PH SAM Premium
אוקלנד אוקלנד

מפרט טכני ואבזור

  • 6x

קרוואן לשישה אנשים. כולל מיטה זוגית מעל הקבינה של הנהג, מיטה זוגית נמוכה אחורית או שתי מיטות בודדות ומיטה שלישית עם 3 אפשרויות: מיטה זוגית נמוכה מקדימה, 2 מיטות בודדות מקדימה, או מיטה זוגית עליונה מאחורה.
מבוסס על שלדת מרצדס בנץ.

קרוואן מודל 2022

אפשר לחבר 3 כיסאות ילדים

  • אורך
  • 7.4
  • |
  • רוחב
  • 2.2
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.2
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.2

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - 2.2 ליטר, טורבו דיזל
  • תיבת הילוכים - משולבת \ טיפטרוניק
  • הגה כח
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 4
  • מיכל מים טריים - 120 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 130 ליטר
  • מיכל דלק - 75 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - 2 4.5X ק"ג
  • מזגן קדמי
  • צריכת דלק - 13 ליטר ל-100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - מודל 2022

מגורים

  • כירת גז - 3 להבות
  • מקרר - 90 ליטר
  • מקומות אכילה - 6
  • מיקרוגל
  • טלויזיה
  • מקלחת
  • רדיו דיסק
  • די וי די
  • רשתות זבובים - בחדר המגורים בלבד
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - עם הדחת מים
  • ABS
  • מקומות שינה - 6
  • מיטה עליונה - 140/210ס"מ
  • מיטה יורדת מהתקרה - 145/220ס"מ
  • מיטה זוגית אחורית - 160/220ס"מ
  • מיטה אחורית בודדת - 70/160ס"מ
  • מיטה אחורית נוספת - 70/160ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • דמי שימוש בכבישים (דיזל)
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : NZ$5,000 למקרה
  • מע''מ (%) : 15
  • ערכת רכב
  • מפות דרך
  • דמי נהג נוסף
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • ערכת ציוד שינה
  • מיכל גז ראשון
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק

הערות לתעריף

  • המיקרוגל עובד רק עם חיבור לחשמל 220V.
  • ה-WiFi אפשרי רק בקרוואנים Premium SAM ו-GEM4. 

תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • כיסא בוסטר לילד - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • שולחן פיקניק - תשלום חד פעמי - 30 $ NZ
  • כיסא פיקניק - תשלום חד פעמי - 15 $ NZ
  • מנשא אופניים - תשלום חד פעמי - 150 $ NZ
  • שרשראות שלג - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • ערכת כלי מיטה נוספת - תשלום חד פעמי - 40 $ NZ
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים - ליום - 10 $ NZ
  • WiFi - ליום - 5 $ NZ
  • הסעות מ/אל מרכזי הערים (לכיוון) - עד 6 אנשים - תשלום חד פעמי - 100 $ NZ
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0 - ליום - 50 $ NZ
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-2000 $ - ליום - 35 $ NZ

תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 26 ימים מיום ההשכרה הראשון - 15% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ NZ לא יוחזרו.
  • 8 עד 25 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 7 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 $ NZ, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

תחנות ההשכרה
קבלה והחזרת קרוואנים אפשרית בכל אחת מתחנות ההשכרה באוקלנד, וולינגטון או קריסטצ'רץ'.

שעות פעילות התחנות
התחנות פתוחות כל יום (כולל סופי שבוע) בין 9:00 ל-16:00.
בחג המולד (25 בדצמבר) כל התחנות סגורות.
הערה: על הלקוחות להגיע לתחת ההשכרה בלקיחה או בהחזרה לפני השעה 16:00. יש לשים לב בעיקר לבאים משדות התעופה, נמלי הים והמעבורות כדי לעמוד בדרישה זו.

הסעות
יש אפשרות להסעה אל או מתחנת ההשכרה ביום קבלת הקרוואן או ביום החזרת הקרוואן בתשלום נוסף, אל או משדות התעופה או בתי מלון בשדה התעופה.
הסעות אל או ממרכזי הערים אפשריות גם הן בתשלום של 
NZD$100 לכיוון ועד 6 נוסעים.
יש לתאם זאת בהקדם האפשרי בעת ביצוע ההזמנה.

השכרות כיוון אחד
במקרה של החזרת קרוואן לתחנה שונה מזאת שבה הקרוואן נלקח יחול חיוב של NZD$350. בהשכרות של 21 ימים ומעלה היטל זה מתבטל.

קבלת הקרוואן והדרכה על התפעול
מיד לאחר השלמת תהליך קבלת הקרוואן, הכולל בין השאר הצגת רשיונות הנהיגה של כל הנהגים הפוטנציאלים, איש צוות חברת ההשכרה ילווה את השוכרים מחוץ ובתוך הקרוואן, יראה וידגים איך הדברים עובדים ויענה על שאלות במידה ויש. תהליך זה יכל לקחת כ-60-45 דקות ויש לקחת זאת בחשבון בעת ביצוע ההזמנה.
בנוסף, יש בקרוואן חוברת תפעול מפורטת לצד מידע תיירותי אחר ו/או מפות - והכל ללא עלות.

פיקדון
בכל השכרה נדרשת השארת פיקדון שיעשה ע"י צילום כרטיס האשראי של השוכר. על הכרטיס להיות בתוקף לפחות עד 30 יום לאחר סיום ההשכרה. במקרה שאין כרטיס אשראי, יושאר הסכום במזומן. הסכום הוא 
NZD$5,000 (במקרה של רכישת הרחבת הביטוח להורדת ההשתתפות העצמית רמה 1 הסכום הוא NZD$2,000 ובמקרה של רכישת הביטוח רמה 2 הסכום הוא NZD$250). הפיקדון יישמר ע"י חברת ההשכרה עד 28 יום לאחר סיום ההשכרה.
הערה: השוכר אחראי על כל גובה הנזק לקרוואן או לצד שלישי במקרים הבאים:

• תנאי החוזה הופרו.
• נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה רשלנית, מכוונת או פזיזה, או כתוצאה מאי שמירה על חוקי ותקנות התעבורה בניו זילנד.
• נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.
• נהיגה במקומות אסורים (מפורטים בהמשך).
• שקיעה במים או נזקי מים מלוחים.
• שימוש בדלק לא מתאים.

מינימום ימי השכרה
מינימום ימי השכרה ותשלום הוא 7. במקרה של השכרה בין 1 בדצמבר ל-28 בפברואר המינימום הוא 14 ימים.
יש אפשרות לתקופות קצרות יותר, אך באישור מראש של חברת ההשכרה ועם העלות המינימלית הנדרשת בהתאם.
ימי ההשכרה מחושבים על בסיס יום קלנדרי, כלומר יום הקבלה או יום ההחזרה מחושבים כיום מלא - לא משנה באיזו שעה זה היה.

רישיון נהיגה וגיל הנהג
לכל נהג נדרש רישיון נהיגה מלא ובתוקף לפחות 12 חודשים. במקרה של רישיון נהיגה שלא בשפה האנגלית יש להציג בנוסף, רישיון נהיגה מתורגם או רישיון נהיגה בינלאומי.
גיל הנהג הוא 21 ומעלה.

הגבלות
1. כבישים: מותר לנסוע אך ורק על כבישים סלולים או דרכי עפר שמורות היטב.
אין לנסוע במקומות הבאים:

Skippers Canyon Road - Queensland, Colville Township to Port Jackson - Coromandel, Ball Hut Road - Mt Cook, 90 Mile Beach - Northland
2. חיות: אין להסיע חיות בקרוואנים למעט כלבי נחייה ובאישור מראש מחברת ההשכרה.
3. עישון: אין לעשן בקרוואן.

תיקונים
תיקונים קטנים (שלא באשמת השוכר) עד ל-
NZD$100 יכולים להתבצע ללא אישור מוקדם מחברת ההשכרה - עליהם יינתן החזר עם הצגת חשבונים מתאימה. על ביצוע תיקונים מעבר ל-NZD$100 חובה לקבל אישור מחברת ההשכרה ולשמור את הקבלות.

החזרת הקרוואן
בעת החזרת הקרוואן יש לוודא:

 מיכל דלק מלא. את הקרוואן צריך לתדלק בתחנת דלק הקרובה עד 3 ק"מ מתחנת ההשכרה. תידלוק בתחנת ההשכרה יחייב תשלום עבור הדלק לכל רבע מיכל ובתוספת דמי ניהול.
 ריקון מיכל השירותים ומיכל המים האפורים.
חיובים נוספים יחולו במידה והקרוואן יוחזר לתחנה אחרת ממה שנקבע בהסכם.
חיובים נוספים יחולו במידה והקרוואן יוחזר לתחנה אחרי השעה 16:30.

תנאי תשלום ודמי ביטול
המקדמה שנעשית בכדי לאשר את ההזמנה לא תוחזר. את שאר התשלום יש להשלים עד 30 ימים לפני מועד ההשכרה אלא אם הוסכם אחרת.
לא ינתנו החזרים בגין החזרה מוקדמת של הקרוואן.

שינויים בהזמנה
ברגע שההזמנה אושרה, כל שינוי שייעשה יהיה כרוך בדמי שינוי. שינוי שייעשה וייקצר את אורך ההשכרה לא יזכה בפיצוי. שינויים בתאריך ו/או במיקום תחנת ההשכרה יכולים להיות כרוכים בדמי שינוי מקום.

קרוואן חלופי
במקרה ומאיזושהי סיבה הקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין, לחברה ההשכרה יש את הזכות לספק קרוואן אחר באותה רמה או ברמה גבוהה יותר ללא תוספת עלות מצד השוכר. דבר זה לא יחשב כהפרת חוזה ולא מזכה את השוכר בפיצוי כלשהו.

עמלת כרטיסי אשראי
אפשר לשלם בכרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטרכארד ובמקרה של תשלום בכרטיסים אלה תתווסף עמלה של 3%.

מיסים וחיובים ממשלתיים
המחירים כוללים 15% מס.
כל המחירים והתנאים ניתנים לשינוי בהתאם לשינויי המס הממשלתיים.

כוח עליון
אם חברת ההשכרה נמנעת או מתעכבת או נכשלת בעמידה בהתחייבות על ידי אירוע שאינו בשליטתה הסבירה (כולל אך לא מוגבל לתקשורת, אינטרנט או הפסקת חשמל או אספקה ​​קבועה שלהם, מלחמה, פעולת טרור, מצב חירום לאומי, מזג אוויר סוער, שיטפון, שריפה, רעידת אדמה, סופה, קטסטרופה טבעית, אמברגו יבוא או ייצוא, חרם, הפסקת חשמל, מחסור בחומרים או תחבורה, שינוי בחקיקה, תקנה, קוד או חוק עזר, קלקול או הרס של מפעל וציוד, שביתה או נעילה), הלקוח משחרר את חברת ההשכרה ואת הישויות והסוכנים הקשורים בה, ומוותר על כל זכויותיו להתחיל בהליכים או לנקוט בכל פעולה אחרת נגד חברת ההכרה, הישויות הקשורות אליה ו/או סוכניה, הנובעות מכל תביעה. פעולות, דרישות, הליכים ו/או התחייבויות שעשויות להיות לספקים או לטעון שהם נובעים מכל מניעה, עיכוב או כישלון כאמור על ידי חברת ההשכרה, הישויות הקשורות אליה ו/או סוכנים לבצע את התחייבויותיה על פי חוזה זה.

עקרון הפרטיות
פרטיות השוכר חשובה מאוד ולכן יש עקרון פרטיות לצורך ההבנה איך חברת ההשכרה אוספת, משתמשת, מתקשרת ושומרת את המידע הפרטי:
 חברת ההשכרה אוספת מידע מהשוכר כאשר הוא גולש באתר החברה, בתהליך ההזמנה ו/או כאשר הוא מזין אותו כחלק מהשימוש בשירותי החברה.
 לפני או בעת קבלת מידע אישי, חברת ההשכרה תיידע את השוכר לצורך מה נאסף המידע.
 חברת ההשכרה תשמור על המידע האישי של השוכר לכל זמן שהיא צריכה אותו ולמטרה למענה הוא נלקח.
 חברת ההשכרה תנקוט בצעדים סבירים כדי לוודא שהמידע מדוייק, מלא ומעודכן.
 לשוכר יש את הזכות לבקש גישה ולתקן את המידע שחברת ההשכרה שומרת אצלה.
 לשוכר יש את הזכות לבקש מחברת ההשכרה למחוק את המידע האישי עליו.
 חברת ההשכרה תנקוט צעדי אבטחה סבירים כדי להגן על המידע האישי של השוכר מפני גניבה, אובדן או כל גישה גילוי, שימוש או שינוי של מי שאינו מורשה.
 חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחשוף את המידע האישי למשטרה או לסוכנות אחרת לצורך אכיפת החוק או חקירת פשע, אם היא תניח שיש לכך אינטרס ציבורי.

הערות:
1. המחירים והתנאים יכולים להשתנות.
2. בעוד כל הציוד נשאר אותו דבר, חלק מהקרוואנים יכולים להיות קצת שונים ממה שרואים בתמונות.
3. כל המידות והערכים המופיעים באתר הם לא בהכרח מדוייקים.
4. כל המידע המופיע באתר יכול להשתנות ללא הודעה מראש.

RENTAL LOCATIONS
Motorhome pick ups and drop offs are available from any of the Pacific Hrizon Client Service Centers, located in Auckland, Wellington or Christchurch.

CLIENT SERVICE CENTRE OPERATING HOURS
Daily (including weekends) 9.00am - 4.00pm
Client Service Centres are closed on Christmas Day (25 December)
Note: Clients must be at the Client Service Centre for vehicle pick ups & drop offs before 4.00pm. Where applicable, agents need to allow appropriate time for clients to get from airports, ferry terminals and hotels to meet this requirement.

COURTESY/CLIENT TRANSFERS
Courtesy transfers are available to/from our depots on both the day of pick up and the day of drop off for an additional fee, from/to Airports and Airport accommodation.
Client transfers to and from City accommodation: Up to
NZ$100 each way up to 6 pax.
These details should be confirmed as early as possible when booking.

ONE-WAY HIRE FEES
If you drop off your motorhome at a different location from where you picked it up from, a 
NZ$350 one-way fee applies. This fee can be automatically waived for hires 21 days +.

MOTORHOME PICK UP AND INTRODUCTION
Following completion of the Rental Vehicle Agreement at our depot, including sighting the drivers license(s) for all potential drivers, a member of the Pacific Horizon team will walk you around both the outside and the inside of the motorhome to show and demonstrate how everything works, as well as to answer any questions you may have. This process can take 45-60 minutes so please consider this when booking your itinerary.
A detailed onboard Motorhome Manual is also supplied for your later reference, along with helpful travel information and/or maps – all FREE of charge.

VEHICLE SECURITY GUARANTEE
A credit card imprint is required on all rental agreements. The credit card must be valid for 30 days after the end of the hire. In the absence of a credit card, Pacific Horizon requires a cash vehicle security bond of NZ$5,000 (NZ$2,000 if Excess Reduction Level 1 is taken, or NZ$250 if Excess Reduction Level 2 is taken). This credit card imprint or cash will be held for 28 days after the return of the motorhome.
NOTE: The hirer is fully liable for any damage to the Pacific Horizon vehicle or third party property if:

 The terms of the rental contract are breached.
 Damage to the motorhome is caused by careless, wilful or reckless driving or breach of any New Zealand driving rules and regulations.
 Driving under the influence of alcohol or drugs.
 Driving on restricted roads (as listed below).
 Water submersion or salt water damage caused through the hirer’s fault.
 Incorrect fuel is used

 

MINIMUM RENTAL DURATION AND COSTING

Minimum rental period and cost is 7 day hire. This is extended to a 14 day hire for the travel period of 1 December to 28 February. 
Shorter rentals may be accepted entirely at the discretion of Pacific Horizon, but the minimum rental cost applies.
Motorhome rentals are calculated on a per calendar day basis, i.e. day of pick up and drop off is always counted as a full day irrespective of what time the motorhome is collected or dropped off.

 

DRIVER’S LICENCE AND MINIMUM AGE

A valid full national driver’s licence held for at least 12 months is required. Non-English language national drivers’ licences must be presented in conjunction with an official translation, or valid international driver’s licence must be shown.
The minimum age to drive a Pacific Horizon motorhome is 21 years.

 

RESTRICTIONS
1. Roads: Pacific Horizon motorhomes can be driven on sealed/bitumen or well formed gravel roads.
No vehicle is to be driven on the following roads:

- 90 Mile Beach, Northland
- Colville Township to Port Jackson, Coromandel
- Ball Hut Road, Mt Cook
- Skippers Canyon Road, Queenstown
2. Animals: No animals are permitted in 
Pacific Horizon motorhome, with the exception of guide dogs, subject to the approval of Pacific Horizon.
3. Smoking: No smoking is permitted in any Pacific Horizon motorhome.

 

REPAIRS
Minor repairs (when the hirer is not at fault) up to
NZ$100 may be made without authorisation and will be reimbursed upon production of an itemised receipt. Amounts above NZ$100 require approval from Pacific Horizon On-Road Care, and clients must retain an itemised receipt.

 

VEHICLE RETURN
All Pacific Horizon vehicles must be returned with:

 A full fuel tank of diesel, that has been filled up within 3 kms of the drop off location. Refuelling at our Client Service Centre will be charged at current rates per ¼ tank plus an administration fee.
 An emptied toilet cassette and an emptied grey waste water tank.

Charges will apply should the motorhome be dropped off at a location other than that which was agreed upon.
Charges will apply if the vehicle is returned after 4.30pm.

 

PAYMENT TERMS AND CANCELLATION FEES
non refundable deposit is required to confirm a booking. The balance of hire is due 30 days before vehicle pick up, unless otherwise arranged.

If a vehicle is returned early for any reason whatsoever, no refund is available.

 

AMENDMENT OF HIRES
Once a booking is confirmed, any changes made will attract an amendment fee. Any changes made that may shorten the hire will not be entitled to a refund. Changes to dates and/or locations may attract a relocation fee.

 

SUBSTITUTION OF VEHICLE
If, for reasons beyond our control, the reserved 
motorhome is not available, we reserve the right to substitute a comparable or superior motorhome at no extra cost to the client. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the renter to any form of refund.

 

CREDIT CARD FEES
We accept Visa or MasterCard, with a
3% fee applying for the rental and any additional equipment hired if payment is made with either of these credit cards.

 

TAXES AND GOVERNMENT CHARGES

All charges include 15% GST.
All rates and conditions are subject to change in accordance with changes in government taxes.

 

FORCE MAJEURE
If Pacific Horizon is prevented from or delayed in or fail in complying with an obligation by an event beyond its reasonable control (including but not limited to telecommunication, internet or power failure or steady supply of same, war, act of terrorism, national emergency, inclement weather, flood, fire, earthquake, cyclone, natural catastrophe, import or export embargo, boycott, power failure, shortage of materials or transportation, change to legislation, regulation, code or by-law, breakdown or destruction of plant and equipment, strike or lockout), the client releases Pacific Horizon and its related entities and agents, and waives all of its rights to commence proceedings or take any other action against Pacific Horizon, its related entities and/or its agents, arising out of any claims, actions, demands, proceedings and/or liabilities which the Suppliers may have or claim to have arising from any such prevention, delay or failure by Pacific Horizon, its related entities and/or agents to perform its obligations under this Contract.

 

PRIVACY PRINCIPLES

Your privacy is very important to us. Accordingly, we have developed the following Privacy principles in order for you to understand how we collect, use, communicate and store personal information.
• We collect information from you when you interact with our website, our booking process and/or when you input any details as part of using the Services we provide.
• Before, or at the time of collecting personal information, we will identify the purposes for which that information is being collected.
• We will only retain your personal information for as long as necessary for the purposes for which it is collected.
• We will take reasonable steps to ensure the personal information is accurate, complete and up to date.
• You have the right to request access to and correction of any personal information that we hold about you.
• You have the right to request that we delete your personal information.
• We will take reasonable security safeguards to protect your personal information against loss, theft, or any unauthorised access, disclosure, use or modification.
• We reserve the right to disclose personal information to the Police or other agencies for the purpose of law enforcement or the investigation of a crime, if we consider it is in the public interest to do so.

 

PLEASE NOTE:

1. Rates and conditions may be subject to change.

2. Whilst including the same facilities, some motorhomes may have different layouts to those shown.
3. All measurements and volumes shown are approximate.
4. The information provided on the website is subject to change without notice.

מיקום תחנת ההשכרה

אוקלנד - שדה תעופה

Auckland Airport

הוראות


View Larger Map

Hotels

Hotels near Auckland Airport:

Jet Park Airport Hotel - Book this hotel with Booking.com
63 Westney Road, Manukau, 2150 Auckland

Holiday Inn Auckland Airport - Book this hotel with Booking.com
Ascot Road, Mangere, Manukau, 2150 Auckland
 

Auckland Airport Pacific Inn - Book this hotel with Booking.com
210 Kirkbride Road, Manukau, 1701 Auckland  

Hotel Grand Chancellor - Auckland Airport - Book this hotel with Booking.com  
Cnr Of Kirkbride & Ascot Rd, Manukau, 2154 Auckland 

ביטוח

כל הקרוואנים מגיעים עם ביטוח מקיף המכסה תביעות כנגד נזקים מצד שלישי, גניבות ופריצות (לא כולל ציוד אישי). השתתפות עצמית בגובה NZD$5,000 (למקרה) תיגבה עבור כל מקרה נזק לקרוואן או לצד שלישי.
שמשות וצמיגים מכוסות בכל הפוליסות כמו גם פגיעות לגג הקרוואן או לתחתית. בעת לקיחת הקרוואן, ישמר העתק של כרטיס האשראי (לא נתפסת מסגרת או נלקח כסף בפועל). הסכום לא יחוייב בכרטיס האשראי אלא רק במקרה של תאונה או נזק.
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להחזיק את הסכום עד 30 יום מסיום ההשכרה.

חברת ההשכרה מציעה את האפשרויות הבאות להורדת גובה ההשתתפות העצמית מ-NZD$5,000:
• אפשרות אחת: רמה 1 - תמורת NZD$35 ליום (מתווסף לעלות ההשכרה), מוריד את ההשתתפות העצמית בכל מקרה נזק לקרוואן או לצד שלישי ל-NZD$2,000 (למקרה). הסכום המקסימלי לביטוח זה הוא 40 יום או NZD$1,400.

• אפשרות שנייה: רמה 2 - תמורת NZD$50 ליום (מתווסף לעלות ההשכרה), מוריד את ההשתתפות העצמית בכל מקרה נזק לקרוואן או לצד שלישי ל-למקרה / תאונה הראשונה. הסכום המקסימלי לביטוח זה הוא 40 יום או NZD$2,000.

• אפשרות שלישית: חבילת "הכל כלול"תמורת NZD$74 ליום (מתווסף לעלות ההשכרה), מוריד את ההשתתפות העצמית בכל מקרה נזק לקרוואן או לצד שלישי ל-למקרה / תאונה הראשונה. החבילה כוללת בנוסף: שולחן וכיסאות פיקניק, כיסאות ילדים לפי הצורך, שרשראות שלג לפי הצורך, מצעים נוספים לפי הצורך, כרטיס SIM ניו זילנדי והסעות בתחילה ובסיום ההשכרה. הסכום המקסימלי לחבילה זו הוא 40 יום או NZD$2,960. 

החרגות לכל סוגי הביטוח:
כל נזק שייגרם כתוצאה משימוש לא נכון או רשלנות לפנים הקרוואן ולציוד כמו (אבל לא רק) מאווררי תקרה, חלונות, צלחות לויין, מנעולים ותפסים, מדרגה חיצונית, מיכל המים האפורים, כבל חשמל וכל ציוד או אביזר מיוחד אחר הקשור לקרוואן - אינם מכוסים בשום סוג ביטוח.

פיקדון
בכל השכרה נדרשת השארת פיקדון שיעשה ע"י צילום כרטיס האשראי של השוכר. על הכרטיס להיות בתוקף לפחות עד 30 יום לאחר סיום ההשכרה. במקרה שאין כרטיס אשראי, יושאר הסכום במזומן. הסכום הוא NZD$5,000 (במקרה של רכישת הרחבת הביטוח להורדת ההשתתפות העצמית רמה 1 הסכום הוא NZD$2,000 ובמקרה של רכישת הביטוח רמה 2 הסכום הוא NZD$250). הפיקדון יישמר ע"י חברת ההשכרה עד 28 יום לאחר סיום ההשכרה.

הערה: השוכר אחראי על כל גובה הנזק לקרוואן או לצד שלישי במקרים הבאים:
• תנאי החוזה הופרו.
• נזק שנגרם כתוצאה מנהיגה רשלנית, מכוונת או פזיזה, או כתוצאה מאי שמירה על חוקי ותקנות התעבורה בניו זילנד.
• נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.
• נהיגה במקומות אסורים (מפורטים בתנאי ההשכרה).
• שקיעה במים או נזקי מים מלוחים.
• שימוש בדלק לא מתאים.

VEHICLE INSURANCE COVER 
All Pacific Horizon motorhomes come with fully comprehensive Standard Insurance cover which insures against recoverable 3rd party accident damage, theft and break-ins (excluding personal belongings).
An excess of NZD$5,000 (per incident) applies in the event of any damage to either our vehicle or to 3rd party property.

Windscreen and tyre damage is covered in all policies, as is overhead and under-body damage on the rented motorhome. A credit card imprint only (no money held or transferred) will be taken on motorhome pick up. The amount will NOT be debited to your account and will only be done so in case of an accident.
We retain the right to hold these details 30 days after the hire.

Pacific Horizon Travel Homes offer the following options to reduce the standard excess of NZD$5,000:
Excess Reduction Level 1: NZ$35 per day (added to the daily hire rate)
Reduces the excess for any damage to either the motorhome or third party property to a maximum of NZ$2,000 (per incident). The total insurance charge is limited to a maximum of 40 days or NZ$1,400.

Excess Reduction Level 2: NZ$50 per day (added to the daily hire rate)
Reduces the excess for any damage to either the motorhome or third party property to nil (NZ$0) for the first incident/accident. The total insurance charge is limited to a maximum of 40 days or NZ$2,000.

• All Inclusive Package: NZ$74 per day (added to the daily hire rate)
Reduces the excess for any accident collision damage to either the motorhome or third party property to nil ($0) for the first incident/accident. Plus, the following Additional Equipment is supplied at no charge as requested: Picnic table & chairs, Child/Booster seat(s) as required, Snow chains as required, extra linen as required, NZSIM Card and a complimentary client transfer service at the start and end of the hire. The total package charge is limited to a maximum of 40 days or NZ$2,960.

EXCLUSIONS TO ALL INSURANCE COVER OPTIONS
Any damage due to misuse or negligence to the motorhome interior and its fittings such as but not limited to roof vents, windows, satellite dishes, locks and catches, outside step, grey waste cap and power cord and any special equipment related to the motorhome is excluded from any insurance option.

VEHICLE SECURITY GUARANTEE
A credit card imprint is required on all rental agreements. The credit card must be valid for 30 days after the end of the hire. In the absence of a credit card, Pacific Horizon requires a cash vehicle security bond of NZ$5,000 (NZ$2,000 if Excess Reduction Level 1 is taken, or NZ$250 if Excess Reduction Level 2 is taken). This credit card imprint or cash will be held for 28 days after the return of the motorhome.

NOTE: The hirer is fully liable for any damage to the Pacific Horizon vehicle or third party property if:
• The terms of the rental contract are breached.
• Damage to the motorhome is caused by careless, wilful or reckless driving or breach of any New Zealand driving rules and regulations.
• Driving under the influence of alcohol or drugs.
• Driving on restricted roads.
• Water submersion or salt water damage caused through the hirer’s fault.
• Incorrect fuel is used.

ציוד

כל הקרוואנים מגיעים עם כל הציוד הנדרש למחייה, כולל:

כלי מטבח:
מכונת קפה, מספריים, סכין לדגים, כף הגשה, מועך תפוחי אדמה, מלקחיים, חולץ פקקים, כף מחוררת, מרית, פומפיה, קולפן, פותחן שימורים, סכין ללחם - משוננת, סכין חדה, סכין קטנה לירקות, מסננת, כד מדידה (פיירקס), קערת סלט, מחבת לטיגון, סיר גדול עם מכסה, סיר בינוני עם מכסה, סיר קטן עם מכסה, קרש חיתוך, קומקום (גז), קומקום (חשמלי), טוסטר, מפזר חום.

סכו"ם וכלי אוכל (לכל נוסע):
צלחת גדולה, צלחת קטנה, קערת קינוח, ספל, כוס ליין, כוס לשתיה, סכין, מזלג, כף, כפית

כלי מיטה ומגבות:
כרית וציפית, שמיכה וכיסוי (זוגי או יחיד), סדין (זוגי או יחיד), מגבת רחצה, שטיחון למקלחת, 2 מגבות קטנות

ציוד אחר:
פח זבל, שקית זבל, מצת לגז, מברשת כלים, נוזל שטיפת כלים (בקבוק), סקוץ' ברייט, מטלית, חבל כביסה 4 מטר, אטבי כביסה (כ-30), מברשת ויעה, נוזל כימי לשירותים (בקבוק), צינור למים מתוקים עם מתאם, צינור מים מלוכלכים, 2 זוגות כפפות גומי חד"פ, קערת פלסטיק, גליל נייר טואלט

All motorhomes come fully stocked with all required living equipment, including:
Kitchen Items:
Coffee plunger, Scissors, Fish slice, Serving spoon, Potato masher, Tongs, Corkscrew, Slotted spoon, Spatula, Grater, Potato peeler, Can opener, Bread knife - serrated, Sharp knife, Vegetable knife - small, Colander, Measuring jug (pyrex), Mixing/Salad bowl, Fry pan, Large pot with lid, Medium pot with lid, Small pot with lid, Chopping board, Kettle (Gas), Jug (Electric), Toaster (Electric), Fan heater (Electric)

Crockery & Cutlery (per person):
Dinner plate, Sandwich plate, Dessert bowl, Cup, Wine glass, Drinking glass, Knife, Fork, Dessert spoon, Teaspoon

Bedding & Towels:
Pillow & Pillow case, Duvet & cover (Dbl or Sngl), Flat sheet (Dbl or Sngl), Shower towel, Shower mat, Tea towels

Other Miscellaneous Items:
Rubbish bin, Rubbish bag, Gas igniter, Dish brush, Dish wash liquid (bottle), Scotch brite pad, Multi cloth, 4 metres of clothes line, Clothes pegs (approx 30), Hearth brush & pan, Blue Toilet chemical (bottle), Fresh water hose with connection, Waste water hose, Disposable gloves (2 pairs), Plastic basin, Toilet paper roll

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...