Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור Petromax 186

  • 2x
  • 2x

מובטחים קרוואנים מודל 2015.
מבוסס על שלדת סיטרואן ג'אמפר.

  • אורך
  • 6.36
  • |
  • רוחב
  • 2.06
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.05
  • |
  • גובה חיצוני
  • 2.76

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - 2.2 HDi 150 כ"ס, דיזל
  • תיבת הילוכים - ידני
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 2
  • מיכל מים טריים - 100 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 110 ליטר
  • מיכל דלק - 120 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - 2 11X ק"ג
  • מזגן קדמי
  • גנרטור
  • מערכת בקרת שיוט
  • צריכת דלק - 9-10 ליטר \ 100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - מודל 2015

מגורים

  • מתקן לאופניים - קיים
  • כירת גז - 3 להבות
  • מקרר - 97 ליטר כולל פריזר
  • מקומות אכילה - 4
  • חימום בחדר מגורים
  • מקלחת
  • רדיו דיסק
  • רשתות זבובים - בכל החלונות
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - כימיים - מחסנית נשלפת
  • ABS
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 4
  • מיטה יורדת מהתקרה - 132/185ס"מ
  • מיטה אחורית בודדת - 85/195ס"מ
  • מיטה אחורית נוספת - 85/200ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • מיכל מלא של מים
  • צינור מים
  • כבל ומתאם חשמל
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 2700 € למקרה
  • מע''מ (%) : 25
  • שרותי דרך 24 שעות
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים

הערות לתעריף

  • במידה ונלקחו כלי מטבח, צריך להחזירם נקיים. במידה ולא, יחוייבו 50 € דמי ניקוי 
  • במידה והקרוואן לא הוחזר נקי יחוייבו 100 € דמי ניקוי
  • במידה והשירותים או מיכלי המים לא ירוקנו בהחזרת הקרוואן יחוייבו 125 € דמי ריקון
  • במידה ויהיה צריך לנקות את המזרונים או הריפוד של המושבים (ניקוי יבש) יחוייבו 150 € דמי ניקוי
  • במידה ויהיה צריך לנקות את התנור יחוייבו 125 € דמי ניקוי
  • במידה ויהיה צריך לנקות את המקרר יחוייבו 40 € דמי ניקוי
  • במידה ויהיה צריך לנקות את החלונות או הפאנלים בקרוואן יחוייבו 80 € לחלון או 90 € לפאנל
  • יש להחזיר את הקרוואן עם מיכל דלק מלא אחרת תחוייב עלות המילוי בנוסף ל-40 € דמי טיפול
  • הסעה מ/לשדה התעופה זאגרב לתחנת ההשכרה: 35 € לצד
  • הסעה מ/לדוברובניק: 600 € לצד
  • הסעה מ/לספליט: 350 € לצד
  • הסעה מ/לפולה: 370 € לצד
  • הסעה מ/לזאדר: 300 € לצד
  • הסעה מ/לרייקה: 270 € לצד
  • הסעה מ/לבודפשט: 500 € לצד
  • הסעה מ/ללובליאנה: 300 € לצד
  • הסעה מ/למרכז העיר זאגרב: 50 € לצד
  • החזרת הקרוואן בשדה התעופה בזאגרב (במקום התחנת ההשכרה) והסעה: 50 €
  • איסוף או החזרה מחוץ לשעות הפעילות עולה 150 €
  • קבלה מוקדמת של קרוואן תעלה 20 € לשעה
  • חל איסור מוחלט לנסוע לפסטיבלים
  • כל שעת איחור תעלה 50 €
  • תשלום נוסף של 70 € יחול על כל קבלה או החזרת קרוואן בימי ראשון או חגים 2019:
    1 בינואר; 6 בינואר; 21-22 באפריל; 1 במאי; 20 ביוני; 22 ביוני; 25 ביוני; 5 באוגוסט; 15 באוגוסט; 8 באוקטובר; 1 בנובמבר; 25 בדצמבר; 26 בדצמבר

תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד - ליום - 5 € EUR
  • שולחן פיקניק - ליום - 2 € EUR
  • כיסא פיקניק - ליום - 1 € EUR
  • מערכת GPS ניווט לוויני - ליום - 8 € EUR
  • זוג אופניים - ליום - 8 € EUR
  • דמי ניקוי סופי - תשלום חד פעמי - 100 € EUR
  • כיסא בוסטר לילד - ליום - 3 € EUR
  • כרטיס הנחות לחניונים ACSI 2019 - תשלום חד פעמי - 29 € EUR
  • כרטיס ביטוח Camping Key Europe לחניונים באירופה - תשלום חד פעמי - 16 € EUR
  • ערכת מטבח - לאדם - 15 € EUR
  • חבילת אינטרט 1.4 GB (כולל משלוח ראוטר לבית הלקוח) - תשלום חד פעמי - 75 € EUR
  • בלון גז - תשלום חד פעמי - 25 € EUR
  • מתאם/ממיר מתח - ליום - 3 € EUR
  • כיסא ילדים לאופניים - ליום - 3 € EUR
  • דמי ניקוי שירותים - תשלום חד פעמי - 125 € EUR
  • קבלה/החזרה מחוץ לשעות הפעילות - תשלום חד פעמי - 150 € EUR
  • ביטוח לצמיגים - ליום - 10 € EUR
  • מצעים - לאדם - לאדם - 25 € EUR
  • חבילת מגבות - לאדם - לאדם - 10 € EUR
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית - ליום - 15 € EUR
  • רישום נהג נוסף - תשלום חד פעמי - 40 € EUR
  • מנשא אופניים - תשלום חד פעמי - 30 € EUR
  • היטל מעבר גבול - תשלום חד פעמי - 30 € EUR
  • הסעה מ/למרכז העיר זאגרב - תשלום חד פעמי - 50 € EUR
  • החזרת הקרוואן בשד"ת זאגרב במקום בתחנת ההשכרה + הסעה - תשלום חד פעמי - 50 € EUR
  • היטל מעבר לאיים (Hvar, Brač, Mljet, Rab, Korčula) - תשלום חד פעמי - 30 € EUR

תנאי תשלום

מקדמה 400, שאר התשלום 45 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 45 ימים מיום ההשכרה הראשון - 35% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 € EUR לא יוחזרו.
  • 30 עד 44 ימים לפני תאריך ההשכרה:65% ממחיר ההשכרה, מינימום 500 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:85% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 700 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

הוראות כלליות
הגיל המינימום לנהיגה הוא 25 בעל רישיון נהיגה רמה ב' ולפחות 5 שנות ותק.
רק האנשים שרשומים בחוזה ההשכרה רשאים לנהוג ברכב.

ההשכרה מתחילה בעת חתימה החוזה בין שני הצדדים, תשלום כל הסכום, והפקדת דמי פיקדון. השפות הרשמיות הן קרואטית ואנגלית ובמידה והשוכר לא מבין אחת מהשפות האלה - לא תהיה אפשרות להשכיר את הקרוואן.
בעת חתימת החוזה, הצדדים מסכימים כי הקרוואן מתפקד כראוי, ויש לו את כל הציוד והמסמכים הדרושים. רשימת כל הציוד וכמו כן רשימת כל הפגמים שנמצאו לפני היציאה, מפורטים בחלק הטכני של החוזה.
ההשכרה מסתיימת בעת חתימה על טפסי החזרה, כל החובות שולמו, דמי הפיקדון הוחזרו או קוזזו בהתאם לצורך.

אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים. במקרה של קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת של הקרוואן לא יזכה השוכר להחזר כספי כלשהו.

התשלום כולל:
תמיכה טלפונית 24/7, ביטוח חובה, ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית, ביטוח נסיעות, חומר כימי לשירותים, בלון גז, מיכל מים מלא, מיכל ריק לניקוז מים, מחסנית שירותים נקיה, רדיו, צינור מים, כבל וממיר חשמל, לוחות איזון לקרוואן. 300 ק"מ ביום - כל חריגה מחוייבת ב-0.27 לק"מ.
התשלום לא כולל:

דלק, אגרת כבישים, ערכת כלי מיטה, מגבות, כלי מטבח, שולחן וכיסאות קמפינג, מכשיר GPS, כיסאות ילדים, אופנים, הסעות אל/משדה התעופה. הביטוח המקיף לא מכסה נזקים עד גובה ההשתתפות העצמית וכמו גם נזק לצמיגים, גלגלים, גל הארכובה, המצמד (קלאצ') והחלק התחתון של הקרוואן. כל שינוי בהזמנה לאחר אישורה יחוייב בתשלום נוסף.

תנאי תשלום ודמי פיקדון
בעת אישור ההזמנה, יש לתת דמי פיקדון על סך 50% מערך ההשכרה. יתרת התשלום חייבת להתבצע עד 45 יום לפני מועד ההשכרה. במידה והסכום לא ישולם עד 45 יום לפני מועד ההשכרה, המקדמה לא תוחזר וההזמנה תבוטל.

בעת קבלת הקרוואן יש להשאיר פיקדון כדי להבטיח את החזרת הקרוואן באותו מצב כפי שהתקבל. הביטוח ישמש השתתפות עצמית במקרה של תאונה וגרימת נזק לקרוואן שנגרם ע"י השוכר. את הפיקדון אפשר לשלם דרך העברה בנקאית או כרטיס אשראי. אין אפשרות לשלם במזומן.
גובה הפיקדון הוא 2700 . יש אפשרות להוריד את גובה ההשתתפות העצמית ב-50% ל-1350 € ע"י רכישת הרחבת ביטוח תמורת 15 € ליום.
בכל מקרה של פגיעה חיצונית - בגוף או בשלדה, דמי הפיקדון לא יוחזרו עד שהקרוואן לא יתוקן וחברת הביטוח תציג מסמכים המעידים על גובה התשלום על תיקון הנזק וכל עוד חברת הביטוח לא תקבל תביעות נוספות מצד שלישי. דמי הפיקדון יכסו גם את עלות הפחת שנגרם כתוצאה מהנזק. במידה והערכת הנזק שנעשתה תהיה קטנה מדמי הפיקדון, ההפרש יוחזר לשוכר. במידה ולא ניתן יהיה להעריך מיידית את הנזק, חברת ההשכרה תשמור לעצמה את כל דמי הפיקדון וההפרש יוחזר כאמור, לאחר ההערכה. בעת החתימה על החוזה השוכר מודע לכך שעליו לכסות נזקים גבוהים מערך הפיקדון.
במידה והקרוואן יוחזר ללא נזקים ובהתאם לתנאי ההסכם, הפיקדון יוחזר תוך 15 ימים (-/+ 5 ימים).

קבלה והחזרת הקרוואן
השוכר מקבל את הקרוואן נקי, בתיפקוד מלא, מיכל דלק מלא, מיכל מים מלא, בלון גז מלא, מיכל מים משומשים ומיכל השירותים ריקים ונקיים.
על השוכר להחזיר את הקרוואן באותו מצב כפי שקיבל ובמועד שנקבע, הקרוואן צריך להיות נק מבפנים, מתפקד באופן מלא, מיכל דלק מלא, מיכלי מים ושירותים ריקים ונקיים. 
השוכר לא מחוייב לנקות את הקרוואן מבחוץ אבל במידה והקרוואן יחזור מלוכלך מבפנים (שירותים, מקרר, כיריים, ריפוד), ותידרש עבודה מיוחדת על הניקיון, השוכר יחוייב בעלויות אלה. במידה ויתגלו נזקים חדשים בקרוואן, הם יתועדו ויוצגו לשוכר ולא תהיה לשוכר הזכות להתלונן על מצב הקרוואן. במקרים כאלה מומלץ לבצע שטיפה של הקרוואן לפני החזרתו. פנים הקרוואן צריך להיות נקי בדגש על 
כלי מטבח, כיריים, מקרר, שירותים וכיסויי המיטה והכיסאות. במידה ופנים הקרוואן לא יחזור נקי, יחוייבו דמי ניקוי בהתאם לרמת הלכלוך וע"פ מחירון. יש להחזיר את מיכל השירותים של הקרוואן נקי. במידה ולא יחזור נקי יחוייבו 125 €. במידה והוזמנו כלי מטבח, יש להחזירם נקיים, מסודרים ושטופים. במידה ולא יוחזרו נקי, יחוייבו 50 €.
השוכר יהיה מחוייב על כל נזק לקרוואן או לציוד שלא יכוסה ע"י חברת הביטוח.
גם שריטות שנגרמו ע"י עצים, ענפים וכו' נחשבים לנזק לקרוואן וכמו כן אם דרוש פוליש לקרוואן.
במקרה של נזק לקרוואן או לציוד שנגרם ע"י השוכר, לחברת ההשכרה יש את הזכות לשמור את מלוא דמי הפיקדון (ההשתתפות העצמית) עד לסיום תיקון הנזקים ובמידה והנזק נמוך מגובה הפיקדון יוחזר ההפרש. משך הזמן עד להחזר הפיקדון תלוי במשך הזמן שיקח לתקן את הנזק, אולם במקרים שלא מעורב צד שלישי מדובר בלא יותר מ-90 יום. בסיום התיקון יועברו לשוכר כל הקבלות והמסמכים הקשורים לעלות התיקון (כולל גרירה, הסעות, חלקים, עבודה וכו'). שעת עבודה עולה כ-
80 €. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות עוד 300 € על המחיר הסופי עבור בלאי וירידת ערך הקרוואן במיוחד במקרים של פגיעה בשלדה או בגוף הקרוואן הדורשים צביעה ולא ניצן להורידם ע"י צביעה או ליטוש.
הקרוואן מגיע עם מיכל דלק ומלא וכך צריך לחזור. במידה ולא יוחזר מלא, יחוייבו דמי מילוי בנוסף למחיר הדלק.

הצדדים יגיעו להסכמה בנוגע לשעות האיסוף וההחזרה של הקרוואן. קבלת קרוואן אפשרית בין 14:00 ל-15:30 (בשבת בין 12:00 ל-13:00) והחזרת קרוואן בין 8:00 ל-10:00. איחורים לא יתקבלו. כל איחור של שעה או חלק ממנה יחוייב ב-50 €. קבלת קרוואן לפני שעות הפעילות תחוייב בעלות של 20 € לשעה. קבלה או החזרת קרוואן מחוץ לשעות הפעילות (בין 16:00 ל-20:00) אפשרית עבור תשלום נוסף של 150 €. בימי ראשון וחגים 70 €.
אין אפשרות לקבל קרוואן אחרי בין השעות 20:00 ל-8:00. אפשרי רק להחזיר קרוואן לפני השעה המיועדת. במידה והשוכר יתעלם מההוראות ויחליט להחזיר את הקרוואן בלילה, הוא יאבד את כל כספי הפיקדון וכן כל אפשרות לתלונה או טענה בקשר למצב הקרוואן.
במקרה של קבלה או החזרת קרוואן בקרואטיה - אבל לא בתחנת ההשכרה הראשית, השעות יהיו בין 10:00 ל-15:00. אפשרי לשנות את השעות האלה בתיאום עם חברת ההשכרה ובעלות נוספת
. קבלה או החזרת קרוואן מחוץ לקרואטיה ייעשו בין השעות 12:00 ל-14:00. חריגה משעות אלה תהיה בעלות נוספת לשעה או חלק ממנה.
במידה והשוכר מזמין קרוואן מחוץ לתחנת ההשכרה הראשית או מחוץ לתחומי קרואטיה והוא לא מגיע בשעה שנקבעה:
 - במידה והשוכר הודיע לחברת ההשכרה שהוא יאחר, הוא יחוייב ב-
50 € עבור כל שעת המתנה - עד מקסימום 7 שעות. לאחר 7 שעות, הקרוואן יוחזר לתחנת ההשכרה והושכר יוכל לקבלו בין השעות 10:00 ל-16:00 ביום למחרת.
 - במידה והשוכר לא הודיע שהוא יאחר, הקרוואן יחכה לו עד שעתיים מהזמן שנקבע והוא יחוייב 
ב-50 € עבור כל שעת המתנה. במידה והשוכר לא יגיע או יצור קשר, הקרוואן יחזור לתחנת ההשכרה הראשית והשוכר יוכל לקבלו שם עד 24 שעות לאחר המועד שנקבע. במידה והוא לא יגיע או יצור קשר לאחר מועד זה, החוזה יבוטל ללא החזר כספי.

אישור על הארכת תקופת ההשכרה חייב להתבצע לפחות 48 שעות לפני המועד המקורי יחד עם ביצוע התשלום על התקופה שהתוספה. הבקשה והתשובה צריכה להיות בהודעת SMS או דוא"ל. במידה והשוכר לא יחזיר את הקרוואן במועד שהוסכם או שלא יצור קשר וידווח על איחור, 2 שעות אחרי זמן ההחזרה, חברת ההשכרה תחשיב זאת כאילו השוכר מסתיר את הרכב ותפעל במסגרת החוק לפתרון הבעיה.

איסוף והחזרת הקרוואן יתבצע בתחנת ההשכרה במיקום הבא:

Slavka Tomerlina 8, Kobiljak, 10361 Sesvete, Croatia. N 45°49.452' E 016°09.475'.

מחוייבויות חברת ההשכרה
לחברת ההשכרה יש את הזכות לספק לשוכר קרוואן שונה מזה שהוזמן כל עוד הוא עומד בדרישות כמות הנוסעים שיכולים לנסוע ולישון בו.
במידה והקרוואן החלופי עולה יותר מזה שהוזמן, השוכר לא יהיה מחוייב בהפרש ובמידה והקרוואן החלופי עולה פחות מזה שהוזמן, חברת ההשכרה תחזיר לשוכר את ההפרש.

במקרים של כוח עליון וחוסר יכולת לנהוג או להשתמש בקרוואן, אפשר להגיע להסכמה על מועד אחר או שהשוכר יקבל את מלוא כספו חזרה. חברת ההשכרה לא תישא באחריות על כל נזק או חובה בהקשר לביטול שכזה.
חברת ההשכרה מחוייבת לבדוק את תקינות הקרוואן בכל רגע נתון כמו גם לקחת חזרה את הקרוואן במידה והלקוח הפר את ההסכם.

במקרה של קלקול ברכב או באחד מחלקיו, חברת ההשכרה תעשה כל שביכולתה לפתור את התקלה בהקדם האפשרי בתוך 36 שעות. אבל במידה והתיקון לא אפשרי חברת ההשכרה לא תהיה אחראית על נזקים שיכולים להיגרם לשוכר והשוכר לא יוכל לתבוע על כך. במידה ואי אפשר לנסוע בקרוואן הוצאות החזרת הקרוואן לתחנת ההשכרה יהיו על חשבון חברת ההשכרה - אולם רק במקרה של מרחק 600 ק"מ מתחנת ההשכרה. במידה והשוכר החליט לנסוע יותר מ-600 ק"מ מהתחנה, עלות החזרת קרוואן שהתקלקל תהיה על חשבון השוכר.
מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות עבור מקרים כאלו.
במקרה תקלה, יש להודיע בהקדם לתחנת ההשכרה. תחנת ההשכרה תספק הנחיות לגבי המשך טיפול בתקלה ותפנה את השוכר למקום בו יוכלו לטפל בתקלה. במידה והשוכר יסרב לנסוע למקום שנאמר לו ע"מ לתקן את התקלה ייחשב הדבר כאילו השוכר לא דיווח על התקלה מלכתחילה והשוכר לא יוכל להתלונן על כך.
במקרה של תאונה כתוצאה מאשמת השוכר, חוסר תשומת לב או רשלנות, חברת ההשכרה לא מחוייבת לספק קרוואן אחר. דמי הפיקדון לא יוחזרו עד לסיום הטיפול בתקלה והקרוואן יחשב כאילו הוא עדיין מושכר לשוכר.
תקלות ברדיו, מיזוג אויר, מקרר, בקרת שיוט או מערכת חימום המים לא נחשבות כתקלות המזכות את השוכר לפיצוי עבור התיקון או זמן התיקון שלהם או אי נוחות שנגרמה כתוצאה מכך.
חברת ההשכרה מחוייבת לספק קרוואן תקין שעבר בדיקות וכו' אך היא לא יכולה להתחייב שהוא יפעל באופן תקין לכל אורך ההשכרה. לכן השוכר לא יוכל להגיש תביעות על כך אלא רק לקבל פיצוי עבור הימים שלא נוצלו כל עוד הוכח שהתקלה לא באשמתו. בכל מקרה החברה לא מחוייבת בפיצוי של עלות מלון, נסיעות וכו'.
במקרה של תאונה באשמת צד שלישי ואין אפשרות לנהוג בקרוואן, החברה תעשה כל שביכולתה למצוא קרוואן חלופי תוך 48 שעות. במקרה ולא יימצא קרוואן חלופי, החברה תחזיר את ערך הימים הנותרים וכן את הפיקדון - רק לאחר הצגת מסמכים מתאימים מהמשטרה על כך שהתאונה לא נגרמה באשמת השוכר. מהפיקדון יופחתו דמי טיפול.
במידה ונרכשו גם אופניים, החברה לא מחוייבת בעלות תיקון והוצאות שלהם במידה ויהיה צורך.

במידה והשוכר החזיר את הקרוואן מוקדם מהמוסכם לא משנה מה הסיבה - החברה לא חייבת לפצות על הימים שנשארו.

מחוייבויות השוכר
השוכר חייב לוודא שהקרוואן נעול בכל פעם שהוא עוזב אותו, ושכל המסמכים נמצאים אצלו או במקום שמור ובשום אופן לא הושארו בתוך הקרוואן. אובדן מסמכי הקרוואן יחייב את השוכר ב-
500 €.
השוכר אחראי על הטיפול בקרוואן, על תחזוקתו וכן על שמירת חוקי התעבורה. במהלך תקופת ההשכרה על השוכר לבדוק את רמת הנוזלים בקרוואן (מים, שמן וכו'), לחץ אוויר בצמיגים. אסור לנסוע תחת השפעת אלכוהול, סמים או תרופות הרגעה.
אסור לעשן בקרוואן וכמו כן אסור להכניס בעלי חיים. במידה ויופרו הגבלות אלה יגבה קנס של 400 €.
אסור להשכיר את הקרוואן לגורם שלישי, אסור להשתמש ברכב למטרות לא חוקיות, פליליות, הפרת חוקים, להורות לנוסע לא מורשה להפעיל את הקרוואן, לגרור רכב אחר, להשתתף בתחרויות ואירועי ספורט, לשאת חומרים מסוכנים או דליקים וכו'. עם הפרת כללים אלו תהיה לחברת ההשכרה הזכות לשמור את דמי הפיקדון אצלה.
אסור לשוכר להעמיס מעבר למותר. אסור לשוכר לשנות שום חלק או התקן בקרוואן, ללא אישור בכתב מחברת ההשכרה. הפרת תנאים אלו יחייבו את השוכר בעלות קרוואן חדש וכמו כן בעלות של 30 ימי השכרה בתקופת השיא.
השוכר יתדלק את הקרוואן בנוזל המתאים לו ובהחזרת הקרוואן יש להציג קבלה מתחנת הדלק האחרונה. במקרים של מילוי נוזל לא מתאים, תקלה במנוע, נזק לגוף או לשלדה שנגרמו ע"י השוכר, השוכר יישא בכל העלויות שיגרמו עקב כך כולל השכרות עתידיות שמתעכבות או מתבטלות - עד 30 ימי השכרה. במידה והשוכר מילא את מיכל המים בסולר או דלק, הוא יחוייב בדמי ניקוי על סך 1350 €.

השוכר ידווח מיידית על כל בעיה מכל סוג שהיא, תאונות דרכים, קלקולים ובעיות בדרך, כך שהבעיה תיפתר ביחד - ע"י שני הצדדים. אסור לשוכר לעזוב את הקרוואן ולהשאירו ללא השגחה גם במקרה תקלה.
אם חברת ההשכרה מנחה את השוכר ללכת למקום מסויים על מנת לתקן את התקלה - אסור לו לסרב לכך. במידה והשוכר יתעלם וימשיך לנסוע בקרוואן וכתוצאה מכך הנזק יחמיר - הוא יישא במלוא ההוצאות - כולל עלות ההשכרה הבאה שתתבטל עקב השבתת הקרוואן לצורך התיקון.
במקרה של קלקול במצמד (קלאצ'), הפיקדון לא יוחזר עד שהמוסמך שתקני שמתקן את הקרוואן יאשר שהנזק לא נגרם כתוצאה ישירה ע"י השוכר. במידה והמוסך יוכיח שהנזק נגרם ללא צל של ספק ע"י השוכר - עלות התיקון תושת על השוכר. במקרה של נקר בצמיג, השוכר ידווח לחברת ההשכרה ויחליף את הגלגל על חשבונו.

במקרה של תאונת דרכים, השוכר יידווח מיידית לחברת ההשכרה ולמשטרה, ימלא דו"ח ויציג אותו לחברת ההשכרה יחד עם דו"ח בדיקת רמת אלכוהול. במקרה שהשוכר לא יציג מסמכים אלה ובדיקת אלכוהול, השוכר יישא במלוא ההוצאות גם אם התאונה לא היתה באשמתו. לחברת ההשכרה יש את הזכות לשמור את דמי הפיקדון עד לסיום הטיפול בתאונה - דבר שיכול להיארך עד 8 חודשים. רק אז אם יתברר שהתאונה לא היתה באשמת השוכר, יחושבו העלויות ויוחזר ההפרש מינוס דמי טיפול.
במידה והתאונה היתה באשמת השוכר, דמי הפיקדון לא יוחזרו.
במהלך ההשכרה, יש לדווח במיידי על כל נזק או תקלה חדשה כדי לאפשר לחברת ההשכרה להכין את החלקים ואת עבודת התיקון בהקדם האפשרי. במידה והתקלות לא ידווחו ויתגלו בהחזרת הקרוואן, החברה רשאית לחייב 500 € עבור הזמנה דחופה של החלקים. עם החזרת הקרוואן, השוכר מחוייב לדווח על כל נזק חדש שנגרם לקרוואן. אם הוא לא יעשה כך וחברת ההשכרה תגלה נזק שלא דווח - ייחשב הדבר כהונאה של השוכר. במקרה כזה, לחברת ההשכרה יש את הזכות לחייב עבור תיקון הנזק - מחיר כפול מהמחיר המקורי.
במקרה של גניבת הקרוואן, יש לדווח מיידית לחברת ההשכרה ולמשטרה ולמסור לחברה את המסמכים המתאימים וכן את מפתחות הקרוואן. במקרה ולא יעשה כן, השוכר ישלם עבור הערך המלא של קרוואן חדש ע"פ המחירון של חברת ההשכרה ע"פ אותו דגם של הקרוואן, כמו כן לשלם עבור כל הוצאות החברה בגין חוסר של הקרוואן עד לגובה של 90 ימי השכרה בעונת השיא.


בחתימת החוזה השוכר מצהיר שהוא מודע לכל תנאי החוזה. בחתימת החוזה, השוכר מתחייב לחברת ההשכרה לכסות את כל העלויות של הנזקים שהוא גרם עד גובה עלות הקרוואן עצמו.

השוכר מודע ומסכים לכך שחברת ההשכרה שומרת את המידע עליו ותעביר אותו במקרה של דרישה מהמשטרה או רשויות החוק או במקרה של ביצוע עבירה על החוק וכו. כמו כן החברה רשאית להעביר מידע רלוונטי לשירותי הדרך במידה וצריך.

החוזה נעשה בשני עותקים - אחד לכל צד.
כל בעיה שאינה ניתנת לפיתרון מוסכם על שני הצדדים תופנה לרשות המוסמכת באיזור שהיא בית המשפט של זאגרב.

General Provision

The vehicle can be rented by legal or natural persons; the driver must be at least 25 years old and must have a valid category B driving licence and at least 5 years driving experience. Only the individuals listed on the rental agreement are authorised to drive the vehicle. 

The rental starts with the acceptance of the offer, the rental terms and conditions, the payment of the total rental fee and Damage Deposit and when the agreement is signed by both parties. The official languages are Croatian and English. If the Client/Renter does not understand one of these two languages, the rental of the vehicle will not be possible.

By signing the rental agreement both parties confirm that the vehicle is fully functional and it has all the necessary equipment and documents. The list of equipment as well as any identified minor flaws is listed in the technical part of the agreement.

The rental finishes with the signing of the handover documents, the payment of any identified further charges respectively the refund of the damage deposit if there are no impediments for this (contraventions of the road traffic law, damage in or on the vehicle, delays, reckless usage).

No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days. There is no refund for late pick up or early return of vehicle.

 

The fees INCLUDE: 24/7 phone support, mandatory motor vehicle liability insurance, Casco insurance (with a mandatory participation in covering the damage by the client/renter to the extent to the damage deposit) and travelers’ insurance, toilet chemicals, gas (1 bottle), full tank of fresh water, empty tank for waste water and clean toilet cassette, radio, water hose, cable for electricity + adapter for electricity, levelers for the vehicle. The number of kilometers is limited to 300km per day. Any excess is charged at 2 HRK/kilometer (0.27 EUR).

The rental fees DO NOT INCLUDE: Fuel, highway tolls, bed linen, towels, dishes, outdoor table and chairs, GPS navigation, child car seats, inverters, bicycles, transfers from the airport to the depot and back. Casco insurance does not cover damage up to the extent of the damage deposit as well as damages to the tyres, wheels, crankcase, clutch and undercarriage of vehicles. Damages to the tyres shall be covered exclusively by the Client/Renter if the Client/Renter did not pay the additional insurance for the tyres.

Any change of an already confirmed reservation will cause extra charge.

 

Payment Method and Damage Deposit

A booking deposit of 50% of the entire rental fee must be paid as a confirmation of the booking.
The rental must be paid in full 45 days prior to the handover of the vheicle. If the full rental fee is not paid 45 days before handover at the latest, we retain the booking deposit and we cancel the reservation.

When picking up the vehicle the Client/Renter pays the Damage Deposit as guarantee that the Client/Renter shall return the vehicle in the same condition as received and functional. The Damage Deposit covers the loss of Casco insurance bonus in the event of accident caused by the Client/Renter. The Damage Deposit can be paid by transfer to our bank account or by credit card. We do not accept cash.
The Damage Deposit is 20.000,00 HRK (2700€). If the Client/Renter also pays an additional insurance, CDW+, the liability of the Client/Renter for the potential occurred damage decreases by 50%, in which case the deposit is 10.000,00 HRK (1350€). The Lessor/Owner is entitled, in his own will, to refuse the payment of the CDW+ insurance by the client.
In the event of any kind of outside damage to the vehicle (to the body of the vehicle and chassis), due to faulty handling by the Client/Renter or to the action of an unknown offender, the Damage Deposit shall not be refunded until the vehicle is not repaired, or until the insurance company does not issue a document stating the amount lost by the Lessor/Owner on account of loss of bonus until the return to the old bonus, as well as the fact that the insurance company did not receive any further claims from third persons regarding payment of damages that the Client/Renter caused. The Client/Renter shall pay for the repairs of the damage caused by an unknown perpetrator up to the extent of the Damage Deposit.
If the vehicle is returned without damages and according to the terms and conditions of the rental, the deposit shall be refunded within 15 days (+/-5 days) depending on the reaction speed of the bank dealing with the refund of the deposit.

 

Pick up and Return of the Vehicle

The Lessor/Owner rents the motor home in a clean and fully functional state, with fuel tank full, fresh water tank full, a full bottle of gas (1), toilet chemicals and tank or waste water empty and clean toilet cassette.
The Client/Renter shall return the motor home to the Lessor/Owner at the agreed upon time, in a fully functional state, with a sparkling clean interior, clean WC cassette, empty waste water tank and a full fuel tank, as well as present the bill for fuel from a gas station which cannot be further than 15 km from the location of the handover of the vehicle. The pricelist for subsequent cleaning is integral part of this agreement.
The Client/Renter is not obliged to clean the outside of the motor home, however, if the Client/Renter returns the vehicle in such a state that it is very dusty, the Lessor/Owner will take notice of this state, inspect the vehicle and submit the final report about the state of the vehicle to the Client/Renter after the wash. In case new damages will be discovered, these shall be documented and presented to the Client/Renter and in this case the Client/Renter does not have the right to complain about the determined state of the vehicle. In this case, the Lessor/Owner recommends to the Client/Renter to wash the vehicle before returning it. The interior of the vehicle upon return must be clean, which particularly refers to the cooker, refrigerator, WC and the bed and seat covers!!!
If the interior is not clean, the Lessor/Owner will charge the client/renter between 10
0€, according to the degree of the uncleanliness. The Client/Renter shall return the vehicle with the toilet cassette clean. If the toilet cassette is not cleaned, the Client/Renter shall pay an amount of 125 for cleaning services. If the Client/Renter ordered crockery and cutlery, it is obligatory that it is returned neat, clean and washed. If it is not clean, the Lessor/Owner will charge 50
 for washing.

The Client/Renter is responsible and shall bear all damage of the vehicle and equipment that is not covered by the insurance.
The vehicle is also considered damaged if the Client/Renter returns it with traces of abrasion (caused by trees, branches) and if the vehicle needs polishing.
In case of damage on or in the vehicle caused by the Client/Renter, the Lessor/Owner reserves the right to keep the entire amount of the Damage Deposit until the full repair of the vehicle and, if the damage is less than the amount of the Damage Deposit, the rest of the amount will be returned according to the final calculation. The timeframe for the calculation depends on how fast the needed parts are available and delivered as well as on the period needed by the appropriate repair shop to finish the final repair. If the damages are such that it is obvious that our vehicle was not in contact with the vehicle or the objects of third persons, then the deadline for the repair and the calculation cannot be longer than 90 days. The Lessor/Owner will present to the Client/Renter after the repair of the vehicle an invoice which shall include the handling charges during the period of the repair (delivery and acquisition cost of parts, as well as potential cost of transport to the repair workshop and back). The cost of one hour of labour is 80 
 plus the consumables. The Lessor/Owner reserves the right, when the final calculation of the damage is done, to add to the total amount of the damage 300  on the account of the diminished value of the vehicle due to the caused damage. This particularly refers to the damages to the body and the chassis of the vehicle when it is needed to paint the vehicle or when by polishing it is not possible to remove all the damages and painting does not make sense.

If fuel is missing, the Lesson/Owner will charge the Client/Renter for the amount that is missing plus the service of filling the tank with fuel.

Both parties must observe the agreed upon pick-up and drop off times. Pick up is possible between 2pm and 3,30pm (on Saturdays between 12pm and 1pm) and the Client/Renter must return the vehicle between 8am and 10am. Delays are not tolerated, each started hour will be charged according to the pricelist. The pick-up of the camper in our depot before the standard hours, as well as the pick-up and drop off of the vehicle outside the working hours between 4pm – 8pm is possible but in that case we calculate the extra hours as well as extra fees according to the official pricelist. The pick-up and drop off of the vehicle on a Sunday or a national holiday also bear an extra charge.

It is not possible to pick up a vehicle between 8pm and 8am in the morning. It is only possible to drop off the vehicle earlier. If the Client/Renter decides to nevertheless return and leave the vehicle at night, the Client/Renter gives up the entire amount of the Damage Deposit, and, in such case, waives his right to any kind of complaint regarding the determined state of the vehicle.

If the pick-up or drop off of the vehicle is in Croatia but outside the depot in Sesvete, the time of the pick-up or drop off, respectively, can be between 10am and 3pm. Should the client request it and in agreement with the Lessor/Owner, the time can be changed with a surcharge. If the pick-up or drop off of the vehicle is abroad, then the time of the pick-up or drop off, respectively, can be between 12pm and 2pm and for each hour earlier or later than the standard time, if the Lessor/Owner finds this acceptable, the Client/Renter must pay an extra amount for each started hour.

If the Client/Renter ordered the motor home to be delivered outside the depot in Sesvete-Zagreb, to a different town or abroad, and if the Client/Renter does not show up at the agreed pick-up time, the Lessor/Owner will do the following:
* If the Client/Renter informed the Lessor/Owner before the pick-up time that he would be late, the Lessor/Owner will charge each hour of waiting with 50€ for a maximum period of 7 hours. After that we leave the location of the handover and return the vehicle to the depot, and the client can pick up the vehicle at the depot the following day from 10 to 16h.

* If the Client/Renter did not inform about the delay, the Lessor/Owner will wait for 2 hours after the agreed pickup time (hour). The fee for each hour of waiting is 50€. If not even after this time the Client/Renter does not contact the Lessor/Owner or does now show up, the Lessor/Owner will leave the agreed place of pick up 2 hours after the agreed time, and return the motor home to the depot in Sesvete. The Client/Renter can pick up the vehicle at the depot up to 24 hours after the agreed time. When the 24-hour period is over, if the Client/Renter still did not contact the Lessor/Owner or did not come to pick up the vehicle, the Lessor/Owner will consider that the Client/Renter no longer wishes to rent the motor home and the reservation is canceled. The Client/Renter is not entitled to a refund of the paid amount.

The permission to extend the rental period must be requested by the Client/Renter at least 48 hours prior to the time agreed for returning the vehicle. The permission is asked and given by SMS or email. If the Client/Renter does not return the vehicle at the agreed time and does not contact the Lessor/Owner, 2 hours after the time when the return was agreed the Lessor/Owner will consider that the Client/Renter concealed the vehicle and will take appropriate action according to the provisions of Criminal Law, namely of the law enforcement procedures (temporary measures).

 

The vehicles shall be picked up and returned at the following location - Slavka Tomerlina 8, Kobiljak, 10361 Sesvete, Croatia. N 45°49.452' E 016°09.475'.

 

The Liability of the Lessor/Owner

The Lessor/Owner has the right to deliver to the Client/Renter a different, appropriate vehicle even if that vehicle was not the one originally booked. The Lessor/Owner in such a case is obliged to deliver a vehicle in which the requested number of people can travel and sleep.

Should the rental of the replacement vehicle have a higher fee, the Client/Renter is not obliged to pay the additional amount, and if the price for the rental of the replacement vehicle is lower than the agreed one, the Lessor/Owner is obliged to refund the Client/Renter the appropriate amount. In the event of force majeure, if the vehicle is not functional or usable, another period can be agreed upon or the entire paid fee shall be returned if the Client/Renter wishes so. The Lessor/Owner does not have any other responsibility regarding such a cancellation of the reservation, neither is he obliged to pay any penalties to the Client/Renter. The Lessor/Owner is entitled to check the state of the vehicle at any given moment as well as to take over the vehicle immediately if the Client/Renter breaches any of the provisions of this agreement.
In the event of a breakdown of the vehicle or of any part of the body section, the Lessor/Owner will do everything possible to eliminate the breakdown within 36 hours but, if the repair is not possible, the Lessor/Owner shall not be liable for damages that could be suffered by the Client/Renter due to the breakdowns on/inside the vehicle. Thus the Client/Renter renounces any claims towards the Lessor/Owner on the account of any costs caused by a malfunction of the vehicle. If the vehicle cannot be driven, the cost of returning it to the depot is the obligation of the Lessor/Owner, however only within distances of 600 km from the depot. If the Client/Renter decides to travel more than 600 km to further destinations, and the vehicle remains out of order, the entire cost of the transport of the vehicle to the depot will be covered by the Client/Renter.
The Client/Renter should have appropriate travel insurance for such cases.
When a breakdown occurs, the Client/Renter is obliged to immediately report it to the Lessor/Owner. The Client/Renter will receive instructions on what to do and how to proceed and will be directed to the first possible repair shop. If the Client/Renter refuses to go to the indicated repair shop, the Lessor/Owner will consider that the Client/Renter did not report the breakdown in the first place and the Client/Renter is not entitled to file a complaint.
In case of breakdown or accident caused by the Client/Renter’s lack of attention of gross negligence, the Lessor/Owner is entitled not to release to the Client/Renter a different replacement vehicle. The Client/Renter will keep the Deposit until the final repair of the vehicle, and until the vehicle is repaired it has the status of rented vehicle by the Client/Renter who caused the malfunction or damage.
Errors in the functioning of the radio, air conditioning, refrigerator, cruise control or water heating system are not considered faults for which the Client/Renter can request compensation for the amount of time lost for the repair of these faults or for the diminished comfort.

The Lessor/Owner shall hand out to the Client/Renter a fully functional technically tested vehicle, however the Lessor/Owner cannot guarantee to anyone, nor does he guarantee that the vehicle will function flawlessly during the lease and therefore the Client/Renter renounces the right to file a complaint or demand material claims that could cause a malfunction of the vehicle. The Lessor/Owner is only required to return to the Client/Renter the amount for the unused days in the event that it is obvious that the Client/Renter is not responsible for the technical problem.

In case of a crash accident or breakdown, the Lessor/Owner is in no circumstances obliged to refund to the Client/Renter the cost of accommodation (hotel and so on) as well as any transportation costs (taxi, rent-a-car, train, plane, bus and so on) or any other related costs.

In case of accident caused by a third person and if the vehicle is no longer in a functional state, the Lessor/Owner will try to find a similar replacement vehicle within 48 hours. If this is not possible, the Lessor/Owner shall return the amount of money representing the unused days of rental and the Damage Deposit but only after receiving the police report stating that the accident was not the fault of the Client/Lessor. The Lessor/Owner will refund the Damage Deposit minus the handling charges.

If the Client/Renter rents bicycles together with the motor home, the Lessor/Owner does not have to refund any type of costs related to the repair of the bicycles which might be needed due to the use of the bicycles by the Client/Renter.

Should the Client/Renter return the vehicle earlier than the planned date, no matter the reason, the Client/Renter is not entitled to a refund for the days that were not used.

 

The Liability of the Client/Renter

The Client/Renter must make sure that every time he/she leaves the vehicle it is locked and that the documents are with the Client/Renter or in a safe place but are not, UNDER ANY CIRCUMSTANCES, INSIDE THE VEHICLE!!! The loss of vehicle documents will be charged with 500 .

The Client/Renter is responsible for handling the vehicle with care and maintaining it tidy and he shall answer materially for breaking the road traffic laws. During the rental period the Client/Renter must check the fluid level in the motor, pressure in the tyres. The Client/Renter shall not operate the vehicle under the influence of alcohol, narcotics or sedatives.

It is forbidden to smoke in the vehicle as well as to transport any kind of animals. Any failure to observe these provisions shall be fined with 400 .
The vehicle shall not be subleased, 
used for illegal activities, crimes, contraventions of customs laws and other contraventions, to instruct an unlicensed person in the operation of the vehicle, to toll any other vehicles, in any sport competitions as well as to carry flammable and explosive substances, substances with strong and offensive odours. By failing to observe these provisions, the Client/Renter waives fully his right to the return of the Damage Deposit in favour of the Lessor / Owner.

The Client/Renter shall not overload the vehicle, nor shall he make any change to the vehicle, change any parts, circuits or devices in/on the vehicle without written consent from the Lessor/Owner. Should the Client/Renter fail to comply with this provision, the Lessor/Owner can ask the Client/Renter to pay the acquisition value of a new vehicle as well as the amount for a 30-day rental period in super high season.

The Client/Renter shall fill the tank with appropriate fuel, EURODIESEL BS or BS class, and, when returning the vehicle, he/she will show to the Lessor/Owner the invoice from the last refueling of the vehicle. In the event that wrong fuel is put in the vehicle or in the event of a breakdown of the motor, chassis or of the body of the vehicle that was caused in any other way by the Client/Renter, the Client/Renter shall bear the entire cost of repairing the damaged vehicle as well as other expenses caused to the Lessor/Owner by damaging the vehicle including loss of future rental of said vehicle according to the valid pricelist but not more than the fee calculated for a 30-day rental. If the Client/Renter fills the water tank with diesel fuel, the Lessor/Owner will charge a cleaning fee in the amount of  1350€.

 

The Client/Renter shall report IMMEDIATELY to the Lessor/Owner problems of any kind, road accidents, and breakdowns on the road etc. so that the problem is solved together. The Client/Renter shall not leave the broken or damaged vehicle without supervision and unsecured.
If the Lessor/Owner demands to the Client/Renter to go to a particular agreed upon repair shop, the Client/Renter cannot refuse to do so. If the Client/Renter refuses nevertheless and continues to drive which leads to a bigger malfunction, the Client/Renter will cover all the costs of the repair that result from that action. If the vehicle is not ready for the next Client/Renter, the Client/Renter who caused the cancellation of the next rental is obliged to cover the full amount of the cancelled rental.

If the clutch breaks down during the rental, the Lessor/Owner will not return the Damage Deposit until the vehicle is repaired and the report from the authorised service provider about the cause of the malfunction is received. If the report shows without a doubt that the clutch breaking down was entirely the fault of the Client/Renter, the Client/Renter is obliged to cover the full cost of the repair! In the event of tyre failure, the Client/Renter shall inform the Lessor/Owner about the event and, upon agreement with the Lessor/Owner, the Client/Renter shall change the tyre (it is necessary to use the same model/type of tyre) while covering the full cost.

In case of road accident, The Client/Renter shall contact the Lessor/Owner, call the police, fill in the European Motor Accident Report as well as, after returning the vehicle to the Lessor/Owner, submit the report about the damaging event and the results of an alcohol consumption test. If the Client/Renter does not comply, the entire cost of the damage of the rented vehicle shall be charged to the Client/Renter even if the Client/Renter is not responsible for the occurred damaging event. The Lessor/Owner may keep the entire Damage Deposit until liability of the event is established which may last up to 8 months. Only after that period, if it is established that the Client/Renter is not liable for the provoked damage, will the Lessor/Owner calculate the damage and return the rest of the Damage Deposit minus the handling costs.
If the Client/Renter is responsible for the event that caused the damage, the Lessor/Renter will keep the entire Damage Deposit.

During the lease, every new damage on the vehicle or in the vehicle shall be reported immediately and inevitably by the Client/Renter to the Lessor/Owner (email, Viber, WhatsApp, SMS) so that the Lessor/Owner has the opportunity to prepare the new parts and repairing work as soon as possible. Should the Client/Renter return the vehicle with damages that were not reported to the Lessor/Owner, the Lessor / Owner is entitled to charge the Client / Renter for the costs of urgent acquisition of needed parts in the amount of 500 . The Client/Renter is obliged to report all new damages upon return of the vehicle. If he fails to do so, and the Lessor/Owner discovers that there is new, unreported damage, this will be considered and attempt at camouflage and fraud from the part of the Client/Renter. In this case the Lessor/Owner has the right to charge the Client/Renter the double amount needed to repair the vehicle.

In the event of theft of vehicle the Client/Renter shall inform the Lessor/Owner immediately, report the theft to the police and hand over the documents and the keys of the vehicle. If this is not done and should insurance refuse to pay for the damage on this account, the Client/Renter upon request from the Lessor/Owner shall pay for the entire value of a new vehicle according to the price of the authorised dealer for that type of vehicle and he/she shall cover loss of future rentals due to the absence of the said vehicle which is the fee calculated for a 90-day rental in super high season. Should the police conclude that the vehicle is not stolen and is in fact concealed and a scam is in place, and the insurance refuse to pay damages, the Client/Renter shall pay to the Lessor/Owner the value of a new vehicle corresponding to the disappeared one plus 100% on the account of lost profit, expenses and problems caused by this.

 

By signing this agreement, the Client/Renter commits to covering to the Lessor/Owner all costs and paying for whatever direct and indirect damage occurred as a result of irresponsible and reckless handling of the vehicle up to the full market value of the vehicle that the Client/Renter rented that the insurance does not or refuses to cover.

 

Personal data storage and transfer
The Client/Renter agrees that the Lessor/Owner needs to store private data.
The Lessor/Owner can transfer personal data of the Client/Renter upon request from the police or the competent authoritiesif the Client/Renter committed a contravention, a criminal offence or any act that is contrary to thisrental agreement or the laws of the state in which the Client/Renter stayed with the rented motor home.
The Lessor/Renter is entitled to transfer the Client/Renter’s detailsto the road assistance servicesin case of breakdown of the vehicle.

 

By signing below the Client/Renter confirms that he/she is aware of all the provisions of the rental. All fees include VAT in the amount of 25%.
The agreement is concluded in two originals, one for each party.

 

All conflicts that cannot be amicably solved between the Lessor/Owner and the Client/Renter will be referred to the competent authority which is the Court in Sesvete.

מפרט טכני ואבזור

Zagreb Airport - Zracna Luka

הוראות


View Zagreb Motorhome Rental Station in a larger map

Hotels

Hotels near Zagreb Airport:

Hotel Pleso - Book this hotel with Booking.com
Mikulciceva 7a, 10410 Velika Gorica

Rooms Barba Niko - Book this hotel with Booking.com
Pleska 125, 10410 Velika Gorica

Guest House Ivac Inn - Book this hotel with Booking.com
Sandora Brescenskog 1, 10410 Velika Gorica

Rooms Pleso - Book this hotel with Booking.com
Vladimira Nazora 8, 10410 Velika Gorica

 

ביטוח

בעת קבלת הקרוואן יש להשאיר פיקדון כדי להבטיח את החזרת הקרוואן באותו מצב כפי שהתקבל. הביטוח ישמש השתתפות עצמית במקרה של תאונה וגרימת נזק לקרוואן שנגרם ע"י השוכר. את הפיקדון אפשר לשלם דרך העברה בנקאית או כרטיס אשראי. אין אפשרות לשלם במזומן.

גובה הפיקדון הוא 2700 . יש אפשרות להוריד את גובה ההשתתפות העצמית ב-50% ל-1350 € ע"י רכישת הרחבת ביטוח תמורת 15 € ליום.

בכל מקרה של פגיעה חיצונית - בגוף או בשלדה, דמי הפיקדון לא יוחזרו עד שהקרוואן לא יתוקן וחברת הביטוח תציג מסמכים המעידים על גובה התשלום על תיקון הנזק וכל עוד חברת הביטוח לא תקבל תביעות נוספות מצד שלישי. דמי הפיקדון יכסו גם את עלות הפחת שנגרם כתוצאה מהנזק. במידה והערכת הנזק שנעשתה תהיה קטנה מדמי הפיקדון, ההפרש יוחזר לשוכר. במידה ולא ניתן יהיה להעריך מיידית את הנזק, חברת ההשכרה תשמור לעצמה את כל דמי הפיקדון וההפרש יוחזר כאמור, לאחר ההערכה. בעת החתימה על החוזה השוכר מודע לכך שעליו לכסות נזקים גבוהים מערך הפיקדון.

במידה והקרוואן יוחזר ללא נזקים ובהתאם לתנאי ההסכם, הפיקדון יוחזר תוך 15 ימים (-/+ 5 ימים).

When picking up the vehicle the Client/Renter pays the Damage Deposit as guarantee that the Client/Renter shall return the vehicle in the same condition as received and functional. The Damage Deposit covers the loss of Casco insurance bonus in the event of accident caused by the Client/Renter. The Damage Deposit can be paid by transfer to our bank account or by credit card. We do not accept cash.

The Damage Deposit is 20.000,00 HRK (2700€). If the Client/Renter also pays an additional insurance, CDW+, the liability of the Client/Renter for the potential occurred damage decreases by 50%, in which case the deposit is 10.000,00 HRK (1350€). The Lessor/Owner is entitled, in his own will, to refuse the payment of the CDW+ insurance by the client.

In the event of any kind of outside damage to the vehicle (to the body of the vehicle and chassis), due to faulty handling by the Client/Renter or to the action of an unknown offender, the Damage Deposit shall not be refunded until the vehicle is not repaired, or until the insurance company does not issue a document stating the amount lost by the Lessor/Owner on account of loss of bonus until the return to the old bonus, as well as the fact that the insurance company did not receive any further claims from third persons regarding payment of damages that the Client/Renter caused. The Client/Renter shall pay for the repairs of the damage caused by an unknown perpetrator up to the extent of the Damage Deposit.

If the vehicle is returned without damages and according to the terms and conditions of the rental, the deposit shall be refunded within 15 days (+/-5 days) depending on the reaction speed of the bank dealing with the refund of the deposit.

ציוד

כל קרוואן מצוייד במטבח, כיריים 3 להבות, מקרר, שירותים, מקלחת, חימום (אויר ומים), מיזוג בתא הנהג, סככה, כבל חשמל, מתאם חשמל, טריזי איזון, ABS, רדיו עם נגן MP3, כרית אויר לנהג (לא קיים בדגם Eiffelend 520).

ערכת מצעים כוללת (בתשלום) - שמיכה, כרית, סדין.

ערכת מגבות (בתשלום) - 3 מגבות.

ערכת מטבח כוללת (בתשלום) - אביזרי מטבח בסיסיים - צלחות, סיר, מחבת, כוסות סכו"ם.

Every vehicle is equipped with: kitchen, stove (3 burners), fridge, bathroom, shower, heater (air+water) ,airco in driver cabin, awning, cabels and adapters, levelers, ABS, radio MP3 player, airbag for driver (not in Eiffelend 520)
 

Bedding set (for hire) - blanket, pillow, linen

 

Towels set (for hire) - 3 pcs

 

Kitchen set (for hire) - basic things - plates, pans, pots, cups, knifes, spoons, forks.


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו