Loading ...

בנדנה - השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור Discovery

  • 4x

קרוואן חדש בצי החברה המתאים לארבעה אנשים. פינת ישיבה שהופכת למיטה זוגית ומעליה מיטה "נופלת". הגיר האוטומטי מאפשר נסיעה קלה ונוחה יותר.
החימום בחדר המגורים מופעל בדיזל.

כספת לחפצים אישיים

מצלמת רוורס
אפשר לשאת 2 זוגות אופניים

מבוסס על שלדת מרצדס בנץ או LDV.

קרוואן עד 5 שנים על הכביש

מס דיזל: 7.64 $NZ לכל 100 ק"מ

כיסא תינוק/בוסטר:
בקרוואן זה ניתן לחבר 2 כיסאות תינוק/בוסטרים.
כל ילד מתחת לגיל 7 חייב לשבת על כיסא מתאים.
ילד עד גיל 4 (18 ק"ג) צריך להשתמש בכיסא תינוק.
ילד בגילאי 4-7 (15-36 ק"ג) צריך להשתמש בבוסטר.
כל כסאות הילדים/בוסטרים צריכים להיות תואמים לסטנדרטים הנהוגים בניו זילנד. מומלץ להזמין מראש.
אין אפשרות לחבר כיסאות ילדים/בוסטרים במושבים הקדמיים.
בקרוואנים של 6 נפשות אסור להושיב ילדים על כיסאות הפונים נגד כיוון הנסיעה.
ילד עד גיל שנתיים מומלץ להושיבו נגד כיוון הנסיעה.

  • אורך
  • 6.7
  • |
  • רוחב
  • 2.21
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.06
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.1

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - טורבו דיזל
  • תיבת הילוכים - אוטומטי
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 2
  • מיכל מים טריים - 97 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 97 ליטר
  • מיכל דלק - 75 ליטר
  • כיור
  • מזגן קדמי
  • גיל הקרוואן - עד 5 שנים על הכביש

מגורים

  • מתקן לאופניים - יש
  • כירת גז - 3 להבות
  • מקרר - 130 ליטר
  • מקומות אכילה - 4
  • חימום בחדר מגורים
  • טלויזיה
  • מקלחת
  • די וי די
  • רשתות זבובים - בכל החלונות
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - כימיים - מחסנית נשלפת
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 4
  • מיטה יורדת מהתקרה - 140/200ס"מ
  • מיטה זוגית אחורית - 140/210ס"מ

המחיר כולל

  • GPS
  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : NZ$ 7500 (לקרוואנים Hitop ו-Voyager 5000 $NZ)
  • מע''מ (%) : 15
  • ערכת רכב
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה
  • כלי מטבח וכלי אוכל
  • ערכת ציוד שינה
  • שרותי דרך 24 שעות
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק

הערות לתעריף

השינויים הבאים יגרמו לחישוב מחדש של מחירי השכירות. השיעור יחושב לפי המחיר התקף ביום ביצוע השינוי בפועל ובהשוואה למחיר הקיים - הגבוה מביניהם:
שינוי שם השוכר; שינוי גודל הקרוואן; שינוי מקום היציאה או ההחזרה; שינוי תאריך היציאה או ההחזרה; ביטול והזמנה מחדש.

• בעת ביצוע ההזמנה, יש לבחור מסגרת זמן לאיסוף הקרוואן מבין האפשרויות הבאות: 8:00-10:00 ; 10:00-11:00 ; 11:00-12:00 ; 12:00-13:00 ; 13:00-14:00 ; 14:00-16:00.
• תשלום נוסף של 100 $ יחול על כל קבלה או החזרה של קרוואן בחגים:

7 ביוני 2021, 25 באוקטובר 2021, 26 בדצמבר 2021, 2-1 בינואר 2022, 6 בפברואר 2022, 15 באפריל 2022, 18 באפריל 2022, 25 באפריל 2022, 6 ביוני 2022, 24 ביוני 2022, 24 באוקטובר 2022, 11 בנובמבר 2022 - בקרייסטצ'רץ' בלבד, 27-26 בדצמבר 2022, 2 בינואר 2023, 30 בינואר 2022 - באוקלנד בלבד, 6 בפברואר 2023, 20 במרץ 2023 - בקווינסטאון בלבד
• במקרה של ביטול השכר, זמן הביטול ייקבע ע"פ שעון ניו זילנד.
• אין אפשרות לשכור אופניים בקרוואנים Voyager ו-HiTop.
• מינימום 10 ימים חל על השכרות בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ (מאוקלנד לקווינסטאון או קרייסטצ'רץ').
• מינימום 10 ימים חל על השכרות בין 20 בדצמבר ל-10 בינואר.

• מדיניות ביטול חדשה בעקבות המצב. פנו אלינו לקבלת מידע נוסף.

תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 36 $ NZ
  • שולחן פיקניק - תשלום חד פעמי - 25 $ NZ
  • כיסא בוסטר לילד - תשלום חד פעמי - 36 $ NZ
  • כיסא פיקניק - לאדם - 18 $ NZ
  • שרשראות שלג - תשלום חד פעמי - 36 $ NZ
  • מפזר חום 220 וולט - תשלום חד פעמי - 16 $ NZ
  • רכישת גז מראש לקרוואנים 2 או 3 נפשות - תשלום חד פעמי - 30 $ NZ
  • רכישת גז מראש לקרוואנים 4 או 6 נפשות - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • חבילת "החזרה מהירה" (16 יום ומעלה): אין צורך להחזיר מיכלי גז, מים ודלק מלאים; מס דיזל; החזרת מפתח מהירה - תשלום חד פעמי - 445 $ NZ
  • החלפת מצעים - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • חבילת "החזרה מהירה" (15 יום ומטה): אין צורך להחזיר מיכלי גז, מים ודלק מלאים; מס דיזל; החזרת מפתח מהירה - תשלום חד פעמי - 339 $ NZ
  • רישום נהג נוסף - ליום - 2 $ NZ
  • חבילת פריטים: WiFi, נהג נוסף, החלפת מצעים, שולחן וכיסאות פיקניק, כיסא תינוק, מפזר חום, שרשראות שלג (לא זמין מאפריל 2022) - ליום - 15 $ NZ
  • חבילת "החזרה מהירה" (25 יום ומעלה): אין צורך להחזיר מיכלי גז, מים ודלק מלאים; מס דיזל; החזרת מפתח מהירה - תשלום חד פעמי - 535 $ NZ
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית למינימום - ליום - 55 $ NZ
  • זוג אופניים - ליום - 16 $ NZ
  • מנשא אופניים - תשלום חד פעמי - 50 $ NZ
  • היטל ניקיון (בעלי חיים) - תשלום חד פעמי - 299 $ NZ

תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 91 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ NZ לא יוחזרו.
  • 22 עד 90 ימים לפני תאריך ההשכרה:15% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 7 עד 21 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 6 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 550 $ NZ, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת הזמנה ממושכת להשכרת קרוואנים בניו זילנד
5% הנחה ל 21 עד 200 ימים

תנאי השכרה

מסמך זה מכיל תרגום תקציר של תנאי ההשכרה. המסמך המלא נמצא בתחנת ההשכרה ונמסר בעת קבלת הרכב. המחירים המופיעים במסמך הנם בדולר ניו זילנדי. הן התנאים והן המחירים יכולים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. בכל מקרה התנאים הקובעים הם התנאים המופיעים במקור באנגלית.

מחיר ההשכרה כולל:
·        מרחק נסיעה ללא הגבלת ק"מ

·        ביטוח – עם השתתפות עצמית - ראה פרק ביטוח
·        מיסים בסך 15%

·        ערכת מצעים לכל נוסע
·        הסעות אל ומאת שדה התעופה ביום האיסוף או ההחזרה
·        ערכת מטבח
·        ערכת ציוד כללי לקרוואן - ראה פרק ציוד
·        שירותי דרך 24 שעות ביממה (מספר חינם)

·        GPS

חבילת - "הכל כלול"
ניתנת לרכישה בנוסף למחיר השכירות היומית 54 $NZ ליום עד מקסימום NZ $ 2700 לכל תקופת ההשכרה.
 החבילה כוללת:

·        הפחתת השתתפות עצמית ל-0

·        שולחן וכסאות קמפינג (לפי מספר הנוסעים)
·        שרשראות שלג - לפי דרישה
·        מפזר חום חשמלי - לפי דרישה

·        כיסא תינוק / בוסטר - בהזמנה מראש (לא מתאים לכל הקרוואנים)
·        ביטוח התהפכות רכב יחיד
·        דמי רישום נהג נוסף
·        שירות החלפת מצעים*
·        WiFi 1GB (לא זמין מאפריל 2022)

*שירות החלפת מצעים: מאפשר לשוכרים להחליף כלי מיטה ומצעים לאחר 7 ימי השכרה בכל אחד מתחנות ההשכרה. יש להודיע ולתאם עם תחנת ההשכרה כדי לוודא מוכנות וזמינות.

פיקדון
במידה ולא נרכשה אף הרחבת ביטוח, הפיקדון יהיה 7,500 $NZ (או NZ$5000 לקרוואנים HiTop ו-Voyager) אשר יחוייבו בפועל מכרטיס האשראי. יש לתכנן כך שיהיה מספיק אשראי בחברת האשראי. אף קרוואן לא יוצא ללא פיקדון כנדרש.

פיקדון ישולם בתחנת ההשכרה בעת קבלת הקרוואן. סכום הפיקדון הנו בגובה ההשתתפות העצמית - תשלום הפיקדון יתבצע בכרטיס אשראי של השוכר בלבד. סכום הפיקדון יחויב מיידית. בעל הכרטיס חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן.
לתשלומי הפיקדון אשר יחויבו בכרטיס האשראי יחויבו בנוסף בעמלת כרטיס אשראי בסך 2.7% לכרטיסי ויזה ומסטרכרד או 5.2% לכרטיסי אמריקן אקספרס. העמלות ניתנות לשינוי.

דמי הפיקדון מוחזרים במלואם בסיום ההשכרה במידה והקרוואן הוחזר בזמן, לתחנת ההשכרה הנכונה, ללא נזקים. החברה ממליצה להתשמש לדמי הפיקדון בכרטיס ויזה או מסטרכרד היות והעמלה לא מוחזרת בכרטיסי אמריקן אקספרס.

תקופת ההשכרה
• יום ההשכרה הראשון הוא יום קבלת הקרוואן והיום האחרון הוא יום ההחזרה (כל יום קלנדרי נחשב). איסוף והחזרת הקרוואנים במהלך שעות העבודה ובהתאם למצוין בשובר ההזמנה.
• תקופת ההשכרה המינימלית היא 5 ימים.
• מינימום 10 ימים חל על השכרות בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ (מאוקלנד לקווינסטאון או קרייסטצ'רץ').
• מינימום 10 ימים חל על השכרות בין 20 בדצמבר ל-10 בינואר .
• תקופות המינימום להשכרה יכולות להשתנות.
• קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת אינה מזכה בהחזר כספי. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים.
• במידה והלקוח רוצה להאריך את תקופת ההשכרה, חייבים לקבל אישור מהחברה (0800-831-900). האישור יינתן בכפוף לזמינות הקרוואן. התשלום ייגבה מיידית דרך הטלפון בזמן אישור ההארכה. החיוב לא בהכרח יהיה בהתאם למחיר ההזמנה המקורי. בלי קבלת האישור הלקוח יחוייב ב-NZ$150 בנוסף לדמי חיוב יומיים.

השכרות מצטברות
באם לשוכר הזמנה נוספת באותה חברה, ניתן לאחדן ולקבל עבורן הנחת "השכרה ממושכת". פרטים נוספים ינתנו במידת הצורך.

היטל נסיעה בכבישים
החיוב יחושב ע"פ מס' הקילומטרים בתקופת ההשכרה.
מחירי הנסיעה בקרוואנים ל-100 ק"מ:
לקראוונים: HiTop, Voyager, Venturer, Venturer Plus, Discovery המחיר הוא: NZ$7.64
לקרוואנים: Explorer, Frontier המחיר הוא: NZ$8.04


החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את גובה התשלום בהתאם להוראות הממשלה.

הטל לתחנת קווינסטאון
קרוואנים הנאספים או מוחזרים בתחנת קווינסטאון יחוייבו בתשלום נוסף בסך 95 $NZ (איסוף והחזרה באותה עיר יחויב רק פעם אחת). התשלום הוא בנוסף לדמי נסיעה בכיוון אחד במידה והוא חל.

שעות פעילות הסניפים
סניפי החברה פועלים בין השעות 8:00 ל-16:30, 7 ימים בשבוע למעט חג המולד (25 בדצמבר) בו כל הסניפים סגורים.
לקוחות המחזירים או לוקחים קרוואן מתבקשים להגיע לסניף עד השעה 16:00.

הטל חגים ציבוריים
הטל של NZ$100 יחוייב במקרים של איסוף או החזרת קרוואן בחגים ציבוריים:

7 ביוני 2021, 25 באוקטובר 2021, 26 בדצמבר 2021, 2-1 בינואר 2022, 6 בפברואר 2022, 15 באפריל 2022, 18 באפריל 2022, 25 באפריל 2022, 6 ביוני 2022, 24 ביוני 2022, 24 באוקטובר 2022, 11 בנובמבר 2022 - בקרייסטצ'רץ' בלבד, 27-26 בדצמבר 2022, 2 בינואר 2023, 30 בינואר 2022 - באוקלנד בלבד, 6 בפברואר 2023, 20 במרץ 2023 - בקווינסטאון בלבד

הגבלות בנסיעה
• קרוואן ניתן להסיע בדרכים רשמיות, דרכי אספלט או כבישים מתוחזקים בלבד.

• אין לנסוע  בדרכים הבאות:

Skippers Road (Queenstown), the Crown Range Road (Queenstown), Ball Hut Road (Mt. Cook), Ninety Mile Beach (Northland), North of Colville Township (Coromandel Peninsula) All ski field access roads (from 1 June to 31 October).

• החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל תנועת רכבים באזורים מסויימים לאור מצב הדרכים ומגבלות מזג אוויר.
• במידה והשוכר מפר את הגבלות הנסיעה ונוסע עם הקרוואן למקומות אסורים, חברת ההשכרה רשאית להטיל קנס על סך NZ$300 על השוכר לכל מקרה שהחברה מזהה.

רישיון נהיגה וגיל הנהג
בעת ההשכרה יש להציג רישיון נהיגה מקורי ממדינת האזרחות. באם רישיון הנהיגה אינו בשפה האנגלית יש להציג רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף.
הגיל המינימלי להשכרה ולנהיגה בקרוואן הינו 21 שנים.

הסעות
החברה מספקת הסעות משדה"ת לתחנת ההשכרה באוקלנד, בקריסצ'רץ ובקווינסטאן ביום קבלת הקרוואן וחזרה לשדה"ת ביום החזרת הקרוואן. 

דמי הפרות ועבירות תנועה
החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר על כל דו"ח חניה או מהירות, הוצאות מנהליות ו/או טיפול בתביעות ביטוח עקב תאונות דרכים כולל נזק לצד שלישי שאינן מדווחות עם החזרת הקרוואן. עבור הוצאות הטיפול ייגבה סכום בסך 60 $NZ.
במידה והשוכר לא מציית לחוקי התנועה המקובלים בניו זילנד ועולה על הנמוך מבין:
א. הגבלת המהירות שפורסמה; או
ב. המהירות המקסימלית שהקרואן מורשה לנסוע ע"פ חוק
ביותר מ-5 קמ"ש למשך יותר מ-10 דקות רצופות, השוכר קיבל הודעה על כך ולאחר שיקבל 3 הודעות או יותר חברת ההשכרה רשאית להטיל עליו קנס של NZ$300 כדי לכסות הוצאות הכרוכות בכך כולל עלויות בלאי ונזק לקרוואן.

שינוי יעד החזרה
שינוי יעד הסיום לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרי לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות וכרוך בעלות של עד 750 $
NZ.

החלפת רכב
באם הקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין מסיבות לא-צפויות, החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק רכב חלופי ללא הודעה מוקדמת וללא חיוב נוסף. דבר זה לא ייחשב כהפרת ההסכם ואינו מזכה את השוכר בהחזר.

קטגוריית רכב
השכרת כל סוגי הרכבים היא עפ"י קטגוריות בלבד. לא ניתן לשכור קרוואן עפ"י תוצרת או מודל ספציפי.

הורדת דרגת רכב
באם השוכר מחליט לקחת רכב בדרגה נמוכה מזו שהוזמנה, הוא אינו זכאי להחזרים.

הערה חשובה
החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב להשכרה עפ"י שיקול דעתה.

שירותי דרך
על כל בעיה בקרוואן יש לדווח מיידית  או תוך 24 שעות לחברת ההשכרה. באם לא תדווח התקלה מיידית לא תושת אחריות על החברה והיא לא תחויב במתן פיצוי.
מספרי טלפון לדיווח תקלות: 0800788558 או 006492554471

תשלום בכרטיסי אשראי
בעל הכרטיס חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן.
תשלומים שישולמו בכרטיסי אשראי יחויבו בנוסף בעמלת כרטיס אשראי בסך 2.7% לכרטיסי ויזה ומסטרכרד, או 5.2% לכרטיסי אמריקן אקספרס.
עמלת כרטיסי אשראי חלה גם על הפקדת הפיקדון. 

כרטיסי אשראי
השוכר מאשר לחברת ההשכרה לשמור את פרטי כרטיס האשראי ולחייב את הכרטיס בהתאם לתנאי ההסכם. חיובים אלה כוללים ניקיון של הקרוואן (כולל שירותים ומיכלי המים), דו"וחות מהירות, אגרות כבישים, עבירות תנועה או חנייה, החזרה מאוחרת, מילוי דלק או גז, הארכת השכרה וכו'. מטעמי אבטחה, רק כרטיסים מסוג ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס יתקבלו לצורך תשלום הפיקדון.  כרטיס האשראי צריך להיות בתוקף לפחות עד 90 יום מסיום ההשכרה.

שערי חליפין בין מטבעות
חיוב בכרטיסי אשראי ייעשה ב- $ ניו זילנדי. לאור השוני בשערי החליפין ייתכן הבדל בעת החזר סכום הפיקדון, לעומת הסכום שחויב בכרטיס. החברה אינה אחראית לכל שינוי בסכום.

טעויות חישוב
במידה ויהיו טעויות חישוב החברה תחייב את ההפרשים.

 

הזמנה ע"י סוכנות
במקרה שהלקוח מזמין השכרה ומשלם ישירות לסוכנות (ולא לחברת ההשכרה) - והתשלום מהסוכנות לא הועבר לחברה - הלקוח מתחייב לשלם את מלוא הסכום בעת איסוף הקרוואן.

תנאי שינוי
כל שינוי בהזמנה תלוי בזמינות הקרוואנים או החבילות השונות. יתכנו שינויים במחירים בעקבות שינויים בהזמנה.
שינויים שייעשו לפני קבלת הקרוואן יחושבו מחדש לפי התעריף בעת השינוי. הדבר רלוונטי לשינויים בשם השוכר, סוג הקרוואן, הורדת מספר ימי ההשכרה, תאריך קבלת הקרוואן, מקום קבלת או החזרת הקרוואן. במידה והשינוי נעשה לפני קבלת הקרוואן והוא בקשה להארכת תקופת ההשכרה (הימים הנוספים יהיו בסיום ההשכרה ללא שינוי בתאריך קבלת הקרוואן) המחיר יהיה בהתאם למועד ההזמנה המקורית.

היטל חיות מחמד
עד 2 חתולים או כלבים מותר להסיע בכל קרוואן. היטל חיות מחמד על סך 299 $NZ יחול בכל השכרה. על החיות להיות רשומות, נקיות מפרעושים וניתנות לשליטה. בעת קבלת או החזרת הקרוואן השוכרים חייבים לוודא שבעל החיים קשורים ברצועה ומובלים ע"י מבוגר - מחוץ לתחנת ההשכרה. החיות חייבות להיות נקיות ויבשות לפני כניסתם לקרוואן. במהלך הנסיעה, החיות חייבות להיות קשורות בחלק האחורי של הקרוואן כדי להימנע מהסחות דעת של הנהג. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב 250 $NZ על כל לכלוך הקשור בבעל החיים.

הסתייגויות

איורים וכתבים בחוברות החברה או באתר האינטרנט הנם ייצוג יחסי לקרוואנים המתוארים. שונות הקרוואנים המוצעים להשכרה עלולה לקרות לאור תחלופת  צי הקרוואנים או  שדרוגם או עיצוב שונה ע"י היצרן. 
התנאים והמחירים שהוזכרו לעיל אינם תקפים במקרה של השכרה של 5 קרוואנים המטיילים ביחד. במקרה כזה, נא ליצור קשר לפרטים נוספים.

 

INCLUDED IN RATES

Unlimited kilometers

• Vehicle insurance (excess applies, see information under the heading "for your protection – vehicle excess")

• 15 % GST*

• Linen & Bedding
• Airport transfer upon vehicle collection and return

• Kitchen equipment*

• General equipment*
• Customer Care 24 hour, 7 days per week road-service helpline (toll free)

• GPS


*Goods and Services Tax (GST) - GST is an Australian Federal Government imposed tax. GST is included in all Britz rates and is currently 15%. Britz reserves the right to amend GST upon Government intervention.

*Linen and bedding includes pillow, pillowcase, sleeping bag, sheet and towel per person.

*Kitchen equipment includes plates, bowls, cups, glasses, knives, forks, spoons, bottle/can opener, mixing bowls, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, teapot, toaster and tea towel.

* General equipment includes pegs and clothesline, dustpan/brush, fire extinguisher, bucket/hose, broom, matches, ice cube tray, coat hangers and toilet chemicals.

 

INCLUSIVE PACK

The Inclusive Pack is NZ$54 per day (maximum charge of NZ$2,700 per rental) and is in addition to the daily vehicle rate.

Inclusions are:

• Liability Reduction Option

• Picnic table and chairs (chairs per person travelling)

• Snow Chains if required
• Portable heater if required

• Baby / Booster seat – on request (cannot be fitted in some vehicle categories)

• Single vehicle rollover cover
• WiFi, Including 1GB of data (not valid from April 2022)
• Extra driver fees
• Linene exchange*

 

*Linen Exchange: This service allows customers to exchange their linen and bedding during their rental after seven days of travel at any Mighty branch. The branch will need to be notified ahead of time to ensure items are available and ready for when customers arrive.

 

LIABILITY DEPOSIT
If the Liability Reduction Option or the Britz Inclusive Pack is not taken, the customer must pay the Liability Deposit. The Liability Deposit is $5,000 or $7,500 and is applicable regardless if the hirer has purchased private travel insurance.
The customer must provide a valid credit card or debit card to pay the Liability Deposit and the amount will be debited to the customer’s credit card 
or debit card on the day of vehicle collection. The credit or debit card holder must be present and able to sign for the Liability Deposit upon vehicle collection. The credit or debit card holder is jointly and severally liable for any damage to the rental vehicle. Any type of pre-paid travel card is not acceptable as a means to provide a Liability Deposit.

The Liability Deposit is subject to a 2.7% credit card administration fee in addition to the Liability Deposit amount when the credit card used is either a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card, or 5.2% when the credit card used is American Express. The credit card administration fees are subject to change.

The Liability Deposit is fully refundable, including the credit card administration fee, if the card used to provide the Liability Deposit is a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card, provided the Vehicle is returned undamaged. Britz recommend that customers use a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card for the Liability Deposit, as the credit card administration fee that applies when using American Express credit card is not refundable.
Only Visa credit or Visa debit card, MasterCard credit or MasterCard debit card, or American Express credit card are acceptable to use for the purpose of the Liability Deposit.

RENTAL DURATION
• Rental days are charged per calendar day. When calculating the number of days a vehicle is rented, the day of pick-up is counted as day one of the rental. The day of the vehicle’s return is counted as the final day of the rental. Vehicles are required to be collected and returned within business hours.
• Minimum rental period is 5 days 
with the following exceptions:
• 10 day minimum hire period applies for southbound travel 1st October to 31st March (AKL to CHC and AKL to ZQN)
• 10 day minimum hire period applies where travel dates include 20 December to 10 January
• Minimum rental period is subject to change.
• Late pick-up or early return of vehicle does not entitle the hirer to any refund of the unused portion of the rental. No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days.
• If a customer wishes to extend the rental whilst on hire, they must first obtain authorisation from Britz (call 0800 831 900). The rental extension is subject to vehicle availability. The cost of an extended rental must be paid by credit or debit card over the telephone on confirmation of the rental extension. The rate charged may not reflect the original rate booked. Failure to obtain authorisation will result in a daily fee of NZ$150 in addition to the daily rate.

MULTIPLE RENTALS
Should a customer have more than one consecutive rental they can be combined to qualify for longer-term hire discounts off the vehicle rate. 
Details are on application.  

ROAD USER CHARGE RECOVERY FEE
The Tax Recovery Fee will be calculated and collected on return of the vehicle based on the kilometres travelled during the hire.
The vehicle rates per 100km are as follows:

HiTop, Voyager, Venturer, Venturer Plus, Discovery: NZ$7.64
Explorer, Frontier: NZ$8.04

Britz reserves the right to amend the Diesel Tax Recovery Fee upon Government intervention.

QUEENSTOWN LOCATION FEE
Vehicle collections and returns in Queenstown incur a NZ$
95 location fee (same city collection and return, one fee applies). This is in addition to the one-way fee if applicable.

OPERATING HOURS
Britz branches are open daily from 0800 to 1630 hours, 7 days a week with the exception of Christmas Day (25 December) when all branches are closed.
Britz requests that clients collecting or returning their vehicle to be in the office by 1600 hours.

PUBLIC HOLIDAY SURCHARGE
NZ$100 surcharge will apply to all rentals picking up and/or dropping off on National public holidays:

7 June 2021, 25 October 2021, 26 December 2021, 1-2 January 2022, 6 February 2022, 15 April 2022, 18 April 2022, 25 April 2022, 6 June 2022, 24 June 2022, 24 October 2022, 11 November 2022 - Christchurch only, 26-27 December 2022, 2 January 2023, 30 January 2023 - Auckland only, 6 February 2023, 20 March 2023 - Queenstown only.

ROAD RESTRICTIONS
Campervans can only be driven on sealed/bitumen or well-maintained roads.
No vehicle shall be driven on Skippers Road (Queenstown), the Crown Range Road (Queenstown), Ball Hut Road (Mt. Cook), Ninety Mile Beach (Northland), North of Colville Township (Coromandel Peninsula), All ski field access roads (from 1 June to 31 October).

Britz reserves the right at its sole discretion to restrict vehicle movements in certain areas due to adverse road or weather conditions.
Should a customer breach the road restriction rules by taking a vehicle on a restricted road, Mighty may impose a fee on the customer of NZ$300 on each occasion that is identified by Mighty.

LICENCE
A current and full motor vehicle driver’s licence is required and must be produced upon vehicle collection.
Should a foreign licence be in a language other then English it must be accompanied by a current international driving permit issued in the same country as the driver’s licence was issued. An accredited
English translation will be accepted in lieu of an international driving permit.

AGE RESTRICTIONS
Drivers must be 21 years of age or over.

TRANSFERS
Britz provides free airport to branch and branch to airport transfer on day of arrival and departure for our Auckland, Christchurch and Queenstown Branches.

TOLL AND TRAFFIC NOTICES AND ADMINISTRATION FEES
Britz reserves the right to charge the hirer for any speeding, toll way, parking or freedom camping fines. In addition to the costs associated per fine, an administration fee of NZ$60 may be applicable.

Should a customer not observe all applicable road rules and other legal requirements in relation to driving in New Zealand and exceeds the lower of:
(i) the posted speed limit; or
(ii) the maximum speed which the vehicle is permitted to travel by law,
by more than 5km/h for a continuous duration of longer than 10 minutes, as determined by and notified to the customer through the Telematics System, and the customer receives 3 or more such notifications, the customer acknowledges and agrees that Mighty may impose a NZ$300 fee on the customer to cover the administrative costs involved in monitoring excessive speed and the cost of wear and damage to the vehicle as a result of excessive speed.

CHANGE OF DROP-OFF LOCATION
If the customer wishes to change the drop-off destination, they must first obtain authorisation from the Reservations.
Subject to the change being approved, an additional charge of up to NZ$750 may apply.

CHANGE OF VEHICLE
Should the vehicle booked be unavailable through unforeseen circumstances, Britz reserve the right to substitute an alternative vehicle without prior notification and at no extra cost. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the hirer to a refund.

VEHICLE CATEGORY
Vehicles cannot be requested by make or model, only by vehicle category.

VOLUNTARY DOWNGRADE
Should the hirer decide to take a lesser vehicle than booked they will not be entitled to any refund.

IMPORTANT
Britz reserves the right to refuse any rental at its discretion.

CUSTOMER CARE ON-ROAD ASSISTANCE
Any problems associated with the vehicle, including equipment failure, must be reported to Britz as soon as
possible and within 24 hours in order to give Britz the opportunity to rectify the problem during the rental.
Failure to do so will may impact any claims for compensation. Britz do not accept liability for any claims submitted after this period.
Please contact us on free phone: 
0800 788 558 or landline 0064 9 255 4471 

CREDIT AND DEBIT CARDS
The credit or debit card holder will be jointly and severally liable as a customer. Accepted credit and debit cards are Visa Card, MasterCard and American Express. A non-refundable 2.7% administration fee will apply to all Visa and MasterCard transactions or 5.2% for American Express. Credit card administration fees also apply to debited vehicle security diposits and only the hirer’s credit card is acceptable to use for the purpose of the vehicle security diposits.

CREDIT CARD AUTHORITY
The customer authorises Britz to retain the details of their credit or debit card and to take any action to recover from the credit or debit card the amounts due by the customer pursuant to the Britz Rental Agreement Terms and Conditions. These charges including, but not limited to, vehicle cleaning (this includes toilet and waste water tank emptying), speeding, toll way, parking or freedom camping fines, on road assistance, delivery and return of vehicle, late drop off fees, failure to return the vehicle with full diesel or petrol tanks or full LPG bottle (pre-paid fuel and pre-paid gas is included in the Express Return Pack), rental extensions or Exclusions. For security purposes, only the customer’s Visa credit or Visa debit card, MasterCard credit or debit card, or American Express credit card can be used for the Credit Card Authority. Credit or debit cards must be valid for 90 days following the end date of the rental.

EXCHANGE RATE / CURRENCY VARIATIONS

All credit and debit card transactions are conducted in New Zealand dollars. Due to exchange rate fluctuations and/or bank transaction fees there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. Britz does not accept any liability for variances up or down.

 

CALCULATION ERRORS
Britz will not honour calculation errors. Should a calculation error occur Britz will charge for the shortfall.

 

AGENT NON-PAYMENT
In the case where pre-payment is required and this has not been made the hirer agrees to pay the full costs to Britz.

 

BOOKING AMENDMENTS
All amendments to bookings are subject to availability of vehicle and/or package. Different rates may apply based on the amendment made.
Amendments prior to the vehicle collection date will be re-calculated at the flex rate applicable on the date of amendment. This applies to changing the hirer name, vehicle type, reducing the number of rental days, changing pick-up dates and/or changing the pick-up or drop-off location. Where the number of rental days is being extended prior to the vehicle collection date (days are being added on at the end of the rental with no change to the original pick up date), which applied at the time of the original booking, will apply.

PET FEE
Up to two cats or dogs may be carried in the campervan. A pet fee of
NZ$299 will apply per hire. Pets which travel must be registered, treated for fleas and be controllable. At pick-up and drop-off in our branch locations, customers must ensure that their pet is secure on a lead and is supervised by an adult outside the branch. Pets must be clean and dry before entering the campervan. Whilst driving, pets must be restrained in the rear of the campervan, avoiding the possibility of distracting the driver. Mighty reserves the right to charge the customer a NZ$250 cleaning fee for any animal related soiling of the campervan.

DISCLAIMER

Illustrations and text in any of our documentation, brochures or website are subject to change. Images are a representation only of the vehicle depicted. Variances in the vehicles offered for rental may occur due to substitutions made by Britz or modifications and/or upgrades to the vehicle design made by the manufacturer.
These rates and terms do not apply to convoy bookings (any rental that consists of five or more vehicles travelling together).

 

מפרט טכני ואבזור

קריסטצ'רץ - שדה תעופה

Christchurch Airport

הוראות


View Larger Map

Hotels

Hotels near the rental center:

Sudima Hotel Christchurch Airport - Book this hotel with Booking.com
Cnr Memorial Ave & Orchard Road, 8005 Christchurch

Copthorne Hotel Commodore Christchurch Airport - Book this hotel with Booking.com
449 Memorial Avenue, 8053 Christchurch
 

Airport Delta Motel - Book this hotel with Booking.com
61 Roydvale Avenue, 8053 Christchurch  

Airport Palms Motel - Book this hotel with Booking.com  
56 Roydvale Avenue, Burnside, 8503 Christchurch

 

ביטוח

• פציעות אישיות מכוסות ברוב המקרים ע"י ביטוח צד ג'. חברת ההשכרה לא אחראית על פציעות שנגרמות במהלך ההשכרה. למעט אם אובדן או נזק נגרמו באשמת חברת ההשכרה, כתוצאה מרשלנות או הפרת החוזה, החברה לא תהיה אחראית על אובדן או נזק של הציוד האישי של השוכר או הנוסעים האחרים. חברת ההשכרה ממליצה לא להשאיר חפצים יקרי ערך ללא השגחה. החברה ממליצה ביותר לרכוש את ביטוח הנסיעות המקיף ביותר.

• כל הקרוואנים מבוטחים כנגד נזק לצד שלישי. ההשתתפות העצמית של השוכר היא 7500 $NZ (לקרוואנים Hitop ו-Voyager  5000 $NZ) לנזק לצד שלישי או לקרוואן, כולל, נזק בתאונה עצמית, שמשות וצמיגים, עלויות גרירה וטיפול לקרוואן, גניבה, שריפה, פריצה או ונדליזם למעט החרגות. בנוסף במקרה שהנזק נגרם באשמת השוכר, יחוייבו גם עלויות הנובעות מכך שהקרוואן אינו מושכר בתקופה המדוברת כתוצאה מתיקונים. בנוסף לעלויות אלה יחוייבו NZ$60 דמי מנהלה על כל תביעה.

• השתתפות העצמית חלה לכל מקרה בנפרד ואינה מחושבת פר השכרה.


ביטוח סטנדרטי
• מחיר השכירות כולל ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית בסך 7500 $NZ (לקרוואנים Hitop ו-Voyager 5000 $NZ)

• ניתן להפחית את תשלום ההשתתפות העצמית, ברוב המקרים, ע"י רכישת אחת מאופציות ההפחתה המפורטות מטה.


הרחבת ביטוח
• המחיר היומי לאופציה זו הוא 55 NZ$ (מקסימום 2750 NZ$).
• באופציה זו אין השתתפות עצמית לנזקים לקרוואן או לצד שלישי, למעט הנזקים המפורטים בסעיף הבא (החרגות).

 

גבול הביטוח הוא עד NZ$20,000,000 וכפוף להגבלות שונות. הסכום הנ"ל יכול להשתנות במהלך השנה.


החברה ממליצה ללקוחותיה לבחור בחבילת הכל כלול + הביטוח המשלים לטובת טיול בשקט נפשי.

 

ביטוח התהפכות רכב יחיד
100 $ לכל תקופת ההשכרה
ביטוח זה מכסה מקרים של התהפכות רכב יחיד.

 

כל האופציות הביטוחיות (סטנדרט, 1 ו-2) אינן תקפות במקרים הבאים:
כל הביטוחים לא יחולו במקרים הבאים:
1. נעשה שימוש אסור בקרוואן או בניגוד לאמור בהסכם ההשכרה.

2. כל נזק שיגרם בזדון, או בעקבות התנהגות שאינה הולמת (לדוגמא: ישיבה או עמידה על גג הקרוואן), או נהיגה תחת השפעת סמים, אלכוהול או רשלנות.
3. אובדן או נזק לחפצים אישיים או רכוש השוכר למעט אם נדגרמו באשמת חברת ההשכרה. מומלץ לא להשאיר בקרוואן חפצים יקרי ערך ובנוסף לבטח אותם בביטוח רכוש באופן עצמאי.
4. כל נזק בו השוכר מואשם ע"י רשויות החוק בנהיגה לא אחראית, או מראה רשלנות ואי ציות לחוקי התנועה.
5. 
עלות תיקון והוצאות כתוצאה מכך שהקרוואן שקע ונתקע בבוץ או ננטש.
6. עלות החלפת מפתחות שאבדו או שנגנבו או אחזור/שכפול מפתחות שננעלו בתוך הקרוואן.
7. נזק לגג/תקרה או לגחונו של הקרוואן למעט אם נרכשה הרחבת ביטוח או חבילת הכל כלול.
8. התהפכות רכב יחיד - למעט אם נרכשה חבילת הכל כלול.
9. 
נזק הנגרם מהעמסת יתר משקל מעבר למצוין במסמכי הקרוואן. הקרוואנים אינם מיועדים להעברת סחורות.
10. בכל מקרה של נהג שאינו רשום בחוזה ההשכרה או שרשיונו נשלל ממנו או שאינו בדרגת נהיגה מתאימה.
11. נזק לקרוואן כתוצאה משימוש לא נכון בשרשראות שלג.
12. שימוש בדלק לא נכון. השוכר אחראי לכל עלות שתגרם עקב שימוש בדלק לא מתאים או מזוהם.
13. נזק כתוצאה ממים שכולל אך אינו מוגבל ל: שקיעה במים, מגע עם מים מלוחים, חציית נהר או נחל, נהיגה באזורים נמוכים ומוצפים או נהיגה בחוף הים.
14. 
בכל מקרה של הסעת יותר נוסעים בקרוואן ממה שמתירה חברת ההשכרה.
15. נזק שנגרם לקרוואן ע"י חיית המחמד של השוכר או מי מטעמו.

FOR YOUR PROTECTION – VEHICLE LIABILITY

New Zealand legislation provides limited coverage for personal injury. Except where such loss or damage is caused by Britz’s (or that of its employees) own negligence or breach of the Britz Rental Agreement Terms and Conditions, Britz does not accept liability for any loss or damage to any personal belongings or property of the Customer (or any person or entity related to the Customer). Britz strongly recommend that all people travelling in New Zealand take out personal travel insurance.


All vehicles are insured for the damage to the vehicle or to the property of a Third Party. The hirer is responsible for the first NZ$7,500 (NZ$5000 for HiTop and Voyager) (“the liability”) of the cost of damage to Third Party property or to the rented vehicle, including single vehicle accident (does not include single vehicle roll over), windscreen and tyre damage, towing and recovery costs, theft, fire, break-in or vandalism with the exception of the ‘exclusions’. Where the damage is the customer's fault, this also includes the cost of the daily rental for the period the vehicle is off fleet for accident repairs. In addition to these costs, an administration fee of NZ$60 may apply, per claim.
The excess applies in respect of each claim, not rental.

Please see the ‘Exclusions’ section below, whereby all insurance cover will be made void.

This NZ$7,500/NZ$5,000 liability can be reduced, by the purchase of Liability Reduction Option, or thr Britz Inclusive Pack.

 

Liability Reduction Option

Vehicle Cost NZ$55 per day Excess reduced to Nil (max charge NZ$2,750)
When 
Liability Reduction has been purchased, the hirer will have no excess at all with the exception of the ‘exclusions’.

 

The maximum public liability is NZ$20,000,000, sub limits may apply. Please note that the maximum public liability may change during the course of the year for which these terms apply.


Please see the ‘Exclusions’ section below, whereby all insurance cover will be made void.

 

Single Vehicle Rollover Cover
NZ$100 per rental
Where the hirer purchases this coverage the cost of damage resulting from a single vehicle roll over will be covered.

 

BRITZ STRONGLY RECOMMENDS OUR CUSTOMERS TAKE THE INCLUSIVE PACK WITH ADDITIONAL PROTECTION FOR TRAVEL WITH PEACE OF MIND.
 

EXCLUSIONS:

All insurance cover will be made void if any of the following ‘Exclusions’ are breached:
1. Any use of the vehicle prohibited under the Britz Rental Agreement.

2. Any damage caused by willful misconduct (e.g. sitting or standing on the bonnet or roof of the vehicle) or driving under the influence of alcohol or drugs, or negligence.
3. 
Any loss or damege to personal belongings or property of the customer (or any person or entity related to the customer), except where such loss or damage is caused by Britz’s (or that of its employees) own negligence or breach of the Britz Rental Agreement Terms and Conditions. Britz recommends the customer does not leave valuables in the vehicle and that they take out personal travel insurance.
4. Any damage where the customer is charged by local authorities for being careless, showing gross negligence or wilfulness in failing to abide by the local road rules, resulting in damage to the hired vehicle or third party vehicle/property.
5. 
Retrieving or recovering a vehicle, which may include, but is not limited to a vehicle that has become bogged, submerged, caught, trapped, stuck or restricted in anyway and/or has been abandoned, in each case in circumstances within the control of the customer.
6. Replace keys, which have been lost or stolen, or retrieval of keys, which have been locked in a vehicle.
7. Any overhead and underbody damage to the vehicle however caused, except where Liability Reduction Option or the maui Inclusive Pack has been purchased.
8. A single vehicle roll over except where the Britz Inclusive Pack has been purchased.
9. Damage caused to the vehicle because total load (kg) has exceeded recommended load as stated in vehicle manual. Vehicles are not to be used for the purpose of transporting and haulage of goods other than what might be reasonably expected of a leisure rental.
10. Damage caused by drivers not identified on the rental agreement and/or drivers that have a licence that has been cancelled or suspended and/or drivers who have a licence that is classified as a learners or probationary licence.
11. Any damage caused to the vehicle due to the incorrect use of snow chains.
12. The Customer will be liable for any damage associated with the incorrect use of fuel (fuel being diesel or petrol), this includes Biofuel which should not be used, or water or other contamination of fuel.
13. Any water related damage which includes, but is not limited to: vehicle submersion, contact with salt water, creek or river crossing, driving through low plain flooded areas, and beach driving.
14. The vehicle rented may only be used to carry the maximum number of passengers as dictated by the vehicle type. If more passengers are carried than what is allowed Maui does not accept any liability.
15. Any damage caused to the vehicle by a customer’s cat or dog.

ציוד

ערכת מצעים(לכל נוסע) כלולה במחיר ההשכרה 

כרית וציפית סדין ושמיכה (duvet) מגבת גוף ומגבת פנים לכל נוסע. ערכה זו כלולה בחבילת בונוס

 

ערכת מטבח

צלחות וצלוחיות

כוסות

סכו"ם

פותחן בקבוקים וקופסאות

קערה לערבוב

כלי לרוטב

מחבת

כלי בישול

קרש חיתוך

קנקן לתה וקומקום

פלנג'ר לקפה (עלפי דרישה)

טוסטר (עלפי דרישה)

 

ערכת ניקוי ראשונית

נוזל לניקוי כלים

כפפות חד פעמיות

ארגז אחסון

נייר טואלט וכימיקלים לשירותים

טישיו

נוזל לכביסה

גפרורים

סבון

 

ציוד כללי

יתדות

מברשת לניקוי אבק

מטף כיבוי אש

דלי וצינור

מטאטא

 

• Kitchen equipment includes plates, bowls, cups, glasses, knives, forks, spoons, bottle/can opener, mixing bowls, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, teapot, toaster and tea towel.

• Linen and bedding kit per person per rental include: Linen and bedding includes pillow, pillowcase, duvet, sheet and towel per person. This is included in the Bonus Pack.

• General equipment includes pegs, dustpan/brush, fire extinguisher, bucket/hose, broom, matches, coat hangers and toilet chemicals.