אבי מקצוען אמיתי, יש לו הרבה ניסיון בתחום וזה מאוד עוזר ומייעל את ההיערכות לקראת ואת הטיול עצמו. הקרוואן שקיבלנו היה חדש ומדוגם. ממליץ בחום
תודה אבי על השירות המסור, על ההסברים המפורטים, על הסבלנות, על המוכנות לענות על שאלות קטנות וגדולות, לפני הטיול, במהלכו וגם לסייע אחריו. תודה על היכולת לגמישות, בתוך תקופה כל כך מאתגרת. יפעת ועוזי דרור בן דוד
אנא המתן...