Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור 23-28

  • 4x

כל קרוואן מצויד בשתי מיטות זוגיות גדולות - אחת אחורית והשניה מעל הקבינה המאפשרות שניה נוחה ל-4 אנשים. ש אפשרות לחבר כיסא ילדים על אחד הכיסאות וכמו כן ישנה רשת בטיחות במיטה העליונה.

כל קרוואן מציע סככה, גנרטור, ותאי אחסון חיצוניים גדולים (לדוגמא: בשביל המזוודות במקרה של נסיעה בכיוון אחד), שולחן קמפינג מובנה ואמבטיה נוחה עם מיכל מים גדול.

גודל הקרוואן: בין 23 ל-28 פיט (7.6-9.3 מטר)

מובטחים קרוואנים מהשנתיים האחרונות
תשתית Wi Fi זמינה

  • אורך
  • 9.3
  • |
  • רוחב
  • 2.65
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.08
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.65

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - V8/V10
  • תיבת הילוכים - אוטומטי
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 2
  • מיכל מים טריים - 150 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 106 ליטר
  • מיכל דלק - 208 ליטר
  • כיור
  • מזגן קדמי
  • גנרטור
  • מערכת בקרת שיוט
  • צריכת דלק - 25-35 ליטר \ 100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - עד שנתיים על הכביש

מגורים

  • תא מטען
  • מתקן לאופניים - קיים
  • כירת גז - 2 להבות
  • מקרר - כולל מקפיא
  • מקומות אכילה - 4
  • מזגן בחדר מגורים
  • חימום בחדר מגורים
  • מיקרוגל
  • טלויזיה
  • מקלחת
  • רדיו דיסק
  • די וי די
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - עם הדחת מים
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 4
  • מיטה עליונה - 139/220ס"מ
  • מיטה זוגית אחורית - 137/188ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • ביטוח VIP
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 1000 US$ למקרה
  • מיסים מקומיים
  • ניקוי חיצוני בהחזרה
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • ערכת ציוד שינה
  • שרותי דרך 24 שעות

הערות לתעריף

השינויים הבאים יגרמו לחישוב מחדש של מחירי השכירות. השיעור יחושב לפי המחיר התקף ביום ביצוע השינוי בפועל ובהשוואה למחיר הקיים - הגבוה מביניהם:
שינוי שם השוכר;  שינוי גודל הקרוואן; שינוי מקום היציאה או ההחזרה; שינוי תאריך היציאה או ההחזרה; ביטול והזמנה מחדש.

  • כל הסניפים סגורים בימי ראשון.
  • תחנת דנבר סגורה מ-3 בדצמבר 2018 עד 23 בפברואר 2019.
  • תחנת דנבר סגורה מ-1 בדצמבר 2019 עד 23 בפברואר 2020.
  • באיזורים בהם הטמפרטורה מתחת לאפס, מערכת מים (המשאבות) קופאת ואי אפשר להשתמש בה. 100 $ קנס יחול במידה ונגרמו נזקים כתוצאה משימוש במערכת המים במידה והמים קפאו.
  • שימוש בגנרטור עולה 3 $ לשעה - משולם בעת החזרת הקרוואן.
  • בעת ביטול הזמנה, ישולמו דמי הביטול בהתאם למדרגות השונות ובנוסף דמי נסיעה בכיוון אחד אם יש.
  • רשת Wi Fi - בתוספת של 125 $ כולל: 1.5GB (פג לאחר 30 יום), אפשרות לחיבור של עד 5 מכשירים על הרשת.
  • בכל קבלת קרוואן בין התאריכים 19-27 באוגוסט 2019, היוצאים מסן פרנסיסקו מחוייבים אוטומטית ב-1000 US$, היוצאים מלאס וגאס ב-300 US$ והיוצאים מלוס אנג'לס או סיאטל ב-500 US$ - היטל עונה. 
  • כל קבלת קרוואן בתחנת ניו יורק בין התאריכים 16 בספטמבר עד 5 באוקטובר 2019, מחוייבת אוטומטית ב-250 US$ - היטל עונה.
  • במקרה שחל היטל עונה (אוגוסט) - הפיקדון יהיה 1500 US$ והוא מחוייב בפועל ויש מינימום 10 לילות השכרה.
  • עלות כל מייל נוסף מעבר לחבילות המיילים שנרכשו 0.45 $.

תוספות אפשריות

  • כיסא פיקניק - תשלום חד פעמי - 9 $ US
  • חבילת אינטרט 1.4 GB (כולל משלוח ראוטר לבית הלקוח) - תשלום חד פעמי - 85 $ US
  • SLI - הרחבת ביטוח צד ג' - ליום - 10 $ US
  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 70 $ US
  • מנשא אופניים - תשלום חד פעמי - 50 $ US
  • כרטיס Passport-America - חברות לשנה - תשלום חד פעמי - 44 $ US
  • WiFi 1GB - תשלום חד פעמי - 125 $ US
  • מכשיר לאגרת כבישים (באורלנדו בלבד) - ליום - 5 $ US

תנאי תשלום

מקדמה 200, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 60 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ US לא יוחזרו.
  • 30 עד 59 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 $ US, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ US, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ US, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת הזמנה ממושכת להשכרת קרוואנים בארצות הברית
5% הנחה ל 21 עד 41 לילות
10% הנחה ל 42 עד 180 לילות
  • כפוף לזמינות הקרוואנים בהטבה זו
  • אין כפל הטבות עם הטבות אחרות
  • מינימום 21 ימי השכרה
  • כל שאר תנאי ההשכרה חלים
  • תקף להזמנות חדשות בלבד
  • הטבה זו יכולה להסתיים בכל שלב ללא הודעה מוקדמת
  • קוד הטבה Britz-USA-LTD

תנאי השכרה

התנאים המפורטים הם תמצית התרגום של עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה.
בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

רשיון נהיגה וגיל הנהג
עבור כל נהג נדרש רישיון נהיגה מקורי בתוקף - שאותו צריך להציג (לא צילום). מומלץ להצטייד בנוסף ברשיון נהיגה בינלאומי או תרגום לאנגלית של רישיון הנהיגה (לבעלי רשיון ישראלי כרטיס אין צורך בכך). מינימום גיל הנהג יהיה 25 או 21 באישור מיוחד. מקסימום בן 79.

פיקדון
פיקדון בסך 1000 US$ ילקח באמצעות אישור מחברת האשראי.
פיקדון נוסף יחול על נסיעה לפסטיבלים אזוריים כמו “Burning Man” ואחרים, או להזמנות שיבוצעו ללא מיילים כלל. בהתאם לנהלי חברת האשראי, בהשכרות עד 29 לילות יילקח אישור בלבד. בהשכרות של 30 לילות ומעלה, הסכום יורד בפועל.

פיקדון נוסף לאחר תאונה
לאחר תאונה, ולפני הבאת קרוואן חלופי, השוכר ישלם 2000 US$ שיחוייבו בפועל בכרטיס האשראי. הסכום יוחזר בסיום ההשכרה למעט עמלות וחיובים. הסכום ייגבה בלי קשר באשמת מי נגרמה התאונה.

כרטיסי אשראי
מכבדים כרטיסי ויזה, מסטרכרד/יורוכארד ואמריקן אקספרס. עבור כל תשלום בכרטיס אשראי יתווספו 3% דמי עמלה.

החזר/פיצוי על דברים לא מנוצלים
לא יינתן שום פיצוי עבור קבלה מאוחרת של קרוואן, החזרה מוקדמת, אי הופעה, או מיילים לא מנוצלים.

שיחרור הקרוואן לאחר אי הגעה
במידה והשוכר לא הגיע ולא ייווצר קשר איתו עד אחה"צ של היום השלישי מהמועד שנקבע לתחילת ההשכרה, חברת ההשכרה רשאית להשכיר את הקרוואן ללקוח אחר.

מיסים והטלים ממשלתיים
מיסים מקומיים כלולים בכל התשלומים שיבוצעו מראש. מיסים מקומיים יחולו לכל חיוב בעת קבלת \ החזרת הקרוואן. המיסים יכולים להשתנות מעת לעת. במקרה של שינוי במיסים שלא היה ידוע עליהם בעת ביצוע ההזמנה יחוייב השוכר בעת קבלת הקרוואן בהפרש הנדרש.

שעות פעילות
תחנות ההשכרה פתוחות בימי שני עד שישי בין השעות 08:00-17:00 ובימי שבת 08:00-13:00 (במהלך העונה החמה עד מאוחר יותר בתיאום מראש). כל התחנות סגורות בימי ראשון ובחגים לאומיים. בתחנת ניו יורק (ניו ג'רזי) בין נובמבר לפברואר התחנה פתוחה בימי שני עד שישי בין 9:00 ל-16:00 ובשבת ע"פ תיאום מראש בלבד.

העברות
העברות מתבצעות, פעם ביום לשדות התעופה (ולא משדות התעופה) הבינלאומיים של דנבר, ניו ג'רזי, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, סן פרנסיסקו וסיאטל (ולא מקנדי או לה גארדיה) ובכל תחנות ההשכרה אל/למלונות שדה התעופה. יש לקחת בחשבון את כמות ומשקל המטען בהתאם להוראות שדות התעופה. במידה ויש ילדים, באחריות ההורים לדאוג לכיסאות מתאימים בהתאם לקבוע בחוק. חברת ההשכרה לא יכולה להביא כיסאות תינוק או בוסטרים מהתחנה להסעה ולכן על ההורים לדאוג שיהיו איתם כיסאות תינוק גם בהסעה.

העברה אל תחנת ההשכרה
לקוחות המגיעים בטיסה טרנס אטלנטית או דרום אמריקה אינם יכולים לקבל את הקרוואן ביום הנחיתה ומומלץ ללון לילה ראשון ביבשת בטרם לוקחים את הקרוואן.

שירות הסעות: השירות יינתן ללקוחות שסיפקו את מקום ושעת האיסוף המדוייקים שלהם ודרך תקשורת עימם, לפחות 72 שעות מראש דרך אתר האינטרנט או המשרד. ההסעות יוצאות מתחנות האיסוף בימים שני עד שישי לאחר 12:30. בימי שבת בהתאם לסיכום מראש. במידה והלקוח לא קיבל אישור על כך עד השעה 16:00 של היום הקודם לאיסוף, אנו ממליצים להתקשר מיידית לחברת ההשכרה ולא יאוחר מהשעה 8:00 או 9:00 בבוקר האיסוף. במידה והלקוח לא סיפק מידע כל מקום האיסוף, החברה לא מתחייבת לאיסוף.

העברות מתחנות ההשכרה
ההסעות מתחנת ההשכרה אל שדות התעופה או מלונות שדות התעופה יוצאות בשעה 11:00 מכל הסניפים.

קבלה והחזרת הקרוואן
בעת קבלת הקרוואן השוכר הראשי חייב להיות נוכח ולהציג רישיון נהיגה מקורי וכרטיס אשראי על שמו. כמו כן, חובה על כל נהג להציג רישיון נהיגה מקורי בתוקף כדי להיות מבוטח וכדי שיוכל לנהוג בקרוואן. מתקבלים רישיונות נהיגה באנגלית, הולנדית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית ואיטלקית. במידה והרישיון הוא לא באחת השפות האלה, נדרש רישיון נהיגה בינלאומי או תרגום רשמי לאנגלית בצמוד לרישיון הרגיל.
לחברת ההשכרה יש את הזכות, והחובה החוקית, למנוע מהשוכר לקבל את הקרוואן במידה ונראה שהוא אינו יכול לנהוג בקרוואן כמו - השפעת אלכוהול, סמים וכו'.
במידה והשוכר הוא לא הנהג אלא יש נהג/ים אחר/ים, חובה על כל נהג להציג רישיון נהיגה מקורי, ואם לא - אסור לו לנהוג בקרוואן והוא לא יהיה מכוסה בביטוח. בכל מקרה, השוכר הראשי הוא האחראי על הקרוואן. במידה והוא גם ירצה לנהוג, עליו להיכנס לאחד מסניפי החברה, להציג רישיון ולקבל חוזה מעודכן.
כדי להימנע מהמתנה מיותרת בתחנה, הלקוחות מתבקשים ליצור קשר ולתאם שעה מדוייקת.

שעות קבלת הקרוואן הן בין 12:30 בצהריים ל-16:00 בימים שני-שישי. בימי שבת יש לתאם פגישה מראש.
שעות ההחזרה הן בין 8:00 ל-10:30. השוכר לא יהיה זכאי להסעות חזרה לשדה התעופה או למלונות שדה התעופה לאחר השעה 11:00.
אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים. במקרה של קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת של הקרוואן לא יזכה השוכר להחזר כספי כלשהו.

תהליך קבלת הקרוואן
צוות התחנה דובר גרמנית או אנגלית בכל התחנות (הולנדית, צרפתית ואיטלקית בחלק מהתחנות). לאחר סיום שלב החתימות על הניירת יערך בקרוואן סיור משותף של איש הצוות עם השוכר. בנוסף, כל קרוואן מצוייד במדריך תפעול באנגלית ובגרמנית.
במקרה חירום, תאונה או תקלה מכנית, על השוכר להתקשר למספר החירום, שיחת חינם 24\7.

החזרת קרוואן בתחנה שונה ממה שהוסכם בחוזה
במידה והשוכר לא יחזיר את הקרוואן לתחנה עליה הוסכם בחוזה, הוא יחוייב עבור כל הוצאות הנגרמות עקב כך. 

חלופות
במידה והקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין מסיבה כלשהי, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן מדרגה גבוהה יותר ללא חיוב נוסף. במידה וימסר רכב קטן יותר, מכל סיבה, באחריות חברת ההשכרה להחזיר ללקוח את הפרשי המחיר בין הדרגות השונות.
אין אפשרות להתחייב על גודל הקרוואן. יש לקחת זאת בחשבון לרוצים להזמין מעבורת או לצרכים אחרים.
לא יינתן פיצוי אחר, מעבר למה שהוזכר.

הגבלות ואיסורים
אין להסיע בעלי חיים. 
קנס של מינימום 250 US$ יחול במקרה של הסעת בעלי חיים.
אסור לעשן בקרוואן. קנס של מינימום 250 US$ יחול במקרה של עישון בקרוואן.
אסור לנסוע למקסיקו
אסור לנסוע לעמק המוות בין תאריכים 15 ביוני ל- 15 בספטמבר.
נסיעה לאלסקה יוקון והטריטוריות הצפון מערביות מותרת רק לאחר ידוע חברת ההשכרה בעת ביצוע ההזמנה על הכוונה לנסוע לאזורים אלו.
אסורה הנסיעה בדרכים פרטיות, דרכי עפר, דרכי יערות ושאר דרכים שאינן ציבוריות, חופים וכד'.

אסור להיכנס למרכז ניו יורק, מונטריאול וקוויבק.
השוכר ישא באחריות לנזקים מכניים, תאונות, פריצות, או גניבות שיגרמו עקב נסיעה באיזורים אסורים.

דלק, גז ושמן
עלויות דלק, שמן וגז אינם נכללים במחיר ההשכרה וחברת ההשכרה אינה אחראית לשיעור ההוצאה בגינם. כל הקרוואנים נמסרים עם מיכל דלק מלא וצריכים להיות מוחזרים עם מיכל מלא.

תחזוקה
השוכר אחראי לבדוק מפלס שמן ונוזל קירור בכל תדלוק ולדווח מיידית לחברת ההשכרה על כל תקלה מכנית. עלות מילוי נוזל קירור ותיקונים מאושרים יוחזרו בסיום ההשכרה בכפוף להצגת קבלות. באחריות השוכר להפעיל את הקרוואן בצורה בטוחה, בזהירות ולמנוע כל נזק אפשרי.

תקלה מכנית
על כל תקלה שעלות תיקונה מעל 50 US$  לקבל אישור מוקדם מחברת ההשכרה במספר טלפון החירום. תקלות שעלותן מעל 50 US$ שלא קיבלו אישור מראש לא יוחזרו. יש להציג קבלות על מנת לקבל את ההחזר. השוכר יהיה אחראי לנזק מכני הנגרם כתוצאה מרשלנות בטיפול בתפעול ובתחזוקה.

תקלה טכנית בקרוואן או בציוד
בעוד העדיפות העליונה והראשונה שלנו היא לספק קרוואן ושירות ברמה הגבוהה ביותר, תקלות יכולות לקרות. כדי לוודא שהשוכרים יהנו בצורה המקסימלית, אנו מספקים הדרכה על תפעול הקרוואן והציוד, קיימת חוברת הדרכה וניתן מספר הטלפון של שירותי הדרך הזמינים 24/7 בשיחת חינם מכל טלפון קווי ברחבי ארה"ב.
נא לשים לב כי אנו לא מחזירים שיחות או מקבלים בקשות להתקשר חזרה ללקוח היות והוא יכול להיות באמצע מסלול, ביקור במוזיאון וכו' ולא ליד הקרוואן בעת השיחה. הלקוח צריך להתקשר כשהוא נמצא ליד הקרוואן.
כאשר אנו מקבלים שיחה, אנו מבחינים בין מקרי חרום לאי נוחות:
* אנו מגדירים אי נוחות משהו שגורם ללקוח להשקיע זמן נוסף כדי לתקן את הבעיה או שהטיפול בה לא זמין כרגע. לדוגמא - לרכוש קרח כי המקרר לא עובד, מכשיר ה-DVD לא עובד או הדופן המתרחבת לא נפתחת והמרחב לא גדל.
* אנו מגדירים כמקרה חרום כשאי אפשר לנהוג בקרוואן בבטיחות, לדוגמא אם המנוע לא עובד. במקרה כזה, יחול ביטוח VIP.

ביטוח VIP
במידה והקרוואן המושכר יתקל בבעיה טכנית או כשל מכני המוגדרים כמקרה חרום כאמור בסעיף הקודם (לא תאונה או נזק שנגרם על ידי השוכר) למשך תקופה העולה על 12 שעות עבודה מרגע הדיווח לחברת ההשכרה כנדרש, השוכר יהיה זכאי להחזר עבור ימי השכירות הלא מנוצלים או החזר הוצאות מלון עד לסך של 25 US$ לאדם ללילה ודמי שכירת רכב חלופי עד לסכום של 50 US$ לקרוואן ועד תקרה כוללת של עד 1500 US$ להשכרה כולה.
החזר זה יהיה בתנאי שלחברת ההשכרה ניתנה היזדמנות לטפל בתקלה והלקוח שיתף פעולה.

תקלות ותיקונים של GPS, WiFi, רדיו, טלוויזיה, CD, DVD, גנרטור, מזגן, מקרר, מחמם, מחמם מים, דופן מתרחבת, סוכך חיצוני, בקרת שיוט וכד' אינם נחשבים כתקלה מכנית ואינם מכוסים או נכללים בביטוח VIP. החזר הוצאות יהיה תמיד כנגד הצגת קבלות.

במקרה של תאונה
הביטוח עשוי לפוג באם ההוראות הבאות לא ימולאו. על השוכר:
* למלא דו"ח משטרתי כפי שיורה לו קצין המשטרה החוקר את התאונה.
* ליידע את חברת ההשכרה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-24 שעות מהתאונה.
* למסור בעת החזרת הקרוואן דו"ח מלא, מפורט וחתום (
טופס דיווח תאונה מסופק לשוכר ונמצא בצמוד למסמכי הקרוואן), הכולל את שמות כל המעורבים, כתובות, טלפונים, מספר רשיון נהיגה וכו'.

כל המסמכים הקשורים לתאונה חייבים לכלול את דו"ח המשטרה או מספר הזיהוי שלו.

קנסות והפרות
באחריות השוכר לדווח ולשלם כל דו"בהח תנועה חנייה בעת החזרת הקרוואן. אי דיווח או תשלום יגרור קנס מנהלתי של 100 US$ בנוסף למחיר הקנס המקורי או לקנס הפיגורים. 

מערכת כבישי האגרה בפלורידה
מפברואר 2011 הוחלט בפלורידה על הכנסת מערכת אוטומטית לתשלום אגרת הכבישים ולא יהיו עוד תאי התשלום. אין אפשרות לשלם מזומן.

לקבלת מידע נוסף פנו אלינו או ראו פרטים באנגלית.

דמי ניקוי
בחריות השוכר להחזיר את הקרוואן נקי מבפנים ומיכלים מרוקנים. הקרוואן לא צריך להיות נקי חיצונית. במידה והקרוואן לא הוחזר נקי יחולו דמי ניקוי.

החזרה מאוחרת / הארכת משך ההשכרה ללא אישור
במידה והשוכר לא החזיר את הקרוואן במועד המסוכם אלא לאחר השעה 12:00 בצהריים, הוא יחוייב עבור יום נוסף. על כל יום איחור השוכר יחוייב בקנס של 300 US$ בנוסף למחיר ההשכרה היומי. בכל מקרה במידה והשוכר קיבל הסכמה מראש להארכת תקופת ההשכרה יחושב המחיר היומי הרגיל.

מינימום השכרה והערות כלליות
* מינימום 7 לילות השכרה.
* מינימום 10 לילות השכרה בהשכרות היוצאות בין 19 ל-27 לאוגוסט 2019.
* בתקופות אלה - הפיקדון יהיה 1500 US$ והוא מחוייב בפועל.
* גיל הנהג הוא 25-79. נהגים בני 21-24 - רק עם אישור מיוחד.

השכרות בחורף
באיזורים בהם הטמפרטורות יורדות מתחת ל-0 מערכות המים מרוקנות ואינן ניתנות לשימוש. במידה ומחזירים את הקרוואן בתחנה בה אין בעיית טמפרטורה, המערכת תוחזר למצב רגיל בעלות של 100 US$. כל נזק שייגרם בעקבות שימוש במערכות המים במצב קיפאון יהיה באחריות השוכר.
בתחנת דנבר - מאמצע אוקטובר עד אמצע אפריל
בתחנת ניו יורק - מתחילת נובמבר עד סוף מרץ
בתחנת סיאטל - מתחילת אוקטובר עד סוף אפריל

DRIVER'S LICENSE AND AGE
A valid original national driver's license is required and must be presented for each driver (no photocopies). In addition we recommend that foreign customers have an international driver's license or an English translation of the license issued by their home country. Driver age min. 25 to max. 79 years (21+ years with authorization only).

CUSTOMER DEPOSIT
Authorized/blocked on credit card while traveling: US$ 1000
Additional deposits may be required for special events such as "Burning Man" or if no mileage has been prepaid, etc. Based on the credit card company rules, for reservations up to 29 nights we authorize the amount. For reservations 30 nights and longer the amount is charged on the credit card.

ADDITIONAL CUSTOMER DEPOSIT AFTER AN ACCIDENT
Regardless of the customer being at fault or not, before handing out a replacement unit we request from the customer an additional US$ 2,000 charged on the credit card. Such amount will be reimbursed at drop-off (minus any fees/charges).

CREDIT CARDS
VISA, Master/Euro, American Express cards are accepted. For payments of the reservation with a credit card a 3% administration and processing fee is charged.

REFUND FOR UNUSED PORTION
No refund on confirmed contract will be given for delayed pick ups / early returns, unused mileage or for “no shows”.

RELEASE OF VEHICLE AFTER "NO SHOW"
If we are not able to establish communication with or hear from the client directly or the tour operator we can re-use the unit in the afternoon of the 3rd calendar day whereas the pick-up day counts as the first calendar day.

 

TAXES & GOVERNMENTAL FEES
Sales taxes are included for all pre-booked items. Local taxes apply to all pick up- & drop off charges and may change at any time. Newly assessed governmental fees (other than sales tax or DMV fees) not known at this time will be collected from the customer at pick up.

HOURS OF OPERATION
Monday through Friday from 8.00 am to 5.00 pm, (NYC from NOV to FEB: 9:00 to 16:00) Saturday from 8.00 am to 1.00 pm (or during high season as required) (NYC from NOV to FEB: By appointment). All stations are closed on Sundays and on all statutory holidays.

TRANSFERS
Complimentary transfers are provided once a day to (but not from) the airports DEN/EWR/LAS/LAX/MCO/OAK/SEA/SFO (neither JFK nor La Guardia) and at all rental locations from/to named airport hotels. The complimentary permitted amount of luggage is in accordance with the airline regulations for economy passengers (1 suitcase max. 50 lbs. / 23 kg plus 2 pieces of hand luggage per person). Excessive luggage is the customer’s responsibility.
The parents or guardians are responsible to provide for the transfer according to the applicable laws a child seat or booster. Britz USA cannot bring the child seat or booster from the branch to the transfer point. We advise the customer to bring it with them from home or having it shipped to the hotel.

Transfer to Branch
Clients cannot pick up the vehicle the day they arrive with an inter-continental flight or South America. We recommend spending the first night at an airport hotel or motel. Priority shuttle service will be granted to customers who have made contact at least 72 hours in advance, via the customer or online check-in system with there transfer location and how they can be reached so we may inform them about the exact pick-up time for the transfer. If customers choose not to supply pick-up location 72 hours in advance, a complimentary shuttle service cannot be guaranteed.
The complimentary shuttle leaves the transfer location from Monday to Friday normally after 12:30. On Saturday based on appointment. Please note the limited Saturday hours.

If the customer has provided us the transfer location and how we can reach them but not received the exact pick-up time for the transfer at 4:00 pm the day before vehicle pick-up, we advise the customer to call the pick-up rental station between 8:00 am and 9:00 am of the pick-up day. 

Transfer from Branch
The complimentary airport (hotel) shuttle leaves at 11:00 am at all branches.

PICK-UP AND DROP-OFF TIMES
At pick up the main renter must be present with the original driver license and physical credit card showing his/her name.
We also require the original driver’s license for any additional drivers in order for them to be insured and legally allowed to drive the motorhome. We accept the original driver’s license in English, Dutch, German, Spanish, Portuguese, French, or Italian. If the driver’s license is in any language other than the above an international driver’s license or an official English translation must be presented at pick-up alongside the original.
We have the right, and legal obligation, to deny a renter the motorhome when the renter seems not capable to drive a motorhome, e.g. intoxicated, suspicion to be under drug influence, etc.
While it is possible that somebody else in the party drives the main renter will in such cases - no original driver license, not deemed to be fit to drive - not be listed on the rental agreement as driver and therefore not be covered by any insurance. Still the main renter remains fully responsible for the motorhome. If the main renter wants to be entered as driver he/she needs to return at a later time to one of our branches and obtain an updated rental agreement.
To avoid waiting times 
all customers are asked to check-in online and communicate with the branch to schedule the exact pick-up time. A very limited number of earlier and free of charge appointments may be available by calling the pick-up branch two or three business days prior to pick-up.
Vehicle pick up time is between 12.30 noon and 16:00 Monday to Friday. On Saturday - call for an appointment. 
Vehicle drop-off time starts at 8.00 am has to be concluded at 10.30 am. Later drop-offs will not be entitled to get a complimentary transfer to the airport hotels or airport.

No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days. There is no refund for late pick up or early return of vehicle.

VEHICLE NOT AT ORIGINALLY AGREED DROP-OFF BRANCH RETURNED
Should the customer not return the vehicle at the branch which was agreed in writing, for example on the Rental Agreement, we will charge the customer for transferring the motorhome to the branch agreed in writing.

CUSTOMER ORIENTATION
Staff speaks German & English at all locations - Dutch, French & Italian at some locations. After completing the paperwork the clients get a very thorough personal walk-thru of the motorhome. In addition every vehicle is equipped with an operation manual in English and German. In case of an emergency, accident or technical problems, clients may call the emergency toll free number 24-hours a day, 7 days a week.

VEHICLE SUBSTITUTION
If for any reason the booked vehicle should not be available, The rental company reserves the right to substitute a higher-rated vehicle at no additional cost. Should a lower-rated vehicle be substituted, the liability is limited to the refund of the gross rate difference of the two vehicles.
We cannot guarantee the length of the assigned vehicle (for ferry or other arrangements).
No vehicle substitution does entitle to any other compensation than the one mentioned above.

PET, SMOKING AND TRAVEL RESTRICTIONS
Pets: Pets are not allowed. 
US$ 250 minimum cleaning/deodorizing fee applies.
Smoking: Smoking is not allowed in any vehicle. A US$ 250 minimum cleaning/deodorizing fee applies.
Mexico: Traveling into Mexico is not permitted.
 
Death Valley: Traveling into Death Valley is not permitted between June 15th and September 15th
Alaska: Traveling within Alaska, Yukon and/or NWT is permitted. The rental Company must be advised at the time of booking.
Others: 
Traveling on any private, gravel, dirt or logging roads and other non-public roads, beaches, etc. and in the inner city of New York, Montreal and Quebec City (Canada) is not permitted.
Britz USA will hold the customer responsible for disregarding these restrictions including accidents, mechanical breakdowns and thefts occurring in a travel restricted area!

GASOLINE, OIL AND PROPANE
The cost of gasoline, oil and propane is not included and the rental company does not assume responsibility for estimates of consumption. All vehicles are delivered with full tanks and the customer is expected to return the vehicle with full tanks or will be charged accordingly.

MAINTENANCE
The customer is responsible for checking engine oil and coolant levels at each refueling as well as reporting mechanical failures immediately. Coolant refills and authorized repairs will be reimbursed upon return of the vehicle and presentation of all receipts (see mechanical breakdown). It is the driver's responsibility to operate the vehicle in a safe manner and to exercise all caution possible.

Maintenance, Repairs and Reimbursement
For maintenance & repairs exceeding US$ 50 the customer must call the the Rental Company 24-hour toll free telephone assistance to get an authorization. Non-authorized invoices over US$ 50 will not be reimbursed. Receipts must be presented for reimbursement. Customer will be held responsible for mechanical damage due to negligence in operation and/or maintenance.

Technical Difficulties with the Vehicle and its Features
While our first and foremost priority is to provide our mutual customers an excellent and high quality vehicle and service, unexpected technical difficulties can arise. To ensure that our mutual customers can enjoy their motorhome experience we provide an extensive vehicle explanation and with every vehicle an operations manual and the phone number of our 24-hours/7-days help line which is free of charge from any landline in the USA.
Please note: We are not returning phone calls or accepting requests to call a customer back because customers may be hiking, visiting a museum, etc. and not at the vehicle when we call. The customers shall call when at or nearby the vehicle.
When we receive a phone call we differentiate between an inconvenience and an emergency:
* We define an Inconvenience as something that requires the customer to spend additional time, a workaround or a non-safety related feature is not available. Examples are purchasing ice because the refrigerator is not working, the DVD player not working or the slide-out is not extending and therefore the interior space not increased.
* We define as Emergency when the motorhome cannot be driven safely anymore. An example is when the engine stopped working. In this case the Vacation Interruption (VIP) Insurance applies (see next paragraph).

VACATION INTERRUPTION PROTECTION (VIP) INSURANCE
Should the renter’s motor home vacation be interrupted by an Emergency as defined above, not accident or damages caused by the renter, for more than 12 working hours after reporting this to Britz USA, the renter will be reimbursed for the greater of the gross daily rental rate or expenses for hotel rooms up to US$ 25 per person per night and car rental up to US$ 50 per day per motorhome with a combined maximum of US$ 1,500 per rental agreement.
Such reimbursement is only possible when we had the chance to take care of the problem and the customer cooperated to do so.

Defects and repairs of WiFi, GPS, radio, TV, CD and DVD player, generator, AC, refrigerator, heater, water heater, slide-out room, awning, cruise control etc. are not considered mechanical breakdowns and are excluded from VIP reimbursement. Refund of expenses is in any case only possible against proper receipts.

IN THE EVENT OF AN ACCIDENT
Insurance coverage may be void if the above instructions are not followed. The customer must:
Obtain from the police officer investigating the accident a local police report.
* Notify Britz USA as soon as possible but not later than 24 hours after the accident.
* Provide not later than the return of the vehicle the completed accident report form which 
is supplied to the customer and located in the vehicle along with the registration & insurance papers; such full-written report must contain the other party's name, address, phone number, driver's license number, date of accident, etc.

All documents relating to the accident must include a police report or identifying number.

PARKING AND TRAFFIC VIOLATIONS
It is the clients responsibility to report and pay for all parking/traffic violations at check-in. Failing to report these violations at drop off will cause a charge of an administrative fee of US$ 100 plus the fine (including all late charges) to the clients credit card.

TOLL ROAD SYSTEM IN THE FLORIDA KEYS
Since February 2011 the Florida Turnpike Enterprise has implemented an all-electronic open road tolling for the southern 47 miles stretch of the Turnpike, from US1 in Florida City to the Miami-Dade/Broward County line. The old tollbooths have been eliminated and the toll-fees cannot be paid in cash anymore.

There are the following options for payment to travel on the Turnpike:
1. Customers picking up in MCO may conveniently rent a Sun Pass transponder at the branch.
2. A SunPass Transponder can be obtained by calling 1-888-865-5352 or visiting www.SunPass.com. The transponder will allow traveling on toll roads by paying money into the personal SunPass account.
3. The "TOLL-BY-PLATE" program can be used as an alternative. This program captures an image of the vehicle license plate and bills the registered owner of the vehicle for the toll amount. The “TOLL-BY-PLATE” program allows the customer to call in to register for a “TOLL-BY-PLATE” account and to pay for tolls before an invoice will be issued. Payments can be made by cash, credit/debit card on-line or through new payment kiosks located at major retail stores.

Be aware
Florida State Law (Statue 316.1001) requires payment of prescribed tolls for the usage of toll facilities. Failure to comply with this statute may result in the assessment of a US$ 100 or more civil penalty, assessment of court costs, and suspension of the vehicle registration and/or suspension of the driver's license. It will be important for the customer to inform the Britz USA drop-off location of the fact that they traveled on the Florida Turnpike regardless of what option they choose. In case that an invoice for toll fees will be sent to Britz USA as the registered owner of the vehicle, all fees due will be charged to the customer’s credit card on file and processed according to our rental provisions with regards to traffic citations (incl. administrative fees).

CLEANING FEE
The clients are responsible to return the vehicle with the interior cleaned and holding tanks dumped. The vehicle outside does not require cleaning by the customer. Cleaning- and/or dumping charges will apply as posted at the drop off location.

UNAUTHORIZED LATE RETURN (UNAUTHORIZED EXTENSION OF THE RENTAL PERIOD)
For an unauthorized late returns after 12:00 pm the sum of a) the actual gross rental rate night plus b) US$ 300 for administration and handling will be charged for each day late, or part thereof.
If the customer contacts BRITZ USA before the vehicle is due for drop-off and obtains the proper authorization to extend in writing the regular rental rate (gross) will apply.

MINIMAL RENTAL TIME & GENERAL NOTES
• 7 nights minimum rental time.

• 10 nights minimum when the August Season Surcharge applies (pick up  from 19 to 27 August 2019).
• When the August Season Surcharge is applied a $1,500 deposit is charged (and not just authorized).
• All drivers must be at least 25 and not older than 79 years (21 to 24 years only with prior authorization).

WINTERIZATION
In areas with temperatures below freezing, the fresh and waste water systems will be drained and CANNOT be used! When dropping off at a branch with sub-freezing temperatures a $100 re-winterization fee applies. Any freeze related damage will be charged to the rental customer.
Denver: From mid-October until mid-April
New York: From November 1 to March 31
Seattle: From October 1 to April 30

מפרט טכני ואבזור

ניו יורק

EWR - Newark International Airport

JFK - John F. Kennedy International Airport

הוראות


View Larger Map

 

Complimentary Transfers
Complimentary transfers are provided once a day as scheduled by the rental center and subject to changes. There will be no transfers after 1:00 pm. The complimentary permitted amount of luggage is in accordance with the airline regulations (1 suitcases @ 50 pds/23 kg plus 2 pieces of hand luggage per person). 

Excessive luggage is the customer’s responsibility.

Transfers are provided to (but not from) the international airports (not to JFK or La Guardia) and/or from/to airport hotels.

Hotels
For your convenience, please find a Hotels list as examples of Hotels available for transfers (For a full list click here). Please note that in no way we are not responsible for the accuracy of this information as changes can occur frequently

Country Inn & Suites - Book this hotel with Booking.com

100 Gilmcher Realty Way, Elizabeth, NJ 07201

908-282-0020

 

Fairfield Inn & Suites - Book this hotel with Booking.com

618 Routes 1 & 9 South, Newark, NJ 07114

973-242-290%

 

Newark Airport Hilton - Book this hotel with Booking.com

1170 Spring Street, Elizabeth, NJ 07201

908-351-3900

 

Best Western Newark AP West - Book this hotel with Booking.com

101 International Way, Newark, NJ 07114

973-621-6200

 

Newark Airport Hotel - Book this hotel with Booking.com

1000 Spring Street, Elizabeth, NJ 07201

908-436-490%

 

Newark Airport Marriott - Book this hotel with Booking.com

Newark Airport, Newark, NJ 07114

973-623-0006

 

Howard Johnson Hotel - Book this hotel with Booking.com

20 Frontage Road, Newark, NJ 07114

973-344-1500 

 

Holiday Inn - Book this hotel with Booking.com

2870 State Highway 35, Hazlet, NJ

732-888-2000

 

ביטוח

התנאים המפורטים הם תמצית התרגום של עיקרי תנאי הביטוח של חברת ההשכרה.
בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

ביטוח ציבורי  (כלול במחירי ההשכרה)

ביטוח ציבורי המכסה תאונות ופגיעה בצד ג' שנגרמו באשמת השוכר. הפוליסה מכסה את חברת ההשכרה עד לסך של 1,000,000 $US ואת השוכר עד לגבולות המינימום הקבועים בכל מדינה. בביטוח זה אין השתתפות עצמית וניתן לראות את גבולות האחריות העדכניות בכתובת הזו: http://www.mbainsurance.net/liability_limits.php

הרחבת ביטוח צד ג' SLI
הרחבת ביטוח צד ג' SLI מבטיחה את השוכר לתביעות עבור נזקים לצד ג' שעולות מעל המינימום הקבוע בחוק בכל מדינה ועד לתקרה של 1,000,000 US$. הרחבת ביטוח זו היא בתוספת תשלום.

ביטוח פרמיום VIP (כלול במחירי ההשכרה)
פיקדון בסך 1000 US$ ( ילקח אישור בכרטיס אשראי ויזה או מסטרכרד \ לא מחוייב בפועל). ביטוח VIP כולל ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית של עד 1000 US$ למקרה ביטוח.
הכיסוי כולל אך לא מוגבל ל:
• נזק תאונתי לקרוואן (בין שבאשמת השוכר ובין שבאשמת צד ג'
• נהג שאינו מבוטח- למקרה שהשוכר מעורב בתאונה עם נהג שאינו מבוטח
• נזק לשמשה קדמית ונזק לחלונות
• שריפה, גניבה (גניבת חפצים אישיים אינה מבוטחת)
• ונדליזם
• אין כיסוי ביטוחי (ציבורי, מקיף או תאונתי) במידה והקרוואן נכנס לאזורים לא מורשים, כולל אך לא מוגבל למקסיקו, מרכזי הערים של ניו יורק, מונטריאול או קוויבק.

נזקים שאינם מכוסים
השוכר יהיה אחראי בכל מקרה לנזקים:
• נזקים כתוצאה מרשלנות לדוגמא נסיעה לאחור ללא מכוון או טעות בניווט.
• נסיעה ללא חוזה חתום או הפרה של תנאי החוזה.
• נזק לפנים הקרוואן
• נזק כתוצאה מקיפאון או התחממות יתר של הרכב או מערכותיו. יש לשים לב במיוחד להכנת הרכב לחורף.
• נזק מכוון הנעשה בזדון ע"י השוכר או מי מאורחיו.
• נזק כתוצאה משימוש לרעה או משימוש בלתי הולם בקרוואן.
• נזק כתוצאה מרשלנות בתפעול הרכב לדוגמא: שימוש בדלק לא מתאים, התעלמות ממכווני האזהרה של לחץ שמן או חום מנוע, לחץ אוויר וכד'.
• נזק הנגרם בתוצאה מנסיעה בתוך או דרך אזור אסור לנסיעה או נזק כתוצאה מנסיעה בדרכי עפר.
• נזק או תאונה הנגרמים תחת השפעת אלכוהול או סמים או חומרים דומים
• נזק הנגרם כתוצאה מהעמסת יתר, או גרירה מעבר למגבלות החוקיות.
• הסעת מספר רב יותר של נוסעים מאשר מספר חגורות הבטיחות בקרוואן.
• נהיגת הקרוואן על ידי מי שאינו מצויין וחתום על חוזה ההשכרה או שאינו בעל רשיון נהיגה.
• נהיגת הקרוואן על ידי נהג צעיר מהמותר בתנאי ההשכרה.
• נזקים לגוף ולרכוש אישי אינם מבוטחים.

• נזקים בהם השוכר מחוייב ע"י הרשויות המקומיות עקב רשלנות.
• נזקים בהם השוכר מראה רשלנות באי ציות לחוקים המקומיים.

חשוב לדעת: במקרה של נזק חברת ההשכרה לא תשמש כמתווך לכל ביטוח נוסף אחר שנרכש על ידי השוכר. 

Supplemental Liability Insurance (SLI)
The optional SLI coverage provides the customer with an increased limit of liability protection. SLI protects the renter and any authorized driver listed on the rental contract for up to US$ 1,000,000 toward 3rd party damage claims.

Public Liability Insurance (secondary coverage included in the daily rate)
Public Liability Insurance covers a 3rd party collison in the event that the renter is at fault. The policy protects the rental company up to US$ 1,000,000 and the renter to Statutory Limits (State mandated minimum liability coverage). Liability Insurance has no deductible and current limits can be checked under the following web-address: http://www.mbainsurance.net/liability_limits.php

Premium VIP Coverage (included in the daily rate)
Premium VIP coverage includes secondary comprehensive and collision coverage for the rented vehicle with a deductible of US$ 1,000 per incident. Coverage includes but is not limited to:

Accidental damages to the vehicle (renter’s or 3rd party’s fault).
"Uninsured Motorist" in case the renter is involved in an accident with a non-insured driver.
Vehicle theft and fire (personal property and items in the vehicle are always excluded)
• Windshield & glass damage
Vandalism
No insurance coverage is provided (liability or comprehensive & collision) while traveling into non-authorized areas including but not limited to the country of Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada).

Non-Covered Damages (including but not limited to)
No liability, comprehensive or collision insurance coverage is provided and the customer has full legal and financial responsibility in case of:
• Damages to the interior of the vehicle.
• Personal injury, personal items and property.
• Driving the vehicle without a rental agreement, in breach or violation of the rental agreement.
• Carrying more passengers than having seat belts available.
• Deliberate and willful damages caused by the renter or his guests.
• Damages caused to the vehicle by abuse or misuse for illegal activities.
• Damages where the customer is charged by the local authorities for being careless.
Renters negligence, e.g. backing up without a guide following incorrect GPS guidance, etc.
Damages caused by freezing, e.g. unit not winterized, or overheating of vehicle or systems.
Damages caused by neglecting proper operating procedures, e.g. incorrect fuel type & quality, ignoring oil or coolant levels, air pressure etc., by overloading the vehicle and/or exceeding the legal towing capacity (towing limit is with proper equipment 1,500 lbs. – enclosed trailers, boats or vehicles are not allowed).
• Damages where the customer is showing gross negligence or willfulness in failing to abide by the local laws and rules or disregarding common sense resulting in damage to the vehicle or third-party vehicle or property.
Damages and losses due to “off-road” usage, or caused during travel in or thru restricted areas, following incorrect GPS guidance, traveling into non-authorized areas including but not limited to the country of Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada).
Damages and accidents caused under the influence of alcohol, drugs or other controlled substances.
Operation of the vehicle by anyone not meeting the age requirements as shown on the rate sheets and rental terms & conditions, or not listed on the rental agreement or having a valid original driver license.

Please take note:
In case of a claim, The rental company will not act as an adjuster for any third party insurances purchased by the renter (such as $ 0.00 deductible insurance, etc.).

ציוד

ערכת נוחות:
שמיכת פוך וציפה
סדין
כרית ציפוי מגן לכרית וציפית

מגבת אמבט, מגבת ידיים, מגבת בד למטבח, מטלית מטבח,מגבת ניקוי
גליל נייר מגבת
ערכת עזרה ראשונה
מטאטא יעה, מברשת ודלי / פח אשפה
קולבים לתליה
פנס מצית / גפרורים
לוחות איזון
כוסות, ספלים, צלחות, צלחות סלט, קערת ערבוב, סכו"ם, סכין בשר, פותחן קופסאות חולץ פקקים / פותחן בקבוקים, קולפן ירקות, סכין קילוף, כף הגשה, מזלג לגריל, כפית  ביצים, מכונת קפה, קומקום תה, כוס מדידה, מסננת, קרש חיתוך, מיכלי פלסטיק, טוסטר, מספריים.

Convenience kit:
Comforter
Cover for comforter
Sheet
Pillow
Pillow protector
Pillow case
Bath towel
Hand towel
Wash cloth

Kitchen towel
Cleaning towel
Paper towel roll
First Aid Kit
Broom

Dust pan and brush
Bucket / trash can
Cloth hangers
Flash light
Lighter / matches
Levelers

Glass
Cup
Dinner plate
Salad plate
Mixing bowl
Knife
Fork
Spoon
Teaspoon
Scissors

Roast slicer
Cookware set
Can opener
Cork puller / bottle opener
Vegetable peeler
Turner
Basting spoon, slotted spoon
Grill fork
Whisk
Coffee maker
Tea Kettle

Measuring cup
Colander
Cutting board
Plastic containers
Toaster


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו