חזרנו אחרי 3.5 שב' בנורווגיה שאת כולם עשינו בקרוואן. את הזמנת הקראוון עשינו דרך בנדנה (זו הפעם השניה שעשינו דרכם). נהנינו מאוד מהזמינות, המקצועיות וההבנה של צרכנו והניסיון למצוא פתרון מתאים. שאפו.
שכרנו קראוון לראשונה דרך בנדנה לטיול של שבועיים באוסטריה וגרמניה. התהליך , השירות, בהירות המידע והנתונים , השקיפות וההדרכה שלפני היו מעולים וסייעו מאוד בתהליך הכנת הטיול מומלץ מאוד
חברה מצויינת. אבי המנהל והצוות שלו עזרו לנו לאורך כל הטיול, משלבי התכנון המוקדמים, המלצות למקומות, מסלולים ואפילו במהלך הטיול עצמו. הייתה לנו חוויה מדהימה ונשמח להמליץ ולחזור בשנית! תודה רבה בנדנה!
אנא המתן...