זאת הפעם השניה שאנו משתמשים בשירותים של בנדנה . הפעם כמו בפעם הקודמת קיבלנו שירות מצויין ומענה מהיר לכל שאלתיות תודה עד הפעם הבאה.עופר ונועה בן ארי
אבי בנדנה - לשירות אמין, אדיב וקשוב!