חוויה מצוינת, מומלץ בחום, הזמנו קרוואן לטיול באיסלנד. אבי ליווה אותנו לאורך כל הדרך ועזר לנו רבות בהתקשרות מול חברת ההשכרה המקומית כאשר נזדקקנו לכך. תודה רבה.
פעם שלישית שמזמין דרכם, הפעם באירופה (פעמיים קודמות בארה"ב). נתן שירות טוב, יעוץ טוב והמלצות טובות. היה זמין לעצה מרחוק גם שהייתי בחו"ל. בהמלצתו עשיתי גם ביטוח שתתפות עצמית שבדיעבד חסך לי יותר מ1500 יורו, וגם קיבלתי עזרה להגשת התביעה. בהחלט לקוח מרוצה
אנא המתן...