בדצמבר 2023 ל-7 בינואר 2024
• מינימום 10 ימים חל על השכרות היוצאות בין 8 בינואר 2024 ל-15 במרץ 2024
מקרייסטצ'רץ' לקווינסטאון:
• מינימום 10 ימים חל על השכרות היוצאות עד ה-30 בספטמבר 2023
• מינימום 14 ימים חל על השכרות היוצאות בין ה-1 באוקטובר 2023 ל-31 במרץ 2024
• מינימום 7 ימים חל על השכרות היוצאות מה-1 באפריל 2024
מאוקלנד לקווינסטאון:
• מינימום 10 ימים חל על השכרות היוצאות עד ה-30 בספטמבר 2023
• מינימום 14 ימים חל על השכרות היוצאות בין ה-1 באוקטובר 2023 ל-31 במרץ 2024
• מינימום 7 ימים חל על השכרות היוצאות מה-1 באפריל 2024
מאוקלנד לקרייסטצ'רץ':
• מינימום 7 ימים חל על השכרות היוצאות עד ה-30 בספטמבר 2023
• מינימום 10 ימים חל על השכרות היוצאות בין ה-1 באוקטובר 2023 ל-31 במרץ 2024
• תקופות השכרה מינימאלית יכולות להשתנות בהתאם לתקופות שיא.
• איסוף מאוחר או החזרה מוקדמת אינה מזכה את השוכר בהחזר כספי. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים.
• הארכת תקופת ההשכרה לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרית לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות (0800-651-080) וכרוכה בעלות שתשולם באמצעות כרטיס אשראי בעסקה טלפונית. סירוב לתשלום /אי אישור לחיוב יחויב בקנס 150 $NZ בנוסף לחיוב היומי.
שעות פעילות
סניפי החברה פתוחים כל יום בין 8:00 ל-16:30 למעט בחג המולד (25 בדצמבר).
קבלה או החזרה של קרוואן צריכה להיעשות עד השעה 16:00.
השכרות מצטברות
באם לשוכר הזמנה נוספת מאותו ספק, ניתן לאחדן ולקבל עבורן הנחת "השכרה ממושכת". פרטים נוספים ינתנו בהתאם לצורך.
היטל שימוש בכבישים
היטל שימוש בכבישים מחוייב בעת החזרת הקרוואן לפי מספר הק"מ שנסעתם.
• לקרוואנים: Cascade ,Ultima, Ultima Plus - המחיר הוא: 7.64 NZ$
• לקרוואנים: Beach, River - המחיר הוא: 8.04 NZ$
עלות היטל שימוש בכבישים יכול להשתנות בהתאם להחלטת הרשויות.
הטל לתחנות קווינסטאון
קרוואנים הנאספים או מוחזרים בתחנות קווינסטאון יחוייבו בתשלום נוסף בסך 200 $NZ (איסוף והחזרה באותה עיר יחויב רק פעם אחת).
תשלום נוסף על ימי חגים
הטל של NZ$115 יחוייב במקרים של איסוף או החזרת קרוואן בחגים ציבוריים:
6 בפברואר 2023, 20 במרץ 2023 - בקווינסטאון בלבד, 7 באפריל 2023, 10 באפריל 2023, 25 באפריל 2023, 5 ביוני 2023, 14 ביולי 2023, 23 באוקטובר 2023, 17 בנובמבר 2023 - בקרייסטצ'רץ' בלבד, 26 בדצמבר 2023, 2-1 בינואר 2024, 29 בינואר 2024 - באוקלנד בלבד, 6 בפברואר 2024, 25 במרץ 2024 - בקווינסטאון בלבד, 29 במרץ 2024
הגבלות על נסיעה
הקרוואנים מורשים לנסוע רק בכבישי אספלט מאושרים ומוגדרים.
• אין לנסוע בדרכים הבאות:
No vehicle shall be driven on Skippers Road (Queenstown), the Crown Range Road (Queenstown), Ninety Mile Beach (Northland), Ball Hut Road (Mt. Cook), North of Colville Township (Coromandel Peninsula), All ski field access roads (from 1 June to 31 October).
החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל תנועת קרוואנים לאזורים מסוימים לאור תנאי הכבישים או תנאי מזג האוויר ומרחק הנסיעה בהתאם למשך תקופת ההשכרה.
• במידה והשוכר מפר את הגבלות הנסיעה ונוסע עם הקרוואן למקומות אסורים, חברת ההשכרה רשאית להטיל קנס על סך NZ$300 על השוכר לכל מקרה שהחברה מזהה.
רישיון נהיגה
בעת ההשכרה יש להציג רישיון נהיגה מקורי ממדינת האזרחות. באם רישיון הנהיגה אינו בשפה האנגלית יש להציג רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף.
גיל הנהג
הגיל המינימלי להשכרה ולנהיגה בקרוואן הינו 21 שנים.
הסעות
החברה מספקת הסעות משדה"ת לתחנת ההשכרה באוקלנד, בקריסצ'רץ ובקווינסטון ביום קבלת הקרוואן וחזרה לשדה"ת ביום החזרת הקרוואן.
דמי הפרות ועבירות תנועה
החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר על כל דו"ח חניה או מהירות, הוצאות מנהליות ו/או טיפול בתביעות ביטוח עקב תאונות דרכים כולל נזק לצד שלישי שאינן מדווחות עם החזרת הקרוואן. עבור הוצאות הטיפול ייגבה סכום בסך NZ$60.
במידה והשוכר לא מציית לחוקי התנועה המקובלים בניו זילנד ועולה על הנמוך מבין:
א. הגבלת המהירות שפורסמה; או
ב. המהירות המקסימלית שהקרואן מורשה לנסוע ע"פ חוק
ביותר מ-5 קמ"ש למשך יותר מ-10 דקות רצופות, השוכר קיבל הודעה על כך ולאחר שיקבל 3 הודעות או יותר חברת ההשכרה רשאית להטיל עליו קנס של NZ$300 כדי לכסות הוצאות הכרוכות בכך כולל עלויות בלאי ונזק לקרוואן.
שינוי יעד החזרה
שינוי יעד הסיום לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרי לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות (0800-651-080) וכרוך בעלות של עד 750 $NZ.
החלפת רכב
באם הקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין מסיבות לא-צפויות, החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק רכב חלופי ללא הודעה מוקדמת וללא חיוב נוסף. דבר זה לא ייחשב כהפרת ההסכם ואינו מזכה את השוכר בהחזר.
קבוצת גודל וקטגוריות
הקרוואנים מוזמנים עפ"י קבוצת גודל ולא עפ"י דגם ספציפי.
שוכר שיחליט ביוזמתו לקחת קרוואן מקטגוריה נמוכה מזו שהוזמנה לא יזוכה בהחזר כספי.
כללי
החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל הזמנה על פי שיקול דעתה.
שירותי דרך
על כל בעיה בקרוואן יש לדווח מיידית או תוך 24 שעות לחברת ההשכרה. באם לא תדווח התקלה מיידית לא תושת אחריות על החברה והיא לא תחויב במתן פיצוי.
מספרי טלפון חינם לדיווח תקלות: 0800-788-558 או 0064-9-255-4471
תשלום בכרטיסי אשראי
תחנת ההשכרה מכבדת כרטיסי אשראי: ויזה, מאסטרכארד, אמריקן אקספרס. 2.7% עמלה נוספת יחויבו ויוחזרו אם יוחזר הפיקדון עבור כל חיוב כרטיס אשראי ויזה ומסטרכרד. עמלה בסך 5.2% על כרטיסי אמריקן אקספרס שלא תוחזר. העמלות יכולות להשתנות.
כרטיסי אשראי
השוכר מאשר לחברת ההשכרה לשמור את פרטי כרטיס האשראי ולחייב את הכרטיס בהתאם לתנאי ההסכם. חיובים אלה כוללים ניקיון של הקרוואן (כולל שירותים ומיכלי המים), דו"וחות מהירות, אגרות כבישים, עבירות תנועה או חנייה, החזרה מאוחרת, מילוי דלק או גז, הארכת השכרה וכו'. מטעמי אבטחה, רק כרטיסים מסוג ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס יתקבלו לצורך תשלום הפיקדון. כרטיס האשראי צריך להיות בתוקף לפחות עד 90 יום מסיום ההשכרה.
שער המרות
חיוב בכרטיסי אשראי ייעשה ב- $ ניו זילנדי. במקרה של החזר כספי, חברת ההשכרה תחזיר את הכסף במלואו. החברה אינה אחראית לכל שינוי בסכום בעקבות שינויי מטבעות, שערי המרה וכו'.
טעויות חישוב
החברה לא תכבד טעויות בחישוב. במידה ויהיו טעויות בחישוב החברה תגבה את הפער.
שינויים בהזמנה
כל שינוי בהזמנה תלוי בזמינות הקרוואנים או החבילות השונות. יתכנו שינויים במחירים בעקבות שינויים בהזמנה.
שינויים שייעשו לפני קבלת הקרוואן יחושבו מחדש לפי התעריף בעת השינוי. הדבר רלוונטי לשינויים בשם השוכר, סוג הקרוואן, הורדת מספר ימי ההשכרה, תאריך קבלת הקרוואן, מקום קבלת או החזרת הקרוואן. במידה והשינוי נעשה לפני קבלת הקרוואן והוא בקשה להארכת תקופת ההשכרה (הימים הנוספים יהיו בסיום ההשכרה ללא שינוי בתאריך קבלת הקרוואן) המחיר יהיה בהתאם למועד ההזמנה המקורית.
הערות
הדגמים המופיעים באתר האינטרנט של החברה או בקטלוג החברה הנם לתצוגה בלבד.
שונות בין הדגמים המוצגים להשכרה יתכנו עקב החלפות שנעשו בחברה או תיקונים/שינויים או שדרוג עיצוב הקרוואן ע"י היצרן.
התנאים והמחירים שהוזכרו לעיל אינם תקפים במקרה של השכרה של 5 קרוואנים המטיילים ביחד. במקרה כזה, נא ליצור קשר לפרטים נוספים.
Please note:
This document contains a summary of some of the rental conditions. For detailed conditions, refer to the rental agreement upon vehicle collection.
• All rates quoted in this document inclusive of Goods and Services Tax (GST) and are in NZ dollars.
• Rental basis is per calendar day.
• Minimum rental period is 5 days, with the exception.
• Minimum rental periods are subject to change during peak periods.
All rates and conditions are subject to change as required and without prior notification.
INCLUDED IN RATES:
• Unlimited kilometres
• Vehicle liability (liability applies, see information under the heading “for your protection – vehicle liability”)
• 15% GST
• Airport transfers upon vehicle collection and return
• Kitchen equipment
• Linen and bedding
• General equipment
• GPS
• Customer care 24 hour, 7 days per week road-service helpline (toll free)
INCLUSIVE PACK:
The maui inclusive Pack is NZ$74 per day (maximum NZ$3,700 per rental) and is payable in addition to the daily rental rate.
The Maui inclusive Pack component is commissionable along with the vehicle component of the rental.
Inclusions are:
• Liability Reduction Option
• Picnic table and chairs (chairs per person travelling)
• Snow Chains if required
• Portable Heater if required
• Baby / Booster seat - on request (cannot be fitted in some vehicle categories)
• Extra Driver Fees
• Linen Exchange*
• Single vehicle rollover cover
*Linen Exchange: This service allows customers to exchange their linen and bedding during their rental after seven days of travel at any Mighty branch. The branch will need to be notified ahead of time to ensure items are available and ready for when customers arrive.
VEHICLE SECURITY DEPOSIT
If the Liability Reduction Option or the maui Inclusive Pack is not taken, the customer must pay the Liability Deposit. The Liability Deposit is $7,500 and is applicable regardless if the hirer has purchased private travel insurance.
The customer must provide a valid credit card or debit card to pay the Liability Deposit and the amount will be debited to the customer’s credit card or debit card on the day of vehicle collection. The credit or debit card holder must be present and able to sign for the Liability Deposit upon vehicle collection. The credit or debit card holder is jointly and severally liable for any damage to the rental vehicle. Any type of pre-paid travel card is not acceptable as a means to provide a Liability Deposit.
The Liability Deposit is subject to a 2.7% credit card administration fee in addition to the Liability Deposit amount when the credit card used is either a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card, or 5.2% when the credit card used is American Express. The credit card administration fees are subject to change.
The Liability Deposit is fully refundable, including the credit card administration fee, if the card used to provide the Liability Deposit is a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card, provided the Vehicle is returned undamaged. maui recommend that customers use a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card for the Liability Deposit, as the credit card administration fee that applies when using American Express credit card is not refundable.
Only Visa credit or Visa debit card, MasterCard credit or MasterCard debit card, or American Express credit card are acceptable to use for the purpose of the Liability Deposit.
RENTAL DURATION
• Rental days are charged per calendar day. When calculating the number of days a vehicle is rented, the day of pick-up is counted as day one of the rental. The day of the vehicle’s return is counted as the final day of the rental. Vehicles are required to be collected and returned within business hours.
• When a rental moves from one rate season into the next, the calculation is based on both rates.
• Minimum rental period is 5 days with the following exceptions:
• 14 day minimum hire period applies for travelling between 26 December 2023 and 7 January 2024
• 10 day minimum hire period applies for travelling between 8 January 2024 and 15 March 2024
Christchurch to Queenstown:
• 10 day minimum hire period applies for travelling until 30 September 2023
• 14 day minimum hire period applies for travelling between 1 October 2023 and 31 March 2024
• 7 day minimum hire period applies for travelling from 1 April 2024
Auckland to Queenstown:
• 10 day minimum hire period applies for travelling until 30 September 2023
• 14 day minimum hire period applies for travelling between 1 October 2023 and 31 March 2024
• 7 day minimum hire period applies for travelling from 1 April 2024
Auckland to Christchurch:
• 7 day minimum hire period applies for travelling until 30 September 2023
• 10 day minimum hire period applies for travelling between 1 October 2023 and 31 March 2024
• Minimum rental period is subject to change during peak periods.
• Late pick-up or early return of vehicle does not entitle the hirer to any refund of the unused portion of the rental. No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days.
• If the customer wishes to extend the rental whilst on hire, they must first obtain authorisation from Maui (call 0800 651 080). The rental extension is subject to vehicle availability. The cost of an extended rental must be paid by credit card over the telephone on confirmation of the rental extension. The rate charged may not reflect the original rate booked Failure to obtain authorisation will result in a daily fee of NZ$150 in addition to the daily rate.
OPERATING HOURS
Maui branches are open daily from 0800 to 1630 hours, 7 days a week with the exception of Christmas Day (25 December) when all branches are closed.
Maui requests that clients collecting or returning their vehicle to be in the office by 1600 hours.
MULTIPLE RENTALS
Should a customer have more than one consecutive rental they can be combined to qualify for longer-term hire discounts off the vehicle rate. Details are on application.
ROAD USER CHARGE RECOVERY FEE
The Road User Charge Recovery fee is included in the Maui Inclusive Package. If the Maui Inclusuve Package has not been selected the Road User Charge Recovery Fee will be calculated and collected on return of the vehicle based on the kilometres travelled during the hire.
The vehicle rates per 100km are as follows:
Ultima, Cascade, Ultima Plus: NZ$7.64
Beach, River: NZ$8.04
maui reserves the right to amend the Road User Charge Recovery Fee in response to changes in Government Road User Charges.
QUEENSTOWN LOCATION FEES
Vehicle collections and returns in Queenstown incur a NZ$ 200 location fee (same city collection and return, one fee applies). This is in addition to the one-way fee if applicable.
PUBLIC HOLIDAY SURCHARGE
A NZ$115 surcharge will apply to all rentals picking up and/or dropping off on National public holidays: 6 February 2023, 20 March 2023 - Queenstown only, 7 April 2023, 10 April 2023, 25 April 2023, 5 June 2023, 14 July 2023, 23 October 2023, 17 November 2023 - Christchurch only, 26 December 2023, 1-2 January 2024, 29 January 2024 - Auckland only, 6 February 2024, 25 March 2024 - Queenstown only, 29 March 2024.
ROAD RESTRICTIONS
Motorhomes can only be driven on sealed/bitumen or well-maintained roads.
No vehicle shall be driven on Skippers Road (Queenstown), the Crown Range Road (Queenstown), Ninety Mile Beach (Northland), Ball Hut Road (Mt. Cook), North of Colville Township (Coromandel Peninsula), All ski field access roads (from 1 June to 31 October)
Maui reserves the right at its sole discretion to restrict vehicle movements in certain areas due to adverse road or weather conditions.
Should a customer breach the road restriction rules by taking a vehicle on a restricted road, maui may impose a fee on the customer of NZ$300 on each occasion that is identified by maui.
LICENCE
A current and full motor vehicle driver’s licence is required and must be produced upon vehicle collection.
Should a foreign licence be in a language other then English it must be accompanied by a current international driving permit issued in the same country as the driver’s licence was issued. An accredited English translation will be accepted in lieu of an international driving permit.
AGE RESTRICTIONS
Drivers must be 21 years of age or over.
TRANSFERS
Maui provides free airport to branch and branch to airport transfer on day of arrival and departure for our Auckland, Christchurch and Queenstown Branches.
TOLL AND TRAFFIC NOTICES AND ADMINISTRATION FEES
maui reserves the right to charge the hirer for any speeding, toll way, parking or freedom camping fines In addition to the costs associated per fine an administration fee of NZ$60 may be applicable.
Should a customer not observe all applicable road rules and other legal requirements in relation to driving in New Zealand and exceeds the lower of:
(i) the posted speed limit; or
(ii) the maximum speed which the vehicle is permitted to travel by law,
by more than 5km/h for a continuous duration of longer than 10 minutes, as determined by and notified to the customer through the Telematics System, and the customer receives 3 or more such notifications, the customer acknowledges and agrees that maui may impose a NZ$300 fee on the customer to cover the administrative costs involved in monitoring excessive speed and the cost of wear and damage to the vehicle as a result of excessive speed.
CHANGE OF DROP-OFF DESTINATION
If the customer wishes to change the drop-off destination, they must first obtain authorisation from maui (call 0800 651 080).
Subject to the change being approved, an additional charge of up to NZ$750 may apply.
CHANGE OF VEHICLE
Should the vehicle booked be unavailable through unforeseen circumstances, Maui reserves the right to substitute an alternative vehicle without prior notification and at no extra cost. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the hirer to a refund.
VEHICLE CATEGORY
Vehicles cannot be requested by make or model, only by vehicle category.
VOLUNTARY DOWNGRADE
Should the hirer decide to take a lesser vehicle than booked they will not be entitled to any refund.
IMPORTANT
Maui reserves the right to refuse any rental at its discretion.
CUSTOMER CARE ON-ROAD ASSISTANCE
Any problems associated with the vehicle, including equipment failure, must be reported to Maui as soon as possible and within 24 hours in order to give Maui the opportunity to rectify the problem during the rental.
Failure to do so may impact any claims for compensation. Maui do not accept liability for any claims submitted after this period.
Please contact us on free phone: 0800 788 558 or landline 0064 9 255 4471
CREDIT AND DEBIT CARD PAYMENTS
The credit or debit card holder will be jointly and severally liable as a customer. Accepted cards are Visa credit or Visa debit card, MasterCard credit or MasterCard debit card and American Express credit card. A non-refundable 2.7% administration fee will apply to all Visa and MasterCard transactions or 5.2% for American Express. Credit card administration fees also apply to the Liability Deposit and only the customer’s credit or debit card is acceptable to use for the purpose of the Liability Deposit and the Credit Card Authority. The credit card administration fee is subject to change.
CREDIT CARD AUTHORITY
The customer authorises maui to retain the details of their credit or debit card and to take any action to recover from the credit or debit card the amounts due by the customer pursuant to the maui Rental Agreement Terms and Conditions. These charges including, but not limited to, vehicle cleaning (this includes toilet and waste water tank emptying), speeding, toll way, parking or freedom camping fines, on road assistance, delivery and return of vehicle, late drop off fees, failure to return the vehicle with full diesel or petrol tanks or full LPG bottle (pre-paid fuel and pre-paid gas is included in the Express Return Pack), rental extensions or Exclusions. For security purposes, only the customer’s Visa credit or Visa debit card, MasterCard credit or debit card or American Express credit card can be used for the Credit Card Authority. Credit or debit cards must be valid for 90 days following the end date of the rental.
EXCHANGE RATE / CURRENCY VARIATIONS
All credit card transactions are conducted in New Zealand dollars. Due to exchange rate fluctuations and/or bank transaction fees there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. Maui does not accept any liability for variances up or down.
CALCULATION ERRORS
Maui will not honour calculation errors. Should a calculation error occur Maui will charge for the shortfall.
BOOKING AMENDMENTS
All amendments to bookings are subject to availability of vehicle and/or package. Different rates may apply based on the amendment made.
Amendments prior to the vehicle collection date will be re-calculated at the flex rate applicable on the date of amendment. This applies to changing the hirer name, vehicle type, reducing the number of rental days, changing pick-up dates and/or changing the pick-up or drop-off location. Where the number of rental days is being extended prior to the vehicle collection date (days are being added on at the end of the rental with no change to the original pick up date), which applied at the time of the original booking, will apply.
DISCLAIMER
Illustrations and text in any of our documentation, brochures or website are subject to change. Images are a representation only of the vehicle depicted. Variances in the vehicles offered for rental may occur due to substitutions made by Maui or modifications and/or upgrades to the vehicle design made by the manufacturer.
These rates and terms do not apply to convoy bookings (any rental that consists of five or more vehicles travelling together).