סוכנות קרוואנים אמינה , יחס אישי והמון רצון לעזור , לתרום מידע ולספק את הסחורה. אבי איש מסביר פנים עם המון ידע בנושא הקרוואן והיחודיות שבטיול שכזה
תודה על השרות המלא והטוב שקיבלנו, זאת כבר הפעם השניה שאנחנו לוקחים קראוון דרככם ושוב מרוצים מהשרות
אנא המתן...