Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור A Class

  • 4x

קרוואן לארבעה מבוגרים. כולל מיטה זוגית אחורית ושתי מיטות נוספות בפינת הישיבה. כולל 2 או 3 דפנות  מתרחבות.

קרוואן עד שנתיים על הכביש

בקרוואן זה אפשר לחבר כיסא תינוק 1 הפונה לכיוון הנסיעה בלבד.
רק ילדים מעל גיל שנה השוקלים בין 9-18 ק"ג יכולים לנסוע בקרוואן זה.
תינוקות עד גיל שנה לא יכולים לנסוע בקרוואן זה.
ילדים מתחת לגיל 9: למעלה מ-18 ק"ג וילדים מתחת לגיל 9 או פחות מ-145 ס"מ אינם יכולים לנסוע בקרוואן זה.

  • אורך
  • 9.45
  • |
  • רוחב
  • 2.29
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.13
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.71

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - פורד 6.8 ליטר, בנזין
  • תיבת הילוכים - אוטומטי
  • הגה כח
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 2
  • מיכל מים טריים - 189 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 152 ליטר
  • מיכל דלק - 303 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - גז פרופן 40 ק"ג
  • מזגן קדמי
  • גנרטור
  • מערכת בקרת שיוט
  • צריכת דלק - 30-35 ליטר / 100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - עד שנתיים על הכביש

מגורים

  • כירת גז - 3-4 להבות
  • מקרר - כולל מקפיא
  • מקומות אכילה - 4
  • מזגן בחדר מגורים
  • חימום בחדר מגורים
  • מיקרוגל
  • מטף לכיבוי אש
  • טלויזיה
  • מקלחת
  • רדיו דיסק
  • רשתות זבובים - בכל החלונות
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - עם הדחת מים
  • ABS
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 4
  • מיטה יחידה אמצעית - 81/172ס"מ
  • מיטה זוגית אחורית - 152/190ס"מ
  • מיטה אחורית בודדת - 107/172ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • כפפות גומי
  • פנס
  • ערכת כלים (כולל מברג ופלייר)
  • ערכת עזרה ראשונה בסיסית
  • 4 גלילי נייר טואלט
  • גרזן
  • את חפירה
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : $ 1,500 למקרה
  • ביטוח צד ג' עד סך של : $5,000,000
  • ערכת רכב : צינור מים וביוב, מטאטא ויעה
  • דמי נהג נוסף : רק לנהג נוסף אחד
  • אחסנת מזוודות
  • חנייה חופשית לרכבך
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים
  • אישור נסיעה ( באישור מראש) למדינות אחרות : ארה"ב

הערות לתעריף

  • בין החודשים נובמבר למרץ התחנות סגורות בשבת.
  • להנחת הזמנה מוקדמת וחבילת "הכל כלול" יש מינימום 14 לילות השכרה.
  • השכרות ללא הגבלת ק"מ אפשריות רק עם רכישת חבילת "הכל כלול" ומינימום 14 לילות השכרה.
  • לכל השכרת קרוואן מדגם A Class נדרשים מינימום 14 לילות השכרה.
  • בהשכרות עם הגבלת ק"מ, כל ק"מ נוסף עולה 0.41 $.
  • ערכת נוחות - חובה להזמין עבור כל נוסע בנפרד. הערכה חינם לילדים מתחת לגיל 3.
  • החזרת הקרוואן ללא מיכל דלק מלא תחוייב עלות הדלק + 50 $ דמי מילוי.
  • החזרת הקרוואן ללא ריקון מיכלי המים תחוייב ב-25 $ לכל מיכל.
  • עישון בקרוואן יגרור קנס של 250 $.
  • אי דיווח על הסעת בעלי חיים יגרור קנס של 500 $.
  • החזרת הקרוואן מלוכלך פנימית וחיצונית תחוייב ב-100-300 $ דמי ניקוי - בהתאם לרמת הליכלוך.
  • החזרת הקרוואן ללא ביקורת עם נציג מצוות חברת ההשכרה במהלך שעות הפעילות תחוייב ב-500 $ אם הקרוואן יושאר ברחוב שממול לתחנת ההשכרה.
  • גיל מאושר לנהיגה הוא בין 25-75. נהגים בני 21-24 רשאים לנהוג בקרואן כל עוד השוכר/הנהג הראשי הוא בן 25 ומעלה.
  • הנוסעים עם אופניים חייבים לשכור מתלה לאופניים. חובה לחבוש קסדה (אין להשכרה). אסור להכניס אופניים לקרוואן בשום מצב. אין אפשרות לקחת אופניים בהסעה.

תוספות אפשריות

  • חבילת אינטרט 1.4 GB (כולל משלוח ראוטר לבית הלקוח) - תשלום חד פעמי - 115 $ CND
  • ערכת נוחות (כלי מטבח, כלי אוכל ומצעים) - לאדם - 109 $ CND
  • רישום נהג נוסף - ליום - 10 $ CND
  • דמי ניקוי סופי - תשלום חד פעמי - 100 $ CND
  • היטל ניקיון (בעלי חיים) - תשלום חד פעמי - 250 $ CND
  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 50 $ CND
  • מכונת קפה - תשלום חד פעמי - 10 $ CND
  • טוסטר - תשלום חד פעמי - 10 $ CND
  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 75 $ CND
  • כיסא פיקניק - תשלום חד פעמי - 10 $ CND
  • שולחן פיקניק - תשלום חד פעמי - 10 $ CND
  • זוג אופניים - ליום - 20 $ CND
  • עריסה לתינוק - תשלום חד פעמי - 30 $ CND
  • מנשא אופנים (מחזיק 1-2 זוגות) - תשלום חד פעמי - 75 $ CND
  • מנשא אופנים (מחזיק 3-4 זוגות) - תשלום חד פעמי - 125 $ CND
  • ערכת מטבח - תשלום חד פעמי - 140 $ CND
  • הסעה אל/מתחנת ונקובר - תשלום חד פעמי - 130 $ CND

תנאי תשלום

מקדמה 500, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 31 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 $ CND לא יוחזרו.
  • 16 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:65% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 15 ימים לפני תאריך ההשכרה:80% ממחיר ההשכרה, מינימום 500 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 700 $ CND, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת הזמנה ממושכת להשכרת קרוואנים בקנדה
5% הנחה ל 27 עד 41 לילות
10% הנחה ל 42 עד 100 לילות

תנאי השכרה

מינימום לילות השכרה
מינימום 7 לילות נדרשים לכל השכרה. הלקוח יכול להזמין פחות מ-7 לילות אבל עליו לשלם לפחות עבור 7 לילות ועליו להבין שתאריכי הלקיחה וההחזרה חייבים להיסגר ולקבל אישור מראש ואינם ניתנים לשינוי. הנחות הזמנה מוקדמת וחבילת הכל כלול מחייבים מינימום 14 לילות.

גיל הנהג
על הנהג להיות בן 25-75. נהג בן 21-24 יכול לנהוג אך רק במידה והשוכר הראשי הוא בן מעל 25. כל מי שנרשם בהסכם ההשכרה כנהג, חייב להיות נוכח בזמן קבלת הקרוואן אחרת לא יוכל לנהוג בקרוואן.

רישיון נהיגה
כל הנהגים חייבים להציג את רישיון הנהיגה המקורי שלהם (לא צילום). אזרחים זרים צריכים להציג רישיון נהיגה בינלאומי כדי שיהיה תרגום, אלא אם הרישיון שלהם באנגלית, גרמנית או הולנדית. את הרישיון הבינלאומי יש להציג בצמוד לרישיון הנהיגה המקורי. נהג חדש או מתלמד אינו רשאי לנהוג על הקרוואנים.

נהג ראשי/שוכר
הנהג הראשי הוא השוכר והוא חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן והחזרתו ולחתום על כל המסמכים. כמו כן על השוכר לתת כרטיס אשראי לצורך הפיקדון (מאסטר קארד או ויזה בלבד).

לילה ראשון בבית מלון
מטעמי בטיחות, במידה והשוכרים מגיעים מטיסה מעבר לים, חובה לישון את הלילה הראשון במלון ורק למחרת לקחת את הקרוואן.

חציית הגבול לארצות הברית
אין תוספת תשלום למעבר לארצות הברית.

מדיניות בנוגע לבעלי חיים
מותר להסיע כלבים קטנים (בכמות מוגבלת ועד 13.5 ק"ג) וחובה להודיע על כל לחברת ההשכרה בעת ההזמנה (יחול היטל בעלי חיים).

מדיניות איסור עישון
חל איסור מוחלט לעשן בכל הקרוואנים.

השכרות נסיעה לצפון
החל משנת 2019, חל איסור לנסוע לצפון המדינה. מותר לנסוע לצפון עד לכביש מהיר 16 בין Prince Rupert ל-Prince George ובכביש מהיר 97 בין Prince George ל-Fort St. John.

שעות פעילות
8:30-17:00
פתוח בימים שני-שבת - בין 1 באפריל ל-31 באוקטובר
פתוח בימים שני-שישי - בין 1 בנובמבר ל-31 במרץ
(התחנות סגורות בימי ראשון ובחגים)
קבלת קרוואן בין השעות 11:00 ל-15:00 (לאחר תיאום פגישה)
החזרת קרוואן בין 8:30 ל-10:00 (ע"פ סדר ההגעה)
לאחר החזרת הקרוואן ההסעה יוצאת מהתחנה אל שדה התעופה או למלונות באזור השדה בשעה 10:30.

מטיילים עם ילדים - כיסאות ילדים
יש להודיע מראש לחברת ההשכרה במידה ויש ילדים ולעדכן מה הגילאים שלהם. הקרוואנים מאובזרים בחגורות בטיחות ברכיים בלבד (לא חגורה היורדת מהצוואר) ולפחות תפס אחד לקשירת כסא הילד. רק כיסאות הפונים לכיוון הנסיעה (לפעוטות וילדים בגיל הרך) יכולים להתחבר למושבים בקרוואנים. כיסאות הפונים נגד כיוון הנסיעה או בוסטרים לא יכולים להתחבר לקרוואנים מכיוון שהם אינם יכולים להתחבר לתפסים. חברי צוות חברת ההשכרה אינם רשאים לסייע בהרכבת כיסאות התינוק. לפרטים נוספים יש לפנות לתחנת ההשכרה.

טופס צ'ק אין
על כל הלקוחות למלא טופס ולהחזיר אותו מלא לחברת ההשכרה לפחות 14 יום לפני תחילת ההשכרה. הטופס ישלח ללקוח בעת אישור ההזמנה. אפשר להוריד את הטופס בפרק תנאי ההשכרה באתר החברה.

קביעת פגישה לקבלת הקרוואן
קבלת הקרוואן מתבצעת בין 11:00 ל-15:00. כדי להימנע מזמני המתנה ארוכים בתחנת ההשכרה, זמני קבלת הקרוואן נקבעים מראש ע"י צוות חברת ההשכרה ואין אפשרות לשנותם. על הלקוחות להתאים את עצמם ולהיות מוכנים לקבל את הקרוואן שלהם בזמן שנקבע להם. אנו מבקשים מהשוכר להתקשר לחברת ההשכרה כדי לקבל את זמן קבלת הקרוואן שלהם יום לפני ההשכרה (בין 15:00-16:30) או בבוקר יום ההשכרה (בין 8:30-9:00).

קבלת הקרוואן
כל מי שנרשם בתור נהג, חייב להיות נוכח בזמן קבלת הקרוואן אחרת הוא לא יוכל לנהוג. אין יוצאים מהכלל. הנהג הראשי הוא השוכר ועליו להציג כרטיס אשראי בתוקף מסוג מאסטרקארד או ויזה כדי להשאיר פיקדון (לא מקבלים אמריקן אקספרס, כרטיסי חיוב העברה בנקאית או מזומן). בעת קבלת הקרוואן, חברת ההשכרה רשאית לסרב לתת את הקרוואן אם נראה לה שהשוכר לא מתאים להשכרת הקרוואן. תהליך קבלת הקרוואן אורך כ-90-120 דקות. במהלך הזמן הזה, השוכר חותם על המסמכים, מסדר את הביטוח ומקבל הדרכה על תפעול הקרוואן. במידת הצורך, אפשר לארגן נסיעת מבחן. לפני עזיבת תחנת ההשכרה, כל שוכר מקבל חוברת הדרכה ומידע רלוונטי אחר שיכול לעזור.

לקוחות המשתמשים במעבורות
אנו ממליצים להזמין הפלגה לא לפני 19:00. כל זה בגלל שתהליך קבלת הקרוואן אורכת עד כשעתיים, יש נסיעה של כ-60-90 דקות עד למעבורת והמעבורות בבריטיש קולומביה דורשות מכל הנוסעים שלהם להגיע לטרמינל לפחות 30 דקות לפני ההפלגה, אחרת יאבדו את הזמנתם. מסיבות לוגיסטיות, לחברת ההשכרה אין אפשרות להתאים את שעת קבלת הקרוואן לשעות המעבורות. אנו ממליצים לכל מי שמזמין מעבורת - להזמין מקום עבור קרוואן גדול יותר מזה שהוזמן למקרה והוא יקבל קרוואן גדול יותר. למידע נוסף אודות המעבורות: bcferries.com

הסעות
יש אפשרות להסעות אל תחנת פורט קוקוויטלאם 
ממרכז העיר ומלונות שדה התעופה (לא מבתים פרטיים, Airbnb או הוסטלים).
לקוחות עם כסא גלגלים או עגלות מתבקשים להודיע על כך לחברת ההשכרה בעת ההזמנה. לקוחות הנוסעים עם ילדים צריכים לדאוג לעצמם לכיסאות בטיחות מתאימים (יש אפשרות לשכור כיסאות הפונים לכיוון הנסיעה - עם הזמנה מראש). בגלל מגבלת מקום, כל נוסע רשאי להביא מזוודה/תיק אחד ותיק גב אחד. אין הסעה לאופניים, גלשנים, ציוד גדול או מטען חורג.

הסעה לפני קבלת הקרוואן
הסעות אל תחנת ההשכרה מתבצעות בין 14:00-9:00. להסעות יש לו"ז מסודר ולכן הלקוחות צריכים להתאים את עצמם ולהיות מוכנים בשעה שנקבעה. לקוחות שיחמיצו את ההסעה יאלצו להגיע אל התחנה בכוחות עצמם. יש לשים לב כי אין יותר אפשרות להזמין הסעה עם הדרכה.

הסעה לאחר החזרת הקרוואן
בסיום ההשכרה, ההסעה תקח את השוכרים לשדה התעופה, מרכז העיר או מלונות שדה התעופה. ההסעות יוצאות מתחנת ההשכרה ב-10:30 ולכן לקוחות שיש להם טיסות מוקדמות צריכים לדאוג לעצמם להסעה לשדה התעופה.

פיקדון
בעת קבלת הקרוואן, יש להפקיד פיקדון בהתאם לביטוח שנרכש. הביטוח הרגיל כלול במחיר ההשכרה. עבור סוכנים, גם ביטוח מורחב כלול במחיר ההשכרה המוריד את ההשתתפות העצמית ל-750 $. גובה הפיקדון הוא:
ביטוח רגיל: 
3,750 $
ביטוח מורחב: 750 $
תשלום הפיקדון יתבצע רק באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטרקארד - לא אמריקן אקספרס, מזומן, העברה בנקאית או כרטיסי חיוב. הפיקדון יוחזר בעת סיום ההשכרה ובתנאי שהקרוואן הוחזר בזמן, ללא נזקים, נקי מבפנים ומבחוץ, כל הציוד נמצא וללא נזקים, מיכלי המים ריקים, מיכל הדלק מלא ולא נעשתה שום תביעה על נזק. בכל מקרה, ההפרש בין סכום הפיקדון שהושאר בעת קבלת הקרוואן והסכום שקיים בעת החזרת הקרוואן יהיה על חשבון השוכר.

זמינות ושידרוגים
במקרים נדירים, חברת ההשכרה תציע קרוואן אחר מהמקורי שהוזמן. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן אחר באותה רמה או רמה גבוהה יותר. כל ההוצאות הנלוות לכך (דלק, מעבורת וכו') יהיו על חשבון השוכר. במידה ויש צורך לספק קרוואן מרמה נמוכה יותר, חברת ההשכרה תפצה את הלקוח בהפרש שבין שני הקרוואנים בלבד. במקרה והלקוח יסרב לקבל את הקרוואן, לא יוצע שום פיצוי.

הגבלות נסיעה
חל איסור מוחלט לנסוע מצפון לכביש 16 ו-97 (מצפון ל-
Prince Rupert, Prince George ו-Fort St. John); למקסיקו; פסטיבלים פתוחים, אירועים או מופעים (כולל פסטיבל ברנינג מן); עמק המוות בקליפורניה בין 1 ביוני ל-31 באוגוסט; על כבישים המסומנים במפות כ'כבישים אחרים' - דרכי חצץ או עפר. הביטוח לא יחול - כולל הרחבת הביטוח, במידה ונוסעים למקומות אסורים ללא אישור והשוכר יהיה מחוייב בקנס של 2,000 $. כל התיקונים, הנזקים והעיכובים שיגרמו כתוצאה מכשלים מכאניים באיזורים אסורים יהיו באחריות השוכר. נא לשים לב שחברת ההשכרה אוסרת חניית קרוואן בגבולות העיר כאשר נוסעים למונטריאול או אוטווה. במקרה של ונדליזם, תאונת פגע וברח או גניבה - הביטוח לא יכסה - כולל הרחבת הביטוח.

תיקונים ותקלות
האפשרות של כשל מכאני או תקלה, היא סיכון הגיוני כאשר שוכרים קרוואן. כל תיקון (או החלפת חלקים) שעלותם פחות מ-100 $ יכולה להתבצע ללא קבלת אישור מחברת ההשכרה. החזר הוצאות יתבצע בסיום ההשכרה עם הצגת חשבונית והחלק שהוחלף. במידה והעלות גבוהה מ-100 $, יש לקבל אישור תחילה מחברת ההשכרה. בשום מקרה, הלקוח לא יפוצה עבור הזמן שאבד, הוצאות נסיעה, אי נוחות, אובדן אוכל, או כל הוצאה אחרת הקשורה בתיקון הקרוואן. חברת ההשכרה לא תציע פיצוי עבור תקלה במצלמת הרוורס, גנרטור, טלויזיה או סככת צל כאשר הקרוואן בדרך, משום שדברים אלה הם תוספות לקרוואן שהגיעו ללא תשלום. למרות שחברת ההשכרה עושה את מירב המאמצים לתקן את התקלה במקום, לפעמים אין מספיק זמן לעשות זאת בית ההשכרות. במקרים כאלה, חברת ההשכרה אינה מחוייבת לעדכן את השוכר הבא בנושא.

החזרת הקרוואן
החזרת הקרוואן מתבצעת בין 8:30-10:00 בנוהל של מי שמגיע קודם, מחזיר קודם. השוכר הראשי חייב להיות נוכח בעת החזרת הקרוואן והוא אינו יכול לשלוח מישהו אחר במקומו בשביל לסגור את החוזה. אין להשאיר את הקרוואן בשטח החנייה. כמו כן נא לא להחנות או להשאיר את הקרוואן ברחוב שממול לתחנת ההשכרה שכן הוא מעמיד את הקרוואן בסיכון לפגיעה והדבר אסור מבחינת הרשויות (ולכן יהיה צפוי לקנס של 500 $).

החזרה מאוחרת
מאחר והחזרה מאוחרת גורמת לשיבושים בהשכרות הבאות של חברת ההשכרה ולאי נוחות ללקוחות הבאים המחכים לקבלת הקרוואן שלהם, יחולו קנסות עבור לקוחות שלא יחזירו את הקרוואן עד השעה 10:00. לקוחות מאחרים ישלמו 50 $ לשעה עד החזרת הקרוואן ועד 600 $ לקרוואנים מדגם B או C (ועד 800 $ עבור קרוואן מדגם A). אף קרוואן לא יתקבל לאחר השעה 15:00 ללא יוצא מן הכלל. לקוחות שלא יחזירו את הקרוואן עד השעה 15:00 חייבים להגיע תחנת ההשכרה בשעה 8:30 למחרת בבוקר כדי להחזיר את הקרוואן שלהם. חיובים נוספים יחולו במידה והקרוואן לא יוחזר עד אז. בכל החזרה מאוחרת אין הסעות.

החזרה מוקדמת
אנחנו מרשים החזרה מוקדמת, אבל לא מפצים עבור הימים שלא נוצלו. אנו ממליצים ליצור קשר עם חברת ההשכרה מראש ולהודיע על כך שמתכוונים להגיע מוקדם ממה שנקבע. קרוואנים שיוחזרו בשעות ההחזרה הרגילות בין 8:30-10:00 יתקבלו על בסיס מי שהגיע קודם יחזיר קודם. לאחר שעות אלה מתחילות שעות מסירת קרוואנים והשוכר יצטרך להמתין עד שהצוות יסיים לטפל בלקוחות חדשים ויתפנה לקבל את הקרוואן. לא יתקבלו קרוואנים לאחר השעה 15:00. במידה ונקבעה הסעה בחזור, יש להחזיר את הקרוואן בין 8:30-10:00 אחרת ההסעה תבוטל.

אחריות השוכר
במהלך ההשכרה, אנו מצפים מהשוכר לטפל, לתפעל ולתחזק היטב את הקרוואן. כישלון או שימוש לא נכון בהפעלת הקרוואן וציודו, יגרמו לנזקים ובעקבות כך לחיובים כספיים. נא לשים לב שהשוכר מחוייב בתחזוקה שוטפת של הקרוואן הכוללת בדיקת לחץ אוויר בגלגלים, בדיקת רמת הנוזלים (שמן ומים) בכל תדלוק. השוכר יחוייב עבור כל הנזקים שייגרמו כתוצאה חוסר תיחזוק הקרוואן. כמו כן השוכר יתבקש לשלם עבור ציוד  חסר או מקולקל של ערכת הנוחות במידה ורלוונטי.

חיובים אפשריים בעת החזרת הקרוואן
• החזרת הקרוואן ללא מיכל דלק מלא: עלות הדלק + 50 $ דמי מילוי;
• החזרת הקרוואן ללא ריקון מיכלי המים: 25 $ לכל מיכל;
• עישון בקרוואן: 250 $;
• אי דיווח על הסעת בעלי חיים: 500 $
;
• החזרת הקרוואן מלוכלך פנימית/חיצונית: 100-300 $ - בהתאם לרמת הליכלוך;
• החזרת הקרוואן ללא ביקורת עם נציג מצוות חברת ההשכרה: 500 $ אם הקרוואן יושאר ברחוב שממול לתחנת ההשכרה.

חפצים אבודים
כמחווה ללקוחות, חברת ההשכרה מציעה לשלוח ללקוחות הביתה חפצים שנשארו מאחור (במחיר עלות המשלוח + 25 $ דמי שירות). נש לשים לב שאין באפשרות החברה לשמור על הציוד במשך זמן רב ולכן הציוד יישמר למשך שבוע אחד בלבד ממועד סיום ההשכרה.

תאונות
במקרה תאונה, נזק לקרוואן, שריפה או גניבה, הלקוח מתבקש לפעול ע"פ ההוראות הבאות אחרת הביטוח אל יופעל:
• ליצור קשר עם חברת ההשכרה והמשטרה תוך 24 שעות מרגע המקרה.
• לספק לחברת ההשכרה את הדו"ח המשטרתי או המספר שלו (במקרה והמשטרה לא ממלאת דו"ח, הלקוח צריך לספק הוכחה שהוא דיווח על המקרה לרשויות ולמטרה זאת מסמך כתוב או כרטיס ביקור הם הכרחיים).
• למלא דו"ח תאונה (נמצא בחוברת ההדרכה שמתקבלת בכל השכרה בעת קבלת הקרוואן).
• לצלם את הנזק לקרוואן ואת מה שניתן מבחינת האירוע.
במידה והנזק שנגרם לקרוואן כתוצאה מתאונה, אינו ניתן לתיקון, חברת ההשכרה אינה מחוייבת לספק קרוואן חלופי או לפצות את השוכר בגין הימים האבודים. בכל מקרה, ציוד אישי ופציעות לא מכוסים ע"י הביטוח.

Minimum Number of Rental Nights

Minimum 7 nights required.  Renter can book less nights, but must still pay for 7, with the understanding that pick-up and drop-off dates must be confirmed at time of booking and cannot be altered. Early Bird Discounts and All Inclusive bookings require a minimum of 14 nights.

 

Driver Age Requirements

Renters must be between the ages of 25 and 75. Anyone 21-24 years of age can drive, but only if the principal driver/renter is 25 years of age, or older.  Anyone listed on the contract as  a ‘driver’ must be physically present at pick up, or they will not be permitted to drive.


License Requirements

For all drivers, a national driver’s license from their home country is required (original please, not a copy). For translation purposes, overseas residents are required to produce an international driver’s license. If their license is not in English, German or Dutch. An international driver’s license is only valid in conjunction with a national driver’s license. Driver with 'N' (New) or 'L' (Learner) designation are not permitted to drive our units.

 

Principal Driver / Renter

The ‘principal driver’ is the renter, and he/she must be physically present at both pick up and drop off to sign all paperwork. The renter must be the one that provides a credit card for the Security Deposit at pick up (MasterCard or Visa only). No exceptions to these conditions.

 

Required First Night in Hotel
For safety reasons, all renters arriving on overseas flights must spend their first night in a hotel.

 

U.S Border Crossing
There is no additional charge for travel to the United States.

 

Pet Policy
Small dogs permitted in a limited number of units - maximum 30 pounds - and Meridian RV must be advised at time of booking (Pet Surcharge applicable).

 

No Smoking Policy
Smoking is strictly prohibited in all Meridian RV motorhomes and trailers.

 

Northern Rentals

As of the 2019 rental season, northern travel will no longer be permitted. Renters can only travel as far north as Hwy 16 between Prince Rupert and Prince George, and Highway 97 between Prince George and Fort St. John.

 

Hours of Operation (both stations)
8:30 - 17:00
Open Monday - Saturday (April 1 - Oct 31)
Open Monday - Friday (Nov 1 - March 31)
(Rental department closed on Sundays and holidays).
Rental Pick-Up: 11:00 - 15:00 (by appointment only)
Rental Drop-Off: 08:30 - 10:00 (first-come-first-serve basis)
After drop off, shuttles depart Meridian RV for transfers to hotels and the airport at 10:30.

 

Children Travelling Along - Child Seats

Meridian RV must be advised if children are travelling along in one of our motorhomes, and what their ages are. Our motorhomes come equipped with lap belts only (not 3-point seat belts) and at least one tether for securing child seats. Only forward-facing child seats (for toddlers and preschoolaged children) can be safely installed in our units. Rear-facing car seats (for infants) and booster seats are not permitted, because they cannot be attached to the tether. Meridian RV staff are not legally permitted to assist with the installation of car seats. For more information please contact our rental department.

 

Customer Check-In Form
All customers should fill out a Customer Check-In Form and return it to Meridian RV at least 14 days prior to their first rental day. These forms are sent to each customer with their confirmation. They can also be downloaded from the Terms & Conditions page of our website.

 

Pick-Up Appointment

RV pick up for rentals is between 11:00 and 15:00. In order to avoid long waits at our station, customer pick-up times are pre-determined by our rental staff and cannot be altered. All customers should be prepared to pick up their units at their assigned time. We ask renters to call our station to receive their appointment time either the day before their rental (between 15:00 and 16:30), or the morning of their rental (between 08:30 and 09:00).

 

Pick Up Unit
Anyone listed on a contract as a ‘driver’ must be present at pick up, or they will not be permitted to drive - no exceptions. The ‘principal driver’ is the renter, and he/she must produce a valid MasterCard or Visa for the security deposit (no American Express, pre-paid credit cards, debit cards, wire transfers or cash). At pick up, Meridian RV reserves the right to refuse a rental to a driver not deemed fit to handle an RV. Pick-up appointments take 90-120 minutes. During this time the contract is signed, insurance is discussed, and the renter receives a demonstration of the unit. If necessary, a test drive can be arranged. Before leaving the station, each renter receives a rental guidebook and other helpful information for their trip.

 

Customers Taking Ferries

We recommend that customers book no earlier than a 19:00 sailing. This is because pickup appointments can take up to 2 hours, it’s usually a 60 to 90-minute drive to the ferry, and BC Ferries requires all passengers with reservations to arrive at the terminal at least 30 minutes prior to departure ,or they can lose their reservation. For logistical reasons, we are not able to alter our pick-up schedule to accommodate customers that have reservations on earlier ferries. Please note that we recommend that customers reserve a spot on the ferry for a unit one size larger than originally booked, just in case an upgrade to a larger unit is necessary when they pick up. For ferry information go to: bcferries.com

 

Transfers

Transfers to our Port Coquitlam station are available from downtown and airport hotels only (no private residences, Airbnb or hostels).
All customers travelling with wheelchairs or scooters should advise Meridian RV accordingly upon booking. When travelling with children, proper child seats are required and must be provided by the renter (forward-facing child seats can be rented through Meridian RV when booked in advance). Due to limited storage in our shuttles, we allow a maximum of 1 suitcase (or equivalent) and 1 carry-on bag, per person. No transfers will be provided for bikes (or bikes in carrying cases), snowboards, large equipment or oversized luggage.

Transfers before pick-up:

Transfers to our station take place between 09:00 and 14:00. Our shuttle has a schedule to maintain, therefore customers must be prepared to be picked up at their advised time. Any customer that misses their shuttle will have to make their own way to our station. Please note that sightseeing will no longer be available upon request during transfers.

 

Transfers after drop-off:
After drop off, the Meridian shuttle will transfer customers to either the airport, or a downtown or airport hotel. Our shuttle departs Meridian RV at 10:30 so customers on early flights will have to arrange their own transportation to the airport.

 

Required Security Deposits
All renters are required to pay a Security Deposit at pick up in accordance to their insurance coverage. Premiums for Basic Insurance are included in all nightly rental rates. For wholesaler/agent bookings, we also include the premiums for the Limited Risk 'CDR' Plan, which lowers the security deposite at pick up to $750.
Security Deposits are as follows:
Basic Insurance: 
$3750 Security Deposit 

Limited Risk 'CDR' Plan: $750 Security Deposit

We accept only MasterCard and Visa for the Security Deposit - no American Express, cash, wire transfers, debit cards or pre-paid credit cards. The Security Deposits will refunded at drop off provided the unit has been returned on time, there is no damage, it’s clean on the inside and out, all equipment is present and undamaged, the holding tanks are all empty, the gas tank is full (immediately upon arriving at station for drop off), and no damage claims have been made. Please note that in all cases, the exchange rate difference between the deposit given at pick up, and the refund given at drop off, is the renter’s responsibility.

 

RV Availability & Upgrades
On rare occasions, it may be necessary to offer a unit other than the one originally booked. Meridian RV reserves the right to substitute the unit with one of equal or greater value. Any resulting expenses (gasoline, ferry costs, etc.) would be the responsibility of the renter. Should a downgrade be necessary, Meridian RV’s only obligation would be to refund the customer the cost difference between the two vehicles. In the event the renter refuses to accept the vehicle, no refund will be offered.

 

Travel Restrictions

No travel permitted north of Hwy. 16 and Hwy. 97 (north of Prince Rupert, Prince George and Fort St. John); to Mexico; to any outdoor festivals, events or concerts (including Burning Man); to Death Valley, California, from June 1st to August 31st; on roads designated on official provincial or state maps as ‘other roads – gravel or dirt’. Insurance coverage and the Limited Risk ‘CDR’ Plan are void if travelling in restricted areas without authorization, and the renter will be subject to a $2,000 penalty. All repairs, damages and delays caused by mechanical breakdowns in restricted areas are the responsibility of the renter. Please note that Meridian RV prohibits customers from parking their units within city limits when travelling through Montreal and Ottawa. In the event of vandalism, hit and run, or theft, the insurance and the Limited Risk ‘CDR’ Plan would be void.

 

Repairs and Breakdowns While on the Road
The possibility of mechanical failure or breakdown is an inherent risk associated with the rental of an RV. Any repairs (or replacement parts) costing less than $100 do not require prior authorization from Meridian RV before servicing. Reimbursement will be provided at drop off when both a receipt and the part replaced are presented to one of our rental clerks. For costs more than $100, please contact our station first for authorization. In all cases, the renter will not be reimbursed for loss of time, transportation costs, inconvenience, food loss, or any other expensesresulting from repairs to their unit. Meridian RV will not offer refunds or repairs for malfunctioning back-up cameras, generators, television sets or awnings. These are additional items that we offer to customers at no extra charge. Although we make every effort to repair them when they malfunction, at times there is not enough time to do so in between rentals. In such cases, Meridian RV is under no obligation to contact the next renter picking up the unit about the issue.

 

Rental Returns
Returns take place between 08:30 and 10:00, on a first-come-first-serve basis. All renters must be physically present at drop off, and cannot send someone in their place to close their contract. Renters are not permitted to leave their units in the Meridian RV parking lot. We also ask that units are not parked and left on the road in front of Meridian RV, as it puts the unit at risk of damage and is prohibited by the city (and will therefore be subject to a $500 charge by Meridian RV).

 

Late Returns
Since late returns are both disruptive to daily procedures in our rental department and an inconvenience for customers waiting to pick up their motorhomes, late fees are in effect for any units that have not been dropped off by 10:00 in the morning. Customers will incur a charge of $50 per hour until the unit is returned - to a maximum of $600 for all B and C Class rentals ($800 for A Class rentals). For logistical reasons, our rental staff are not able to check in units after 15:00, no exceptions. Customers that do not drop off by 15:00 must be at the station at 08:30 the following morning to return their unit. Further charges will apply if the unit still hasn’t been returned at that time. With all late returns transfers are considered void.

 

Early Returns
We allow early drop offs, but will not offer a refund for lost days. We recommend that customers contact Meridian RV in advance to advise our rental staff that their unit will be dropped off early. Units dropped off during our regular drop-off period, between 08:30 and 10:00, will be checked in on a first-come-first-serve basis. After that our rental clerks have pickup appointments scheduled, so customers dropping off early will have to wait until a rental clerk is available to check their unit in. No units will be checked in after 15:00. If a customer dropping off early has a trnasfer booked, they must check in between 08:30 and 10:00, or the transfer will be considered void.

 

Responsibility of Renter
When on the road we require renters to exercise prudence in handling and operating our rental vehicles. Misuse and failure to exercise due care and attention in their operation may result in damage charges. Please note that the renter is also responsible for routine on-the-road maintenance, which includes checking tire pressure, engine oil levels, and coolant levels, at each refueling. Renters will be held responsible for any damage that occurs when regular maintenance is neglected; as well, they will be asked to pay for missing or broken items from their Convenience Kits when applicable.

 

Potential Charges at Drop-Off
• Failure to bring unit back with a full tank of gas: $50 refueling fee plus cost of gas;
• Failure to empty holding tanks: $25 charge per tank;
• Failure to refrain from smoking in unit: $250 charge;
• Failure to notify Meridian RV of pets travelling along: $500 charge;
• Failure to bring unit back clean inside/outside: $100-300 charge, depending on condition of unit;
• Failure to return unit in the presence of a rental clerk: $500 charge if customer parks their unit on our lot or surrounding area and leaves without closing their contract with a rental clerk).

 

Lost Items
As a favor to our customers, Meridian RV is happy to ship lost items back home for them ($25 service fee, plus cost of shipping). Please note that we cannot hold lost items indefinitely, so unclaimed items will be kept no longer than 1 week after drop-off.

 

Accidents
In the event of an accident, damage to vehicle, fire, or theft, renters are required to do all the following or their insurance and Limited Risk ‘CDR’ Plan will be null and void:
• Contact Meridian RV and the Police within 24 hours of occurrence
• Provide Meridian RV with a copy of a police report or file number at drop off (in the event the police do not file a report, the renter has to show proof they reported the incident to authorities and for this purpose a written note or business card is sufficient)
• Fill out an accident report form (found in the rental guidebook provided to all customers)
• Take pictures of the damage to the unit and accident scene
Should a unit be damaged beyond repair due to an accident, Meridian RV is under no obligation to replace the unit, nor will they be required to refund the customer for unused rental days. In all cases, personal items and personal injuries are not covered by insurance.

מפרט טכני ואבזור

ונקובר - ואנקובר

Lillooet Airport

הוראות


View Larger Map

Hotels near the rental center

Ramada Limited 100 Mile House - Book this hotel with Booking.com  
917 Alder Avenue, V0K 2E0 One Hundred Mile House, Canada

The Cozy Cubbyhole B&B - Book this hotel with Booking.com  
150 Blackstock Road, V0K 2E0 One Hundred Mile House, Canada

100 Mile Motel & RV Park - Book this hotel with Booking.com  
#310 South Cariboo Highway 97 , V0K 2E0 One Hundred Mile House, Canada

ביטוח

כל הקרוואנים של חברת ההשכרה כוללים ביטוח צד ג' עד $5,000,000. מחיר ההשכרה כולל גם ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית של $7,500 למקרה (הפיקדון הוא $3,500). לסוכני נסיעות של חברת ההשכרה כלול גם ביטוח מורחב המפחית את ההשתתפות העצמית ל-$1,500 (הפיקדון הוא $750)

תביעות ביטוח
אם השוכר מעורב בתאונה, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון עם ההשתתפות העצמית הגבוהה ביותר לתקופה של בין חודש ל-4 חודשים. רק חברת הביטוח יכולה לקצר את זמן הטיפול במקרה כזה ולא חברת ההשכרה. הסכום הסופי שהשוכר ישלם יהיה גובה ההשתתפות העצמית הגבוהה ביותר, כאשר ההוצאות נכללות - אבל לא מוגבל - לנזק לקרוואן חברת ההשכרה, נזק לרכוש צד שלישי, תביעות על פציעות, הוצאות גרירה, דמי אחסון, עמלות ושכר טרחת עורך דין. במקרה שהקרוואן נגנב או חזר בלתי ניתן להפעלה, הביטוח לא מכסה הוצאות לינה, הסעה או רכב חלופי.

נזקים שלא מכוסים ע"י הביטוח
במידה והשוכר גורם לנזק שלא מכוסה ע"י הביטוחת חברת ההשכרה לא תחזיר לו את דמי הפיקדון בסיום ההשכרה אלא תשמור אותו עד ל-2 ימי עסקים, עד לסיום הערכת הנזק.

נזקים/מקרים המכוסים ע"י הביטוח (בכפוף להשתתפות עצמית)
• תאונת דרכים
• התנגשות
• שריפה, ברד, סערה, הצפה
• ונדליזם, פגע וברח, גניבה (הביטוח אינו תקף אם המקרה קרה במונטריאול או אוטאווה)
• נזקי מראות ושמשות*** (לקרוואן דגם A ההשתתפות העצמית אם נרכש ביטוח מורחב הוא 2,000 $)
• נזקים לצמיגים
• נזקים לגג
• נזקים לתחתית

*** בכל המקרים הנ"ל, ציוד אישי / פציעת אישיות אינן מכוסות בביטוח

נזקים פנימיים, נזקים לסוכך צל ונזקים לדופן המתרחבת אינם מכוסים בביטוח

החרגות
במידה ויגרם נזק כתוצאה מהזנחה או התנהגות רשלנית, הביטוח לא יופעל (גם לא הביטוח המורחב) והשוכר יהיה אחראי ל-100% הוצאות ותיקון הנזקים. דוגמאות להזנחה או התנהגות רשלנית:
תאונת פגע וברח של השוכר או אחד מהנוסעים האחרים
נזק שנגרם לגג עקב חוסר תשומת לב בנהיגה (כולל התעלמות משלטי אזהרה)
נזק שנגרם לתחתית עקב חוסר תשומת לב בנהיגה (כולל נסיעה על דרכי עפר ודרכים לא סלולות, נסיעה מהירה מעל פס האטה, נסיעה על רמפות, שבילים או כבישים תלולים מדי או לא מתאימים לנסיעת קרוואן)
התנהגות רשלנית הגורמת נזק לקרוואן (כולל נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, נסיעה באזורים אסורים, גרירה משום סוג, נזק מכוון, נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף, נסיעה לאחור ללא 2 מכוונים)
רשלנות הגורמת נזק לקרוואן (כולל חוסר מעקב אחרי רמת הנוזלים בקרוואן, מילוי דלק לא נכון, שימוש בדלק מזוהם, מים במיכל הדלק, אי שימוש בתוכנית המתאימה לנהיגה בגבעות תלולות, קיפאון של מערכות המים בטמפרטורה מתחת לאפס)
הפעלת הקרוואן ע"י מישהו בן פחות מ-21
נזק שנגרם לקרוואן בתאונה והשוכר לא דיווח עליו והמשטרה תוך 24 שעות מרגע המקרה

Insurance Coverage / Limited Risk 'CDR' Plan
All Meridian RV units are insured for $5,000,000 Third Party Liability coverage (public liability and collision).  Premiums for this Basic Insurance are included in all rental rates with a deductible of $7,500 per occurrence (security deposit of
$3,500 at pick-up). For wholesaler/agent booking, the Limited Risk 'CDR' Plan is also included, and it lowers the deductible to $1,500 (security deposit to $750).

 

Insurance Claims
If a renter isinvolved in an incident, Meridian RV will hold their deposit for the maximum deductible amount as per their coverage, and for a period ranging from 1-4 months in duration.  Please note that only the insurance company can speed up the processing of the claim; it is out of Meridian RV’s hands.  The final cost to the customer will be the maximum deductible charge, where expenses include - but are not limited to - damage to the Meridian RV vehicle, damage to third party property, injury claims, towing charges, storage fees, insurance adjuster fees and legal fees. In the event the unit is stolen or rendered inoperable, our insurance does not cover accommodation, transportation, or vehicle replacement costs.

 

Damage Not Covered By Insurance or Limited Risk ‘CDR’ Plan
If a renter causes damage to their unit that is not covered by insurance, Meridian RV will not refund the security deposit on drop-off day and will hold it for up to 2 business days, until an estimate for repairs has been completed.

 

Covered By Insurance (deductible applicable)
• Motor Vehicle Accident
• Collision
• Fire, Hail, Storm, Flood
• Vandalism, Hit and Run, Theft*** (Insurance void if incident occurs in Montreal or Ottawa)

• Windshield and Glass Damage (the deductible for Limited Risk 'CDR' is $2,000)

• Tire Damage
• Roof Damage
• Undercarriage Damage

*** In all instances above personal items/belongings and personal injuries are not covered by Insurance/Limited Risk CDR PlanVoided


Interior Damage, Awning Damage and Slide-out Damage are not covered

 

Voided Insurance/Voided Limited Risk ‘CDR’ Plan
When damage to a unit is the result of negligent or careless behavior, Basic Insurance and the Limited Risk ‘CDR’ Plan are considered void, and the renter responsible for 100% of repair or replacement costs.  Examples of negligent or careless behavior:

Hit and Run by renter or additional drivers
Roof damage caused by careless handling of unit (includes ignoring height restrictions)
Undercarriage damage caused by careless handling of a unit (includes damage caused by travel on gravel or unpaved roads, damage caused by bottoming out when going too fast over speed bumps, and damage caused by travel on ramps/driveways/roads that are on too steep of an incline to accommodate a motorhome or trailer)
Negligent behavior resulting in damage to unit (includes driving under the influence of alcohol or drugs, travel in restricted areas, towing of any kind, deliberate damage to unit, driving without a valid driver’s license, and backing up without a 2nd person outside of vehicle to guide driver)
Careless behavior resulting in damage to unit (includes failure to maintain fluid levels, failure to use specified fuel, use of contaminated fuel, water in the fuel tank, failure to use the tow-haul feature on steep hills, and freezing of the vehicle’s water system in temperatures below zero)
Operation of vehicle by anyone under 21 years of age
Damage occurring in accident that renter failed to report to Meridian R.V. Mfg. Ltd. and Police within 24 hours of incident

ציוד

ציוד הכלול במחיר ההשכרה
מטלית ניקוי, טריזי איזון, מיכל גז ראשון מלא, צינור מים, צינור ביוב (לריקון), כימיכלים לשירותים, כפפות גומי, פח אשפה לנייר טואלט, מטף כיבוי אש, פנס, גרזן, ערכת כלים (כולל מברג ופלייר), ערכת עזרה ראשונה בסיסית, ספר הדרכה, מטאטא ויעה, 4 גלילי נייר טואלט.

ערכת נוחות - לרכישה
ציוד כללי

סירים ומחבתות, פותחן שימורים, חולץ פקקים, מקציף, מרית, סכיני חיתוך, מחבת צליה, סט קערות, מגבות תה, מסננת, קולפן, כף הגשה, כף בישול, מגירת סכו"ם, קרש חיתוך, קומקום, קנקן קפה, מספריים, כפפות חום, תרמוס, סבון כלים, ספוג.

ציוד אישי
מגבת ידיים, מגבת רחצה, מגבת פנים, שמיכה + ציפית, סדין, כרית + ציפית, צלחת גדולה, צלחת קטנה, קערית לדגני בוקר ופירות, כוס, ספל ביצה וכפית, סכין, מזלג, כף, כפית, סכין חיתוך.

ציוד מטבח - לרכישה
ציוד כללי

סירים ומחבתות, פותחן שימורים, חולץ פקקים, מקציף, מרית, סכיני חיתוך, מחבת צליה, סט קערות, מגבות תה, מסננת, קולפן, כף הגשה, כף בישול, מגירת סכו"ם, קרש חיתוך, קומקום, קנקן קפה, מספריים, כפפות חום, תרמוס, סבון כלים, ספוג.

ציוד אישי
צלחת גדולה, צלחת קטנה, קערית לדגני בוקר ופירות, כוס, ספל ביצה וכפית, סכין, מזלג, כף, כפית, סכין חיתוך.

Included per rental

Cleaning cloth, levelling blocks, first propane fill up, water hose, sewer hose, toilet chemicals, rubber gloves, waste paper basket, fire extinguisher, flashlight, axe, tool set (incl. screw driver and pliers), basic first aid kit, instruction book, broom and dust pan, RV toilet tissue (4 rolls).

 

Convenience Kit - for purchase
Per Rental
Pots and pans, can opener, cork screw, whisk, spatula, carving knives, frying pan, set of bowls, tea towels, strainer, peeler, serving spoon, cooking spoon, cutlery tray, cutting board, kettle, coffee pot, pair of scissors, pot holder set, thermos bottle, dish soap, sponge.

 

Per Person
Hand towel, bath towel, face cloth, Nordic duvet, duvet cover, bed sheet, pillow and case, large plate, small plate, cereal & fruit bowl cup, glass, egg cup & spoon, knife, fork, tablespoon, teaspoon, steak knife.

 

Kitchen Equipment - for purchase
Per Rental
Pots and pans, can opener, cork screw, whisk, spatula, carving knives, frying pan, set of bowls, tea towels, strainer, peeler, serving spoon, cooking spoon, cutlery tray, cutting board, kettle, coffee pot, pair of scissors, pot holder set, thermos bottle, dish soap, sponge.

 

Per Person
Large plate, small plate, cereal & fruit bowl cup, glass, egg cup & spoon, knife, fork, tablespoon, teaspoon, steak knife.


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'
 | קווינסטאון

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו