חזרנו משבועיים בהונגריה ורומניה, פעם ראשונה שלנו עם קרוואן שהשכרנו דרך בנדנה בסוכנות בהונגריה. ההנחיות של אבי והזמינות בוואטסאפ לפני הטיול היו חשובות ומדויקות וסייעו לנו להרגיש בטוחים. ההתנהלות מול חברת ההשכרה הייתה נינוחה וללא בעיות מיוחדות. מודים לך אבי על השירות. יעל וארנון נבו 10.25
שכרנו קראוון לראשונה דרך בנדנה לטיול של שבועיים באוסטריה וגרמניה. התהליך , השירות, בהירות המידע והנתונים , השקיפות וההדרכה שלפני היו מעולים וסייעו מאוד בתהליך הכנת הטיול מומלץ מאוד
אנא המתן...