מסמך זה מכיל תרגום תקציר של תנאי ההשכרה. המסמך המלא נמצא בתחנת ההשכרה ונמסר בעת קבלת הרכב. המחירים המופיעים במסמך הנם בדולר אוסטרלי. הן התנאים והן המחירים יכולים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. בכל מקרה התנאים הקובעים הם התנאים באנגלית.
כללי
• מחיר כל הקרוואנים כולל ערכת מטבח אחת מותאמת למספר הנוסעים ברכב.
• הקרוואנים מוזמנים עפ"י קבוצת גודל ולא עפ"י דגם ספציפי.
• יום ההשכרה הראשון הוא יום קבלת הקרוואן והיום האחרון הוא יום ההחזרה (כל יום קלנדרי נחשב).
• איסוף מאוחר או החזרה מוקדמת אינה מזכה את השוכר בהחזר כספי. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים.
• החזרה מאוחרת תחויב לפי תעריף יומי. סירוב לתשלום /אי אישור לחיוב יחויב בקנס בנוסף לחיוב היומי.
• שוכר שיחליט לקחת קרוואן מקטגוריה נמוכה מזו שהוזמנה לא יזוכה בהחזר כספי.
• השכרת קרוואן בניו זילנד, אוסטרליה או ארצות הברית בתוך 3 חודשים מצטברת ומזכה בתעריפי השכרה ממושכת
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל הזמנה על פי שיקול דעתה
• חל איסור להסיע בעלי חיים בקרוואן, למעט כלבי נחייה.
• תנאי ההשכרה והתעריפים יכולים להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת
מחיר ההשכרה כולל
- מרחק נסיעה ללא הגבלת ק"מ
- ערכת מטבח
- ערכה אישית
- ציוד כללי
- שירותי דרך 24 שעות
רישיון נהיגה וגיל הנהג
בעת ההשכרה יש להציג רישיון נהיגה מקורי ממדינת האזרחות. באם רישיון הנהיגה אינו בשפה האנגלית יש להציג רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף. נסיעה לטריטוריות הצפוניות מחייבת רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף לרישיון המקורי. רישיון נהיגה דיגיטלי לא מתקבל.
הערה: בעלי רישיון נהיגה אנגלי שקיבלו אישור על הארכת הרישיון ע"י סוכנות הרישוי האנגלית, יכולים לנסוע עוד 11 חודשים לאחר תום הרישיון. הרחבה זו חלה אך ורק על בעלי רישיון נהיגה מלא ולא על רישיונות זמניים.
תוקף רישיון הנהיגה חייב להיות עד תום פרק השכירות לפחות.
הגיל המינימלי להשכרה ולנהיגה בקרוואן הינו 21 שנים. ניסיון בנהיגה חייב להיות שנתיים לפחות.
תנאי שינוי
שינוי בהזמנה יחושב לפי המחיר המקורי או המחיר העדכני במועד השינוי לפי הגבוה משניהם. כלל זה הוא ללא יוצאים מהכלל.
השינויים שיחשבו כשינויים מהותיים בהזמנה הם:
- שינוי שם בעל ההזמנה
- שינוי תאריך קבלה או תאריך החזרה
- שינוי יעד הלקיחה או יעד ההחזרה
- שינוי סוג קרוואן
- שינוי בתוכנית התעריפים כולל מחירים מיוחדים
במידה ויחולו שינויים במחיר או בקטגוריית הקרוואן, הדבר ייחשב כהזמנה חדשה ויחולו דמי ביטול בהתאם להזמנה המקורית.
אם שינוי יעשה בתוך 14 יום לפני מועד תחילת ההשכרה או אם ההודעה התקבלה במהלך תקופת ההשכרה לא יהיה זיכוי כספי אם תקופת ההשכרה קוצרה ( המחיר המלא ישולם)
במקרה של שינוי יעד קבלה או החזרה,ייתכן ויחול "קנס שינוי יעד" בהתאם לשיקול דעתה של חברת ההשכרה.
כל שינוי כרוך בתוספת תשלום.
ביטול הזמנה ביום קבלת הקרוואן או אי הגעה לקחת אותו יחייב 100% מעלות הקרוואן כולל תשלומים נוספים כמו כיוון אחד וכו'.
השכרות מצטברות
במידה ולשוכר יש מספר השכרות עוקבות, הוא יכול לחבר אותם כדי לקבל את הנחת השכרה ארוכה. פרטים נוספים יינתנו בהתאם לבקשה.
שינוי יעד החזרה
שינוי יעד הסיום לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרי לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות וכרוך בעלות של 750 $AU. דמי כיוון אחד לא מוחזרים לאחר קבלת הקרוואן.
הארכת תקופת השכרה
הארכת תקופת ההשכרה לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרית לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות וכרוכה בעלות שתשולם באמצעות כרטיס אשראי בעסקה טלפונית או מיידית עם אישור ההארכה באחד מסניפי החברה. ימי ההשכרה הנוספים יחושבו עפ"י ערכם המלא ביום האישור (ולא עפ"י המחיר בהזמנה הראשונית). סירוב לתשלום /אי אישור לחיוב תגרור את חיוב השוכר בעלות כפולה לכל יום. במידה והחלטת להאריך את תקופת ההשכרה לתקופה של עד יומיים (שינוי תאריך ההחזרה) המחיר המקורי ישמר כשהיה. הארכה של 3 ימים או יותר יחייב שינוי מחיר כפי שמצויין.
החלפת רכב
באם הקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין מסיבות לא-צפויות, החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק רכב חלופי ללא הודעה מוקדמת וללא חיוב נוסף. דבר זה לא ייחשב כהפרת ההסכם ואינו מזכה את השוכר בהחזר.
קטגוריית רכב
השכרת כל סוגי הרכבים היא עפ"י קטגוריות בלבד. לא ניתן לשכור קרוואן עפ"י תוצרת או מודל ספציפי.
הורדת דרגת רכב
באם השוכר מחליט לקחת רכב בדרגה נמוכה מזו שהוזמנה, הוא אינו זכאי להחזרים.
רישום מוקדם
לפני קבלת הקרוואן יש חובה להיכנס ולמלא את הפרטים הנדרשים בכתובת: https://preregistration.apollocamper.com
ע"י מילוי הפרטים והרישום המוקדם, השוכר יוכל לקבוע את זמן קבלת הקרוואן מראש ובכך להקל ולזרז את תהליך קבלת הקרוואן בפועל. בנוסף, השוכר יתבקש לראות סרטון המסביר על נהיגה בטוחה ולהיכנס לסרטוני ההפעלה וההסברים המלמדים איך לתפעל את מערכות הקרוואן.
הסעות
קרוואנים יאספו ויחזרו לתחנות ההשכרה בלבד. אין איסוף/החזרה בשדה התעופה. הסעות אינן כלולות במחיר ההשכרה והינן באחריות השוכר.
מיקום הסניפים ושעות פעילות
הסניפים ממוקמים באדלייד, אליס ספרינגס, בריסבן, קרנס, דרווין, הוברט, מלבורן, פרת' וסידני.
זמינות הקרוואנים בסניפים השונים נתונים לשינוי בכל זמן.
הסניפים סגורים ב-1 בינואר, 26 בינואר, 7 באפריל ו-25 בדצמבר
• כל התחנות פתוחות בין 9:00 ל-15:30 כל השבוע - למעט החרגות:
• תחנת אדלייד:
- סגורה בימי ראשון בין 1 במאי ל-31 באוגוסט.
• תחנות אליס ספרינס, ברום ודרווין:
- סגורות מה-1 בדצמבר עד ה-31 במרץ.
• תחנת קרנס:
- סגורה בימי ראשון בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ.
• החזרת קרוואן מחוץ לשעות הפעילות אפשרית - חברת ההשכרה תספק שירות של השארת מפתח בתיבה סגורה לאלה שצריכים להחזיר את הקרוואן מחוץ לשעות הרגילות ובעלות נוספת.
הדרכה
בעת קבלת הקרוואן בתחנת ההשכרה יתקבל תדריך מפורט בנושא תפעול הקרוואן וטיפים לנהיגה בקרוואן. יש להגיע לתחנת ההשכרה ולקבל את הקרוואן עד השעה 15:30.
משך ההשכרה
תקופת ההשכרה המינימלית בהשכרות המתחילות ומסתיימות באותה תחנה היא 5 ימים.
7 ימים מינימום להשכרות בין 20 ל-25 ביולי, לקרוואנים היוצאים מבריזבן.
7 ימים מינימום להשכרות בין 19 ל-23 באוקטובר, לקרוואנים היוצאים ממלבורן.
7 ימים מינימום להשכרות היוצאות בין 28 במרץ ל-2 באפריל 2024.
7 ימים מינימום להשכרות בין 6 ל-9 באוקטובר, לקרוואנים היוצאים מסידני.
10 ימים מינימום להשכרות בין 24 בדצמבר ל-4 בינואר.
תקופות השכרה מינימאלית יכולות להשתנות בהתאם לתקופות שיא.
בהשכרות של 5 ימים ומטה יחוייבו 75 $AU דמי ניקוי.
השכרות לכיוון אחד
החזרה ביעד אחר אפשרית בין כל תחנות ההשכרה. תשלום בסך של בין 175 $AU ל-260 $AU יחול על כל השכרת כיוון אחד - תלוי בתחנת היציאה וההחזרה.
משך ההשכרה בהשכרות כיוון אחד
20 ימים מינימום להשכרות היוצאות מאליס ספרינגס או דרווין (למעט רכבי 4X4) בין 1 באפריל ל-10 ביולי 2023 למעט השכרות המסתיימות באליס ספרינגס או דרווין.
30 ימים מינימום להשכרות המסתיימות בהוברט בין 1 במרץ ל-30 ביולי 2023.
30 ימים מינימום להשכרות המתחילות באדלייד, אליס ספרינגס, דרווין, מלבורן או סידני ומסתיימות בקרנס בין 16 באוקטובר ל-20 בדצמבר 2023.
30 ימים מינימום להשכרות המסתיימות באליס ספרינגס, ברום או דרווין (למעט רכבי 4X4) בין 1 ביולי ל-30 בנובמבר 2023 למעט השכרות היוצאות מאליס ספרינגס, ברום או דרווין.
30 ימים מינימום להשכרות היוצאות מהוברט בין 1 באוגוסט 2023 ל-1 בפברואר 2024.
הגבלות בנסיעה
לחברת ההשכרה נשמרת הזכות הבלעדית לאסור נסיעה באזורים מסויימים עקב כבישים משובשים או תנאי מזג האוויר או עקב הערכת המרחק ליעד של השוכר בהתאם לאורך תקפת ההשכרה (כמו מקום רחוק מאוד בהשכרה קצרה וטיול מעגלי).
לטובת בטיחות הנוסעים, המקומות הבאים מוגבלים לנסיעה:
• כלי רכב שהם לא 4X4 מותרים לנסיעה בדרכים סלולות בלבד. יוצאים מן הכלל הם דרכי גישה לחניונים מוכרים ובלבד שהם מתוחזקים היטב ונמצאים בקרבה של עד 5 קילומטר.
• כלי רכב שהם לא 4X4 רשאים לנסוע לכל האיים כל עוד יש אישור בכתב מראש מחברת ההשכרה.
• איזורים אסורים לנסיעה - בכל מקרה:
- קווינסלנד: Fraser Island, Moreton Island
- הטריטוריות הצפוניות: Plenty Highway
• איזורים מוגבלים לנסיעה - מותרים רק לאחר קבלת אישור:
- כל האיים
- קווינסלנד: North of the Daintree, North Stradbroke Island and Magnetic Island
- דרום אוסטרליה: Kangaroo Island
- טזמניה: Bruny Island
- הטריטוריות הצפוניות: אסורות רק לקרוואנים מדגם Hitop
• אסור לנסוע בדרכים לא סלולות למעלה מ-5 ק"מ ועל חופים
לשוכרים שיסעו למקומות אסורים ללא אישור, יבוטלו כל הביטוחים והם יהיו אחראים לכל גובה הנזק במידה וייגרם לקרוואן. בנוסף הם יהיו יחוייבו בקנס של 300 $AU לכל מקרה שיתגלה.
קילומטרים
מחיר ההשכרה כולל מרחק נסיעה לא מוגבל.
מומלץ לא לנסוע מעל 250 ק"מ ביום או בהשוואה 4-5 שעות נהיגה.
מצב הקרוואן
יש להחזיר את הקרוואן נקי מבפנים ומיכלי המים והשירותים ריקים. אין חובה לנקות את הקרוואן מבחוץ אלא אם הוא מלוכלך מאוד. אי עמידה בדרישות אלה תחייב קנס כספי של 250 $AU.
שירות החזרה מהירה
יש להחזיר את הקרוואן נקי (כולל מטבח, רצפה, ארונות, שולחנות, שירותים, מקלחת, חלונות וכו'), מקרר נקי ומרוקן, פחי אשפה נקיים ומרוקנים, במידה ויש לכלוך מסיבי בחוץ - יש לנקותו וכן צריך לקפל את המיטות בפינת הישיבה. במידה והשוכרים ממהרים ויש להם לוח זמנים צפוף, חברת ההשכרה יכולה לעשות זאת עבורם תמורת 85 $AU. לקוחות הרוכשים את "שירות החזרה מהירה" - יצטרכו רק לרוקן את מיכלי המים והשירותים ולהחזיר את הקרוואן נקי ומסודר. חברת ההשכרה תעשה את השאר: תנקה את המטבח והכלים, המקרר, הארונות והכיורים, המקלחת, תא הנהג ותרוקן את הפחים מהימים האחרונים של הטיול. יש להקפיד לזרוק זבל בשקיות אשפה ולא ישירות בפחים. במקרה של לכלוך מסיבי - חיצוני או פנימי - תחוייב עמלת ניקיון נוספת.
תיקונים
תיקונים עד 100 $AU ניתן לבצע ללא בקשת אישור ולקבל החזר מחברת ההשכרה, אלא אם הנזק נגרם באשמת השוכר. על תיקונים שעלותם מעל 100 $AU יש לעדכן את חברת ההשכרה טרם ביצוע התיקון.
כל הרכבים רשומים באיגוד התיקונים האוסטרלי לשירותי דרך לתקלות מכאניות 24 שעות ביממה בטלפון 1300798212.
הפרות ועבירות תנועה
במקרה של דו"ח שניתן בגין מהירות או חנייה, תשלום עבור כבישי אגרה, או עברות תנועה שונות, חברת ההשכרה תחייב את השוכר בתשלום עבור הדו"ח ובתוספת 75 $AU דמי ניהול.
בעלי חיים
מותר להסיע כלבי נחייה או כלבי מחמד בקרוואנים, לאחר קבלת אישור בכתב מחברת ההשכרה. יש חיוב של 250 $AU עבור דמי שירות. החיוב לא חל כאשר מדובר בכלבי נחייה. במידה והקרוואן יוחזר מלוכלך חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר בדמי ניקיון.
עישון
עישון סיגריות או סמים בקרוואן אסור בהחלט. במידה ויתגלה עשן או שאריות סמים, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר בדמי ניקיון.
התשלום בסניפים
מסיבות בטיחותיות אנחנו מקבלים רק כרטיס אשראי. אין תשלום במזומן.
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי מקובלים הם: ויזה, מאסטרכארד ואמריקן אקספרס - עבור כל תשלום בתחנת ההשכרה בכרטיסי ויזה ומסטרכרד יתווספו 1.21% עמלה עבור כל תשלום בכרטיס אמריקן אקספרס יתווספו 2.6% עמלה נוספת.
שערי חליפין בין מטבעות
חיוב בכרטיסי אשראי ייעשה ב- $ אוסטרלי. לאור השוני בשערי החליפין ייתכן הבדל בעת החזר סכום הפיקדון, לעומת הסכום שחויב בכרטיס. החברה אינה אחראית לכל שינוי בסכום בהתאם. החזרים בכרטיס האשראי יכולים לקחת עד 14 ימי עסקים.
חבילת הכל כלול
מחיר חבילת "הכל כלול" - תשלום יומי נוסף בסך 39 AU$ ליום עבור הקרוואנים Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour ו-52 AU$ ליום עבור שאר הקרוואנים. מקסימום התשלום עבור תקופת השכרה אחת הוא 1,950 AU$ לקרוואנים Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour ו-2,600 AU$ לשאר הקרוואנים - כלומר 50 ימי השכרה. עלות זו תתווסף למחיר הסטנדרטי היומי.
מחיר חבילת "הכל כלול" כולל: הביטוח הרחב ביותר, נזק לתחתית או גג הקרוואן (במקרי תאונה בלבד), רכישת גז מראש, דמי נהג נוסף, 3 כימיקלים לשירותים, שולחן וכסאות קמפינג, כיסא ילדים או בוסטרים (על פי דרישה מראש)
שרות מילוי גז מחדש
הקרוואן נמסר עם מיכלי גז מלאים. מיכלי הגז יכולים להיות מוחזרים ריקים בכפוף לתשלום של:
25 $AU לדגמי Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour/Cheapa 2 Berth ST
40 $AU לדגמי 4,6 נפשות
הגבלת התחייבות
• במקרה ורכב חלופי אינו זמין התחייבות החברה מוגבלת להחזר עלות ההשכרה או
• במקרה של תקלה מכנית (שלא נגרמה ע"י השוכר) את יתרת תקופת השכירות.
הערה חשובה
החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב להשכרה עפ"י שיקול דעתה.
הערה
תעריפים ותנאים יכולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
Summary of Rental Conditions
This document contains a brief summary of our rental conditions. The full details of our rental contract do apply. Rates quoted are in Australian dollars.
Rental Charges
Rentals are charged per calendar day.
Rates Include
- Unlimited kilometers
- Kitchen Kit
- Personal Kits
- General Equipment
- 24hr Roadside Assistance
Driver’s Licence and Minimum Age
A valid, non-provisional, state or overseas driver’s licence is required. If the driver’s licence is not in the English language (e.g. German, French, Chinese, etc) then an international driver’s licence is also required. For travel in the Northern Territory, an International Driving Permit is required along with the foreign driver licence. We do not accept Digital Driver licences.
Note: UK driver licences that have had approved extensions by the UK DVLA (Driver and Vehicle Licencing Agency) can still travel for up to 11 months past the licence expiry. This extension only applies to full GB driving licence holders. It does not apply to provisional driving licence entitlement.
The driver’s licence must have been held for at least two years and be valid for the whole length of the rental. The original driver’s licence must be shown at time of pick-up when the driver is present.
The minimum age to drive the vehicle is 21 years.
Booking Amendments
If you wish to make any changes to your booking (including voluntary downgrade) the booking will be calculated by using either the original flex rate or the flex rate that is valid at the time of the booking change, depending on whichever rate is higher. There are no exceptions to this rule. The following situations are classified as booking alterations:
- Change of name
- Change to pick-up or drop-off dates
- Change pick-up or drop-off branch location
- Change of RV category
- Change of rate scheme including special rates
If the rate scheme or RV category is changed, this is considered a new booking and cancellation fees may apply to the original booking.
If an amendment is made to the rental dates within 14 days of collection, no refund will be made if the length of hire is shortened (that is; the rental will be charged at the number of days originally booked). A relocation fee may apply if the collection or return location is amended within 14 days of vehicle pick up or if notification occurs during the hire.
Any change is for extra charge.
If cancelled on day of pick-up or no show - 100% of rental including any applicable fees e.g. One Way.
Multiple Rentals
Should a customer have more than one consecutive rental they can be combined to qualify for longer-term hire discounts off the daily vehicle rates.
Details are on application.
Change of Drop Off Destination
If the renter wishes to change the drop off destination after the rental has commenced, they first must obtain authorisation from Cheapa Campa Reservations. Subject to the change being approved, a minimum additional charge of AU$750 will apply. The One Way Fee is nonrefundable after pick up.
Rental Extension
If the guest wishes to extend the rental whilst on hire, they must first obtain authorisation from Cheapa Campa Reservations. This is subject to availability. The extra cost of an extended rental must be paid by credit card over the telephone or at a Cheapa Campa Branch immediately on confirmation of the rental extension.
Failure to obtain authorisation will result in the renter being charged double the daily applicable rental rate.
Change Of Vehicle
Should the vehicle booked be unavailable through unforeseen circumstances, we reserve the right to substitute an alternative vehicle without prior notification and at no extra cost. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the renter to a refund.
Vehicle Category
Vehicles cannot be requested by make or model, only by vehicle category.
Voluntary Downgrade
Should the renter decide to take a lesser vehicle than booked within 14 days of pick up or during the rental then they will not be entitled to any refund.
Online Check-In
It is mandatory for guests to complete Apollo’s online check-in prior to pick up at: https://preregistration.apollocamper.com/
By completing the required pick-up information ahead of the pick-up date, guests will experience a smoother and quicker RV collection process. Guests will also be required to watch our Apollo safe driving video prior to pick up, and can access our ‘How To Videos’ through the Apollo Connect App prior to pick up to learn how to use their RV.
Transfer
Vehicles must be collected and returned to our branches (not airports). Transfers to and from the Cheapa Campa depot are not included in the rental price. It is the renter’s responsibility to get to and from the branch.
Branch Locations
Cheapa Campa has motorhome branches in Adelaide, Alice Springs, Brisbane, Cairns, Darwin, Hobart, Melbourne, Perth and Sydney.
Branch Hours
All branches are closed Christmas Day (25 December), New Years Day (1 January), Good Friday (7 April) and Australia Day (26 January) Public Holiday.
• All locations: 9am to 3:30pm - 7 days a week - with some exceptions:
• Adelaide:
- Closed Sundays between 1 May to 31 August.
• Alice Springs, Broome & Darwin:
- Closed between 1 December to 31 March.
• Cairns:
- Closed Sundays between 1 October to 31 March
• After hours drop offs available outside of these times - we will provide a lock box service on request for those needing to return outside of standard hours.
RV Introduction and Show Through
On pick-up, our staff provide guests with a thorough RV show through with all the necessary information guests need to know about the interior and exterior features of their RV. This ensures guests are comfortable and confident with their RV before they start their road trip. To ensure guests have a thorough RV show through before starting their road trip, they will need to pick up their RV from the branch by 3:30pm.
Rental Duration
The minimum rental for all vehicles is five days when pick up and drop off is from the same branch location.
A 7 day minimum rental period applies during the period of 20-25 July, pick up in Brisbane.
A 7 day minimum rental period applies during the period of 19-23 October, pick up in Melbourne.
A 7 day minimum rental period applies for pick ups between 28 March to 2 April 2024.
A 7 day minimum rental period applies during the period of 6-9 October, pick up in Sydney.
A 10 day minimum rental period applies during the period of 24 December to 4 January
Minimum rental periods are subject to change during other peak periods.
A compulsory cleaning fee of AU$75 will aplly for rentals 5 days or less.
One Way Rentals
One way rentals are available subject to the minimum rental periods in the table. A one way rental fee between AU$175 and AU$260 is charged for all one way rentals - depending on the pick-up & drop-off locations.
Additional minimum periods apply as follows:
• 20 Days minimum hire on all O/W rentals OUT of ASP, DRW from 1 Apr - 10th July 2023 excl to ASP, DRW (excl 4wd's)
• 30 Days minimum hire on all O/W rentals IN to HBT from 1st Mar to 30th July 2023
• 30 Days minimum hire on all O/W rentals Into CNS from ADL, ASP, DRW, MEL, SYD from 16th Oct to 20th Dec 2023
• 30 day minimum hire on all O/W rentals INTO ASP, DRW, BME from 1st July - 30th Nov 2023 excl FROM ASP, BME & DRW (excl 4wd's)
• 30 Days minimum hire on all O/W rentals OUT of HBT from 1st August 2023 to 1st February 2024
Travel Restrictions
Cheapa reserves the right at its sole discretion to restrict RV movements in certain areas due to adverse road or weather conditions, and the distance to nominated destinations in relation to the rental period. For the safety of guests, the following travel restrictions are in place:
• 2WD RVs aren’t equipped for rough terrain and cannot be driven on unsealed roads. Well-maintained access roads which lead to recognised campgrounds and are less than 5 kilometres long are allowed.
• Apollo 2WD RVs can be driven to any island on sealed roads as long as written permission is obtained from Apollo Assist prior to travel.
• Restricted Areas - not permitted at all times:
- Queensland: Fraser Island, Moreton Island
- Northern Territory: Plenty Highway
• Restricted Areas - permission required:
- Any Islands
- Queensland: North of the Laura/Cooktown, North Stradbroke Island and Magnetic Island
- South Australia: Kangaroo Island
- Tasmania: Bruny Island
- Northern Territory: Only for the Hitop Campervan
All Apollo 2WD RVs are to drive on unsealed roads longer than 5KM and on any Beaches.
Guests who travel to restricted areas without permission will void all liability cover in the event of damage or accident, and may be subject to a penalty fee of AU$300 charged on each occasion identified.
Kilometres
Rates include unlimited kilometres.
For the safety of guests please don’t underestimate the time it will take to get from one point to another. While our RVs include unlimited kilometres we recommend travelling a maximum of 250 kilometres per day or the equivalent of 4-5 hours driving.
Vehicle Condition
Vehicles must be returned with the interior cleaned and toilette cassette & holding tanks emptied. The vehicles exterior does not require cleaning unless it is difficult to ascertain the condition of the vehicle on return. AU$250 Fees will apply if the vehicle is not returned in the required condition.
Drop and Go Service
All vehicles are to be returned with all surfaces wiped down (kitchen, floors, cupboard, tables, toilet & shower cubicle, windows etc.), fridge cleaned and emptied, rubbish removed, excessively dirty exteriors cleaned and beds converted back to dinettes. Should guests be on a tight schedule we can do this for them for AU$85 – purchased at pick up. You simply need to Empty the grey water and toilet cassette, put away the clean dishes and return the vehicle neat and tidy to our Apollo team. The Apollo team will do the rest: Clean the kitchen and appliances, clear and clean the fridge, clean all cupboards and benches, clean the bathroom, clean the driving cabin and dispose of your last days' garbage. Garbage must be bagged. Excessive dirt/mud inside or outside the vehicle will incur additional charges.
Repairs
Although we run late model vehicles, it may happen that small repairs are required. Repairs up to AU$100 may be affected without authorisation and will be reimbursed unless the damage is caused by the renter. For amounts over AU$100, Apollo will need to be informed in advance. All vehicles are enrolled in the Australian Automobile Association and 24hr mechanical emergency roadside assistance is available at 1300 798 212.
Infringements, Tolls and Fines
Apollo will pass on any charges the guest receives for traffic infringements, toll or parking fines during their road trip For Toll Way Fees received, Apollo reserves the right to charge to the guest’s credit or debit card upon receiving the toll way fee. An administration fee of AU$75 to cover associated administrative costs per toll way fee, traffic infringement or parking fine received may be charged.
Animals
Both - Service dogs and pet dogs are allowed to travel in our RVs with written permission from Cheapa at time of booking. There is a AU$250 pet service fee, this excludes service animals. If a vehicle is returned soiled by a pet Cheapa reserves the right to charge an extra cleaning fee.
Smoking
Smoking and drugs are not allowed in our vehicles. If smoke or drug residue is detected Cheapa reserves the right to charge a cleaning fee.
Payment at branches
For security reasons, Apollo will only accept credit card or debit card for rental charges paid on vehicle pick up or drop off. Cash payments will not be accepted at rental branches. The Bond on the vehicle is only payable at pick-up by Credit Card or Debit Credit Card. The Bond cannot be paid with a pre-paid Credit Card.
Credit Cards
We accept Visa, MasterCard and American Express. Visa and MasterCard will incur an additional 1.21% surcharge on any transaction. American Express will incur an additional 2.6% surcharge on any transaction.
Exchange Rate / Currency Variations
All credit card transactions are conducted in Australian dollars. Due to exchange rate fluctuations there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. We do not accept any liability for variances up or down. Refunds by credit card can take up to 14cworking days depending on the renter’s Financial Institution.
Value Pack
Add AU$39 Net per day for Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour and AU$52 for all other motorhomes. The maximum amount payable per rental segment for an Inclusive Rate is AU$1,950 for Cheapa Hitop/Cheapa Endeavour and AU$2,600 for all other motorhomes – i.e. 50 days rental.
The Value Pack includes: VIP Cover ('The High Road'), Undercarriage/Overhead Damage (covered for accidental damage), Pre-purchased Gas Bottle, Extra Driver Fees, 3 Toilet Chemicals, Camp Chairs and Table, Baby or Booster Seats (on request).
Pre-purchased Gas Bottle (Included in the Value Pack)
The gas bottle(s) is supplied full. A service fee is payable on pick up of the vehicle:
AU$25 – Cheapa Hitop/eavour/Cheapa 2 Berth ST/Cheapa Vivid
AU$40 – Cheapa 4 and 6 Berth Motorhomes
The gas bottle can be returned empty to Rental center at the completion of the rental. The fee applies for each part of a multiple rental.
Limit of Liability
In the event of no alternative vehicle being available to the renter our liability is limited to a refund of the hire charge or in the case of mechanical failure (unless caused by the renter) the remainder of the hire period.
Important
We reserve the right to refuse any rental at our discretion.
Rates/Terms/Conditions
Are subject to change without notice.